• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Alliance Top 10 listen

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
1. patrioterne
Intet nyt her, de bliver stadig på første pladsen i lang tid.

2. Lohengrenos
Min egen alliance så ingen kommentarer

3. Lohengrenos 2
Min egen alliance så ingen kommentarer

4. Argonauterne
Ser ud til at have fortjent en plads i top 5. Mange nye spillere, men de kæmper på livet løs.

5 patrioterne 2
Ser ud til at være gået lidt kolde, både på byggemand bob listerne og mht. kamppoint

6. Electorum Dei
Hav 64 alliance, elendig leder, spår dem ikke den store fremtid.

7. EKSTREMISTERNE
MRA + et par gode spillere, hæmmet af alle deres forbund og alliancer

8. Loyalisterne
Spår dem ikke den store fremtid. Men har indtil videre fået lov at vokse uden at få tæsk.

9 Legends Choice E
Hav 53 alliance, kender dem ikke men nr 6 alliance angribere, så de skal nok hænge på i top 10.

10 Aserne
Er helt blank her, men det ligner en lille hygge bande i nordvestlige hav 54 området uden den store kamperfaring.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det har du sikkert ret i skull, men jeg kan da så i det mindste glæde dig med at du slipper for mig fremover. Og så kan du da bryste dig af at du har fået mig ned med nakken og kan få hele verden for dig selv....
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det har du sikkert ret i skull, men jeg kan da så i det mindste glæde dig med at du slipper for mig fremover. Og så kan du da bryste dig af at du har fået mig ned med nakken og kan få hele verden for dig selv....

Øhh er forvirret, hvad har jeg ret i, få dig ned med nakken ?????. Verden for mig selv var sku da en gyselig tanke.

Du er da lidt blank er du ikke ???

SKulfiden
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sidste forudsigelse Jeg tror den nye ejer af min konto giver endnu mere konkurrence til sylfiden end en nybegynder som jeg har kunnet gøre, måske ikke så meget på point listen, men så på nogle af de andre lister...

Ps. ha det nu godt og held og lykke til alle med spillet uanset hvem i er og ta' så lige at skriv lidt i denne tråd, og hjælp Skull med at få bare lidt liv i dette ellers næsten totalt livløse forum, nu når jeg ikke er her til at gøre det mere...

Hilsen den Blanke :confused:mirk:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hold da op

Sidste forudsigelse Jeg tror den nye ejer af min konto giver endnu mere konkurrence til sylfiden end en nybegynder som jeg har kunnet gøre, måske ikke så meget på point listen, men så på nogle af de andre lister...

Ps. ha det nu godt og held og lykke til alle med spillet uanset hvem i er og ta' så lige at skriv lidt i denne tråd, og hjælp Skull med at få bare lidt liv i dette ellers næsten totalt livløse forum, nu når jeg ikke er her til at gøre det mere...

Hilsen den Blanke :confused:mirk:

Har aldrig angrebet dig, tror jeg heller ikke vores alli har du ligge snotlangt væk, og ked af at sige det, LOL konkurrence, hvis det ikke var for forum så ville vi ikke ane du fandtes, opfatter lidt det her som et forsøg på at få opmærksomhed, men forsæt da bare er alt sammen en del af underholdningen
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rang Navn Point Spillere Gennemsnitspoint
1 Patrioterne 1934168 16 120886
2 Lohengrenos 1466743 16 91671
3 Argonauterne 1465481 16 91593
4 Lohengrenos 2 1128347 15 75223
5 Legends Choice E 1114602 18 61922
6 Argonautlingerne 1025770 19 53988
7 Aleksandrinerne. 996398 19 52442
8 Patrioterne. 2 905342 14 64667
9 Legends Choice W 711218 18 39512
10 De Grimme Ællinger 661733 7 94533


Loyalisterne og ekstremisterne røget ud af top 10 og er mere eller mindre i opløsning..sjovt som de alliancer der angriber L+Pat ser ud til at ryge ud af top 10 :D

Nye i top 10 er:
7 Aleksandrinerne
Hav 64 alliance og klart de største i hav 64, så skal nok hænge på lidt tid endnu selvom argonauterne spiser lidt af dem.
10 De Grimme Ællinger
Udbydere fra masseforbundet i hav 54. Kender dem ikke, men de ser grimme og grumme ud :D
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe..kan huske der er nogle stykker der har tudet over at pat og loh er i forbund og de ødelægger serveren og alt muligt tudefjæsagtigt fordi vi er åbenbart så store og dygtige at ingen tør angribe..kan godt være jeg er en smule bagefter nu men har så lige opdaget et forbund med hold nu fast..ikke mindre en 17 allier..glæder mig lidt til at de viser nogle nos..r og begynder at angribe bare en smule:D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
1 Lohengrenos
2 Patrioterne
3 Argonauterne
4 Argonautlingerne
5 Legends Choice E
6 Great Vikings
7 Legends Choice W
8 Fighters of Atlantis
9 Loyalisterne
10 Fighters of Atlantis II

