• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

"Petition" længere erobringstid

DKnukunu

Member
Brugere
Jeg har fået info fra Marster-Thrige, at han på deres forum har fremkommet med et forslag om, at se om man kunne få ændret erobrings tiden på denne server fra de 4.48 timer til de normale 12 timer.
Derefter har han været i kontakt med Aladin, som har opfordret til at lave en underskriftsindsamling vedr. emnet.

Dette er den underskriftsindsamling/diskussionstråd.
Enig/Uenig — kom med jeres mening her:

 
D

DeletedUser1549

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
ønsker 12 timer
 
D

DeletedUser1599

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ønsker bestem længere erobringstid. Da det er en hurtig verden mht. ress/byggetid etc., vil 8 timer OK for mig. MEN jeg støtter naturligvis til fulde 12 timer!!!
 
D

DeletedUser1188

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Enig, om det skal være 12 timer ved jeg ikke men forlænget så man ikke kan smide KS ind i NB og erobringen er slut inden NB slutter :)
 

John J Rambo

New Member
Brugere
12 timer er for lang tid..men 8 timer er fint..med 8 timer kan det stadig lade sig gøre at tage en by med fuld nb hele vejen for dem der skulle ønske det..

husk på at før serveren startede fik vi også at vide at det blev en hurtig server hvor man skulle være på mærkerne:)
 
D

DeletedUser1958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Enig - 8-12 timer vil være fint - 4 er alt for lidt
 
D

DeletedUser2146

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Enig. det vi har nu er for kort tid.
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
12 timer??? - da bør man velge seg en speed 1 server!

Lenge før starten av serveren har Aladin lagt ut at dette bli en speed 5 server. Erobringstiden bør i står i forhold til enhetshastighet, speed 3 har feks. 8 timer.

8 eller 12 timer står IKKE i forhold til enhetsspeed på 5, siden de gir urimelige fordeler til store allianser som på denne serveren.

Man har betalt for et produkt (speed 5 server med annonserte innstiller) og ønsker ikke å få det endret i etterkant.
 

John J Rambo

New Member
Brugere
sneglet..tror det er første gang i danmark det ikke har varet 12 timer..og det er ligemeget hvad speed vi har spillet på..kan være jeg husker forkert men tror det ikke:)
 
D

DeletedUser1810

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
4.48 eropringstid tja så kan selv den mindste spiller tage en by fra en uopmærksom stor spiller/ally. vi kan alle opleve en ofline tid på 5 timer, så nu kan man ikke gemme sig i en stor ally, nu skal man være aktiv
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt riktig paatur! - faktisk veldig bra dette med denne tiden, siden det balanserer serveren.

Tenk deg at denne alliansen "white chickens", som egentlig består av minst 4 allianser hadde fått 8+ timer med enhetshastighet 5.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1810

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Man er så oså nød til at holde sit forsvar tæt sammen med sit angreb. At tage spillere ind langt fra ally af taktiske årsager er også dødsdømt
 

DKnukunu

Member
Brugere
Personligt synes jeg også at 4½ time erobring er interessant, men det fordi jeg er en aktiv OFF. spiller —Mit fokus er dog på Athen.

Med 4½ time, så kan selv den mindste spiller også tage byer, fra en som i hverdagene er på arbejde og ikke altid har mulighed for at ordne Grepolis, samtidig er det også muligt for "selv den mindste spiller" at angribe kl. 2:30 (i nattebonus) og have afsluttet sin erobring kl. 7.
4½ time erobring er god, for alle som har tiden (24/7) dette betyder især alle de store spillere (hvert fald dem som ikke er i top 20, kun pga. guld) da en kort erobringstid især vil hjælpe dem med at tage byer.
Og på et lille marked som det danske, tror jeg gerne at der kun er en snes som kan være på den mængde tid 4½ times erobring kræver, resten har endnu blot ikke været uheldige.

Selv med længere erobring er det muligt at erobre byer, det kræver blot lidt timing (som i at vælge det rette tidspunkt, f.eks. lige før nattebonus.) altså, at man planlægger sin erobring og ikke blot sender KS ind fordi spilleren ikke lige er online, og så håbe på at den går.
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En så kort erobringstid er helt sort, og på den anden side folk vidste det da de signede ind på serveren
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
8-12 timer og enhetsspeed 5
smiley_emoticons_auslachen2.gif
- dere må velge en speed 1 server!!!
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jeg er ved at undersøge muligheden, med LCM.
Det kan blive en afvisning, da risikoen for at ødelægge noget, er stor.
Kan også være at vi gør forsøget i en hverdag, hvor kontorene er åbne og Udviklerne sidder klar, hvis der sker noget i stil med serverens undergang.

Så har jeg hermed intet lovet, ud over at jeg undersøger det med mine chefer,

Det skal helst ikke forhindre jer i at komme med den stemme, i den afstemning jeg sætter i gang om kort tid, om netop dette her!

Så når i ser afstemningen, så spred ordet til hele serveren, så flest mulige kan komme ind og stemme!!!

smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Å endre et produkt i etterkant er jo helt håpløs samt at det er urimelig at en avstemning som er til fordel av en stor MRA med langt over 50% spillere skal ha noe å si!


Ingen fornuftige folk skal derfor avstemme - jeg tar kontakt med innogames i Hamburg direkte.
 
Top