• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ødelagt vidunder

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
"For at bygge vidunder skal man kontrollere øen."

Hvordan kan i forsvare at have 100% kontrol over en ø, når der er tomme pladser ?? - Eneste argument jeg kan godkende herfra, er at i havde flest byer på øen - og dermed kontrol over den, men ved i hvad små venner - så er der sgu' mange flere øer som både i og os kan bygge VV på.
Det skriger da til himlen, at i kender risiko'en, løber den, og tuder når risiko'en ( Chancen ) ikke faldt ud til jeres fordel.

Der er principielt sket 2 fejl her, den første er at det er tilladt ( muligt ) at bygge VV når der er tomme pladser, den anden fejl er, at jeres VV ikke faldt væk MED DET SAMME der var en fremmed på øen - men at den fremmede by først skulle erobres.

Uanset hvordan 2 ovennævnte "fejl" hænger sammen, leder de begge to til, at i havde et VV i var kommet til uretmæssigt. Det har i ikke længere, så i øjeblikket er gameplay fejlfrit.

( At der så er nogen små glitches i det mekaniske/praktiske i software'n, er så en anden side... )

/ Lars

Sikke noget vrøvl. Der er jo faktisk en tredje fejl med dette, hvis man skal se helt reelt på det, så vidt jeg har forstået tingene. Jeg har i hvert fald forstået det sådan at der er lukket for registreringer på denne verden. Blandt andet i tribalwars betyder dette at man heller ikke kan starte om, men det er måske lige meget her bare man får ***** med sig i sidste øjeblik? Men tilbage til hvis genstart ikke længere er mulig så burde der vel heller ikke være begrænsninger for at bygge nye byer nogen steder længere? Hvilket vender tilbage til hele problemet: Hvorfor bygge et vidunder et sted hvor fjenderne har muligheden for at standse en ved blot at placere en by der? Og så sidde og erobre den fra sig selv.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sikke noget vrøvl. Der er jo faktisk en tredje fejl med dette, hvis man skal se helt reelt på det, så vidt jeg har forstået tingene. Jeg har i hvert fald forstået det sådan at der er lukket for registreringer på denne verden. Blandt andet i tribalwars betyder dette at man heller ikke kan starte om, men det er måske lige meget her bare man får ***** med sig i sidste øjeblik? Men tilbage til hvis genstart ikke længere er mulig så burde der vel heller ikke være begrænsninger for at bygge nye byer nogen steder længere? Hvilket vender tilbage til hele problemet: Hvorfor bygge et vidunder et sted hvor fjenderne har muligheden for at standse en ved blot at placere en by der? Og så sidde og erobre den fra sig selv.

So True, PerHansen.

Som jeg ser det..:

IS / JimDK "fandt" et hul i spillets regler og gameplay, der gjorde det nemmere og forsvare et VV på en ikke udbygget ø - Altså et Sats pga. en "fejl" i spillets gameplay.

"Nogen Andre" "fandt" et andet hul i spillets regler og gameplay, som udlignede ovenstående fejl - altså står den 1-1 til kombatanterne.

Som det burde være..:
- kun muligt at bygge VV på fuldt udbyggede øer
- Ved nulstilling efter VV tid = Out Of Server / Død

Det ændrer jo så ikke på, at VV aldrig skulle ha været der, og man kan jo ikke sige det ikke er et bevist sats og bygge på netop _DEN_ ø, da IS har rigeligt med andre øer der kunne være brugt istedet - Det er jo ikke af nød i har været nød til det, vel ??


/ Lars
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
først landet fake spiller Design på vores vv ø fyrtårnet efter det var færdig og det sket der ikke noget ved

nu har en anden spiller overtaget by og nu har vi miste vores vv

hvordan kan det gå til !

skud ved og være latterligt det her håber skud nogle har en god forklaring på det her.?

