• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ødelagt vidunder

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
først landet fake spiller Design på vores vv ø fyrtårnet efter det var færdig og det sket der ikke noget ved

nu har en anden spiller overtaget by og nu har vi miste vores vv

hvordan kan det gå til !

skud ved og være latterligt det her håber skud nogle har en god forklaring på det her.?

Mvh jimdk
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1547

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja jeg kunne også godt bruge en forklaring!!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Titlen på emnet er ændret.

-------


Når en spiller genstarter og lander på en vidunderø, så skete der ikke noget med vidunderet, da dette ikke bør kunne lade sig gøre - hvilket udgjorde en fejl i spillet.
Dette blev der lavet om på, så man i fremtiden ikke kan genstarte og ødelægge vidundere den vej igennem.

Dog er der nu sket det, som altid - når en spiller, fra en anden alliance, går ind og erobre en by på en vidunderø, så falder den fra niveau 10 til niveau 9, hvilket altid har været tilfældet.
I dette tilfælde har i ikke kontrol over øen mere, og spillere Design (der genstartede og ramte denne ø) ikke længere ejer øen, følger spillet sin normale tilgang.


I fik aldrig at vide, at jeres vidunder var helligt, eller aldrig kunne ødelægges.
Jeres vidunder følger samme regler som resten.

For at få jeres vidunder op i niveau 10 igen, bør i, igen, kontrollere øen under de normale omstændigheder.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Liam..

Det du skriver er vi alle sammen helt med på, men jeg kan ikke forstå, at dét kan ske 3 gange i træk, LIIIGE på vores VVØ'ER - Det virker jo mærkeligt at én & samme spiller lige skal være så heldig at ramme nøjagtigt på vores vvø'er... Man kan efter min viden jo ikke selv bestemme hvilken ø man nu engang vil ligge på, så det virker jo utrolig meget mærkeligt at *Design* ( Hammer9liv ) kan ramme vores vvøer... og så ovenikøbet hele 3 af slagsen.. hvordan kan det lige lade sig gøre ?? vil du svare på det`?? - samt hvad vil du gøre ved det ?? - Hvis nu vi havde mistet vores vidunder ved fair kamp, ville der jo heller ikke være opstand fra hele Alliancen som der er nu.... ;-) - vi sidder ikke og råber op for sjov skyld, vi er faste spillere, i har allerede mistet spillere på den her beskostning, som fuldstændig har boykottet jer pga. det her - i har stået tæt på politianmeldelse fra nogle af de spillere som har forladt spillet nu, men de fandt ud af at i havde sikret jer imod en sådan anmeldelse på forhånd, hvilket jo slet ikke gjorde sagen bedre... Det er spillere som har været med igennem flere servere som nu har forladt spillet pga af dette problem.... surt.. :(
-------

Når en spiller genstarter og lander på en vidunderø, så skete der ikke noget med vidunderet, da dette ikke bør kunne lade sig gøre - hvilket udgjorde en fejl i spillet.
Dette blev der lavet om på, så man i fremtiden ikke kan genstarte og ødelægge vidundere den vej igennem.

Dog er der nu sket det, som altid - når en spiller, fra en anden alliance, går ind og erobre en by på en vidunderø, så falder den fra niveau 10 til niveau 9, hvilket altid har været tilfældet.
I dette tilfælde har i ikke kontrol over øen mere, og spillere Design (der genstartede og ramte denne ø) ikke længere ejer øen, følger spillet sin normale tilgang.


I fik aldrig at vide, at jeres vidunder var helligt, eller aldrig kunne ødelægges.
Jeres vidunder følger samme regler som resten.

For at få jeres vidunder op i niveau 10 igen, bør i, igen, kontrollere øen under de normale omstændigheder.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Titlen på emnet er ændret.

-------


Når en spiller genstarter og lander på en vidunderø, så skete der ikke noget med vidunderet, da dette ikke bør kunne lade sig gøre - hvilket udgjorde en fejl i spillet.
Dette blev der lavet om på, så man i fremtiden ikke kan genstarte og ødelægge vidundere den vej igennem.

Dog er der nu sket det, som altid - når en spiller, fra en anden alliance, går ind og erobre en by på en vidunderø, så falder den fra niveau 10 til niveau 9, hvilket altid har været tilfældet.
I dette tilfælde har i ikke kontrol over øen mere, og spillere Design (der genstartede og ramte denne ø) ikke længere ejer øen, følger spillet sin normale tilgang.


