• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Verden Delta!

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Goddag alle sammen!

Vi har alle ventet på en ny server.
Den er på vej nu kære folk!

Verden Delta starter på Mandag d. 13/12. Tidspunktet kendes ikke før selve dagen.

Verden kommer til at have:

  • Hastighed: 4
  • Troppehastighed: 1
  • Allylimit: 50
  • Natbonu:confused: 00:00 - 07:00
  • Oprør: Ja

Der bliver oprettet et forum til verden Delta om få sekunder.
Hop derind og skriv med dem, der har tænkt sig at starte.
:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette er ikke 2.0 vel?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej, ikke endnu.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
2,0

bliver det det med tiden



venligst skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det vides ikke endnu :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hold da op. troede først vi fik en verden sammen med den nye version. Nåh men sej. sej hastighed :)
 
D

DeletedUser531

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det var lige det vi ville høre :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lidt fesen at give os en ny version med samme gameplay når det er tydeligt det går i stå så hurtigt fordi folk bare graver sig ned og venter på dem der angriber nakker dem kunne godt tænke mig at se 2.0 men med den her nye server start ved vi jo at 2.0 er meget langt væk
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lidt fesen at give os en ny version med samme gameplay når det er tydeligt det går i stå så hurtigt fordi folk bare graver sig ned og venter på dem der angriber nakker dem kunne godt tænke mig at se 2.0 men med den her nye server start ved vi jo at 2.0 er meget langt væk

True.

Endnu en server til samme antal spillere er måske ikk lige det vi har brug for, da flere og flere quitter (det er min opfattelse). Så heller få fyldt op på Alfa, beta og Gamma, så serverne stadig udvikler sig, og ikke går helt i stå..

Men lad os håbe at v2.0 er lige rundt om hjørnet, og lad os håbe at v2.0 også bliver smidt på en server som gamma eller beta imo.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lidt fesen at give os en ny version med samme gameplay når det er tydeligt det går i stå så hurtigt fordi folk bare graver sig ned og venter på dem der angriber nakker dem kunne godt tænke mig at se 2.0 men med den her nye server start ved vi jo at 2.0 er meget langt væk

Udfra at denne verden starter, kan du jo ikke vide om den ikke vil komme til at indeholde V2.0. Da den sidste update var en forberedelse på denne nye version.
Det kan godt være, at Delta ikke kommer til at indeholde v2.0, men så får vi vel en ny verden, som gør.

Endnu en server til samme antal spillere er måske ikk lige det vi har brug for, da flere og flere quitter (det er min opfattelse). Så heller få fyldt op på Alfa, beta og Gamma, så serverne stadig udvikler sig, og ikke går helt i stå..

Der må jeg være uenig med dig. Det er ikke altid dårligt, at en ny verden starter, selvom der ikke er mange aktive på de verdener, der allerede bliver spillet på. Folk quitter pga. de ikke har nogen chance for at starte op i Alfa, Beta eller Gamme, det er ikke mindre end umuligt. Derfor vil en ny server være god, for dem der ikke føler de har en reel chance på de tre andre verdener.
Alfa og Gamma, er jo næsten færdigkæmpet. Og der skal findes en form for slutspil til disse verdener snart :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu skal jeg ikke kunne svare på om nogen ting ændre sig men ifølge de andre sups jeg har snakket med så har vi accepteret nogen regler da vi signede vores account op og efter disse betingelser har vi også betalt for at spille og det jeg har accepteret indebære ikke at innogames pludselig kan smide noget ind i en server som kan nulstille min konto har forhørt mig med en del ang dette emne allerede og dette siger de andre at aldrig vil ske så jeg tror ikke på 2.0 bliver tilføjet delta havde i 2.0 klar havde i smidt 2.0 op og ikke delta og da man ikke acceptere nogen steder at i bare kan lave om på spillet så det guld man har brugt pludselig er spildt kan i jo ikke smide 2.0 på en gammel version med de gamle regler eller er det ig der har misforstået noget ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lige meget hvad vil jeg i hvert fald også give min stemme på at denne verden er for tidlig eller Unødvendig. igen som andre har nævnt pga. spiller størrelse. Jeg ser også at der hellere ventes til at version 2 er klar så der vil være en mening med en ny verden.

