• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ødelagt vidunder

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
næææææ liam for du/i må forholde jer til en del på det her plan bruger guld meget guld og derfor er folk også pisse sur og smutter i stor stil med så ladddddddd holding fra grepo...men kan godt forstå du holder igen med og svar for du har jo dårlig sag..........
men sådan er det jo så længe der er nok spiller så lytter man åbenbart ikke.....

Man rettede ikke fejlen ved at fjerne jeres vidunder. Hvorfor skulle man så rette den næste fejl ved at fjerne en spiller? De har bare fulgt den sædvanlige portefølje. Jeg forstår slet ikke at du først brokker dig over fejl i spillet når de går imod dine ønsker, men aldrig når de er til din fordel. Det er på grund af typer som dig jeg undrer mig over at der ikke er regler imod bevidst at udnytte bugs...

Jeg forstår heller ikke hvordan du og dine medløbere kan tro at man har betalt for at grepoteamet skal følge jeres mindste vink. Bruger i virkelig så mange flere penge end resten af kappa til sammen? I har kun betalt for rådgiverne, kulturpoint etc. Intet andet ligesom alle andre.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Man rettede ikke fejlen ved at fjerne jeres vidunder. Hvorfor skulle man så rette den næste fejl ved at fjerne en spiller? De har bare fulgt den sædvanlige portefølje. Jeg forstår slet ikke at du først brokker dig over fejl i spillet når de går imod dine ønsker, men aldrig når de er til din fordel. Det er på grund af typer som dig jeg undrer mig over at der ikke er regler imod bevidst at udnytte bugs...

Jeg forstår heller ikke hvordan du og dine medløbere kan tro at man har betalt for at grepoteamet skal følge jeres mindste vink. Bruger i virkelig så mange flere penge end resten af kappa til sammen? I har kun betalt for rådgiverne, kulturpoint etc. Intet andet ligesom alle andre.
per nu må du jo lige huske at jim går ind for mafia metoder og nu har han jo igen stillet en masse fine spørgsmål men stadig ikke svaret på dem han selv er blevet stillet og ja jim må jo åbenbart bruge millioner af kroner på spillet i forholdt til dig og mig og resten på kappe og grepo i det hele taget
men hvad så jim skal jeg stille dig de spørgsmål igen eller vil du snart svare på dem ?
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rolig nu Hammer, knægter er ikke så skarp, så han skal jo lige forstå hvad du mener først, kan godt tage noget tid.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehe Skull du er for griner....

Men synes da at is skulle prøve om de kunne tag en by fra en vvø som er i lev 10 i de andre ally nu da han skriver at de kan tag det de vil men måske tomme ord fra en lille mand igen (og ja jim du skriver bare en sviner som du plejer lytter ikke til det adligvel)

Men de har sku nok for meget deff i forhold til off synes jeg kan se det ude af de noob angreb der en gang imellem dukker op fra dem a...
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehe Skull du er for griner....

Men synes da at is skulle prøve om de kunne tag en by fra en vvø som er i lev 10 i de andre ally nu da han skriver at de kan tag det de vil men måske tomme ord fra en lille mand igen (og ja jim du skriver bare en sviner som du plejer lytter ikke til det adligvel)

Men de har sku nok for meget deff i forhold til off synes jeg kan se det ude af de noob angreb der en gang imellem dukker op fra dem a...

hehe nej ikke den her gang min ven

4 Episode IV - A New Hope 16655659
Artemistemplet i Efesos 5 55
Pyramiderne i Giza i Egypten 6 55
Fidias' Zeusstatue i Olympia 6 55
Semiramis' hængende haver i Babylon 9 55
Gravmonumentet for Mausolos II af Halikarnassos 9 55

i har jo ikke nogle vv trods i har været den største ally i næste hele server og så kom slut spillet og det magte i åbenbart ikke så nej vil ikke bruge min krudt på dig,men i skal åbenbart være 4 alliancer for og kunne deff jeres byer rent til grin

og til dig skull ??? men sjov er du :)

og perhansen ?? du er jo helt væk..........

og hammer mafia metoder lyder da ok man kan jo tvinge folk til og blive i min ally ikke ?? eller hvorfor join GH så os og skred fra jer.??

mvh jimdk.:Laugh::Laugh:
 

DKnukunu

Member
Brugere
Desuden så er den eneste fejl sket er at Design kunne starte på øen.

Forudsætninger for et verdensvidunder:
Verdensvidundernes tidsalder er begyndt
Din alliance kontrollerer alle byer på denne ø (Læg mærke til der står ALLE BYER, ikke hele øen!)
Din alliance har indtaget denne byggeplads
Verdensvidunderet er under opførsel. Nuværende niveau: 0
__________________________________________________

Bare rolig der er ingen tomme ord, men når man skal igennem 5 alliancers forsvar er timing vigtigt hvilket er basic of basic. Og nu vi taler om noob angreb så tror jeg der er åbenlyst hvem der er noobs?