I fik aldrig at vide, at jeres vidunder var helligt, eller aldrig kunne ødelægges.
Jeres vidunder følger samme regler som resten.

For at få jeres vidunder op i niveau 10 igen, bør i, igen, kontrollere øen under de normale omstændigheder.

hvis det var en fejl Desing landet på vores vv ø så burde i da havde fjernet ham og så vil heller ikke kunne havde miste vv som nu er sket ved Desing har overgivet by til vores fjender og DET STINKER skud DET HER,hvis man taber i fair kamp helt fint medmig, grepo må skud rette op på jeres fejl for længe siden og havet fjenet Desing fra vores vvø.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
fra Ranth


Verdensvidundere kan kun opføres på øer, hvor byerne tilhører den samme alliance.
- er opfyldt ved starten
Udbygningen sker over 10 niveauer. – trin ti var færdigt
Hvis en alliance mister en by under udbygningen, stoppes udbygningen, og alle anvendte råstoffer går tabt.
Byen var udbygget
Hvis en alliance mister alle sine byer, bliver vidunderet ødelagt.
Vi mistede ikke nogen by
- en lille fremmed spiller, der i forvejen var inde i systemet, fik møvet sig ind på øen, dette havde ikke nogen indvirkning på os, dog kunne der blive problemer hvis en af vores alliance mistede sin by, for så skulle vi fjerne den lille spiller, før vi kunne bygge igen.
Nu er der sket det, at vores vv byggeri – Fyrtårnet . har mistet et trin og er nu på trin 9.
Årsagen er den, at den lille fremmede by skiftede ejer, hvis tilhørsforhold er hos en konkurrerende alliance.
Min alliance er særdeles utilfredse med hændelsen, og vi mener, at det må være en fejl.
Når i svarer på denne skrivelse, vil i så ikke svare tilbundsgående om, hvorfor vi skal rammes så hårdt, som i dette tilfælde.

Med hilsen
Ranth
Imperial Scorpions
Kappa
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis det var en fejl Desing landet på vores vv ø så burde i da havde fjernet ham og så vil heller ikke kunne havde miste vv som nu er sket ved Desing har overgivet by til vores fjender og DET STINKER skud DET HER,hvis man taber i fair kamp helt fint medmig, grepo må skud rette op på jeres fejl for længe siden og havet fjenet Desing fra vores vvø.

Sådan blev denne fejl ikke rettet - vi havde ikke noget med rettelsen at gøre, da det lå i programmeringen af spillet - hvilket er udviklernes arbejde - de rettede dette, så man i fremtiden ikke kan gøre det samme.

Selvom det "stinker" så sker fejl af og til. Selvfølgelig er det beklageligt, men der er ikke mere, at gøre ved det, desværre.


Sætter det lige op, så det er nemmere at svare, Doc. Green.
hvordan kan det lige lade sig gøre ??

For at være ærlig, så ved jeg ikke, hvordan denne spiller har ramt tre af jeres øer, da vi i vores værktøjer ikke kan se, at han har genstartet tre gange, men kun en. Hvis vores logs kun viser en gang, at han er genstartet, kan jeg desværre ikke gå videre herfra.

samt hvad vil du gøre ved det ??

Det der blev gjort, var at sende fejlrapporten videre til udviklerne, der har rettet fejlen, så dette ikke kan ske igen.
Andet vil der ikke blive gjort fra deres side.

vi sidder ikke og råber op for sjov skyld

Det er vi skam godt klar over, og derfor røg der en fejlrapport videre til InnoGames for at sørge for, at dette ikke kan ske igen.

i har stået tæt på politianmeldelse

Er da egentlig nysggerig om at vide, hvad de spillere mente, de kunne melde os for?
For efter min bedste overbevisning er alle europæiske love overholdt.

hvilket jo slet ikke gjorde sagen bedre...

Da dette ikke har noget med lovgivningen i Danmark eller Europa at gøre, kan jeg ikke se hvordan dette skulle have ændret på sagen - det er stadig det samme der er sket, en fejl i et spil, som der blev reageret på og rettet for fremtidig misbrug.

Det er spillere som har været med igennem flere servere som nu har forladt spillet pga af dette problem.... surt..