Lille opdatering af listen Loh 2 og Pat 2 er røget ud af top 10 ^^
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ikke så mærkeligt eftersom vi mere eller mindre har lukket dem..hehe
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er der ikke nogen der kunne opdatere Top 10 listen ??
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
1 Argonauterne, point:confused: 6811452
2 Patrioterne, point:confused: 6555592
3 Argonautlingerne, point:confused: 6460652
4 Chosen Warriors, point:confused: 4796111
5 Blomsterne, point:confused: 2366925
6 Fighters of Atlantis, point:confused: 2352411
7 Secret Elite, point:confused: 1174247
8 Angels of Death, point:confused: 1114041
9 Great Vikings, point:confused: 997020
10 The Ancestors, point:confused: 906924

efter nogle problemer mellem mig og skull valgte skull at opløse forbundet, og så gik flere blomster spiller i feriemode og vi fik taget nogle byer fra skull, blomster alliancen er nu gået i opløsning på grund af skull opføreselv, og alle aktive medlemmer fra blomsterne er nu med i argo. jeg ser argo, Patrioterne og Chosen Warriors som dem der kommer til at kæmpe i slutspillet, serveren er tæt og vi er igang med at ryde hinandens byer som ligger i hinandens områder efter alle de blomster børn smuttede over til argo.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er der nogen der ved hvem der er i krig med hinanden eller er det bare simcity i top 10?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er der nogen der ved hvem der er i krig med hinanden eller er det bare simcity i top 10?

hej topdrop. hvis du bruger dette link vil du kunne tjekke alle spillere og alliancer ud og se eksempelvis under koloniseringer der kan du se hvem der snupper byer fra hvem.. og der er en masse andre gode muligheder for at se hvor aktive folk er osv.. hilsen Bull.

http://dk.grepostats.com/world/dk15/index
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er der nogen der ved hvem der er i krig med hinanden eller er det bare simcity i top 10?

Argo har haft infiltreret vores alliance og Vi har haft spillere der er hoppet af/overladt deres byer.

De har spioneret på vores forum og været rigtigt listige. De er som minimum i krig med FOA og The ancestors.
Synes det er lidt en skam at patrioterne er faldet så langt ned, Argo har ingen modvægt længere.
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
som tidligere leder af pat tror jeg godt jeg kan være bekendt at skrive at vi bare var en gruppe sim spiller, som håbede på andre ville vinde serveren får os ;)

sådan gik det så ikke, men tror ikke argo er i krig med FOA og TA da de forsvare dem når mig og jacker prøver at tage byer fra dem.....
FOA giver tiden til Argo og de timer en tons bir, fedt man :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som leder af The Ancestors kan jeg fortælle dig at vi med sikkerhed er i krig med Argonauterne. Hvad FOA angår så håber jeg ikke du har ret og de er da også begyndt at deltage aktiv i vores kampe mod Argo.

Derudover har jeg aldrig set en besked om at i har prøvet at tage byer fra os?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som leder af The Ancestors kan jeg fortælle dig at vi med sikkerhed er i krig med Argonauterne. Hvad FOA angår så håber jeg ikke du har ret og de er da også begyndt at deltage aktiv i vores kampe mod Argo.

Derudover har jeg aldrig set en besked om at i har prøvet at tage byer fra os?

Vi er i krig med Argo i FOA.100 %. Vi er i forbund med The Ancestors.

Det med hjælp til Argo er nok 'en af de forrædere Vi har haft i alliancen. Som jeg skrev har Vi været infiltreret og har haft en del spillere, der lige pludselig mister alle deres byer på mysterisk vis til argo og ikke svarer på beskeder.Usportslige fedtspilleri.

Du skulle vel ikke have navnet på dem har hjulpet Argo mod jer, hawkdoong?
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan sige at Argo ikke er i krig med nogen, men alle synes det er sjovt at sparke til os. Vi er en fredselskende flok der mest af alt bare vil hygge, men folk bliver ved med at sende deres usle hære efter os, og så er vi i sagens natur nødt til at forsvare os.

Ancestors og FoA var flinke nok at begynde at angribe os da vi lå og hyggede med pat, og det har vi så besluttet at svare en lille smule igen på. I forhold til "infiltration" af FoA, kan jeg blankt afvise at det er sket. Der opstod en unik mulighed med en enkelt spiller, som vi udnyttede, dette er dog ikke noget der har været planlagt. Derudover havde i to inaktive spillere, som vi har taget lidt byer fra, men da i fandt ud af det så gik i alle sammen i ferie mode i stedet for at forsvare jer.

Krig med Ancestors? Jeg vil ikke gå så langt som til at kalde det krig. Et par af deres spillere generer kontinuerligt os (hvilket vi synes er super fedt, kudos for det!), så vi har på det seneste bare svaret en smule igen. Det er vel ok?

Jeg kan sagtens fortælle dig Mrfabricius, hvem der har hjulpet argo imod pat. Det har pat selv. Hvis du er heldig vil hawkdongg uddybe, men jeg forstår udemærket hvis han ikke vil.

Jeg er fuldstændigt enige i at vi er for store, og det er en ledelsesmæssig udfordring som jeg tager ansvaret for.

Jeg håber jeg har bidraget til lidt opklaring/afklaring/forklaring for folk, ellers må i jo bare spørge.

Thoraq
Grundlægger af Argonauterne.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
MrFabricius hvad mener du med usportslig fedtspilleri??? Er det dig selv du hentyder til, da du skynder dig i FM når Argo kommer rullende, det er fanme da sportsmanship. Håber din ally er stolte af dig, havde du været Argo var du blevet smidt ud og nullet inden du kunne nå og sige Grepolis
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så gutter ingen grund til at skrive folk er usportslige, Argo har vundet så lad os da bare have lidt sjov her til sidst, selv om serveren er helt gået i stå ;)

Da ledelsen i Argo valgte at tage de forviet LOH spiller ind, da skull valgte at opføre sig grimt, og ledelsen med flere valgte at gå i feriemode vandt de, største delen af alle spiller i argo er dygtige og fortjener at vinde, men kunne nu have været sjovt, at se hvordan serveren var gået, hvis LOH(blomsterne) blev som en alliance :pro:
 
Top