Mvh jimdk

Til dit spørgsmål kan jeg svare dig jim at hvis du bygger VV på øer med kun 3 byer mår du regne med at du også kan gå på røven med dem fyrtårnet er tabt og det er bare trist for dig men nu havde jeg ikke tænket mig at værken flytte min nye fine by eller at lade dig over tage den dette er jo ikke USSR og stalin men danmark hvor enhver har ret til at sige og gøre som det passer inden for lovens rammer du bruger jo dine metoder og det gør alle andre også

:unhappy: at være jimdk og tabe et vv fordi man ikke gider at tage alle 20 bypladser

:pro::pro::pro::pro: MED VENLIG HILSEN (SW)(SW)(SW)(SW)
HAMMER9LIV (ikke nem at forstå men endnu svære at styrer )(SW)(SW)(SW)(SH)(SH)(SH)(SH)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kunne man forestille sig Hammer drengen blev inviteret til øen!!! livet går i ring små venner:pro:

skull man kan forestille sig mange ting og jeg spiller gerne med åben kort men så bør vi alle og det er ikke tilfellet så der må jo være nogen der bør kikke ind efter en forklaring på hvad der er sket
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hammer og co i fatter da slet ingen ting

på eta gjord vi det sammen men en af vv tror det var fyr også

og kun have få byer på en ø er den jo nemmere og forsvar er jo helt point i og have få vv byer på en vv ø (liam og co skriver jo også det var en programfejl han var landet på vores vv øer da det ikke burde kunne ske )

og man skal ikke eje alle pladser men alle byer og skriv og gør og sig hvad i vil Design vil og skulle aldrig have landet på de vv ø sådan er det bare,som en fejl grepo åbnet bare ikke kan ret og der med har givet jer lidt hjælp mangler i jo også når i ikke kan selv

ja hammer du har din lille by du har fået af grepo så held og lykke med det nu er moral da 100 igen din noob mere smart er i skud heller ikke!!!!!!!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nå så kommer der flere ind med *Dum-smarte bemærkninger* ja i kan ikke en skid man, så få endelig hjælp fra lille Grepoteamet, ,hvor lavt vil i synke.... FØJ FØJ SKAM JER!!

Jeg brækker mig over at ha spillet med sådanne en flok idioter... tror i virkeligt vi sidder og diskuterer dette for sjovt med Grepolis teamet ??? Nej det gør vi ikke, vi prøver faktisk på at få lukket de huller der er så dette ikke sker mere, Heller ikke for jeres Alliance evt.. så vend den lige om inden i begynder på jers pis.. det kunne ligeså vel have været jeres vidunder, så her snakker vi om ALLE alliancer.

Vi sidder jo ikke & kræver noget vi ikke har.

Hvad er vi kommet *URETMÆSSIGT* til ```???? ikke en skid er vi kommet uretmæssigt til.. At Grepolis ikke havde lukket hullet, så man ikke kan overtage en ø med kun 2-3 byer & så lukke øen, ja det er jo ikke vores problem, det har da intet med snyd at gøre, men med at Grepolis har nogle huller i deres spil, dem finder folk ud af undervejs igennem spillet, sådan er det jo.

At grepolis vælger at sætte sig tilbage i stolen og spille dumsmarte overfor voksne mennesker- ja det må stå for deres egen sag, det vil jeg ikke blande mig mere i, men uanset hvordan i vælger at vende & Dreje det her, så hvis HELEE IS Vælger at gå - ja så er der ingen der retmæssigt kan tillade sig at kalde sig vindere på denne server... kan godt være i lukker serveren, men vinde den vil i ikke, da vi er gået i protest over hvad der er sket.. så det er jo hvordan man ser på det..

Men vi kan blive ved med at diskutere frem & tilbage, det kommer vi ikke nogle vegne med. Men 1 ting er sikkert, jeg skal gøre mit yderste til at folk holder sig fra Innogames's spil for fremtiden... Så må vi jo se hvormange der kommer til at forlade spillet nu!

latterligt er det!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvad er vi kommet *URETMÆSSIGT* til ```???? ikke en skid er vi kommet uretmæssigt til.. At Grepolis ikke havde lukket hullet, så man ikke kan overtage en ø med kun 2-3 byer & så lukke øen, ja det er jo ikke vores problem, det har da intet med snyd at gøre, men med at Grepolis har nogle huller i deres spil, dem finder folk ud af undervejs igennem spillet, sådan er det jo.

Tjae man kan vel sige at det ikke er uretmæssigt at I tager en chance og bygge et VV på en ø med kun 3 byer. Men er det bedre at I udnyttede det hul end at de andre udnyttede det andet hul og fik en erobret spiller ind på øen?

