• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Bedste spiller.

D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den der har mest guld og er villig til at bruge kassen på at forblive nr 1.

Lige nu devilduck (generelt hele nysse's slæng)
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeps..guld er godt må man sige..glæder mig til en server uden guld som i gamle dage(som om det nogensinde sker)
smiley_emoticons_lol.gif
 
D

DeletedUser1935

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Apropos guld
Der er en spiller ved navn Artemisia I der allerede på nuværende tidspunkt af spillet, har fået 100 byer. Utrolig præstation taget i betragtning af at jeg ikke havde set spilleren i top 10 før d.6/10.
Er 100% enig med jer i at guld burde forbydes. Det skulle ikke være muligt at få 100 byer på under en måned...

Det er min første server, så jeg har nok bare haft en masse begynderheld, nu hvor guld har så stor en betydning :)
 

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
kharnath ved at bruge rådgiverne bruger du i bund og grund også guld. det kan godt være det kun er 500 guld hver anden uge :)
prøv at bygge op uden overhoved at købe guld, man kan være med i starten, men i længden har du færre ress mindre gunst samt man skal være mere aktiv til at sætte byggerier op, angrebene er ikke lige så effektive dvs. færre kp. og man kan jo blive ved, farming af landsbyer tager en evighed eller 2. derved er det sjældent man farmer hver 5. min.

MVH Puff/Wiki
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kharnath ved at bruge rådgiverne bruger du i bund og grund også guld. det kan godt være det kun er 500 guld hver anden uge :)
prøv at bygge op uden overhoved at købe guld, man kan være med i starten, men i længden har du færre ress mindre gunst samt man skal være mere aktiv til at sætte byggerier op, angrebene er ikke lige så effektive dvs. færre kp. og man kan jo blive ved, farming af landsbyer tager en evighed eller 2. derved er det sjældent man farmer hver 5. min.

MVH Puff/Wiki

piv piv piv
smiley_emoticons_frown.gif
ALTSÅ NU MÅ I SKUD HOLDE OP.............
HVIS MAN BETALER FOR NOGET,FOR MAN OGSÅ NOGET,HVIS MAN IKKE VIL BETALE SÅ ER SPILLET INDRETTE SÅDAN MAN OGSÅ KAN SPILLER GRATIS.

I SIGER DA HELLER IKKE TIL ALLE ANDRE DER KØBER NOGET,DET ER SNYD JEG IKKE FÅR DET... UD AT I OGSÅ SELV BETALER DETTE SAMMEN SÅ DEM....

HUSK NU SPILLET ER IKKE GRATIS OG LAVE ELLER VELIGHOLDE.

SOM DER BLIVER SAGT I TRÅDEN LÆNGERE OPPE KAN MAN GODT FØLGE MED EN HVIS STYKKE TID UDEN GULD.
HVIS MAN FX IKKE SPILLER MED GULD ELLER bruge rådgiverne,MEN MAN ER I EN ALLIANCER SOM HAR MANGE SÅ KALDET GULD BRUGER
KAN DE HJÆLPE MED OG AFGIVE NOGET RESS TIL MINDRE SPILLER OM MAN SÅ BRUGER RESS TIL OPBYGNING ELLER BYFESTER JAAAAA DET MÅ VÆRE OP TIL DEM..,,,,,,,,MIN POINT ER STOP DET PIV PIV MED OM FOLK BRUGER GULD ELLER EJ DET ER JO TIL EN SELV
MEN HVIS MAN BETALER FOR NOGET ANDRE IKKE GØR JAAA SÅ SKAL MAN VEL OGSÅ HAVE NOGET FOR DE PENGE....
smiley_emoticons_frown.gif
 
D

DeletedUser1935

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Troede aldrig jeg skulle sige det her, men jeg er 100% enig med JimDK (dip)
 

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
Jim jeg piver skam ikke, jeg ved godt spillet skal betales på en måde, men jeg konstatere bare de fordele man får ved faktisk ikke at købe ret meget guld, 80 kr. om mdr. så har man alle 5 rådgivere, dvs. ved at spare 2 øl kan du spille en hel mdr. med store fordele :)

MVH Puff
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg tror ikke det er rådgiverne folk taler om, når de anklager de mest succesfulde spillere for at bruge guld. Det er i hvert fald ikke den slags spillere jeg refererer til, når jeg bruger ordet "pengepungskriger". I øvrigt, hvis InnoGames nogensinde giver muligheden for at man kan vise i sin profil hvor meget guld man har brugt, vil jeg med glæde prøve at bevise, at top 5 er muligt uden at bruge en øre. Men indtil da er det meningsløst - der er ikke nogen der vil tro på det alligevel.

