• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søger nye store members til Danelagen Lines

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
som over skriften lyder søger vi nye aktive spillere til Danelagen Lines, i skal helst op fylde de krav der står, men en spiller på knap 60.000 som viser sit værd via grepolis stats, kan osse sagtens komme ind til os, vi er ikke så kravene :D

men vi ser helst det spillere der opfylder vores krav så vi kan forblive en stor og stærk alliance, og som nok s***t skal til at hygge kæmpe med disc folket hehe :p

Så kom glad søg ind til os i kan max få et nej hvis det er :)
kommer der rigtigt mange ansøgninger så bikser vi nok et wing sammen, så der plads til mindre folk osse hehe :D

så skriv en pm til mig da jeg lige pt står alene med ansvaret :p


mvh shrekken en stolt leder af Danelagen Lines
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Godt initiv

sådan sku rart at se der er nogle som søger at samle tropperne til lidt modstand, vores 3 alliancer er klar når i er det.


Med ærbødig hilsen

Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spænede

Øhe Skull nu blev jeg nysgehig hvad skal jeres 3 alliance hedde?
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rotere ikke forhurtigt

den har et navn
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kommer det som en overraskelse

Jeg er ond
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
say what



Jeg har engang haft en opel kadett det er en meget fin bil men den er ikke værd til andet end at køre i som vinter bil.


Men til sagen er jeg stor nok til at komme på tale ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har engang haft en opel kadett det er en meget fin bil men den er ikke værd til andet end at køre i som vinter bil.


Men til sagen er jeg stor nok til at komme på tale ?

hmm hvis du kommer ind til os hvem faen skal jeg så hygge chatte med fra disc? :D skull er jo under leder "gg" :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skull

hmm hvis du kommer ind til os hvem faen skal jeg så hygge chatte med fra disc? :D skull er jo under leder "gg" :D

Skull har travlt han har en hel jobofun han skal nakke, og derefter en jimmyfallsen
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LOL jeg skal ikke nakke jobofun

den slags små opgaver er der andre som tager sig af
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Små opgaver?

Du siger små opgaver? i skal åbenbart havde 4 alliancer til at nedlægge mig
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
JA >da

Bliver vi nødt til ingen kan tage opgaven særligt alvorligt og gider ofre resurser på dig så derfor er vi nødt til at være mange.

Snakken er slut nu vi starter i morgen, du ønskes god fornøjelse, så kan du jo lige tænke lidt over hvorfor der er så mange som gerne ser dig udslettet både blandt venner og fjender, selv folk fra din egen alli har meldt sig på banen.

Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
små opgaver hmm!!!

kunne være jeg skulle hoppe på lad vognen over denne "små" opgave haha :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
100.000 DK til ham der Angriber mig i morgen :)


det sgu mange penge du skal af med tror en bunke fra disc torment og deres 3 allaince kommer for samt nogle flere fra din egen alliance + fra andre omkring dig :S dam er du rig?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
konto nummer ?

100.000 DK til ham der Angriber mig i morgen :)

Jeg har angreb på vej faktisk et par stykker hvornår kan man forvente at få nogen penge ?
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du skylder mig penge

Angreb 20 af dine byer her til morgen der røg vist de fleste adf de ca 2000 bimmer du havde, så skriv lige hvornår du overføre beløbet

Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
WAUW... selv i et emne som slet ik omhandler jeres indbyrdes krig med jobofun får i alligevel overtaget emnet så i nu kan snakke 2 steder om det samme. DAMN.

Det sku alligevel stort.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
WAUW... selv i et emne som slet ik omhandler jeres indbyrdes krig med jobofun får i alligevel overtaget emnet så i nu kan snakke 2 steder om det samme. DAMN.

Det sku alligevel stort.

Når du poster læser du så tråden inden du poster ?

Jobofun er personen der køre tråden over på angreb mod ham, jeg spørger faktisk ind til om en person som mig kan joine.

At han så skriver folk får penge for at angribe ham ja så man da nød til lige at skrive man har angrebet så man kan få de penge der.
 
Top