• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Alliance Top 10 listen

D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej alle vi prøver hermed at sparke lidt liv i et dødt forum med nogle tiltag som vi er normalt på com. hvor en del af os spiller om vinteren, det her er det første af dem, alle er velkommende til at give deres besyv med og lave deres egne lister og smide i tråden.

1 patrioterne
En blanding af guld spammere og folk der faktisk kan spille, ser dem ligge på 1. pladsen et godt stykke tid fremover.

2 Lohengrenos
En samling gamle hærdet grepo veteraner, som er kommet sent i gang på serveren, men tja når de får de sidste i gang, kan det godt gå hen og blive grimt.

3 Lohengrenos 2
Indeholder en af de bedste af os, og så en stak lærlinge, holder de gejsten bliver det stort, men kan både blive en dreng eller pige kan kun tiden vise.

4 patrioterne 2
Der er lidt MRA over det men den indeholder også et par stykker som kan spiller, så de holder skansen det næste stykke tid.

5 EKSTREMISTERNE
Håbløs MRA uden sammenhold, de mister byer på stribe pt, og der er ingen hjælp at hente fra deres få store spillere som kun meler deres egen kage.

6 Argonauterne
Ser fornuftigt ud de bygger op stille og roligt, og følger pænt med i KP, er dog uprøvet i rigtig kamp så det må tiden vise.

7 Little Vikings
En lille byggemand bob forening forudser de er væk fra top 10 inden 4 uger.

8 Electorum Dei
Kender ingen af spillerne i denne alli men ser umiddelbart fornuftigt ud

9 Loyalisterne
Der bygges, og tror de kan holde deres position hvid de undgår at blive blandet ind i de næste par krige.

10 RUS Alliance One
Hmm ser ok ud, men en lille advarsel, laver man forbund men alle sine naboer, løber man hurtigt tør for mål at tage, det sætter allien i stå og man bliver bare mad for de alliancer som spillere hurtigere og mere offensivt

Kom gerne med indspark eller lav jeres egen liste


Venligst

Skull
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Desværre er jeg alt for enig til, at lave ballade ud af det skull. Ser frem til at finde ud af hvad nr 6 og 8 kan, når de en dag ryger i krig med nogen :)

skull sagde:
6 Argonauterne
Ser fornuftigt ud de bygger op stille og roligt, og følger pænt med i KP, er dog uprøvet i rigtig kamp så det må tiden vise.

8 Electorum Dei
Kender ingen af spillerne i denne alli men ser umiddelbart fornuftigt ud

Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til Skull.

Hvad er MRA en forkortelse for ?

Jeg tror ikke der sker den helt store omrokering blandt de øverste 5-6 alliancer indenfor de næste 4 uger. Det vil nok være status quo, som det er nu.

Ps. Jeg tror det bliver svært at sparke liv i det her forum, om det er for at de forskellige verdener er døde eller ej skal jeg ikke kunne sige, men jeg har sjældent set så dødt et forum til et online-spil som det her i grepolis... Men du skal da have ros for at gøre et godt forsøg ;)

Mvh
Malum
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til Skull.

Hvad er MRA en forkortelse for ?

Jeg tror ikke der sker den helt store omrokering blandt de øverste 5-6 alliancer indenfor de næste 4 uger. Det vil nok være status quo, som det er nu.

Ps. Jeg tror det bliver svært at sparke liv i det her forum, om det er for at de forskellige verdener er døde eller ej skal jeg ikke kunne sige, men jeg har sjældent set så dødt et forum til et online-spil som det her i grepolis... Men du skal da have ros for at gøre et godt forsøg ;)

Mvh
Malum

Mass recut alli, (altså de flår spillere ind uden hensyn til hvor de ligger eller hvad de kan, drejer sig kun om byggemand bob ranglisten, og det dør man af i det her spil) vi spiller normalt på COM serveren om vinteren og der er der ud over at der er meget mere knald på folks spil også meget mere gang i forum,
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
dødt forum, ja det må siges, vores interne har mange gange flere indlæg.
utroligt når man som ny spiller stiller spørgsmål i dette forum så går der flere dage før man får svar.

udvikling i listen har jeg ingen idé om, men jeg ved at vi bliver nød til at udvikle vores egen alli for at få den rette indstilling af alle spillerne.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er generelt dybt uenig med jer alle sammen, bare for at lave et indlæg og starte en debat.

