• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

"Petition" længere erobringstid

Qotho

Active Member
Brugere
Helt klart med på længere erobringstid - minimum 6 timer - gerne 8 - da det er totalt uforeneligt med et arbejde med denne korte erobringstid.
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Å endre et produkt i etterkant er jo helt håpløs samt at det er urimelig at en avstemning som er til fordel av en stor MRA med langt over 50% spillere skal ha noe å si!


Ingen fornuftige folk skal derfor avstemme - jeg tar kontakt med innogames i Hamburg direkte.

Det er mig du skal have fat i, og jeg skal stadig lave den afstemning, for at finde ud af om flertallet rent faktisk ønsker en længere erobrings tid.

Tyskland hat den endelige beslutning, men det sker ikke uden at spørge mig først. Og da jeg nu spørger jer, så har jeg også et samlet svar at give, når vi kommer dertil.
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er mig du skal have fat i, og jeg skal stadig lave den afstemning, for at finde ud af om flertallet rent faktisk ønsker en længere erobrings tid.

Tyskland hat den endelige beslutning, men det sker ikke uden at spørge mig først. Og da jeg nu spørger jer, så har jeg også et samlet svar at give, når vi kommer dertil.

Nei - problemstillingen er av en slik generell karakter, at jeg ønsker at Hamburg direkte tar stilling til dette om det er ok at innstillingen av en server blir endret i etterkant.

Eller sagt mao. - er det ok at man får omlakkert bilen i garasjen sin midt på natta av bilforhandleren etter man har betalt for ønsket farge.
 
Senest redigeret af en moderator:

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Nei - problemstillingen er av en slik generell karakter, at jeg ønsker at Hamburg direkte tar stilling til dette om det er ok at innstillingen av en server blir endret i etterkant.

Eller sagt mao. - er det ok at man får omlakkert bilen i garasjen sin midt på natta av bilforhandleren etter man har betalt for ønsket farge.


Det er stadig mig du skal gå igennem der.
Men selvfølgelig må du gerne kontakte InnoGames via mail. Det er du velkommen til.
Vil bare advare dig om at de enten vil henvise dig til mig, eller fortælle dig et eller andet, som du ikke nødvendigvis er enig i.

Du er 1 spiller ud af mange flere spillere.
Hvis der er mange nok, der ønsker en ændring af den tid, så er det muligt at det måske kommer til at ske.
Men er der bare slet ikke nok, som støtter op om det, så kommer det aldrig til at ske.
Og PT, er der slet ikke nok der har været inde og give en melding.
Der skal mange flere til, inden jeg vil gøre alvor at det hele.

Så egentlig kan du slappe lidt af.
En enkelt alliance med forbund, kan ikke gennemtvinge en ændring af en sådan karakter.
Det skal være stort set alle.


Nej, der har ikke stået nogle steder, at Erobrings tiden kun ville være 4.5 time.
Men det vil jeg prøve at tjekke op på, næste gang vi åbner en lige så hurtig verden.

Hurtige verdener som denne her, er for meget meget aktive spillere.
Og går det for hurtigt, vil jeg henvise jer til Athen.

Men der går længe, før vi åbner en lige så hurtig verden igen, da vi PT både har en speed 6 verden og denne her, som er en speed 5 verden.
Så dem der kommer efter, vil være langsommere end disse 2 her.
 
D

DeletedUser2175

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt klart længere erobringstid - 8-12 timer som normalen er.
 
D

DeletedUser2176

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har arbeidet for Innogames siden 2012 og aldri hørt noget om endring av erobringstid etter at en server har startet.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif

Dette vil som sneglet skriver, være å lure kunden, som har betalt for et produkt.


Alle servere i Grepolis er laget i et system, der serverhastigheten styrer hastighet på erobringstid, parader, etc.
Slik har det vært siden før min tid. Hvorfor skal man endre dette nå? Som det tidligere er skrevet, så vil lang erobringstid bare være til fordel for de store. Ikke for de små. Derfor blir også en avstemning helt feil.

Medhjælper
 
Senest redigeret af en moderator:

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Erobringstiden bliver ikke ændret, på en åben server, grundet for mange tekniske problemer, forbundet med dette.

Det er svaret fra Tyskland.

Tak for jeres mange indlæg omkring dette emne.

Afstemnings resultatet blev
18 Jatak.
19 Nejtak.

Det nuværende afstemnings resultat ville også kun føre til et nejtak, da ja-siden taber med 1 stemme.

Jeg åbner en række nye afstemninger, for indstillinger for næste verden, som "Snart" åbner, ifølge rygter jeg har fået.
Det drejer sig om mere end 3 uger, men før november.
Så ved i lige så meget som mig omkring næste verden.
 
D

DeletedUser2198

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt ærligt man vælger at gå ind og spille på en speed server og mange af os har spillet på .com servere med de hastigheder, endda uden NB på nogle, så skal man ikke sidde og brokke sig over en kort erobringstid. Enten spiller man med de indstillinger eller også finder man en langsommere server der passer til den tid man har til spillet. Det er klart, at DK nok ikke er et stort land, med mange aktive spillere, så 3/4 hastigheder passer nok bedre, men se på alle de andre "forhindringer" der holder folk væk. Store alliancer, guldbrugere, osv. De samme spiller der dominerer serverne ved at spille i samme alliance og ikke tør lukke småspillere ind i varmen, for de kunne jo risikere at tabe,lol. Der burde laves en alli limit på 10 spillere, som tidligere har spillet sammen og resten skal være noobs.....ja jeg ved godt så laver man bare nye "brugernavne" og så er den regel omgået.
 
Top