• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søger nye store members til Danelagen Lines

D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dip og Seek

2 tosser for åbent tæppe, seek du behøver ikke have en mening om alt vel, og dip luk nu r...., du larmer.


Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej man er ikke nød til at skrive Dipz0r. Du kunne være personen her som netop holde dig fra at skrive videre i det her emne. og så holde snakken i jeres "egen" tråd hvor i kan genere hinanden.

Igen har i totalt overtaget en tråd hvor folk ik gider svare på det egentlige emne fordi i har overtaget den med muderkast. Det her er nemlig et rigtig godt initiativ. Så derfor burde i netop lade det være. Og faktisk var det mest af alt henvendt sig til jer alle og ikke kun dig, selvom du altid føler dig ramt?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej man er ikke nød til at skrive Dipz0r. Du kunne være personen her som netop holde dig fra at skrive videre i det her emne. og så holde snakken i jeres "egen" tråd hvor i kan genere hinanden.

Igen har i totalt overtaget en tråd hvor folk ik gider svare på det egentlige emne fordi i har overtaget den med muderkast. Det her er nemlig et rigtig godt initiativ. Så derfor burde i netop lade det være. Og faktisk var det mest af alt henvendt sig til jer alle og ikke kun dig, selvom du altid føler dig ramt?

Føler mig ikke ramt på nogen måde jeg forstår bare ikke du kan skrive I når det er 1 person.

Altså lad os sige der køre 2 biler på en vej den ene køre 150 den anden køre 50 så bliver de begge stoppet af politiet og politi manden siger i køre alt for stærkt ( det er en 50km/t zone) altså wtf jep den ene køre for stærkt men den anden gør ikke derfor siger politimanden kun til den ene mand du køre for stærkt.

At finde et emne også lige tænke hov her kan jeg sku lige svine lidt personer på en sofistikeseret måde er bare så lavt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
De kørte jo netop samme hastighed?

Den ene starter "jobofun" med at skrive omkring ham selv. Kort efter kommer alle andre med på vognen og snakker videre.

Derved endte det med at alle kørte 150 i timen og alle burde stoppes.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du har fuldstændig ret SEEK

De kørte jo netop samme hastighed?

Den ene starter "jobofun" med at skrive omkring ham selv. Kort efter kommer alle andre med på vognen og snakker videre.

Derved endte det med at alle kørte 150 i timen og alle burde stoppes.

men du er gået hen og blevet en del af problemet istedet for en del af løsningen, og det er en smule problematisk når man prøver at være opdragende.

Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Prøver i hvert fald at gøre et slag med at stoppe snakken i det her emne.

Men nu er det jo pipfuglen som kun kan slette emner. Så desværre kan jeg ikke gå fuldt ud.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ingen søger ind skull?? :D

hvaaaaaaa skull drengen sagde du ikke du sendte nogle her over?, ikke en tør søge ind til os de bange!, hvor er det uretfærdigt at du skal skræmme dem væk snøft!

Dipzor jeg kan godt leve med du kommer her over i danes så ville vi da blive 1 member støre argh ve, tøser tøser TØSEDRENGE! :D
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
på grund af dig

Alle siger du stiller for høje krav og at de er en smule bange for dig:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
for høje krav avs :*(

siger blot de skal være omkring gennemsnittet ca 160.000 points.

dog lukker vi folk ind på knap 60.000 points hvis deres stats på grepo viser de faktisk gør noget for det syntes ikke det er kravende :*(
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
NEED en forum master her bitte!

kan vi ikke få slettet samtlige indlæg i denne her træd, så folk måske kunne over tales til at læse den, samt søge ind i danes for jeg er alså ikke så farlig som folk går og tror :), jeg nok en af de største tøsedrengen i spillet her :p

For jeg max DEF spiller haha
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
bakker op

Vi er et par stykker som er medskyldige i spam af denne udemærket tråd, og vi skammer os så hjælp lige og få ryddet op.

Skamfulde skull
 
Top