• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Alliance Top 10 listen

D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det med hjælp til Argo er nok 'en af de forrædere Vi har haft i alliancen.

Du skulle vel ikke have navnet på dem har hjulpet Argo mod jer, hawkdoong?

jov ham der står står som grundlægger fik hjælp at aaskov :Smile:
 
D

DeletedUser1756

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Venner

Så så, skal vi ikke alle sammen være venner? Jeg troede vi var venner!. Jeg troede, at der mindst skulle være to parter for at man kan kalde det en krig..

Jaja, jeg indrømmer, at jeg har slået lidt på en der er mindre end mig selv, men kun fordi han sov i timen. Man må ikke sove i timen!

På den anden side, så er dette jo et krigsspil, og i krigsspil er man i krig med hinanden. Man leger ikke Sim City, Byggemand Bob, Postmand Per eller med Barbier. Kom nu ind i kampen venner, i stedet for alt det tuderi om overløbere o.l.

Hav en fantastisk Jul. Nu er der fredstid, så kan i godt komme op og trække lidt frisk luft.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
MrFabricius hvad mener du med usportslig fedtspilleri??? Er det dig selv du hentyder til, da du skynder dig i FM når Argo kommer rullende, det er fanme da sportsmanship. Håber din ally er stolte af dig, havde du været Argo var du blevet smidt ud og nullet inden du kunne nå og sige Grepolis

Jeg måtte gå i FM grundet jul og nytår. Jeg har kone og to børn og kan ikke smide alt i denne tid bare fordi jeg bliver angrebet i Grepolis. Jeg trak faktisk min FM mode så længe som muligt.

Vi bliver næppe enige om begivenhederne, herunder den femte kolonnevirksomhed Vi har været udsat for.

Jeg ønsker dig en glædelig jul og et godt nytår.;o)

I øvrigt, godt at se at der er kommet lidt gang i forrummet
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mange tak for kampen igår Argonauterne! En lidt ærgerlig måde det hele foregik på, men om ikke andet fik jeg noget at bruge mine tropper på.

Glædelig jul til alle spillerne på NU serveren! Selv de onde Argonauter.
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Glædelig jul til alle spillerne på NU serveren! Selv de onde Argonauter.
fedt nok, nu er man ond fordi man er bedre end jer til grepolis xD
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil godt tage afstand fra udtalelsen om at argo har vundet, der kan stadig ske meget på serveren. Alliancer kan gå i opløsning, folk skifter side etc. Jeg vil gerne indrømme vores position er pt. favorabel, og jeg ville egentlig hellere være underdog, men nu ser det ud som det gør, så er vi nødt til at agere efter det. Dette er også grunden til vi på det seneste har været lidt aggressive.

I forhold til fm, have et liv, jul, familie etc. kan jeg sige jeg har selv kone og tre børn (tvillinger på 2½ og lillebror på 1½), men nu er det jo julefred, så har planlagt at simme lidt i stedet for at gå i fm :p

Vulq vi havde en snak i går i pm, og jeg må sige at jeg ikke forstår din måde at reagere på, når du så efterfølgende går herind på forum og siger tak for kampen, og at det var rart at bruge sine tropper. Bare fordi vi pt. er de største, er vi ikke onde. Du skulle se vores skype kanal, der er godt nok meget kærlighed!

Jeg vil da også gerne ønske alle en glædelig jul og et godt nytår, og så vil jeg håbe vi kan få lidt gang i serveren efter nytår, og få noget kamp!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg mener nu jeg har massere af grund til at kalde jer for onde og Hawkdogg du burde vidst ikke udtale dig om hvem der er bedre spillere. Hvor mange forsøg var det du brugte på at tage mine byer på Omnicron serveren? 27, med alle dine venner. 15 mod 1 og det lykkedes jer aldrig. Så det skal du vist lidt længere ud på landet med :p

