• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søgeresultater

  1. D

    Devblog: Nyt Slutspil!

    Spændende. Min første bekymring er dog ift. til wings, intet der forhindre en alliance(samling af spillere), i at være delt i flere alliancer, og ved slutspillet blot overlade byerne i søsteralliancen, til hovedalliancen. Efter at have læst igennem alle kommentarne, kan jeg ikke se noget der...
  2. D

    Ny verden åbner 09/01

    Ok, tak for opdateringen, så vil jeg fremover forholde mig til det Huskede ikke de svar jeg fik dengang som sådan, de var: 1. Skrevet til lead community manager 2. Næste hurtige server (Speed 5-6) 3. Går dog lang tid, før næste hurtige server 4. At de 2 næste servere, som åbnes også bliver med...
  3. D

    Ny verden åbner 09/01

    En ny igen, allerede? Det er kun 1½ måned siden sidste nye, er det blevet en ting at åbne nye hver 1½ måned? Skrev dette ved sidste, Efesos.
  4. D

    Indstillingerne

    Begynder det ikke lige at blive rimlig vildt med antallet af åbne servere? Der er i øjeblikket i år 2016, 9 åbne servere, hvilket er næsten 1/3 af det totale antal servere siden starten dk.grepolis. Alene i år 2016 er der allerede åbnet 5 servere, og hver server tager mere end 6 måneder at...
  5. D

    Delphi åbner

    7 timer er det mest normale. Gennemsnit ligger på nattebonus på 6,933 timer. Så det korrekt at det er længere end normalt, men 00 til 06 er lige så unormalt som 8 timer nattebonus. Nattebonus har været: = 7 timer 21 gange = 8 timer 4 gange = 6 timer 4 gange = 5 timer 1 gang Faktisk var den...
  6. D

    "Petition" længere erobringstid

    Personligt synes jeg også at 4½ time erobring er interessant, men det fordi jeg er en aktiv OFF. spiller —Mit fokus er dog på Athen. Med 4½ time, så kan selv den mindste spiller også tage byer, fra en som i hverdagene er på arbejde og ikke altid har mulighed for at ordne Grepolis, samtidig er...
  7. D

    "Petition" længere erobringstid

    Jeg har fået info fra Marster-Thrige, at han på deres forum har fremkommet med et forslag om, at se om man kunne få ændret erobrings tiden på denne server fra de 4.48 timer til de normale 12 timer. Derefter har han været i kontakt med Aladin, som har opfordret til at lave en...
  8. D

    Evt problemer med PSI

    Vil skyde på at det er fordi at de første trin er sat til en bestemt tid uafhængig af verdenshastigheden for at forhindre at de kan afsluttes med det samme "gratis", mens byggetiden normalt er forkortet alt efter server hastigheden. f.eks. Trin 1 er under 5min, trin 2 er 5min og 10sek, trin 3...
  9. D

    23/09 D-Day er slut og vinderne er fundet.

    Jeg synes at det var dejligt at man for en gang skyld skulle være aktiv og lave noget i selve spillet. I stedet for blot at skyde nogen pile, og hvor udfaldet ikke var bestemt af hvor meget guld man vil bruge, eller held, men derimod af direkte spil og hvor god man er til selve spillet. 1...
  10. D

    Velkommen til CHI (Info)

    Husk at der på de engelske er flere spillere og dermed et større udbud af råstoffer, hvilket betyder at råstoffernes værdi er mindre.
  11. D

    Ny spiller. Hjælp til tropper

    Mytiske enheder kræver gunst, som i modsætning til råstoffer ikke vokser proportionalt med antallet af byer. Samtidig så er indkomsten af gunst også langt mindre sammenlignet med indkomsten af råstoffer. Så det vil tage mindst tage dobbelt så lang tid at fylde en by med mytiske enheder, i stedet...
  12. D

    Spam fra Hønen

    Jeg fik desværre slettet dem løbende, det højeste antal ulæste beskeder jeg så var vist 112.
  13. D

    Hypotetisk spørgsmål

    Byen* var rigtig nok blevet tømt for DEF. men det er ikke det samme som at den er tabt. Basis af basis i forhindring af byovertagelser er at snipe KS, og hver eneste by i det område var ikke tom for DEF. derfor er en by først tabt det sekund den er overtaget. Jeg prøvede ikke at sige at vi led...
  14. D

    Hypotetisk spørgsmål

    Tja... de normale årsager, mangel på information, mangel på alarm i byen, valg af grundlæggelse i hav langbortistan. Ligegyldigt hvor meget DEF. man har så kan man ikke hjælpe dem som ikke samarbejder. Hvor mange byer mistede Thor efter han blev aktiv? - Ingen Jeg tror ikke reglerne bliver...
  15. D

    Hypotetisk spørgsmål

    Der tager du fejl ally "K" er ikke OFF. præget, de har bare flere af de bedste offensive spillere. De spillere kan kun fokusere på OFF. fordi der er andre defensive spillere, som der bygger DEF. 12-16k birem? Ha, det ville ikke undre mig hvis vores DEF. chef alene kan mønstre det antal. Ud fra...
  16. D

    Hypotetisk spørgsmål

    Nu tror jeg aldrig at en spiller eller en alliance ville vælge at spille på den måde. (uden ironi) Desuden så ville det være et kæmpe sats at forsøge i det at man ikke 100% ville kunne forudsige resultatet. Hvis vi "Hypotetisk" skulle udvide historien, så lad os sige at ally "K" havde sendt...
  17. D

    Hvem bruger forummet?

    Jeg startede på theta, og har spillet på alle siden. Det har dog kun været seriøst på Theta, Kappa, Xi, Pi, Sigma, Tau. Så jeg er stoppet på alle andre indenfor kort tid af serverens åbning. Jeg har altid spillet med dette ene navn og især på de seneste har jeg været vidt omkring...
  18. D

    Hvaa Grepo

    Det er ellers så overskueligt med de små spillere og koloniseringer, men det må i vel vide alt om. Stats lyver ikke. Jeg mindes også at vi har angrebet flere gange, ovenikøbet taget 4 byer. Selv hvis man ser bort fra de 2 som var fra inaktive, er der stadig 2 andre eller dem taler vi måske ikke...
  19. D

    Jule og Nytårs fred!!!!

    Vidunderne er ikke blevet sat i stå/i pause. Vi er i lidt tidspres på Sigma, så det må gerne ordnes ellers er serveren ovre inden freden er slut.
  20. D

    ? Ny Helteverden

    Planned: Hero World Features Conversion As communicated on forums, we will no longer run the Hero Worlds and will merge the features of those worlds to the current set of features of Grepolis for new upcoming worlds. This conversion requires some technical adjustments and changes we will have...
Top