• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Bedste spiller.

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu begynder jeg at blive lidt småforvirret. Synes du skrev at du brugte 25-50.000 guld i starten af en server, så det burde jo være der man ikke kan følge med. Skal du købe flere byslots langt henne i spillet, så bliver det eddermane dyrt i guld. Jeg ved godt du er mere glad for guld end de fleste, HVAD VED DU OM DET ????men at påstå man ikke kan følge med uden guld, det er usandt.NEJ DET ER FAKTA,NÆGTER OG TRO NOGLE SOM IKKE BRUGE GULD LIGGE I TOP AF EN SERVER HVOR DER ER MANGE GULD BRUGER,SÅ HVAD DU MENER DU KAN FØLGE MED ER JEG IKKE HELT MED PÅ Det kræver bare at man ved hvad man gør???? OG DET ER !!!!
smiley_emoticons_kaffee2.gif
, alle kan købe sig til fordele. Men nu handler spillet heller ikke kun om størrelseENIG DET KOMMER JO AN PÅ HVAD MAN VIL I SPILLET , men også hvad man kan få ud af de byer man nu engang harIGEN ENIG ALT FOR MANGE UDBYGGER DERES BYER HELT OG DET ER ENDTE 2 GRUNDE TIL 1/ENDTE VED DE IKKE VED BEDRE OG IKKE VED HVORDAN MAN SKAL UDBYGGE ENS BYER FOR OG FOR MEST UD AF DEM 2/ DE UDBYGGER BYERNE HELT FOR OG LIGGE HØJT PÅ RANG LISTEN
smiley_emoticons_irre.gif
"/
. Det at en spiller ligger i top 10 gør ham ikke nødvendigvis til en god spiller. Og har han alle byer på 13.000 plus point, så har vi en god indikation på at han måske ikke helt har fattet spillet. Det sidste tror jeg faktisk godt vi kan blive enige om :)JEP

hvad mener du med og følge med så ??

og ved da mange bruger MEGET GULD PÅ GREPOLIS

OG HVIS MAN I STARTEN GULDER MANGE BYFESTER SKAL DU VÆRE MEGET AKTIV FOR OG KUNNE HENTE DET I KP FOR OG KOMMER OP PÅ SAMME ANTALE BYER OG ALLE VED JO FLERE BYER MAN HAR JO FLERE BYFESTER OG FLERE TROPPER OG LAVE FLERE KP MED

SÅ HVORDAN VIL IKKE GULD BRUGE KUNNE FØLGE MED !!!! DET MANGLER JEG OG SE I NU
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan se, at jeg har en helt anden indgangsvinkel end den, der kommer frem her.

Den bedste spiller er den, der

- som leder eller aktiv spiller er i stand til at holde et levende og dynamisk forum, som det er værd at være opdateret i
- er med til at motivere og øge spillelysten for sine alliance-buddies og holde folk aktive
- har overskud til at tage nye aktive og interesserede spillere under sin vinge og lære dem op (så der kommer nyt blod til de danske servere)
- Er storsindet nok til at vide, at vi alle spiller for sjov og det skal være sjovt for alle. Modstandere skal behandles med respekt og der hånes og nedgøres ikke. Når denne spiller erobrer en fjende-by, så skal offeret helst tænke: "ØV! Men når det skal være, så er jeg glad for, at det var ham..."
- Kan tåle modgang
- Er loyal og troværdig
- har evnen til at tage tingene fra den humoristiske side.

... så kan Jimse bruge sine 25-50.000 guld lige så meget, han vil.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan se, at jeg har en helt anden indgangsvinkel end den, der kommer frem her.

Den bedste spiller er den, der

- som leder eller aktiv spiller er i stand til at holde et levende og dynamisk forum, som det er værd at være opdateret i
- er med til at motivere og øge spillelysten for sine alliance-buddies og holde folk aktive
- har overskud til at tage nye aktive og interesserede spillere under sin vinge og lære dem op (så der kommer nyt blod til de danske servere)
- Er storsindet nok til at vide, at vi alle spiller for sjov og det skal være sjovt for alle. Modstandere skal behandles med respekt og der hånes og nedgøres ikke. Når denne spiller erobrer en fjende-by, så skal offeret helst tænke: "ØV! Men når det skal være, så er jeg glad for, at det var ham..."
- Kan tåle modgang
- Er loyal og troværdig
- har evnen til at tage tingene fra den humoristiske side.

... så kan Jimse bruge sine 25-50.000 guld lige så meget, han vil.

jo har da jeg også tænkt mig........
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan se, at jeg har en helt anden indgangsvinkel end den, der kommer frem her.