Ja det glæder jeg mig og se om du kan det jo flere byer jeg får jo flere såkaldet guldfester holder jeg bare og det gøre andre nok også for og få hurtige kultur point
Jeg bruger meget guld i starten af en server ca 25000-50000 i måned
Men når man når en vis mængde byer vil guld bruget bliver bragt ned,og kun brugt til og gulde K's eller mur
Men som sagt op til en selv og man hygge sig med og gå i by eller købe guld osv osv.......
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Penge ej nødvndigt

Det var godt nok en ordentlig røvfuld guld. På vegne af alle os fattigrøve, som ved flere lejligheder har overvejet om ypperstepræstinden nu også er absolut nødvendig, eller om det er muligt at spare lidt penge der, vil jeg gerne have lov til at sig tak for at du gider betale regningen for os ;)

Du behøver skam på ingen måde, at bruge penge, på at få guld.
Da du heldigvis "bare" kan besvare forskellige spørgeskemaer og deltage i diverse konkurrencer ja ganske vist, vil det så kræve at din indbakke bliver spammet med reklamer, men disse kan du jo så bare afmelde.

På den måde kan du snilt få alt det guld, du har brug for, det var i hvert fald den måde, jeg brugte sidst jeg spillede dette spil, og det gik da mig meget godt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Utroligt at der er så generel en enighed om at man skal bruge en masse penge på at være med i toppen. Det er da nærmere tid det kræver, ligesom med alt andet hvor man vil være med helt fremme. Har man kaptajn og en landsbyoversigt, så er det da rigeligt for at være med i spillet. Men tak til jer der bruger bunker af penge. Der kommer jo ingen gæster, hvis ingen betaler gildet. Det er bare ærgeligt at man ikke bliver en bedre spiller af at bruge penge, det gør man ved at finde ud af hvordan man klarer sig uden.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Utroligt at der er så generel en enighed om at man skal bruge en masse penge på at være med i toppen. Det er da nærmere tid det kræver, ligesom med alt andet hvor man vil være med helt fremme. Har man kaptajn og en landsbyoversigt, så er det da rigeligt for at være med i spillet. Men tak til jer der bruger bunker af penge. Der kommer jo ingen gæster, hvis ingen betaler gildet. Det er bare ærgeligt at man ikke bliver en bedre spiller af at bruge penge, det gør man ved at finde ud af hvordan man klarer sig uden.

Hvordan gør du så det ???

Nu har jeg spillet i meget langtid, og på mange server og ikke mødt nogle spiller som kan klar sig godt uden guld ( men hvad godt er kan man jo altid diskuteres )
Med mindre de er i alliancer med 5 forbund.

Lær spillet kan alle vil jeg mene, men der fra og kunne tag byer fra top 20 spiller eller gør den store forskel i en war
Mangler jeg nu og se til dagens dato..men hvad ved jeg :)))))
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er som udgangspunkt enig med dig i, at tid er vigtigere end guld for at klare sig godt i Grepolis. Når det så er sagt, så er der sørme stor forskel på at "være med i toppen" og på at "være med i spillet" som du selv udtrykker det. Her er en simpel ligning der forklarer hvorfor det er så svært at konkurrere med folk som Jim, der efter eget udsagn kan bruge op til 50.000 guld i løbet af den første måned:

50.000 guld = 48.000.000 råstoffer = 300.000 kamppoint = 1.000 kulturpoint

Du har vel omkring 1.700 kulturpoint på din bedste server, og startede så vidt jeg kan se for cirka to måneder siden. Ikke dårligt. Her er problemet: Hvis du ikke kan lave småjusteringer i din i forvejen fremragende strategi, som resulterer i +60% kulturpoint i løbet af en to måneders periode, vil du ganske simpelt ikke kunne klare dig mod en person af dit eget format, som har de samme ressourcer til rådighed som Jim. Jeg ved ikke med dig, men jeg er for længst nået dertil hvor jeg måler mine forbedringer i tiendedele af en procent (+1,07% flere kulturpoint per tidsenhed over de sidste otte måneder for at være mere præcis). Du kunne lige så godt bede mig løbe en 100 meter distance på under otte sekunder, som at bede mig om at generere tusind ekstra kulturpoint i løbet af de første to måneder af en verden. Det kommer ganske simpelt ikke til at ske.

jep også derfor der skal laves pro server med guld funktion og man burde lave server uden guld funktion
 
D

DeletedUser1321

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Man burde bare ikke kunne gulde sig til byer, det burde være kamppoints,fester og intet andet..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er som udgangspunkt enig med dig i, at tid er vigtigere end guld for at klare sig godt i Grepolis. Når det så er sagt, så er der sørme stor forskel på at "være med i toppen" og på at "være med i spillet" som du selv udtrykker det. Her er en simpel ligning der forklarer hvorfor det er så svært at konkurrere med folk som Jim, der efter eget udsagn kan bruge op til 50.000 guld i løbet af den første måned:

50.000 guld = 48.000.000 råstoffer = 300.000 kamppoint = 1.000 kulturpoint

Du har vel omkring 1.700 kulturpoint på din bedste server, og startede så vidt jeg kan se for cirka to måneder siden. Ikke dårligt. Her er problemet: Hvis du ikke kan lave småjusteringer i din i forvejen fremragende strategi, som resulterer i +60% kulturpoint i løbet af en to måneders periode, vil du ganske simpelt ikke kunne klare dig mod en person af dit eget format, som har de samme ressourcer til rådighed som Jim. Jeg ved ikke med dig, men jeg er for længst nået dertil hvor jeg måler mine forbedringer i tiendedele af en procent (+1,07% flere kulturpoint per tidsenhed over de sidste otte måneder for at være mere præcis). Du kunne lige så godt bede mig løbe en 100 meter distance på under otte sekunder, som at bede mig om at generere tusind ekstra kulturpoint i løbet af de første to måneder af en verden. Det kommer ganske simpelt ikke til at ske.

Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg er ikke helt enig. Det kommer selvfølgelig altid an på hvordan spillet former sig. Men jeg har da ligget nr. 1 på en server i lang tid, og det var i starten og langt frem i spillet uden at holde guldfester, og der var jimdk skam også. Det var ikke under det her navn, da jeg har valgt at starte helt forfra med et nyt navn. Men det må jeg så bevise på et andet tidspunkt at jeg kan, når jeg ikke kommer sent ind i en server :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg er ikke helt enig. Det kommer selvfølgelig altid an på hvordan spillet former sig. Men jeg har da ligget nr. 1 på en server i lang tid, og det var i starten og langt frem i spillet uden at holde guldfester, og der var jimdk skam også. Det var ikke under det her navn, da jeg har valgt at starte helt forfra med et nyt navn. Men det må jeg så bevise på et andet tidspunkt at jeg kan, når jeg ikke kommer sent ind i en server :)

alle kan da ligge nr 1 på en server de først par mån

men så slutter festen også

du vil ikke kunne følge med,det er rent mat

men point er jo guld bruger har stører fordel,ind folk der ikke bruger guld,tror det er blevet vendt mange gang og kan ikke se hvorfor det er sådan et stort emme ??

ligesom alle andre ting for man noget,hvis man er villig til og betale for det.
hvis man siger man kan følge med uden guld,er bare ikke sandt sådan er det bare.

men synes også man skal kigge på hvad hvad man vil have ud af og spille grepolis...

nogle spiller for fællesskabet der er i grepolis

andre spiller efter ranglister

andre spiller efter og vinder server (som jeg gør )

og efter sidst nævnt kræver det bare guld og en god slat aktive spiller og lidt held.