100% enig i, at det er surt, skidt og jeg ved ikke hvad man ellers skal forklare det med, men på den anden side, så sker fejl. De kan IKKE undgåes. Der sniger sig fejl ind overalt, om det er et browserspil, en hjemmeside, et program eller spil, så kommer der fejl - og hvis disse fejl bliver anmeldt, bliver der også forsøgt at rette dem, som vi gjorde her.

Alt er sket, som der normalt sker ved fejlmeldelser - der er ikke specialbehandling fordi en hel alliance "råber" op om det.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sådan blev denne fejl ikke rettet - vi havde ikke noget med rettelsen at gøre, da det lå i programmeringen af spillet - hvilket er udviklernes arbejde - de rettede dette, så man i fremtiden ikke kan gøre det samme.

Selvom det "stinker" så sker fejl af og til. Selvfølgelig er det beklageligt, men der er ikke mere, at gøre ved det, desværre.


Sætter det lige op, så det er nemmere at svare, Doc. Green.


For at være ærlig, så ved jeg ikke, hvordan denne spiller har ramt tre af jeres øer, da vi i vores værktøjer ikke kan se, at han har genstartet tre gange, men kun en. Hvis vores logs kun viser en gang, at han er genstartet, kan jeg desværre ikke gå videre herfra.



Det der blev gjort, var at sende fejlrapporten videre til udviklerne, der har rettet fejlen, så dette ikke kan ske igen.
Andet vil der ikke blive gjort fra deres side.



Det er vi skam godt klar over, og derfor røg der en fejlrapport videre til InnoGames for at sørge for, at dette ikke kan ske igen.



Er da egentlig nysggerig om at vide, hvad de spillere mente, de kunne melde os for?
For efter min bedste overbevisning er alle europæiske love overholdt.



Da dette ikke har noget med lovgivningen i Danmark eller Europa at gøre, kan jeg ikke se hvordan dette skulle have ændret på sagen - det er stadig det samme der er sket, en fejl i et spil, som der blev reageret på og rettet for fremtidig misbrug.



100% enig i, at det er surt, skidt og jeg ved ikke hvad man ellers skal forklare det med, men på den anden side, så sker fejl. De kan IKKE undgåes. Der sniger sig fejl ind overalt, om det er et browserspil, en hjemmeside, et program eller spil, så kommer der fejl - og hvis disse fejl bliver anmeldt, bliver der også forsøgt at rette dem, som vi gjorde her.

Alt er sket, som der normalt sker ved fejlmeldelser - der er ikke specialbehandling fordi en hel alliance "råber" op om det.
forventer vi heller ikke men som du selv skriv det var en fejl i spillet og så ret den og så kom videre men nææææææææ nej vi la da lige Desing bliver på øen og der med er der jo ikke rette en skid.

Flot svaret liam

nu er jeg ordblind så skal prøv og skriver så du kan forstå det på godt jysk

Hvis der er en fejl (i det her tilfælde i spillet )

og vi i så langttid har skrevet til jer og påpeget hvordan han kunne lande på vores vv ø osv som er det FANDEN for dårligt fra INNOGAMES siden i ikke retter fejl dvs i skulle have flytte den spiller(Design) fra vores vv ø og ja HAN ER LANDET PÅ 3 AF VORES ØER

Alt det du skriver med du kan ikke gøre noget og NU er fejl rette er pt skud da ingen der kan bruge til noget

nu har vi i IS brugt så mange 1000 timer på grepo + en masse guld kæmpet ærligt med og få VV fyldt op med ress og så skal vi bare se på mens det hele falder ud af vores hænder pga af en fejl innogames først har rette op efter skade er gjort

Det er skud ikke i orden og slet ikke dine svar så må der skud andre på bane så styr spillet?

men hvis man laver en fejl så ret den på fair vis (man skal stå ved sine fejl)

Forventer skud blive behandelt fair.......
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Flot svaret liam

nu er jeg ordblind så skal prøv og skriver så du kan forstå det på godt jysk

Hvis der er en fejl (i det her tilfælde i spillet )

og vi i så langttid har skrevet til jer og påpeget hvordan han kunne lande på vores vv ø osv som er det FANDEN for dårligt fra INNOGAMES siden i ikke retter fejl dvs i skulle have flytte den spiller(Design) fra vores vv ø og ja HAN ER LANDET PÅ 3 AF VORES ØER

Alt det du skriver med du kan ikke øre noget og NU er fejl rette er pt skud da ingen der kan bruge til noget

nu har vi i IS brugt så mange 1000 timer på grepo + en masse guld kæmpet ærligt med og få VV fyldt op med ress og så skal vi bare se på mens det hele falder ud af vores hænder pga af en fejl innogames først har rette op efter skade er gjort

Det er skud ikke i orden og slet ikke dine svar så må der skud andre på bane så styr spillet?

men hvis man laver en fejl så ret den på fair vis (man skal stå ved sine fejl)

Forventer skud blive behandelt fair.......