Udnyttelse af bugs er vel udnyttelse af bugs uanset om det er den ene eller anden alliance der gør det? Det er vel ikke mere forkert fordi de andre pludselig også gør det?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tror i virkeligt vi sidder og diskuterer dette for sjovt med Grepolis teamet ??? Nej det gør vi ikke, vi prøver faktisk på at få lukket de huller der er så dette ikke sker mere,

Det hul er lukket, som fortalt helt i starten.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hammer og co i fatter da slet ingen ting

på eta gjord vi det sammen men en af vv tror det var fyr også

og kun have få byer på en ø er den jo nemmere og forsvar er jo helt point i og have få vv byer på en vv ø (liam og co skriver jo også det var en programfejl han var landet på vores vv øer da det ikke burde kunne ske )

og man skal ikke eje alle pladser men alle byer og skriv og gør og sig hvad i vil Design vil og skulle aldrig have landet på de vv ø sådan er det bare,som en fejl grepo åbnet bare ikke kan ret og der med har givet jer lidt hjælp mangler i jo også når i ikke kan selv


ja hammer du har din lille by du har fået af grepo så held og lykke med det nu er moral da 100 igen din noob mere smart er i skud heller ikke!!!!!!!
jim jeg er s... lige glad med om du har 1 eller 20 byer på en vv det jeg mener er at den der spiller højt spil kan også tabe stort og hvis du har alle 20 byer på øen så kan det aldrig ske men det vat dig som gamblet og tabte tris kom igen på en ny sever for her kan du ikke være ( stalin / mao ) og få folk tit at springe som du vil lige meget hvormeget gunst du smider efter min by

tab og vind med samme sin men det kommer do nok aldrig til

nu vil jeg også gerne sige dig en ting jim at side her og skrive et og mene noget andet det er du go til og er der en ting jeg ikke kan så er det at skrive ting jeg ikke mener hvalp for det er ikke mig der miste et vv moral eller ej og du k.. p.... ved en s... for min skyld til den skylder væk.

men da design fik en by på øen havde du så kontrol over alle byer på øen ? ja eller nej
og hvis nej skal det vv så ryge i lvl 9 ? ja eller nej

og ja jeg har et par point på forum og jeg tager gerne et par flere hvis det er for at fortælle dig hvad jeg mener om dig
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jim jeg er s... lige glad med om du har 1 eller 20 byer på en vv det jeg mener er at den der spiller højt spil kan også tabe stort og hvis du har alle 20 byer på øen så kan det aldrig ske men det vat dig som gamblet og tabte tris kom igen på en ny sever for her kan du ikke være ( stalin / mao ) og få folk tit at springe som du vil lige meget hvormeget gunst du smider efter min by

tab og vind med samme sin men det kommer do nok aldrig til

nu vil jeg også gerne sige dig en ting jim at side her og skrive et og mene noget andet det er du go til og er der en ting jeg ikke kan så er det at skrive ting jeg ikke mener hvalp for det er ikke mig der miste et vv moral eller ej og du k.. p.... ved en s... for min skyld til den skylder væk.

men da design fik en by på øen havde du så kontrol over alle byer på øen ? ja eller nej
og hvis nej skal det vv så ryge i lvl 9 ? ja eller nej

og ja jeg har et par point på forum og jeg tager gerne et par flere hvis det er for at fortælle dig hvad jeg mener om dig


flot skrevet (noobsss:(Laugh:af en spiller der hop rundt blandt alliancer og ikke formår noget selv.......hehehehe

men du bliver da ved med og snakker om hvor mange byer og dit og dat

fat det nu noob Design skulle ikke have landet på ø det er jo det hele handler om din ? det har vi jo grepo ord for det var en fejl og ud fra den viden må du gerne forklar mig hvordan jeg så har taget en chance......???

mvh jimdk :confused:mirk:
 
D

DeletedUser1182

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tjae man kan vel sige at det ikke er uretmæssigt at I tager en chance og bygge et VV på en ø med kun 3 byer. Men er det bedre at I udnyttede det hul end at de andre udnyttede det andet hul og fik en erobret spiller ind på øen?

Udnyttelse af bugs er vel udnyttelse af bugs uanset om det er den ene eller anden alliance der gør det? Det er vel ikke mere forkert fordi de andre pludselig også gør det?