5 Alliancer som ikke engang kan bryde igennem en enkelt alliances forsvar
Sammelignede med
1 Alliance som tidligere har bevist de kan bryde igennem 5 alliancers forsvar
__________________________________________________

Vi mener heller ikke at vi har betalt grepoteamet til at gøre vores mindste vink, men vi går da ud fra at deres opgave at forhindre fejl og hvis det ikke er muligt så i det mindste formindske dem. Det hjælper ikke meget at sige at fejlen er rettet 2-4 uger efter den opstod, hvori der ikke er gjort noget forsøg på at udbrede skaden.
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jim du kavler og kavler men har stadig ikke svaret på de 2 simple spørgsmål som jeg har stillet dig for et par sider siden ? og når du ikke engang har nosser til at svare så lad vær med at smide med stører sten en du kan bære
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
citer hammer9liv
men da design fik en by på øen havde du så kontrol over alle byer på øen ? ja eller nej ja det havde vi var jo en programfejl at design landet på øen ,som nu er lukket hallo fatter du ikke en dyt Hvalp som du siger....eller du bareeeeeee som langsom at du skal have alt skåret ud i PAP.........:Laugh::Laugh::heh::heh::heh::heh::heh::heh::heh::heh:

citer hammer9liv
og hvis nej skal det vv så ryge i lvl 9 ? ja eller nej øøøøøøøøøøø dumt spørgsmål alle vvø lukker jo når vv tiden starter og især når der er starte et vv op så burde man ikke kunne lander der som ny starte er jo det hele point i det her og det er jo det vi har klaget over og som nu er blevet rette fremadrettet så det ikke kan sket igen...var det mere noob du vil vide så forklar jeg det gerne i Extra tyk pap hvis du ikke forstår det.:Laugh::heh::Laugh::heh:ps men ja hvis i havde erobre en by på en vv ø så skal vv jo gå ned som det plejer.

mvh jimdk.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
citer hammer9liv
men da design fik en by på øen havde du så kontrol over alle byer på øen ? ja eller nej ja det havde vi og var jo det der var programfejl at design landet på øen som nu er lukket hallo fatter du ikke en dyt Hvalp som du siger....eller du bareeeeeee som langsom at du skal have alt skåret ud i PAP.........:Laugh::Laugh::heh::heh::heh::heh::heh::heh::heh::heh:

mvh jimdk.
hvordan kan du men bare ganske fornufti hjerne gnist få jer til at have kontrol på alle byer på øen som der stå i reglen for der stå og alle byer

(
Din alliance kontrollerer alle byer på denne ø (Læg mærke til der står ALLE BYER, ikke hele øen!)
)
og design er og var ikke en del af IS og ja vi har alle brokket os over der er fejl i spilet men er der en mand på hele grepo som kan give mig 1 pogram / spil der ikke findes 1 fejl i ?????

Ps til JIM prøv lige at læs hvad du selv skriver da man næsten skulle tro du er dumpet i skolen
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvordan kan du men bare ganske fornufti hjerne gnist få jer til at have kontrol på alle byer på øen som der stå i reglen for der stå og alle byer øøøøøøøøø kan godt være du ikke kan husk med vv var starte op før han landet også derfor vi have kontrol over alle byerne på ø er jo også derfor vi kunne starte et vv op

()
og design er og var ikke en del af IS og ja vi har alle brokket os over der er fejl i spilet men er der en mand på hele grepo som kan give mig 1 pogram / spil der ikke findes 1 fejl i ?????

Ps til JIM prøv lige at læs hvad du selv skriver da man næsten skulle tro du er dumpet i skolen

kan slet ikke forstå du blander dig ??

hvad er din point i det her ???

alle byerne ja men der står da ikke det skal være alle 20 det kan da også være 1 eller 3 fordi når du starte vv op så lukker ø for andre kan starte, på vv ø selv om der er plads til ny kan starte (og det er her Design landet på vores vv ø ) som jeg nu har skrevet 10mio gange at det var en fejl i spillet han gjorde det og den er nu rettet,men ændre bare ikke på F....K GREPO BRUGER over 4 uger på og ret fejl og derver lander han hele 4/5 gang på lukket øer hallooooooooooooooooooooooooooooooooo hvad fanden brokker du dig over i har fået en kæmpe hjælpen hånd fra grepo.

ja jeg er ordblind så hold dig til spillet ven og ikke blive personlig.

mvh jimdk
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kan slet ikke forstå du blander dig ??

hvad er din point i det her ???

alle byerne ja men der står da ikke det skal være alle 20 det kan da også være 1 eller 3 fordi når du starte vv op så lukker ø for andre kan starte, på vv ø selv om der er plads til ny kan starte (og det er her Design landet på vores vv ø ) som jeg nu har skrevet 10mio gange at det var en fejl i spillet han gjorde det og den er nu rettet,men ændre bare ikke på F....K GREPO BRUGER over 4 uger på og ret fejl og derver lander han hele 4/5 gang på lukket øer hallooooooooooooooooooooooooooooooooo hvad fanden brokker du dig over i har fået en kæmpe hjælpen hånd fra grepo.