Jeg er godt klar over, at det ikke hjælper noget nu - fejlrettelser hjælper sjældent nu og her.
Vi opdatere spillet med 2 ugers mellemrum, derfor kan en programmeringsfejl ikke rettes før vores opdateringscyclus går i gang.

Udviklerne kommer ikke på banen her, hvis det er det du hentyder til - det har gjort deres arbejde ved at rette fejlen og indført den i spillet.

Fejlen blev rettet i bedste stand og jeg vil mene, at vi i den grad stod ved vores fejl - jeg har ikke tal på, hvor mange, der er undskyldt for - men der er ikke mere vi kan gøre. Programmeringsfejl har vi intet at gøre med og vi kan ikke gøre noget.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er godt klar over, at det ikke hjælper noget nu - fejlrettelser hjælper sjældent nu og her.
Vi opdatere spillet med 2 ugers mellemrum, derfor kan en programmeringsfejl ikke rettes før vores opdateringscyclus går i gang.

Udviklerne kommer ikke på banen her, hvis det er det du hentyder til - det har gjort deres arbejde ved at rette fejlen og indført den i spillet.

Fejlen blev rettet i bedste stand og jeg vil mene, at vi i den grad stod ved vores fejl - jeg har ikke tal på, hvor mange, der er undskyldt for - men der er ikke mere vi kan gøre. Programmeringsfejl har vi intet at gøre med og vi kan ikke gøre noget.

næ men som er jeg færdig med og spiller grepolis

Citer Liam:
Vi opdatere spillet med 2 ugers mellemrum, derfor kan en programmeringsfejl ikke rettes før vores opdateringscyclus går i gang. ja hvorfor fjernet i ham så ikke..???


jeg nægter skud og bruge så mange timer på det her og så kan ikke gøre noget ved en fejl

vi skriver allerede til jer før sommer ferie ang Desing og jeg vil mene i har værktøj til og endte slet/flyt/eller noget lign ang han landet på vores vv ø (som du selv skriver var en fejl)

så synes som sagt i ikke har gjort det der var fair i det her emmet.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ha ha Liam - Nu synes jeg godt nok du trækker det her i langdrag, altså vi mener det her HELT seriøs..... Du skal da ikke komme og sige at i ikke kan fjerne ham fra vores vvø - NEJ LIAM... i vil ikke FLYTTE HAM - fordi dét her trækker spillet i langdrag nu.. du ved jo udmærket godt at vi er ved at være klar til at indtage det sidste vidunder allerede på nuværende tidspunkt hvis vi ville... Men nej nej..... i skal lige spille fuldstændig åndsvage nu & så sidde & prøve at fortælle os at i ikke kan ændre det.. ja i har måske lukket hullet i spillet nu, men hvorfor fjerner i ham så ikke bare og giver os vores tilbage igen... så er vi tilbage igen til der hvor vi var inden det her skete & så kan vi lukke denne server ... & så kan i gøre hvad i vil når vi har lukket den her server.. ville det ikke være fair play overfor alle på denne server ???

Nu spørger jeg for sidste gang... Får vi dét tilbage & flytter i ham ? == ??????



Selvom det "stinker" så sker fejl af og til. Selvfølgelig er det beklageligt, men der er ikke mere, at gøre ved det, desværre.


Sætter det lige op, så det er nemmere at svare, Doc. Green.


For at være ærlig, så ved jeg ikke, hvordan denne spiller har ramt tre af jeres øer, da vi i vores værktøjer ikke kan se, at han har genstartet tre gange, men kun en. Hvis vores logs kun viser en gang, at han er genstartet, kan jeg desværre ikke gå videre herfra.



Det der blev gjort, var at sende fejlrapporten videre til udviklerne, der har rettet fejlen, så dette ikke kan ske igen.
Andet vil der ikke blive gjort fra deres side.



