Vulq jeg kan godt gentage mig selv fra min priv, du troller og du er sygt dårlig til det. Jeg ville egentlig gerne mentore dig omkring økonomien i at lege krig, men det vil efter min bedste overbevisning være at kaste perler for svin. Jeg vil dog gå så langt som at give dig en fraktion af indsigt i hvad der ligger til grund for vores måde at føre krig på... 99 % af alle spillere på den her server, gemmer sig bag niveau 25 mur med vagttårn og har primært def tropper, og koloniserer selv, eller erobrer små/inaktive byer. Det er ganske enkelt idioti at forsøge at tage en by fra en aktiv simmer (som dig selv), det er alt alt for dyrt i tropper. Nej, når man i stedet kan spotte inaktive spillere (bolighaj var i øvrigt ikke inaktiv, han brugte gunst flere gange, og gav jer jo også besked om ks), så er det ganske enkelt meget mere økonomisk at gå efter disse, frem for at forsøge at erobre en by fra en defensiv spiller. Spillet giver kæmpe fordele til forsvaren, og som du selv siger så kan en spiller forsvare sig imod angreb fra 15 andre spillere på samme tid. Det er grotesk vi overhovedet har en snak om hvorfor vi (og alle andre fornuftige spillere) favoriserer inaktive mål. Hvis man angriber en spiller med mur, så giver man flere kp væk end man får, det giver absolut ingen mening! Men hvis du er så forhippet på at vise hvor gerne du vil tage kampen op imod argo, kunne du jo forsøge at angribe lidt den anden vej. Man vinder jo ikke en krig ved at grave sig ned og vente på modstanderen kommer. Jeg synes det er pinligt du faktisk tror du er den store ved at udfordre os på den måde, vel vidende at du har alle fordele som forsvarer.
Når man så går ind og kigger på hvad du faktisk har bedrevet på den her server, så er det jo nærmest komisk. Du har "erobret" 15 byer samlet, 6 af dem var inaktive fra din egen alliance/forbund, 3 af erobringerne havde ingen alliance, 4 af dem var fra alliancer der ikke eksisterer længere (som var 1-spiller alliancer, og 2 erobringer er fra os, hvilket jeg naturligvis ikke er tilfreds med, men dem skal du da have ros for. Derudover kan nævnes som fun-fact, at 7 af de byer (dvs. næsten halvdelen) er under 5k points, og 4 af dem er under 2k points. Så mon ikke bare du skulle lade være med at spille op?
Du er en ordkriger Vulq, du er dårlig til det. Vi har ikke testet dig i grepolis, det er ikke sikkert vi gør det, men hvis vi gør finder vi jo nok ud af om du har noget som helst at have din patetiske trolling i.
Hygge
Mvh Thoraq