MRA troede det stod for Mine Rige Arbejdere, der bygger mine byer til jeg skal bruge dem.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til skull.
Så er det nok sådan nogen som jeg har taget byer fra, for nogen af dem jeg har taget byer fra var da okay store alliancer, men de havde 2 max 3 byer i nærheden af mig resten lå langt væk, og de fik da heller ingen hjælp fra deres allierede under belejringen...

Men jeg kan se der er sket lidt i toppen Argonauterne har bytte plads med EKSTREMISTERNE, og Electorum Dei har byttet plads med Little Vikings...

Så du får måske ret i at Little Vikings er ude af top 10 inden længe ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Men jeg kan se der er sket lidt i toppen Argonauterne har bytte plads med EKSTREMISTERNE, og Electorum Dei har byttet plads med Little Vikings...

Så du får måske ret i at Little Vikings er ude af top 10 inden længe ;)

De er ude af top 10 nu.. vi pillede en fremtidig vvø fra dem alt for nemt (SW)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rang Navn Point Spillere Gennemsnitspoint
1 patrioterne
2 Lohengrenos
3 Lohengrenos 2
4 patrioterne 2
5 Argonauterne
6 EKSTREMISTERNE
7 Electorum Dei
8 Loyalisterne
9 Electis Dei filiis
10 RUS Alliance One

Er da sket en lille ændring
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rang Navn Point Spillere Gennemsnitspoint
1 patrioterne
2 Lohengrenos
3 Lohengrenos 2
4 patrioterne 2
5 Argonauterne
6 EKSTREMISTERNE
7 Electorum Dei
8 Loyalisterne
9 Electis Dei filiis
10 RUS Alliance One

Er da sket en lille ændring

Ja og der kommer en til da jeg forudser at Electis Dei filiis ryger ud af top 10 i løbet af højest en uge :Smile:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja og der kommer en til da jeg forudser at Electis Dei filiis ryger ud af top 10 i løbet af højest en uge :Smile:

Samme med Rus, en af deres spillere har bragt sylfidens pis i kog, plejer at gøre ondt:pro:
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
rolig nu skalle..ta dig en bajer mere:D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Samme med Rus, en af deres spillere har bragt sylfidens pis i kog, plejer at gøre ondt:pro:

Det skulle vel aldrig være dig skull der har et alias, aka, Sylfiden, som ham Rus-manden har trådt over tæerne... :Laugh:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
sur på Jacker nu genopliver dræberpandaen, slf er jeg da ikke slyfiden sådan en amatør
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg er også sur på Jacker han har lige overhalet mig igen på pointlisten.... GGG
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
aner ikke hvem slyfiden er..siger bare du skal passe på dit blodtryk..det kan være farligt at hidse sig for meget op for en mand i din alder:Laugh:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg synes nu du ligger i hav-44 og ikke i hav-53, så du må da følge godt med hvis du også har kendskab til et havområde der ligger så langt væk fra dig selv Patroklos...

Men ellers har jeg set at de gerne vil have en plads i top 10 og det skal de sikkert nok få held med før eller siden... men kun indtil Skull får øje på dem, så kaster han nok sin tomme ølflaske efter dem når han er færdig med den :))
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg synes nu du ligger i hav-44 og ikke i hav-53, så du må da følge godt med hvis du også har kendskab til et havområde der ligger så langt væk fra dig selv Patroklos...

Men ellers har jeg set at de gerne vil have en plads i top 10 og det skal de sikkert nok få held med før eller siden... men kun indtil Skull får øje på dem, så kaster han nok sin tomme ølflaske efter dem når han er færdig med den :))

Grundlæggende drikker jeg ikke øl, og er også for pænt opdraget til at kaste tom embelage fra mig diverse steder, derudover er de omtalte spillere, gamle diskotøser fra Gamma, det giver dem ret til at udvise hensynsløs adfærd, samt total foragt for de stakler de efterlader i deres kølvand, har lige talt efter og der er 14 gamle Disko spillere hos os, og er ret sikker på ingen af os ville løfte en klinge mod en gammel makker.

Skulfiden
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
huer mig satme ikke at den modbydelige panda kommer igen..overvejer seriøst om jeg ikke bare skulle stoppe med det samme inden han rykker mig rundt:(
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er heller ikke helt tryg, modbydelig pelsklump
 
Top