Det er vi skam godt klar over, og derfor røg der en fejlrapport videre til InnoGames for at sørge for, at dette ikke kan ske igen.



Er da egentlig nysggerig om at vide, hvad de spillere mente, de kunne melde os for?
For efter min bedste overbevisning er alle europæiske love overholdt.



Da dette ikke har noget med lovgivningen i Danmark eller Europa at gøre, kan jeg ikke se hvordan dette skulle have ændret på sagen - det er stadig det samme der er sket, en fejl i et spil, som der blev reageret på og rettet for fremtidig misbrug.



100% enig i, at det er surt, skidt og jeg ved ikke hvad man ellers skal forklare det med, men på den anden side, så sker fejl. De kan IKKE undgåes. Der sniger sig fejl ind overalt, om det er et browserspil, en hjemmeside, et program eller spil, så kommer der fejl - og hvis disse fejl bliver anmeldt, bliver der også forsøgt at rette dem, som vi gjorde her.

Alt er sket, som der normalt sker ved fejlmeldelser - der er ikke specialbehandling fordi en hel alliance "råber" op om det.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Får vi dét tilbage & flytter i ham ? == ??????

Det kommer ikke tilbage - og vi kan stadig ikke flytte ham. Vi kan ikke flytte på spillere. Vi kan ikke flytte en spillers byer. Vi kan ikke ændrer på en spilleres bykoordinater.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kunne man forestille sig Hammer drengen blev inviteret til øen!!! livet går i ring små venner:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det kommer ikke tilbage - og vi kan stadig ikke flytte ham. Vi kan ikke flytte på spillere. Vi kan ikke flytte en spillers byer. Vi kan ikke ændrer på en spilleres bykoordinater.

Jamen så vil i miste nogle spillere som har fulgt jer & støttet jer igennem mange år, fordi vi vil ikke under nogen omstændigheder stå model til det her, så hvis i mener at i gerne vil tabe faste trofaste spillere der sidder her 24/7 - 365 dage om året & oveni købet betaler penge for at spille et spil, at vi så skal behandles på denne måde UDEN nogen form for imødekommenhed overhovedet fra Innogames side af..... Så må det resultere i at vi går fra serveren !!! Så er der ingen vindere på Kappa!!! slut.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis i har siddet der 24/7 -365 dage om året er det måske også på tide at se verden og få lidt sol;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
"For at bygge vidunder skal man kontrollere øen."

Hvordan kan i forsvare at have 100% kontrol over en ø, når der er tomme pladser ?? - Eneste argument jeg kan godkende herfra, er at i havde flest byer på øen - og dermed kontrol over den, men ved i hvad små venner - så er der sgu' mange flere øer som både i og os kan bygge VV på.
Det skriger da til himlen, at i kender risiko'en, løber den, og tuder når risiko'en ( Chancen ) ikke faldt ud til jeres fordel.

Der er principielt sket 2 fejl her, den første er at det er tilladt ( muligt ) at bygge VV når der er tomme pladser, den anden fejl er, at jeres VV ikke faldt væk MED DET SAMME der var en fremmed på øen - men at den fremmede by først skulle erobres.

Uanset hvordan 2 ovennævnte "fejl" hænger sammen, leder de begge to til, at i havde et VV i var kommet til uretmæssigt. Det har i ikke længere, så i øjeblikket er gameplay fejlfrit.

( At der så er nogen små glitches i det mekaniske/praktiske i software'n, er så en anden side... )

/ Lars
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen så vil i miste nogle spillere som har fulgt jer & støttet jer igennem mange år, fordi vi vil ikke under nogen omstændigheder stå model til det her, så hvis i mener at i gerne vil tabe faste trofaste spillere der sidder her 24/7 - 365 dage om året & oveni købet betaler penge for at spille et spil, at vi så skal behandles på denne måde UDEN nogen form for imødekommenhed overhovedet fra Innogames side af..... Så må det resultere i at vi går fra serveren !!! Så er der ingen vindere på Kappa!!! slut.

Jeg tror de vil tabe flere spillere ved og "gen-opbygge" jeres VV - for så smutter resten af spillerne, ikke kun de 28 der er i IS.
Og skulle IS forsvinde, vil der stadig være store alliancer tilbage der kan kæmpe om det...

/ Lars
 

DKnukunu

Member
Brugere
Jeg tror de vil tabe flere spillere ved og "gen-opbygge" jeres VV - for så smutter resten af spillerne, ikke kun de 28 der er i IS.
Og skulle IS forsvinde, vil der stadig være store alliancer tilbage der kan kæmpe om det...