Jeg kan se at Aaskov er begyndt at gå efter en af vores mindste spillere, det må sku være lidt hårdt at våre Aaskov, hver gang han går efter en aktiv spiller på en nogenlunde størrelse så taber han så han vælger de mindste. Men sådan virker det med det meste af Argonauterne, eftersom det ikke er lykkedes for jer en eneste gang at tage en by fra en af vores aktive spillere... Jeg forstår ikke selv måden at spille på, men det bliver vil noget lettere for jer nu hvor i jo bare kan tage byerne fra vores inaktive spillere ;)

Men jeg vil da gerne opfodre jer til at gå efter en af mine byer her den 27. I bestemmer helst selv hvilken, så kan vi jo se hvad i rent faktisk kan finde ud af :p Men jeg er vel stadig for aktiv for jer? :p Jeg tænker selv at 0.1 Nooblandia kunne være et oplagt mål for jer :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vulq jeg kan godt gentage mig selv fra min priv, du troller og du er sygt dårlig til det. Jeg ville egentlig gerne mentore dig omkring økonomien i at lege krig, men det vil efter min bedste overbevisning være at kaste perler for svin. Jeg vil dog gå så langt som at give dig en fraktion af indsigt i hvad der ligger til grund for vores måde at føre krig på... 99 % af alle spillere på den her server, gemmer sig bag niveau 25 mur med vagttårn og har primært def tropper, og koloniserer selv, eller erobrer små/inaktive byer. Det er ganske enkelt idioti at forsøge at tage en by fra en aktiv simmer (som dig selv), det er alt alt for dyrt i tropper. Nej, når man i stedet kan spotte inaktive spillere (bolighaj var i øvrigt ikke inaktiv, han brugte gunst flere gange, og gav jer jo også besked om ks), så er det ganske enkelt meget mere økonomisk at gå efter disse, frem for at forsøge at erobre en by fra en defensiv spiller. Spillet giver kæmpe fordele til forsvaren, og som du selv siger så kan en spiller forsvare sig imod angreb fra 15 andre spillere på samme tid. Det er grotesk vi overhovedet har en snak om hvorfor vi (og alle andre fornuftige spillere) favoriserer inaktive mål. Hvis man angriber en spiller med mur, så giver man flere kp væk end man får, det giver absolut ingen mening! Men hvis du er så forhippet på at vise hvor gerne du vil tage kampen op imod argo, kunne du jo forsøge at angribe lidt den anden vej. Man vinder jo ikke en krig ved at grave sig ned og vente på modstanderen kommer. Jeg synes det er pinligt du faktisk tror du er den store ved at udfordre os på den måde, vel vidende at du har alle fordele som forsvarer.

Når man så går ind og kigger på hvad du faktisk har bedrevet på den her server, så er det jo nærmest komisk. Du har "erobret" 15 byer samlet, 6 af dem var inaktive fra din egen alliance/forbund, 3 af erobringerne havde ingen alliance, 4 af dem var fra alliancer der ikke eksisterer længere (som var 1-spiller alliancer, og 2 erobringer er fra os, hvilket jeg naturligvis ikke er tilfreds med, men dem skal du da have ros for. Derudover kan nævnes som fun-fact, at 7 af de byer (dvs. næsten halvdelen) er under 5k points, og 4 af dem er under 2k points. Så mon ikke bare du skulle lade være med at spille op?

Du er en ordkriger Vulq, du er dårlig til det. Vi har ikke testet dig i grepolis, det er ikke sikkert vi gør det, men hvis vi gør finder vi jo nok ud af om du har noget som helst at have din patetiske trolling i.

Hygge

Mvh Thoraq
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg ved i aldrig kommer til at teste mig, for det ville kun være en test for jer, ikke for mig der er jo ikke nogen tvivl om i ikke ville have en chance lige som alle de andre gange i har forsøgt det. Hvis hele jeres taktik kun går ud på at tage byer fra inaktive spillere må i godt nok kede jer voldsomt. Men det er måske kun mig der kan se det sjove i en kamp og ikke bare overtage byer fra inaktive spillere uden kamp?