MEN her på det sidst har det jo viste sig vv spillet ikke handler om hvem der har været meste aktiv som spiller og alliance for og vinde
men hvem der kan samle flest spiller og trække 300 ligegyldig spiller igennem en ally for og kunne max RESS og magi til vv
så kan kun håbe INNO snart få finger ud af RØVH:::::::: og får lavet NYT SLUTSPIL SOM DE HAR TRUKKET ALT FOR LÆNGE UD
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif



smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
alle kan da ligge nr 1 på en server de først par mån

men så slutter festen også

du vil ikke kunne følge med,det er rent mat

men point er jo guld bruger har stører fordel,ind folk der ikke bruger guld,tror det er blevet vendt mange gang og kan ikke se hvorfor det er sådan et stort emme ??

ligesom alle andre ting for man noget,hvis man er villig til og betale for det.
hvis man siger man kan følge med uden guld,er bare ikke sandt sådan er det bare.

men synes også man skal kigge på hvad hvad man vil have ud af og spille grepolis...

nogle spiller for fællesskabet der er i grepolis

andre spiller efter ranglister

andre spiller efter og vinder server (som jeg gør )

og efter sidst nævnt kræver det bare guld og en god slat aktive spiller og lidt held.

MEN her på det sidst har det jo viste sig vv spillet ikke handler om hvem der har været meste aktiv som spiller og alliance for og vinde
men hvem der kan samle flest spiller og trække 300 ligegyldig spiller igennem en ally for og kunne max RESS og magi til vv
så kan kun håbe INNO snart få finger ud af RØVH:::::::: og får lavet NYT SLUTSPIL SOM DE HAR TRUKKET ALT FOR LÆNGE UD
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif



smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif

Nu begynder jeg at blive lidt småforvirret. Synes du skrev at du brugte 25-50.000 guld i starten af en server, så det burde jo være der man ikke kan følge med. Skal du købe flere byslots langt henne i spillet, så bliver det eddermane dyrt i guld. Jeg ved godt du er mere glad for guld end de fleste, men at påstå man ikke kan følge med uden guld, det er usandt. Det kræver bare at man ved hvad man gør, alle kan købe sig til fordele. Men nu handler spillet heller ikke kun om størrelse, men også hvad man kan få ud af de byer man nu engang har. Det at en spiller ligger i top 10 gør ham ikke nødvendigvis til en god spiller. Og har han alle byer på 13.000 plus point, så har vi en god indikation på at han måske ikke helt har fattet spillet. Det sidste tror jeg faktisk godt vi kan blive enige om :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan også sagtens konkurrere med 99% af pengepungskrigerne, og har efterhånden et ry for at tage min portion af milestenene i de amerikanske oprørsverdener. Men det skyldes udelukkende at mine modstandere ikke er lige så dedikerede som mig. Den dag jeg møder en rig version af mig selv - en person der ligesom jeg er villig til at stå op to eller tre gange hver nat for at afholde triumftog i den by hvor Orpheus holder til - da er mine femten minutters berømmelse ovre.

EDIT: Jeg tror i øvrigt ikke vi er uenige. Man kan sagtens klare sig godt uden guld. Man kan endda blande sig med de absolut bedste... i hvert fald hvis man har mulighed for at investere tilsvarende mere tid på spillet end dem. Der er bare nogle situationer hvor det ikke kan lade sig gøre, da der trods alt kun er 168 timer i en uge.

Her kan jeg ikke være mere enig :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lige en hurtig indskydelse. Jeg har absolut intet imod guld brugere, og synes heller ikke folk skal brokke sig over dem. Hvis ingen brugte guld, så var der sikkert ikke noget gratis eller næsten gratis grepolis, for de laver jo ikke et spil uden at kunne tjene på det. Folk der tuder over guldbrugere skal måske lige tænke sig om en ekstra gang, man vælger selv hvor meget tid/guld man vil investere i spillet. Bare lige så vi undgår misforståelser.
 
Top