/ Lars

Og med store alliancer mener du vel de 5 alliancer (Har i forresten besluttet hvem af jer der skal vinde?) som har indgået et forbund fordi ingen af dem (og heller ikke fælles) kan ødelægge et eneste af IS's vidundere ved et frontalt angreb og oven i købet ikke kan forsvare deres egne mod 28. (tidligere 16 spillere)

Og hvis du læser Tråden igennem igen, kan det måske være at du opdager at glitchen ikke ligger i det at der kan bygges vidunder på øer med "tomme pladser", men det at "nye spillere" (gamle spillere som genstarter på serveren) kan lande på en ø hvor der bliver bygget vidunder.
Fordi kriterierne for at kunne bygge et vidunder er ikke at kontroller alle pladser, men alle byer.

Og selvfølgelig har ingen siddet 24/7, men overdrivelser fremmer forståelsen hvilket i dette tilfælde betyder at der er blevet lagt rigtig meget tid i dette, oversat specielt for jer nu i behøver at få det skåret ud i pap.

For at være ærlig, så ved jeg ikke, hvordan denne spiller har ramt tre af jeres øer, da vi i vores værktøjer ikke kan se, at han har genstartet tre gange, men kun en. Hvis vores logs kun viser en gang, at han er genstartet, kan jeg desværre ikke gå videre herfra.

Direkte kopi fra Grepostats. "http://www.dk.grepostats.com/world/dk11/player/85739/colonizations"
By - Point - Gammel ejer - Ny ejer - Dato
Design - 1968 - Design - hammer9liv - 2013-08-20 20:41:53
Design - 1239 - Design - ibemil - 2013-07-28 00:34:07
is er nogle kylinger - 1398 - Design - Xpix - 2013-07-02 06:29:38
Sniksnaks by 2 - 0587 - Design - Lisapcdk - 2013-06-08 01:01:06
Designer - 0663 - Design - t1m2 - 2013-05-19 13:04:49

Ja ifølge dette har han genstartet 4 gange, altså 5 hvis man også tæller starten med.

Desuden så ja fejl osv. er desværre en del af spillet (foruden andre ting) men det er der ikke noget at gøre ved. Som sagt så lære man også af fejl, men at det skal ske 3 gange i træk af samme spiller? så bliver manglen af handling jo nærmest latterlig. Dette er en spil-ødelæggende fejl som burde være rettet efter første gang!
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
"For at bygge vidunder skal man kontrollere øen."

Hvordan kan i forsvare at have 100% kontrol over en ø, når der er tomme pladser ?? - Eneste argument jeg kan godkende herfra, er at i havde flest byer på øen - og dermed kontrol over den, men ved i hvad små venner - så er der sgu' mange flere øer som både i og os kan bygge VV på.
Det skriger da til himlen, at i kender risiko'en, løber den, og tuder når risiko'en ( Chancen ) ikke faldt ud til jeres fordel.

Der er principielt sket 2 fejl her, den første er at det er tilladt ( muligt ) at bygge VV når der er tomme pladser, den anden fejl er, at jeres VV ikke faldt væk MED DET SAMME der var en fremmed på øen - men at den fremmede by først skulle erobres.

Uanset hvordan 2 ovennævnte "fejl" hænger sammen, leder de begge to til, at i havde et VV i var kommet til uretmæssigt. Det har i ikke længere, så i øjeblikket er gameplay fejlfrit.

( At der så er nogen små glitches i det mekaniske/praktiske i software'n, er så en anden side... )

/ Lars

bla bla lars

fjende eller ej point er jo som david også skriver + design aldrig skulle have landet på vores vvø det der var en fejl i spillet

og jeg er meget udtilfreds grepo ikke fjernet ham fra snarten i stedfor blev skade bare stører og stører uden vi ikke kunne gøre noget

og det er lavt grepolis ikke vil stå ved deres fejl og få de byer fjernet.

og her til sidst som david også skriver i er 5 alliancer og ikke en dyt kan i tag fra os.....men altid dejligt når i ikke kan klar jer og få hjælp fra grepo men kan kun ryste på Hovedet af man skal miste ens vv på den måde FLOT INNOGAMES.og CO.

MVH jimdk
 
Senest redigeret af en moderator:
Top