Kan ik være mere enig :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
flot skrevet (noobsss:(Laugh:af en spiller der hop rundt blandt alliancer og ikke formår noget selv.......hehehehe

men du bliver da ved med og snakker om hvor mange byer og dit og dat

fat det nu noob Design skulle ikke have landet på ø det er jo det hele handler om din ? det har vi jo grepo ord for det var en fejl og ud fra den viden må du gerne forklar mig hvordan jeg så har taget en chance......???


mvh jimdk :confused:mirk:
fat det nu jim i skulle ikke kunne havde lavet den vv på den ø fra starten af, men i gjorde det alligevel og blev straffet. lad nu vær med at tyde over at du blev straffet
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
fat det nu jim i skulle ikke kunne havde lavet den vv på den ø fra starten af, men i gjorde det alligevel og blev straffet. lad nu vær med at tyde over at du blev straffet

fat det nu jim i skulle ikke kunne havde lavet den vv på den ø fra starten af, men i gjorde det alligevel og blev straffet. lad nu vær med at tyde over at du blev straffet


fatter i ikke noget!!!!

jo ikke føste server man bygger vv ø på en ø med få byer alle ved da øerne lukker ved vv tiden og nu siger jeg det igen
var en fejl i programmet og ikke en fejl vi bygge på den ø så nej jeg tuder ikke....men vend det nu og det var jer der havde miste et vv på grund af en fejl i spillet vil i så skrive det samme øøøøøøøøøø nej

så hvordan titanci og co der bliver ved og skrive det samme når grepo/innogames selv siger det var en fejl i programmet han landet på en vvø som var lukket og fejl er rette nu frem af rettet ,så forklar mig hvordan det var en fejl og bygge på øen........nå nej det kan du/i ikke.....

Mvh jimdk :angry:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jin nu har du hele denne tråd kalt mig et fjols men må jeg lige spørge er du blevet helt tør bag ørerne da du sider og gør dine fjener størere med alle de nybegynder angreb du kommer med ? ( natbonus hvor dum er man så ?)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jin nu har du hele denne tråd kalt mig et fjols men må jeg lige spørge er du blevet helt tør bag ørerne da du sider og gør dine fjener størere med alle de nybegynder angreb du kommer med ? ( natbonus hvor dum er man så ?)


hahaha sjovt nok du skriver det noobs 3 dage med war fra 4 alliance på IS og hvad fik ud af det ? 0 og over 500.0000 kp til mig

og så angriber i hele natten igennem på vores vv ø så fej lige for egne dør....loooooooooooooooooooool

men hele fane igennem har jo bedt i kloge hoveder på en forklar ang VV ø men ikke meget man hører fra jer.......
 
D

DeletedUser1692

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rystende læsning.

Har brugt min sidste krone her.. Man indrømmer det er en fejl men gør intet ved det selv om det har ødelagt et vidunder.. Dejlig med så ligeglad en udbyder. Hvor seriøs vil i gerne være..
Det hjælper self den ene part, men uanset hvem der var udsat for det her er det ikke ok. Om det er fjender venner ell lign. Ingen grund til at dreje det om til personlige angreb mod hinnanden.. Det her var ikke gået nogen andre steder hvor det går ud over folks penge.

Skuffende!

British
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rystende læsning.

Har brugt min sidste krone her.. Man indrømmer det er en fejl men gør intet ved det selv om det har ødelagt et vidunder.. Dejlig med så ligeglad en udbyder. Hvor seriøs vil i gerne være..
Det hjælper self den ene part, men uanset hvem der var udsat for det her er det ikke ok. Om det er fjender venner ell lign. Ingen grund til at dreje det om til personlige angreb mod hinnanden.. Det her var ikke gået nogen andre steder hvor det går ud over folks penge.

Skuffende!

British

Helt enig b

men som du nok kan læse Tjener GREPOLIS ikke penge som liam selv siger ?????? spillet er jo gratis,,,,,,,,

point må jo være fjender eller ikke fjender fejl kan åbenbart ikke rettes fra innogames dygtig programmør ved en opdatering trods de selv erkender det var en FEJL,men og sende det her citer:
Bekendtgørelser
Grepolympia - Special tilbud!
den 19/08/13 kl. 20:00


Hej jimdk!

