• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Bedste spiller.

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
husker du :angry:

smiley_emoticons_no_sad.gif


smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hov..kan det virkelig passe at det eneste den STORE jim kan er at smide gunst på tilfældige byer??????
var da overbevist om at han var GUDEN i det her spil..javist han har da taget en enkelt by fra undertegnede meeeeeen helt ærligt var det vist også en smule nemt da manden han tog den fra ikke fik det store hjælp og deffede den alene.."klapper i mine små hænder ikon"

by the way(betyder forøvrigt til dem der ikke forstår engels) det eneste jeg egentlig vil med dette indlæg er at tirre jim og hans tøser til at angribe istedet for deres tøsespil..men det er nok kun a fools hope(ønsketænkning til dem der ikke forstår engelsk)

så held og lykke i spillet til alle de Ændret af Team Grepolis..tja i ved sgu nok selv hvem i er..kys herfra og fortsat god jul
smiley_emoticons_bravo2.gif
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hov..kan det virkelig passe at det eneste den STORE jim kan er at smide gunst på tilfældige byer??????
var da overbevist om at han var GUDEN i det her spil..javist han har da taget en enkelt by fra undertegnede meeeeeen helt ærligt var det vist også en smule nemt da manden han tog den fra ikke fik det store hjælp og deffede den alene.."klapper i mine små hænder ikon"

by the way(betyder forøvrigt til dem der ikke forstår engels) det eneste jeg egentlig vil med dette indlæg er at tirre jim og hans tøser til at angribe istedet for deres tøsespil..men det er nok kun a fools hope(ønsketænkning til dem der ikke forstår engelsk)

så held og lykke i spillet til alle de Ændret af Team Grepolis..tja i ved sgu nok selv hvem i er..kys herfra og fortsat god jul
smiley_emoticons_bravo2.gif
sådan engang tudekiks og skrive (jeg deffe selv næææææ din noob du var bare ikke klar på jeg gik efter byen og da jeg havde taget den var der da mange fra din stor 70 mands forbund der havde sendt hjælp....bare forsent.......
smiley_emoticons_frown.gif
smiley_emoticons_frown.gif
smiley_emoticons_frown.gif
 
Senest redigeret af en moderator:

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Visse ord er Ikke tilladt, hverken i Grepolis ingame besked eller her på forum.
Derfor skal i tænke jer om, når i skriver, og holde jer til en 100 % ren tone, uden brug af vulgære ord, som forældre kan se som noget slemt og derfor forbyde deres 10 års børn at spille Grepolis.
 
D

DeletedUser1070

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jim må være grepo-gud, siden han figurer i næsten alt som bliver skrevet inde på forum ;D
 
D

DeletedUser1941

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvordan kan 2 forbund blive til 70 spiller!?

Jimdk du har vidst drukket for meget her i Julen. Det er da ikke værre end hele serveren angriber fordi de ikke kan klare sig selv. :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvordan kan 2 forbund blive til 70 spiller!?

Jimdk du har vidst drukket for meget her i Julen. Det er da ikke værre end hele serveren angriber fordi de ikke kan klare sig selv. :)

Der var ment som undertegnet i er jo nogle flere ind os.....så er det hvis også sagt med blind tunge,,,,,,,,
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu skal i være søde ved jim jim jim..han har ikke så mange venner irl..så sent som her nytårsaften har han siddet mutters alene og smidt magi mod mig..hvis jeg vidste hvem du var irl havde jeg sgu kørt over og givet dig en krammer..må ikke være rar at sidde alene og ikke have andet at lave sådan en aften..så skulle jeg sgu nok have taget en cola med min ven :D kys til dig sveske..
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Visse ord er Ikke tilladt, hverken i Grepolis ingame besked eller her på forum.
Derfor skal i tænke jer om, når i skriver, og holde jer til en 100 % ren tone, uden brug af vulgære ord, som forældre kan se som noget slemt og derfor forbyde deres 10 års børn at spille Grepolis.

beklager hvis min tone er for hård..du er velkommen til at skrive en ticket til mig ingame;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu skal i være søde ved jim jim jim..han har ikke så mange venner irl..så sent som her nytårsaften har han siddet mutters alene og smidt magi mod mig..hvis jeg vidste hvem du var irl havde jeg sgu kørt over og givet dig en krammer..må ikke være rar at sidde alene og ikke have andet at lave sådan en aften..så skulle jeg sgu nok have taget en cola med min ven :D kys til dig sveske..

Ja jeg sidder helt selv med mine venner og mine børn

Men kan høre du er på et helt andet plan

Sidden du snakker så dumt om andre du slet ikke kender, stop nu med og piv jeg tog en by fra dig Loooool

Ha nu et godt nytår jacker75

Ps jacker75 var det dit egne magi pis du snakker om
new jacker75 har anvendt Lyn på din by J.S.B.K 36
den 31/12/14 kl. 16:09:29
new jacker75 har anvendt Ritual: Kædelyn mod J.S.B.K 36
den 31/12/14 kl. 16:09:29
new jacker75 har anvendt Ritual: Kædelyn mod J.S.B.K 36
den 31/12/14 kl. 16:09:29
new jacker75 har anvendt Ritual: Kædelyn mod J.S.B.K 36
den 31/12/14 kl. 16:09:29
new jacker75 har anvendt Lyn på din by J.S.B.K 35
den 31/12/14 kl. 16:09:23
new jacker75 har anvendt Ritual: Kædelyn mod J.S.B.K 35
den 31/12/14 kl. 16:09:23
read jacker75 har anvendt Ritual: Kædelyn mod J.S.B.K 35
den 31/12/14 kl. 16:09:23
read jacker75 har anvendt Ritual: Kædelyn mod J.S.B.K 35
den 31/12/14 kl. 16:09:23
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
beklager hvis min tone er for hård..du er velkommen til at skrive en ticket til mig ingame;)

Det er jo klaret her, så du slipper.
..
Ingen personligheder er tilladt.
Drop udtalelser om at sidde alene, og ingen venner og den slags.
....
Tænk hvis det er rigtigt og I med jeres udtalelser, driver en person ud i noget, der ikke burde være sket.
..... Tænk jer om og drop den slags udtalelser.
De giver aldrig noget godt med sig.
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hov jim min aller bedste ven..du er satme så mega sej at du kan poste de 10 magier jeg har brugt på dig den ene dag hvor du tydeligvis igen var så sølle at du ikke havde andet at lave end at spille grepo!!!!

du skal satme ikke prøve at lægge den over på mig den her krig..at du ikke kan stave og at du har et så sølle liv at du forsøger at få det til at fremstå som om at det er mig der har startet det her fred være med det...kan desværre kun igen sige føj for satan et sølle liv..

næste gang du har lyst til at tiltale mig bedes du venligst bruge hr.jacker

gider ikke beskiftige mig med dampbørn mere..
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
hov jim min aller bedste ven..du er satme så mega sej at du kan poste de 10 magier jeg har brugt på dig den ene dag hvor du tydeligvis igen var så sølle at du ikke havde andet at lave end at spille grepo!!!!

du skal satme ikke prøve at lægge den over på mig den her krig..at du ikke kan stave og at du har et så sølle liv at du forsøger at få det til at fremstå som om at det er mig der har startet det her fred være med det...kan desværre kun igen sige føj for satan et sølle liv..

næste gang du har lyst til at tiltale mig bedes du venligst bruge hr.jacker

gider ikke beskiftige mig med dampbørn mere..

Skru ned for charmen.
Personlige angreb er ikke tilladt.
Også her gælder de samme regler som Ingame.
 
Top