ja jeg er ordblind så hold dig til spillet ven og ikke blive personlig.

mvh jimdk
der står kraftdeme ingen steder i de spørgsmål at det var 20 byer så du har jo ikke for en skid læst hvad jeg spurte dig om og nu har du på en pæn måde svinet mig til hele vejen igennem så fje for ejen dør først og ja jeg må gerne blande mig da jeg har kæmpet med suport fra den by kom på korte og intil du starte denne tråd så gør det du vil så jeg har sku holdt mig til mit pæne mig hele vejen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
NU! Stopper I med jeres nedladende tonefald med mere. Hvis I ikke kan diskutere på en måde der overholder reglerne for brug af forummet så lukkes tråden!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nå liam og Foaly.

så lads os da få slået et par ting fast.

1/kan man bygge et vv når vv tiden starter udafset om man ejer 1 by eller 20 byer på en vv ø ja/nej

2/ er det så ikke rigtig forstået, de vv man starter op,der lukker øen når man starter et vv op,om man ejer 1 by eller 20 byer på øenja/nej

3/ er det ikke rigtig forstå Design kun landet på vores vvøer, fordi der var en programfejl ,som nu er rette så det ikke kan ske igen ,at en spiller som starter op, kan lande på en vvø hvor der er et vv på.ja/nej

ps Foaly og liam og co hele 5 gang landet Design på vores øer så nej vi piver ikke og beder ikke om særbehandling liam som du så pænt skriver :angry::angry::angry::angry::angry:Men kunne i ikke have lettet Røv:pro:lidt hurtigere!!!!ca 4/5 uger gik der før der sket noget hallo drenge skud ikke godt nok Programfejl eller ej.

MVH jimdk
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
1/kan man bygge et vv når vv tiden starter udafset om man ejer 1 by eller 20 byer på en vv ø ja/nej

Du skal eje alle byer på en ø, for at kunne starte dit vidunder.

2/ er det så ikke rigtig forstået, de vv man starter op,der lukker øen når man starter et vv op,om man ejer 1 by eller 20 byer på øenja/nej

Den forstår jeg ikke helt.
Du skal eje alle byer på en ø, for at starte et vidunder. Om det så er 1 eller 20 byer, så skal alle byerne ejes af samme alliance.

3/ er det ikke rigtig forstå Design kun landet på vores vvøer, fordi der var en programfejl ,som nu er rette så det ikke kan ske igen ,at en spiller som starter op, kan lande på en vvø hvor der er et vv på.ja/nej

Det er rigtigt.

ps Foaly og liam og co hele 5 gang landet Design på vores øer så nej vi piver ikke og beder ikke om særbehandling liam som du så pænt skriver :angry::angry::angry::angry::angry:Men kunne i ikke have lettet Røv:pro:lidt hurtigere!!!!ca 4/5 uger gik der før der sket noget hallo drenge skud ikke godt nok Programfejl eller ej.

Er det nu 5 gange? Troede kun det var 3..
Der blev handlet som der gjorde, og vi kan ikke gøre mere nu, men taget dette videre til næste gang, der sker noget af samme karakter.
Vi kan kun lærer af de ting der sker og hvordan der skal handles.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du skal eje alle byer på en ø, for at kunne starte dit vidunder.



Den forstår jeg ikke helt.
Du skal eje alle byer på en ø, for at starte et vidunder. Om det så er 1 eller 20 byer, så skal alle byerne ejes af samme alliance.



Det er rigtigt.



Er det nu 5 gange? Troede kun det var 3..
Der blev handlet som der gjorde, og vi kan ikke gøre mere nu, men taget dette videre til næste gang, der sker noget af samme karakter.
Vi kan kun lærer af de ting der sker og hvordan der skal handles.

tak :)

Tråden kan slettes håber i andre også forstå det nu jeg gør :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Liam jeg kan godt lide dine svar men der er en ting som jeg ikke føgler at der kom svar på og det er udenbetydning om der er 1 eller 20 byer
hvis en ally ikke ejer alle byer så forstår jeg ikke hvordan det fungerer med de LvL vil det sige at hvis jim ibemil og jeg har en vv ø sammen og en af os hopper ud af den ally vil vv så forblive i det lvl det er i ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fra level 1 - 9 sker der ikke noget med niveauet - eventuelle konstruktioner vil blive annulleret og råstofferne der blev brugt vil gå tabt.
Hvis det er i niveau 10 og der ændringer i øforhold (hvis øen ikke kontrolleres mere), så vil vidunderet falde til niveau 9.

Håber det besvarede dine spørgsmål ordentligt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fra level 1 - 9 sker der ikke noget med niveauet - eventuelle konstruktioner vil blive annulleret og råstofferne der blev brugt vil gå tabt.
Hvis det er i niveau 10 og der ændringer i øforhold (hvis øen ikke kontrolleres mere), så vil vidunderet falde til niveau 9.

Håber det besvarede dine spørgsmål ordentligt.
takker for det
 
Top