• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvem bruger forummet?

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Det kunne være sjovt lige at se hvilke spillere der bruger forummet.

Fortæl herunder evt hvilke verdener i spiller på, og hvor længe i har været med.
Beder ikke om jeres Brugernavne Ingame, hvis ikke i allerede bruger disse her på forummet.
Men i er fri til at oplyse brugernavnet.


Jeg starter gerne!

Jeg har været med siden Beta,
Var på Delta og kort tid på nogle andre, hvor jeg blev nullet inden jeg fik 4 byer.
Været på Achilles i lang tid og om jeg så er aktiv på den nye verden Upsilon, udtaler jeg mig ikke om.

Hvad er din erfaring?
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Spillet siden Beta.
Herefter kom stort set de fleste servere, Dog nogle mere aktive og seriøse end andre :)
Og været under 2 egne navne, Samt overtaget 2 kontoer i tidernes løb.

Så er som man siger en tidligere 4 kontoer mand ;) Da jeg havde Grepo som fuldtidsjob :D
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Startede på Alfa... det gik så langsomt, så startede på beta, gamma, og Delta på samme tid..(overtog senere Tyvens konto i 4 uger ca under slutspil)
På Alfa fik jeg en 3 byer stoppede hurtigt på både beta og gamma, hvorefter jeg også blev nullet på Delta af bøffen... den bandit:)
Så startede Zeta og der var jeg til slut, spillede Eta til 20 byer, og lidt på den der theta.
Vandt Iota, og har så lige spillede Sigma færdig.
Har også spillet lidt på 2 com server..
Har aldrig spillet ret længe med andre navne.

Det var vist det hele..:D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Starte op på Gamma (2011) og har stort set spillet spiller siden
på zeta kom jeg rigtig igang med og lær spillet og kender.

forsatte så på Eta hvor jeg havde en del god kampe :) efter Eta starte jeg min først rigtig alliance op på Theta som hed Det danske Rige og senere Blev til underworld hvor vi var det først der nakke alle 7 VV det var jeg skud stolt over (især min ally som vandt over Hell Hawk og co så meget han droppet sin ally og og smutte fra det hele....
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif


ellers var det igen tæt på på kappa lidt øv den gik som den gik

ellers er jeg igang med Upsilon igen med Underworld ,,,så mån vi ikke få nogle god kampe der inden....

Zeta,Eta,Theta Vundet...........
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif


Bruger meget tid på Grepolis og spiller for og vinder ikke mindre ikke mere..........
smiley_emoticons_musketiere_fechtend.gif


mvh jimdk...................................
 
Senest redigeret af en moderator:

DKnukunu

Member
Brugere
Jeg startede på theta, og har spillet på alle siden. Det har dog kun været seriøst på Theta, Kappa, Xi, Pi, Sigma, Tau. Så jeg er stoppet på alle andre indenfor kort tid af serverens åbning. Jeg har altid spillet med dette ene navn og især på de seneste har jeg været vidt omkring alliancemæssigt. Hvilket skal forstås som at jeg har prøvet at spille med tidligere fjender
cifohielywpedbyh8.gif
 
D

DeletedUser363

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Blot en lille noob-spiller, som stadig lærer...

Startede på Gamma og har spillet Alfa, Theta, Xi og nu Rho.

Har altid spillet under dette navn og går ind for respekt mellem både venner og fjender - din fjende på en server sagtens kan være din ally-ven på den næste.
 
D

DeletedUser781

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Startede på Delta i DFA og fik smag for det.
Forsatte på Zeta og lærte her en del af at spille med og mod de "gamle" "store", spillet lidt løst på flere andre servere, er ikke overvældende begejstret / imponeret over slutspillet..
smiley_emoticons_no_sad.gif


Min nuværende alliance er nok den med flest gode top spillere jeg har været med i til dato, (på grepolis.dk) ingen nævnt - ingen glemt.
Selvom de fleste i min alliance er beskedne nok til altid at fremhæve - alle de spillere de kender som er bedre.. - er de nok selv cremen af toppen pt..

