• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

Haddock

Active Member
Brugere
Det rygtes at der endeligt er lidt lavstand i alles flyvere
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
. Men mon ikke Inno har et event klar til at fikse folks problemer, det ville jo ikke være en december måned uden det velkendte kalender event (Det som virker på appen)
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Syntes faktisk det er lidt hyggeligt med den kalender event i december, men er så ikke på nogen DK server i december i år, da Marathon lukker lige inden.
smiley_emoticons_candle.gif
 
D

DeletedUser1732

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at alle de bedste spillere er i Z og Co
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
De har skam lavet storforbund, kunne ikke klare sig alene.

muligt, men vi har et hold.
 
D

DeletedUser1732

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Uhhhh troldemand

Det rygtes at kært barn har mange navne, også på denne server
 
D

DeletedUser2283

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Et hold?????

Nej, i har det der hedder: En for JR, alle for JR


Sjovt, som alle har en mening om den mand... man må da undre sig over at han altid kan samle en ally ??? Men det er nok også bare et rygte
smiley_emoticons_lol.gif
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja,trolde mand, den var ny, hvis du hentyder til ,at jeg skulle have flere spille navne,så er det ikke sandt, har altid heddet det samme herinde.
 

Qotho

Active Member
Brugere
Sjovt, som alle har en mening om den mand... man må da undre sig over at han altid kan samle en ally ??? Men det er nok også bare et rygte
smiley_emoticons_lol.gif

Man kan snarere undre sig over, at han trods utallige forsøg og så meget guld, at selv Kong Midas ville være misundelig, aldrig har vundet sig en krone ......
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Måske fordi han ofrer sig, for de små. modsat, visse andre.
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Efter alt det snak, endelig en server,med tre ally, nu skal der kæmpes.
Nå, hvad blev det lige til.
 

Qotho

Active Member
Brugere
Efter alt det snak, endelig en server,med tre ally, nu skal der kæmpes.
Nå, hvad blev det lige til.

Tjah to af dem gik jo sammen lige fra starten i deres MRA - og den ene alli ser ud til at smide alle deres små spillere ud til fordel for nogle større i den anden alli. Et rigtig godt eksempel på, hvordan den "store" JR ofrer sig for de små, eller........
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
blander I ikke tingene sammen, han er ikke i den ally, desuden giver to og to 4, har der aldrig været tale om her.
endnu et eksempel på, hvordan man prøver at manipulere, for at se bedre ud. på andres bekostning.
 
Senest redigeret af en moderator:

Qotho

Active Member
Brugere
blander I ikke tingene sammen, han er ikke i den ally, desuden giver to og to 4, har der aldrig været tale om her.
endnu et eksempel på, hvordan man prøver at manipulere, for at se bedre ud. på andres bekostning.

Nu har jeg ikke den fjerneste anelse om, hvilken alli, du taler om - men jeg ved, hvad jeg selv taler om - og hvad rygterne siger fra de "udviste".
Så ikke nogen former for manipulation herfra - bare lidt fakta.
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 
D

DeletedUser1732

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja,trolde mand, den var ny, hvis du hentyder til ,at jeg skulle have flere spille navne,så er det ikke sandt, har altid heddet det samme herinde.

Niks troldepus, nu var det ikke så meget dig jeg hentydede til. Mon ikke du selv ved hvem jeg snakker om.

Hvornår fan har JR sidst ofret sig for de små????
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
troldepus, ja kært barn har mange navne,ha,ha ,i har spillere, med nye navne, så syntes i skulle kigge indad, inden i anklager andre,
og angående leonore, ja rygter, det er alt du har.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hmm trolden det rygtes at silverboys også er i et forbund med en anden alliance men det er måske bare et rygte ;)

Og så tror jeg nu Aaskov snakkede om lige præcis de spillere du hentyder til i vores ally :p
 
Top