• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dessverre, du slipper ikke så lett unna:

Du får svare for de løgnene dine eller så får du holde kjeft. Tror de fleste er matt av at du oppfører deg som bortskjemt litenunge.
Skal du ikke spille lidt mere grepolis så du ikke fremstår talentløs
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tror du jeg er så tafatt at jeg lar deg bulls***e deg unna her?

Du kan jo forsøke å substansiere så mye som 1 av de løgnene dine. Men det kan du jo ikke, ikke sant. Fordi de er løgner. Og løgner lar seg ikke substansiere.
Du får svare for de løgnene dine eller så får du holde kjeft. Tror de fleste er matt av at du oppfører deg som bortskjemt litenunge.
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tror du jeg er så tafatt at jeg lar deg bulls***e deg unna her?
Du jo fuld af løgn bytting ;) og det ved vi alle som har været på NO

Hvis du vil noget kan du jo komme forbi i spillet men plejer jo og tage dine byer og du græder
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du elsker at høre din egen stemme hva ?
Tror faktisk der findes et psykologisk ord for det.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Besked fra Grepo Teamet!
Den slags hører ikke til nogle steder.
2 points advarsel....
Tekst slettet.

i
Om folk synes det blir voldsomt.............................................

Hvis du kommer med ligende udtalelser igen,, bliver du bannet fra Forum.
Personlige angreb, og påstande hører ikke til hverken på Forum eller ingame eller andre steder.

Teamet
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Truth is incontrovertible, ignorance can deride it, panic may resent it, malice may destroy it, but there it is.
 
D

DeletedUser2300

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygtes at Hadeholdet har for nemt ved at tage byer fra top alliancerne, og går derfor efter de små spillere nu :(
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
det rygtes endvidere at Hadeholdet ( aka. D.dall/storekrog) 's alliance igen har ødelægt en server med deres guld forbrug.

Kampen er tabt. kan vi få tiden sat ned til 2 dage ?
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og kan godt være du tror det guld, men kan sige jeg har ikke fået meget søvn heller siden serveren åbnede ;)

Man kan sagtens bruge en masse guld og ikke kunne spille er der flere gode eksempler på her inde.

Men jeg er aktiv, planlægger mine angreb sender havnetjeks og spioner og laver kort/plan for de forskellige øer.

Ikke min skyld at folk bare nosser rundt uden en taktik eller plan.

Gå nu metodisk til værks og sæt jer ind i grund præmiserne for spillet. Og lad være med at skyld det på guld for der findes guld spillere i de andre allys.
Og ja har brugt en del men ikke så meget som folk tror, bruger bare alt mit guld i starten og på det første event for at lægge godt for land så slipper jeg for det resten af serveren.
 

Storekrog

Active Member
Brugere
det rygtes endvidere at Hadeholdet ( aka. D.dall/storekrog) 's alliance igen har ødelægt en server med deres guld forbrug.

Kampen er tabt. kan vi få tiden sat ned til 2 dage ?

Sidst der var snak om guld loft (hvilket jeg stadig er for) der skrev du sådan her:

ingen guld loft.
for ellers vil små allys som min fx ikke følge med når 35 spiller + wing angriber 8 spiller med 90 % færre byer.

ligesom thesamurian siger :
ingen kan invitere folk til samme ø.
maks ally limit 15-20

så vil der ske ændringer på serverne.


som fx. D.Dall og co. der er 35 fra start.
de smadrede serveren inden den kom igang

Men nok nemmere at give andre skylden for ens inaktivitet.
 
D

DeletedUser1919

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at folk bruger meget mere tid her end på spillet, det bliver aldrig nemt at blive enige om der skal være guldloft eller ej og alle de regler vi vil tænke os.
Det handler om krig m.m.
Jeg var heldig, at blive angrebet af 4 ally igennem fredag og lørdag, mistede en del byer, men fik masser af kp og det handler om at spille videre eller finde en anden spil man kan bruge sin tid på.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
det rygtes endvidere at Hadeholdet ( aka. D.dall/storekrog) 's alliance igen har ødelægt en server med deres guld forbrug.

Kampen er tabt. kan vi få tiden sat ned til 2 dage ?
Det rygtes endnu engang man ikke bør spille spillet, hvis ikke man kan finde ud af det!
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
The sinews of war are infinite money
Marcus Tullius Cicero
 
Top