Grepolympia har allerede været i gang i to uger nu. Spillene har tiltrukket mange atleter og folkene er i et stadie af eufori! Vi ønsker at bruge denne mulighed for at takke alle herskere, der har været med i spillene.

Fra mandag, d. 19. august klokken 20:00, til søndag, d. 25. august klokken 23:59 vil hvert premium køb give 10% mere guld end normalt!

Dit Grepolis Team
såden her noget ud kan de uden Problemmer..............

Nu har jeg bedt på en forklaring flere gange fra Liam og co.
og jeg citer igen.

jimdk jimdk er online nu
Tilmeldingsdato
Sep 2012
Indlæg
28
Standard Utilfreds...
Kære liam

da jeg er grundlægger af is på kappa

synes jeg ikke rigtig jeg få svar eller kan svar min medlemmer ang Design

jeg skal prøver og stillet det lidt op

1/da Design landet på vores øer og vi gjorde jer opmærkesom på det tog det meget langtid og en lang debat før der sket noget og han gjord stor skade hvorfor kan is ikke blive til gode set af grepo når vi mister så meget på en programfejl....?? i må da kunne forstå når man sætter og spiller på en server så langtid og bruger en god del tid på vv tiden som ally har kæmpet for..

2/jeg kan forstå du ikke har redskaber for og fjerne Design (kunne man ikke have spæret konto og forklar spiller at der var sket en fejl ) og hvis du ikke kan gøre noget hvem skal man så have fat i ?

3/er der ingen på innogames team der kan forstå Design har ødelagt så meget for så mange spiller pga af denne programfejl.....og mange kan ikke forstå i/du ikke kan hjælpe os andet du skriver fejlen er rettet.......(øøøø nej liam fremafrettet ja men i har jo lavet fejle bliver på vores vvø hele 5 gange hvorfor ??.

4/er der andre vi kan klage til over jeres beslutning ang Design.

Mvh jimdk
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rystende læsning.

Har brugt min sidste krone her.. Man indrømmer det er en fejl men gør intet ved det selv om det har ødelagt et vidunder.. Dejlig med så ligeglad en udbyder. Hvor seriøs vil i gerne være..
Det hjælper self den ene part, men uanset hvem der var udsat for det her er det ikke ok. Om det er fjender venner ell lign. Ingen grund til at dreje det om til personlige angreb mod hinnanden.. Det her var ikke gået nogen andre steder hvor det går ud over folks penge.

Skuffende!

British


Alt hvad der kunne gøres, blev gjort. Der kan ikke gøres mere og derfor blev der ikke gjort mere.
Et spil er aldrig problemfrit og bliver det heller aldrig.



@Jimdk, har aldrig sagt vi ikke tjener penge - men spillet er gratis at spille, du kan dog købe dig til ingame fordele... Men det er SLET ikke hvad emnet handler om, så det er da en sjov ting at blande ind i dette.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Alt hvad der kunne gøres, blev gjort. Der kan ikke gøres mere og derfor blev der ikke gjort mere.
Et spil er aldrig problemfrit og bliver det heller aldrig.



@Jimdk, har aldrig sagt vi ikke tjener penge - men spillet er gratis at spille, du kan dog købe dig til ingame fordele... Men det er SLET ikke hvad emnet handler om, så det er da en sjov ting at blande ind i dette.

næææææ liam for du/i må forholde jer til en del på det her plan bruger guld meget guld og derfor er folk også pisse sur og smutter i stor stil med så ladddddddd holding fra grepo...men kan godt forstå du holder igen med og svar for du har jo dårlig sag..........
men sådan er det jo så længe der er nok spiller så lytter man åbenbart ikke.....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg(vi) kørte denne fejlsag, som vi altid gør.
Fejlen blev anmeldt, rettet i koden og sat ud på alle markeder.

Sådan er det vi retter fejl.
- Vi kan ikke flytte spillere, tilføje/fratage niveauer på et vidunder eller andet, som du ønsker.

Alt der blev gjort i denne sag, er som ved alle andre fejl - der er ingen særbehandling fordi den rammer en eller flere spillere i et slutspil.
Der vil forekomme fejl i et spil, og det gælder også i Grepolis.
 
Top