Har haft et par andre profiler, men BrightEyes er ALTID mig.. og har man mig med på Skype - kan man altid spørge..
smiley_emoticons_lol.gif


Man lærer kun noget ved at kæmpe mod jævnbyrdige eller overlegne med og modspillere, så der er håb for flere andre.. på mere end en måde..!
smiley_emoticons_lol.gif
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Startede på Beta under et andet navn..
Senere spillede jeg Delta hvor jeg overtog denne konto i starten af serveren og dette har været mig lige siden :confused:mirk: efter jeg var med til at vinde Delta, spillede jeg en smule på Theta hvor jeg dog stoppede med Grepo helt indtil for 2mdr siden.

Jeg har også små spillet på andre servere, men hvilke er blevet glemt (SW)

Skønt at være tilbage :pro:
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spillet siden Alfa (kom til spillet 1 dag efter den startede)
Har spillet de fleste steder, dog med enkelte pauser. (man vender åbenbart altid håbløst tilbage igen og igen)

Har vundet gamma med disko tøserne (aka discrucio start navn) Grundlagde alliancen sammen med et par andre.
Stoppede dog efter nogle måneder, og vendte tilbage da slutspil var igang.

Har altid spillet med dette navn. (haft et andet hemmeligt navn, men kun brugt det navn i omkring 2 måneder)
Er vist mest kendt for at være en deff spiller, og en der gerne vil bestemme lidt. Og en der gerne vil være venner med alle/ hader krig:pro: Men nogle skal jo vinde til sidst
Spiller altid kun 1 server af gangen (og kun prøvet 2 slutspil)
 
D

DeletedUser1182

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Begyndte at spille grepo på Theta serveren.. siden har jeg spillet Kappa, Pi og Tau seriøst.. har været forbi flere verdener, men det var aldrig meningen, at de skulle gennemføres.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Startede ud som Koch på Beta, hvor jeg kom ud over det værste noob-spil... Det var de gamle dage... skulle konstant farme landsbyer ved at angribe med tropper, guld blev brugt markant mindre, ejeren af en forsvarende by fik ALLE deff-point (kunne løbe op i 100K på et erobringsforsøg) og hverken Hades eller VV-tid var introduceret (der var simpelthen ikke noget slutspil). Jeg overdrog kontoen til en fyr, der allerede har skrevet i denne tråd :). Han benyttede lejligheden til at ødelægge Kochs gode navn og rygte totalt. Det var første gang, jeg stoppede permanent med Grepo.
... og senere har jeg fået det nick tilbage fra ham.

Så spillede jeg delta (og lidt gamma og epsilon) som Deus ex Machina. Spillede det meste af tiden i AoT, som vandt i sidste ende. Jeg var dog ikke med, jeg var inden da stoppet permanent (for 2. gang) og havde givet Deus ex Machina-nicket væk... det ærgrer mig lidt nu. Det er, sagt i al ydmyghed, det fedeste nick en dansk server har set. Så hvis nogen ved, hvor det ligger og roder, så vil jeg gerne have det tilbage.
Som Deus spillede jeg også lidt Zeta (tror jeg det var). Der afprøvede jeg for første gang teorien om, at 10-15 gode spillere kunne klare sig mod resten af serveren uden forbund, wings og IAP (holder sq ikke i dag).

Den idé rendyrkede jeg på Iota (som Koch igen), hvor jeg grundlagde alliancen Argonauterne ud fra samme principper og havde fornøjelsen af at spille med nogle af de hårdeste hunde. Det var spændende, men jeg kom lidt sidelæns ud af den server pga. den virkelige verden... den kan virkelig komme i vejen for Grepo. Det var så 3. gang, jeg stoppede permanent.

Har muligvis glemt en server eller 2 og et par udenlandske, men pyt.