Også selvom nogle måske føler det er for svært at starte op på nogen af de verdener vi har i forvejen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu skal jeg ikke kunne svare på om nogen ting ændre sig men ifølge de andre sups jeg har snakket med så har vi accepteret nogen regler da vi signede vores account op og efter disse betingelser har vi også betalt for at spille og det jeg har accepteret indebære ikke at innogames pludselig kan smide noget ind i en server som kan nulstille min konto har forhørt mig med en del ang dette emne allerede og dette siger de andre at aldrig vil ske så jeg tror ikke på 2.0 bliver tilføjet delta havde i 2.0 klar havde i smidt 2.0 op og ikke delta og da man ikke acceptere nogen steder at i bare kan lave om på spillet så det guld man har brugt pludselig er spildt kan i jo ikke smide 2.0 på en gammel version med de gamle regler eller er det ig der har misforstået noget ?

Der er ingen, der siger at v2.0 skal slette noget på eksisterende servere?
2.0 er en opdatering af serverne, lige som v1.2, v1.3, v1,4 osv. Der er ingen der siger det skal slette noget.

Om den kommer på delta eller om den først kommer på en ny verden ved jeg ikke. Og v2.0 er IKKE klar endnu, ellers havde den jo været her, som du siger :)
Guld du køber kan du bruge på alle verdener, finder du derfor ud af, at du ikke gider bruge det på en verden, kan du bruge det på en anden.

Vi ændre på spillet konstant, retter fejl og indsætter nye funktioner, det har vi gjort siden vi startede Grepolis? Er det noget som i bruge skal acceptere hver gang, synes du?

lige meget hvad vil jeg i hvert fald også give min stemme på at denne verden er for tidlig eller Unødvendig. igen som andre har nævnt pga. spiller størrelse. Jeg ser også at der hellere ventes til at version 2 er klar så der vil være en mening med en ny verden.

Også selvom nogle måske føler det er for svært at starte op på nogen af de verdener vi har i forvejen.

Alfa og Gamma lukker højst sandsynligt på et tidspunkt i den nærmeste fremtid, da de verdener er tæt på færdige. Derfor mener jeg, at en ny verden er på plads. :)
Dog er det ikke mig, der bestemmer når der skal en ny verden ind, men InnoGames.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Arh ok. ja så kan jeg godt se en ny verden måske er på sin plads :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Folk quitter pga. de ikke har nogen chance for at starte op i Alfa, Beta eller Gamme, det er ikke mindre end umuligt.

Een ting jeg gerne vil tilføje: Folk quitter også fordi spillet indtil nu (og stadig til en vis grad) lægger op til at enhver er sig selv nærmest, og at enhver alliance kun er et springbræt til egen personlige spiller-succes. Først med 2.0 kan man nu kun opnå visse ting gennem samarbejde og team-spirit.

Synes det er sjovere at nå i mål sammen med blodsbrødre.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu ved jeg ikke om i har sådan et overordnet regel system men ved at servere aldrig er blevet lukket nogen steder ihvertfald ikke efter min info og kan da sige at det er en tysk server eller hollandsk er ikk sikker hvor alt faktisk er ejet af 1 alliance og den server vil aldrig lukke så kan ikke forestille ig innogames lukker nogen af de danske.

de så ting i retter når i opdatere har ingen taktisk betydning for selve spillets flow om min timer tæller ned eller om mine råstoffer kan lyse rød betyder intet men om man en dag mister alle sine byer fordi serveren er slut dette betyder noget og dette er en ændring som 2.0 vil kunne frembringe derfor vil 2.0 aldrig komme på de gamle servere
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har lidt kommentarer til verden Delta:

For mig at se giver det ingen mening at lancere en ny verden, hvor gamet i bund og grund er det samme som på beta og gamma (bortset fra hastigheden). - Særligt ikke når Innogames reklamerer vildt og inderligt for version 2.0. Hvem af topspillerne gider bruge energi og kræfter på at placere sig i top på en ny server, når vi allesammen har på fornemmelsen, at version 2.0 venter lige om hjørnet? Jeg tror, jeg taler for flere, når jeg siger, at vi trænger til et nyt game - og det vil version 2.0 give os, mens Delta er en måde at fordrive tiden på. Det kræver dog tid og energi at starte op i en ny verden, særligt hvis man gerne vil være en af de bedste. Så mit bud er, at en del spillere dropper Delta og i stedet holder liv i konti på de andre verdner.

Det vil være stor forskel på den strategi, man skal spille efter, alt efter om det er i en af de mere traditionelle verdner eller om det er i en version 2.0 verden. Derfor giver det heller ingen mening at snakke om, at man opdaterer en af de eksisterende servere til version 2.0.

Så hermed en stor opfordring til Innogames om at komme med en (foreløbig/forventelig) release dato for version 2.0. Det tror jeg er den bedste måde, at fastholde spillere, der ellers er på vej væk fra Grepolis.

Samtidig synes jeg, at Innogames skal overveje at revidere spillereglerne, så den type infiltrationer af alliancerne, der bevirkede, at 2 af de store alliancer på gamma gik i opløsning og dermed ødelagde spillet på Gamma, bliver forbudt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
altså så vidt jeg har læst er der da ingen specifik note om at en verden vil blive "genstartet" når V2.0 kommer. Det kan vel godt være den kan opdateres som alle andre opdateringer har været gjort. og derfra ja kræver det så en anden spille stil.

Men altså ikke engang grepolis beta server har version 2.0 endnu. Så tror der gør noget tid inden der vil komme en V2.0 til dk land. Og derfor denne nye server.

Og med hensyn til slutspil er det jo noget som ikke findes overhoved nej. Men det er jo fordi innogames kun er i tænketank stadig med at finde på den slags. Bla. med V2.0 hvor der jo på en måde vil være slutspil. SÅ derved hvis det sker og så alfa og gamma blir afsluttet. Så vil folk jo på et eller andet tidspunkt komme til Delta. Så derfor tror jeg at vi får denne nye verden.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
altså så vidt jeg har læst er der da ingen specifik note om at en verden vil blive "genstartet" når V2.0 kommer. Det kan vel godt være den kan opdateres som alle andre opdateringer har været gjort. og derfra ja kræver det så en anden spille stil.

Men altså ikke engang grepolis beta server har version 2.0 endnu. Så tror der gør noget tid inden der vil komme en V2.0 til dk land. Og derfor denne nye server.

Og med hensyn til slutspil er det jo noget som ikke findes overhoved nej. Men det er jo fordi innogames kun er i tænketank stadig med at finde på den slags. Bla. med V2.0 hvor der jo på en måde vil være slutspil. SÅ derved hvis det sker og så alfa og gamma blir afsluttet. Så vil folk jo på et eller andet tidspunkt komme til Delta. Så derfor tror jeg at vi får denne nye verden.

så du tror at folk der spiller på alfa og gamma vil joine delta hvis deres egne server genstarter det lyder som lidt for spøjs tanke gang jeg tror de vil blive og spille der hvor de spiller nu på ny og hvorfor skulle de afslutte dk servere når INGEN andre servere afsluttes
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så vil folk jo på et eller andet tidspunkt komme til Delta. Så derfor tror jeg at vi får denne nye verden.

Ja: der er ingen tvivl om, at vi får den nye verden. Spørgsmålet er blot om det er interessant at spille i den, når gamet i bund og grund er det samme som på beta og gamma. - Og det har vi ligesom prøvet. Der er brug for noget fornyelse, hvis man skal fastholde spillerne i Grepolis.
 
Top