• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Rygtebørsen for Naxos er åbent!

Lad det fyge rundt med rygter og andet godt.
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at denne server bliver så langsom man røvkeder sig og hopper på de engelske, det rygtes også at serveren bliver som alle andre server delt op mellem 2 alliancer og deres wings og resten er bare KP føde.

Det rygtes ydeligere at de spillere som invitere de samme spillere til deres ø i starten af spillet er de samme spiller som efterfølgende sidder og klager over serveren er død :)
 
D

DeletedUser2300

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg tror ikke det sidste rygte er et rygte? :eek:
Tror det er et sand fact :)
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
3 er faktisk en god hastighed.
Isæt taget i betragtning af at 4 er max hastighed.
Enhver drøm om en hurtigere server, forbliver en drøm.
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Derfor de fleste spiller på de udenlandske, de måske blevet træt af af de danske servers og den manglede vilje til at gøre noget :)
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
I tager ingen skade af en speed 3 server på erobring, det er oprørs serverenes tur til en speed 4, vi har en speed 2 nu så hvad brokker i jer over?
smiley_emoticons_sleep.gif
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi brokker os over at de langsomme servere dræber spille lysten for et stort antal spillere som søger over på de udenlandske, og at innogames stadigvæk snylter sammenlægningen af de nordiske servers.
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ellers så begynder der en svensk erobrings server i morgen :)
Har du lyst og begynde på en svensk erobrings server i morgen
Världsinställningar:
Hastighet: 4
Enhetshastighet: 4
Handelshastighet: 4
Nattbonu:confused: 23:00-07:00
Nybörjarskydd: 5 dagar
Alliansgrän:confused: 20
Erövringssystem: Belägring
Moral: på
Endgame: Domination
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg tror ikke det sidste rygte er et rygte? :eek:
Tror det er et sand fact :)
Jo det kan vi se allerede 9 som har samlet sig mange på samme sted ;)
Samme spillere som klager over at en server er afgjort på forhånd
 

Qotho

Active Member
Brugere
Jo det kan vi se allerede 9 som har samlet sig mange på samme sted ;)
Samme spillere som klager over at en server er afgjort på forhånd

Så må vi jo bare forsøge at give dem lidt kamp til stregen - og i øvrigt er det vist ikke ofte, at en MRA har vundet noget som helst. ;-)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Arrh 9 - det var kun 8. Og det er vist ikke ret ambitiøst, ift hvad der tidligere er set på de danske servere.
Så mener ikke man kan sige, at der er ødelagt noget.
Det ser i øvrigt ud til, at der er meget få spillere der er kommet ind i den nye server her. Eller er det bare mig der tænker det?
 

Qotho

Active Member
Brugere
Rygterne siger nu, at den store MRA med den store taber i spidsen ikke kan få nok - og føler sig nød til at lave forbund med andre allier. Ikke underligt, at de danske servere dør så hurtigt - tænk hvis man spillede alli mod alli - og hyggede sig med det??
smiley_emoticons_idea2.gif
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Rygterne siger nu, at den store MRA med den store taber i spidsen ikke kan få nok - og føler sig nød til at lave forbund med andre allier. Ikke underligt, at de danske servere dør så hurtigt - tænk hvis man spillede alli mod alli - og hyggede sig med det??
smiley_emoticons_idea2.gif
Det må de jo selv om - Det er en del af spillet. Nogle vil gerne spille med forbund, og andre vil ikke. Den alliance jeg har dannet ønsker ikke at spille med forbund eller IAP, da vi mener de danske servere har så få aktive brugere i forvejen, at det bliver for kedeligt med 2 alliancer imod hinanden.
Alle alliancer kan gro sig store og være stærke, hvis bare der er aktivitet og hjælpsomhed, samt en god stemning. Og hvis man har en masse inaktive i en alliance, så er man ligeså godt tjent med at få dem afviklet, og få andre aktive ind, end at være 2 alliancer der samarbejder, hvor der stadig er en masse inaktive i 2 alliancer.
Men igen - det er en del af spillet, og hvis man ønsker det sådan, så er det sådan :)
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Tja... Jeg er heller ikke fan af MRA, men når jeg sidder og kigger rundt kan jeg ikke finde den?
smiley_emoticons_winken4.gif
Måske vi ikke mener det samme om en MRA. Når det er sagt så vil jeg da sige at jeg godt forstår "MRA" nogle gange. Da men på de fleste servere samler de samme erfarende spillere i en alliance og dermed har nærmest sikret sig sejren på forhånd. Hvordan hamler man op med sådan noget? Eneste der vil kunne gøre noget er flere spillere
smiley_emoticons_smilenew.gif
Jeg plejer selv at være I en god alliance, men vil da bare lige nævne at nogle gange er MRA ikke en dårlig ting :)
 
D

DeletedUser2290

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygtet siger at der er for lidt drama i den her rygtebørs
Endvidere siger rygtet at jeg endnu engang er the greatest of all time
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Vi brokker os over at de langsomme servere dræber spille lysten for et stort antal spillere som søger over på de udenlandske, og at innogames stadigvæk snylter sammenlægningen af de nordiske servers.
Jeg giver dig ret i at serverne virker langsomme, selv ved speed 3 eller 4 for den sags skyld, men jeg tror mere det skyldes der er for få spillere, så der er for lidt kamp, til at gøre spillet udfordrende, jeg er selv en af dem som spiller på de internationale, samtidig med de danske, og det fungerer fint at skal passe et par DK servers, sammen med de internationale hvor der er meget mere gang i den. Jeg mangler også Inno snart tager sig sammen til at slå det nordiske marked sammen, så kunne det være vi fik noget mere sjov ind på serverne igen, jeg har lige haft æren af et slutspil på en NO servers, og det er meget værre end DK med spiller, så er vi mange på DK.
 
D

DeletedUser2289

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygterne vil sige, at en ekstremt cocky spiller, der var sikker på at vinde serveren gav op, inden den overhovedet kom i gang :-D
 

Haddock

Active Member
Brugere
Det rygtes at Zteren glæder sig til det lorte event er slut så man kan erobre nogle byer og ens KS ikke bare bliver haglet ned af Flyvere (Gælder nok for alle alliancer på nuværende tidspunkt) .
 
Top