For at kunne stoppe permanent 4. gang startede jeg på Rho som hyggespilleren Dr0nnert... Den nærmer sig sin afslutning, og så er det altså slut!

... Men skulle I engang møde en Koch, en Dr0nnert, en B4ndit, en S1ynge1, en 5kurk eller lignende, så vær lige søde, ikk´? Han er både sart, nærtagende, skrøbelig og hævngerrig, og han ender altid med at stoppe permanent.
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
selve Mr. Koch ? :D ham husker jeg :angry: gode kp.

startede på Alfa. tilbage til tidernes morgen. fik vis 20-25 byer,
startede så op på Beta hvor jeg spillede i et hundrede år. men stoppede 1 uge inden verden slukkede, da jeg blev sur på Grepolis over det skod slut spil !

og har stort set spillet alle verdener siden under dette navn og Gambler :)
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
startede på Lambda, hvor en stor og onde Borris bækkenflækker (meget fedt navn) angreb mig, og mine venner som havde fortalt mig omkring spillet, så lærte tingende på den hårde måde, med at blive angrebet 24/7 der lærte Kleenex og elefantsablen mig spillet, og siden hen har jeg været på alle server i mindst nogle måneder, eller til slut (undtagen Tau)
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lang historie

Jeg har været med siden Alpha hvor jeg spillede der i Grepohugs hvor jeg efterfølgende startede op på Beta begge servere under navnet Jewduerpisseskæv inden der var nogen som følte sig stødte af det. Hvorfor navnet - Det en længere historie.... Det blev så ændret til Pipfuglen.

Beta var så lang en servere at jeg har været flere alliancer igennem der inde. Imperier rejser sig og falder igen med tiden. vandt desværre ikke denne mit hjertens barn af en server..... div. fails koster desværre.

Gamma - Var jeg medgrundlægger af Discrusio men det endte bræt med lidt backstabberi efter der var kontrol over sereveren.

Delta mener jeg var her kort eller overtog en konto af en, som ikke gad spillet mere kan ikke huske det.
Epsilon
Eta
Zeta
Theta

Iota Pause
Kappa Pause
Lambda Pause
Mu Pause
Nu Pause
XI Pause
Omicron Pause
Pi Har spillet der. men kan dårligt huske hvor nu.

Kriger verdener
Achilles Nej
Upsilon Nej
Hyperborea Nej
RHO Nej
Sigma Ja Vundet Leder i SOO :pro:
Tau Nej

Det var vist det hele - Har spillet sammen med lidt af hver af de folk her på godt og ondt.
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Jeg har været med siden Alpha hvor jeg spillede der i Grepohugs hvor jeg efterfølgende startede op på Beta begge servere under navnet Jewduerpisseskæv inden der var nogen som følte sig stødte af det. Hvorfor navnet - Det en længere historie.... Det blev så ændret til Pipfuglen.

Beta var så lang en servere at jeg har været flere alliancer igennem der inde. Imperier rejser sig og falder igen med tiden. vandt desværre ikke denne mit hjertens barn af en server..... div. fails koster desværre.

Gamma - Var jeg medgrundlægger af Discrusio men det endte bræt med lidt backstabberi efter der var kontrol over sereveren.

Delta mener jeg var her kort eller overtog en konto af en, som ikke gad spillet mere kan ikke huske det.
Epsilon
Eta
Zeta
Theta

Iota Pause
Kappa Pause
Lambda Pause
Mu Pause
Nu Pause
XI Pause
Omicron Pause
Pi Har spillet der. men kan dårligt huske hvor nu.

Kriger verdener
Achilles Nej
Upsilon Nej
Hyperborea Nej
RHO Nej
Sigma Ja Vundet Leder i SOO :pro:
Tau Nej

Det var vist det hele - Har spillet sammen med lidt af hver af de folk her på godt og ondt.

Du spiller da på Upsilon unge Jeppe ;)
 
Top