• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Verden Delta!

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Goddag alle sammen!

Vi har alle ventet på en ny server.
Den er på vej nu kære folk!

Verden Delta starter på Mandag d. 13/12. Tidspunktet kendes ikke før selve dagen.

Verden kommer til at have:

  • Hastighed: 4
  • Troppehastighed: 1
  • Allylimit: 50
  • Natbonu:confused: 00:00 - 07:00
  • Oprør: Ja

Der bliver oprettet et forum til verden Delta om få sekunder.
Hop derind og skriv med dem, der har tænkt sig at starte.
:pro:

Tror vi quoter min egen beskeden fra starten, det står ret tydeligt, at tidspunktet ikke vides endnu.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er lidt tvivl i min alliance lige nu, så jeg ville bare lige høre:
Nu hvor delta kommer, bliver 2.0 så droppet til alfa og gamma?
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er ikke rigtig nogle der ved noget om 2.0 andet end det kommer en dag.

Tror det kommer som enkelt verden først. Så tror ikke du skal regne med det kommer på gamma, der kommer nok en anden form for slutspil.

Og det kommer nok heller ikke på de andre verdener.

Vil nok komme som ny verden når det kommer, (engang i det nye år)



Mit gæt ihvertfald, og vist ingen der ved noget. Så kan både have ret og tage helt fejl.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Man kan ikke lave regler på den slags.

Det skal lederne i alliancerne derimod lave regler om.
Og så er det op til lederne internt at holde øje med spioner og infiltratorer.
Det er en del af strategien, at benytte sig af den slags.

Jeg vil blot sige, at det var genialt lavet af dem.

Så kan lederne tænke over hvad de gjorde forkert, og forbedre det på Delta - en grund til at starte der ;) :pro:


Det er så smag og behag, det er jo klart, at Discrucio altid havde en fordel, da Skull jo indførte den lamme regl, om at man ikke måtte angribe Dis, før man havde snakket med ham, så er det jo osse let nok, at forsvare sig - Med det sagt, så vil jeg mere kalde det for vattet end, genialt :)
Tænk at have det på sit ry, at den eneste grund til man kunne "vinde" over WOTH & co. Var sådan :) Puha. godt det ikke er mig.. Og er rimelig meget care på om DIS folkene kommer med bøvede kommentarer nu :D For det er sku kedeligt, at "sejren" var så plat :-/
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
skulle den ikk åbne idag?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jooo of dagen er jo kun lige begyndt ik. Plejer at være omkring 12 tiden det blir sat igang.

kooo liam har lige skrevet enkelte indlæg over dig at der ALDRIG er nogen som ved hvornår en ny verden starter. så lad nu være folkens med at spørge om det hele tiden.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jooo of dagen er jo kun lige begyndt ik. Plejer at være omkring 12 tiden det blir sat igang.

kooo liam har lige skrevet enkelte indlæg over dig at der ALDRIG er nogen som ved hvornår en ny verden starter. så lad nu være folkens med at spørge om det hele tiden.

Du skriver du er leder af "T.O.P" på delta.. er det fordi du laver den senere eller er delta åben allerede?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er til senere idag og fremover ;-)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tudeprins

Loooooooooool
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
~ There are three secrets to managing. The first secret is have patience. The second is be patient. And the third most important secret is patience. ~
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
wwwwoooooo NR 2 hahaaa
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kommer julekalenderen op og køre der inde?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja og den ligger i hav 13man få 12 hoplitter lige for at være lidt sød så er koordinaterne 121 - 337
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
skulle meget gerne være fixet nu =)
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sejt, så kan man komme lidt hurtigere fra start.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
super liam
og tak for koordinater, var mest fordi den først hos mig stod til o00, men er fixed som liam siger:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er så smag og behag, det er jo klart, at Discrucio altid havde en fordel, da Skull jo indførte den lamme regl, om at man ikke måtte angribe Dis, før man havde snakket med ham, så er det jo osse let nok, at forsvare sig - Med det sagt, så vil jeg mere kalde det for vattet end, genialt :)
Tænk at have det på sit ry, at den eneste grund til man kunne "vinde" over WOTH & co. Var sådan :) Puha. godt det ikke er mig.. Og er rimelig meget care på om DIS folkene kommer med bøvede kommentarer nu :D For det er sku kedeligt, at "sejren" var så plat :-/

tænk at have på sit ryg at man 260 spillere blev jordet af 28+ skull

sikke å det være pinligt at være så extrem dårlig at man ikke engang med over 1000% flere spillere kan rykke nogen rundt i et online spil som handler om antal ej hvor må man bare føle sig ussel ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nye spiller

måske skulle man tænke på at lade nye spiller starte med noget mere istedet for som nu. Gi dem nogen gulerødder som man siger og jeg er enig med de andre om at en server udvander simpelhen de verdener der allerede eksistere. har selv overvejet at stoppe da vi er ikke særlig mange mere på Beta den er ligesom ved at død hen :(

mvh.

Pocket
 
Senest redigeret af en moderator:
Top