Den bedste spiller er den, der

- som leder eller aktiv spiller er i stand til at holde et levende og dynamisk forum, som det er værd at være opdateret i
- er med til at motivere og øge spillelysten for sine alliance-buddies og holde folk aktive
- har overskud til at tage nye aktive og interesserede spillere under sin vinge og lære dem op (så der kommer nyt blod til de danske servere)
- Er storsindet nok til at vide, at vi alle spiller for sjov og det skal være sjovt for alle. Modstandere skal behandles med respekt og der hånes og nedgøres ikke. Når denne spiller erobrer en fjende-by, så skal offeret helst tænke: "ØV! Men når det skal være, så er jeg glad for, at det var ham..."
- Kan tåle modgang
- Er loyal og troværdig
- har evnen til at tage tingene fra den humoristiske side.

... så kan Jimse bruge sine 25-50.000 guld lige så meget, han vil.

Jeg er helt enig i at alt dette hører med til at være den bedste spiller. Jeg tog bare en tråd op som var i gang omkring guld snakken. Så den indgangsvinkel jeg lige tog der, handlede udelukkende om at vokse, men som jeg også var lidt inde på, så handler det selvfølgelig også om ens evne til at bruge de byer man så har. Det er en god pointe at spillere skal opføre sig pænt overfor sine medspillere, og være villig til at få nye spillere ind i spillet, ellers sker der ikke noget flow i spillet, hvis det kun er de samme som spiller. Og her kan man efter min mening ikke være den bedste spiller, hvis man er eller benytter sig af spioner. For det ødelægger mange nye spillers chance for at komme ind i spillet, da man pga. spionage holder sig til det sikre, og kun spiller med folk man kender.

Et andet sted på forum har jeg også nævnt at det måske var en god ide for nogle af de gamle spillere, hvis de prøvede at klare sig uden at svine folk til, og undgå at bruge spionage, men det er nok for naivt at tro at de gør det. I den forbindelse kan jeg egentlig kun anbefale at man blokerer folk som sviner for at få folk til at angribe. Det er så lavt at jeg personligt ikke gider bruge tid på at læse hvad de skriver, og så mister de da den fordel at gøre en sur.

Til Jimdk: Jeg tror ikke helt du fangede min pointe. Jeg benægter ikke at guld har en fordel, og bruger en spiller meget guld i starten, så er det naturligvis svært at følge med. Men det kan i nogen tilfælde godt lade sig gøre. Det jeg skrev var at det at jeg lå nr. 1 på en server i starten og et godt stykke frem på en server beviser at man godt kan klare sig i starten uden brug af store mængder guld. Du skrev at du bruger 25-50000 guld i starten af en server. DERFOR må det være i starten det er svært at følge med. At man bliver hentet senere, har ikke noget med de 25-50000 start guld at gøre. Det jeg mener er at skal man købe sig til nye byer så sent i spillet, og her taler jeg om når folk har 40-50 byer, så bliver det EKSTREMT dyrt, så det tror jeg simpelthen ikke er grunden til at jeg blev hentet, og det var forøvrigt heller ikke dig jeg blev hentet af :)

Man kan heller ikke bruge guld til at holde byfester, det er ol man bruger det til, og det tager længere tid at holde ol end byfester og triumftog. Måske er det derfor at guld ikke altid hjælper. For ved man ikke hvordan man skaber kp, så kan man ikke følge med en spiller som holder triumftog, mens man selv venter på at sit ol bliver færdig.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er helt enig i at alt dette hører med til at være den bedste spiller. Jeg tog bare en tråd op som var i gang omkring guld snakken. Så den indgangsvinkel jeg lige tog der, handlede udelukkende om at vokse, men som jeg også var lidt inde på, så handler det selvfølgelig også om ens evne til at bruge de byer man så har. Det er en god pointe at spillere skal opføre sig pænt overfor sine medspillere, og være villig til at få nye spillere ind i spillet, ellers sker der ikke noget flow i spillet, hvis det kun er de samme som spiller. Og her kan man efter min mening ikke være den bedste spiller, hvis man er eller benytter sig af spioner. For det ødelægger mange nye spillers chance for at komme ind i spillet, da man pga. spionage holder sig til det sikre, og kun spiller med folk man kender.

Et andet sted på forum har jeg også nævnt at det måske var en god ide for nogle af de gamle spillere, hvis de prøvede at klare sig uden at svine folk til, og undgå at bruge spionage, men det er nok for naivt at tro at de gør det. I den forbindelse kan jeg egentlig kun anbefale at man blokerer folk som sviner for at få folk til at angribe. Det er så lavt at jeg personligt ikke gider bruge tid på at læse hvad de skriver, og så mister de da den fordel at gøre en sur.