Størrelsen på mine byer er min sag, jeg kan fortælle dig at de fleste faktisk er udbygget som jeg gerne vil have dem og at de forbliver den størrelse af en grund. Nogen af os bygger vores byer for at kunne føre krig, ikke for at blive store ligesom dig selv (det er hvad jeg kalder for en sim-spiller)

Derudover er i 40 spillere, vi er 20. Hvis man så kigger på vores størrelse på hvert enkelt spiller så har i en fordel på 11 til 1, hvis i ikke kan tage en by fra mig med det størrelses forhold, så er i godt nok elendige.

Men igen må man jo bare sige at i nægter at tage en kamp, i vil KUN spille sikkert. Men igen, jeg vil stadig invitere jer til at gøre et forsøg mod en af mine byer.
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg mener nu jeg har massere af grund til at kalde jer for onde og Hawkdogg du burde vidst ikke udtale dig om hvem der er bedre spillere. Hvor mange forsøg var det du brugte på at tage mine byer på Omnicron serveren? 27, med alle dine venner. 15 mod 1 og det lykkedes jer aldrig. Så det skal du vist lidt længere ud på landet med :p

alle dem som angreb dig, var første gang de spillede grepolis, så jeg syntes det var det samme som at være 1v1 de 4 gutter skulle bare lære spillet, det er vel okay at prøve at lære IRL venner at spille, men det ene KS som så døde, var måske en fejl at jeg sendte, men jeg fik da meget modstand af dig, 0 angreb over 2-3 måneder WOW
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej Gutter. glædelig jul og super at der er kommet lidt gang i forummet.

først og fremmest vil jeg lige kommentere på udsagnet om hvorvidt vi kun bruger tid på at tage inaktive byer/spillere (Vulq)

Du har ret i at vi tager byer der er inaktive i område hvor der er strategisk korrekt at lave en fremrykning. men hvis ikke alle gjorde det ville serveren dale i point og vv ville blive udsat. ydermere har vi brugt ressourcer på at tage egne spilleres byer hvis de har ønsket sig ude af spillet.

Men jeg får det lidt dårligt når folk kalder os for sim spillere for jeg tror ikke at du finder en ally der er så spredt ud over serveren. og de fleste af os er startet i hav 54. men det der tricker mig mest er at du i din meddelelse, prøver at gøre dig bedre end vores spillere.

Det skal lige siges at jeg ikke har lagt mærke til dig på serveren før din udmelding herom. så jeg valgte at kontrollere denne selvudnævnte krigsherre på grepostats efter udmeldingen om at du foretrækker krig frem for sim city. http://dk.grepostats.com/world/dk15/player/86363/colonizations

Til min store skuffelse opdager jeg at du ikke selv kan det store på parpiret: 4 interne ks, 3 spøgelses byer, 2 inaktive ks, 5 reelle ks og 1 ks på en spiller der glemte at logge ind efter ferie.
:Laugh: bravo. og alt det på bare 6 mdr. jeg kan godt se at du er mere end os andre.

btw. hvis du håber at vi kommer ned til hav 55 efter dit udsagn om at vi ikke kan røre dig så tro om igen. vi har ingen interesse i jeres lille bofælleskab. medmindre der kommer en åbning self. så kommer jeg gerne og driller dig:p

Hilsen bull leder af argonauterne. :pro:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vulq stop bare. Som planlægger af vores ops kan jeg garantere dig for at vi ikke spilder tid på en latterlig sim spiller som dig selv. Kom videre med dit liv :)
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hihi..skide sjov læsning her på en dødkedelig søndag...ps.er der da for faen ikke snart nogen der gider tage en by fra lille mig..kommer sgu da snart håbløs bagud på kæmper listen:D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jacker hop nu bare tilbage i pat, jeres lille nummer er jo gennemskuet ;)
 
Top