Til Jimdk: Jeg tror ikke helt du fangede min pointe. Jeg benægter ikke at guld har en fordel, og bruger en spiller meget guld i starten, så er det naturligvis svært at følge med. Men det kan i nogen tilfælde godt lade sig gøre. Det jeg skrev var at det at jeg lå nr. 1 på en server i starten og et godt stykke frem på en server beviser at man godt kan klare sig i starten uden brug af store mængder guld. Du skrev at du bruger 25-50000 guld i starten af en server. DERFOR må det være i starten det er svært at følge med. At man bliver hentet senere, har ikke noget med de 25-50000 start guld at gøre. Det jeg mener er at skal man købe sig til nye byer så sent i spillet, og her taler jeg om når folk har 40-50 byer, så bliver det EKSTREMT dyrt, så det tror jeg simpelthen ikke er grunden til at jeg blev hentet, og det var forøvrigt heller ikke dig jeg blev hentet af :)

Man kan heller ikke bruge guld til at holde byfester, det er ol man bruger det til, og det tager længere tid at holde ol end byfester og triumftog. Måske er det derfor at guld ikke altid hjælper. For ved man ikke hvordan man skaber kp, så kan man ikke følge med en spiller som holder triumftog, mens man selv venter på at sit ol bliver færdig.

jaja nu gider jeg ikke snak mere om hvad i kan og synes om guld

jeg bruge det jeg synes jeg skal og om jeg har 40 byer eller 90 byer så trykker jeg på OL længere er den ikke.
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ohøj folkens, vil lige smide et input selvom jeg intet har at gøre med Tau :)

Først og fremmest, så kan enhver gulde sig op og pumpe sit antal byer og fred være med det. I sidste ende handler det om hvad man kan taktisk, og som leder vil jeg hellere have 10 mand på 100.000 point som er loyale, aktive og som vil ofre sig for hinanden kontra en stor spiller på 1.000.000 som ikke arbejder for alliancens bedste men kun tænker på ranglisten.

Det her spil handler frem for alt, om det sammenhold der er i alliancen. Der er utallige eksempler på alliancer, der har ligget i top-3 men som falder fra hinanden fordi folk ikke går all-in når de skal støtte hinanden.

Btw. er fuldstændig enig i at man skal tage grønne folk under sine vinger, ofte ender det ud med at man har en loyal mand der vil gå igennem ild og vand med en.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ohøj folkens, vil lige smide et input selvom jeg intet har at gøre med Tau :)

Først og fremmest, så kan enhver gulde sig op og pumpe sit antal byer og fred være med det.haha med 3 server vundet og flere tæt har jeg langt fra guldt mig til nogle server sejre og jeg har ikke kunnet vundet dem uden en god og aktiv ally. I sidste ende handler det om hvad man kan taktisk, og som leder vil jeg hellere have 10 mand på 100.000 point som er loyale, aktive og som vil ofre sig for hinanden kontra en stor spiller på 1.000.000 som ikke arbejder for alliancens bedste men kun tænker på ranglisten.

Det her spil handler frem for alt, om det sammenhold der er i alliancen. Der er utallige eksempler på alliancer, der har ligget i top-3 men som falder fra hinanden fordi folk ikke går all-in når de skal støtte hinanden.

Btw. er fuldstændig enig i at man skal tage grønne folk under sine vingernej tak., ofte ender det ud med at man har en loyal mand der vil gå igennem ild og vand med en.
smiley_emoticons_no_sad.gif
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ohøj folkens, vil lige smide et input selvom jeg intet har at gøre med Tau :)

Først og fremmest, så kan enhver gulde sig op og pumpe sit antal byer og fred være med det. I sidste ende handler det om hvad man kan taktisk, og som leder vil jeg hellere have 10 mand på 100.000 point som er loyale, aktive og som vil ofre sig for hinanden kontra en stor spiller på 1.000.000 som ikke arbejder for alliancens bedste men kun tænker på ranglisten.

Det her spil handler frem for alt, om det sammenhold der er i alliancen. Der er utallige eksempler på alliancer, der har ligget i top-3 men som falder fra hinanden fordi folk ikke går all-in når de skal støtte hinanden.

Btw. er fuldstændig enig i at man skal tage grønne folk under sine vinger, ofte ender det ud med at man har en loyal mand der vil gå igennem ild og vand med en.


Jeg er helt enig, og det undrer mig ikke at Jimdk ikke er. Vi tænker bare forskelligt og fred være med det. Det er nu engang sjovere når et spil udvikler sig med nye kræfter som kommer til. Hvis man elsker det her spil, så vil man vel også gerne have at andre oplever glæden ved det, og hjælpe dem til at opleve det ved at guide dem lidt. Derfor er typer som chikanerer andre ødelæggende for spillet, og det kan ikke siges ofte nok, for det er meget tyk hud man skal igennem her. Det sidste var ikke møntet på dig Jimdk.
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fortsætter succesen!!

Hvem er den bedste spiller?


mig!!... Men hvis ikke det er mig... så Xent, Sandgreen, Lospandas, og så lige muhhh/ko..

Jim.. 50k... :-O


er ved at udvikle grepo 2... du får et link lige så snart jeg klar.. :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
mig!!...
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
Men hvis ikke det er mig... så Xent, Sandgreen, Lospandas, og så lige muhhh/ko..

Jim.. 50k... :-O


er ved at udvikle grepo 2... du får et link lige så snart jeg klar.. :)

smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 
Top