• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Propaganda

Qotho

Active Member
Brugere
ok bra alltid hyggelig å treffe gamle kjente!

Og bra at du kan fortelle alle at jeg ikke biter. Liker tross alt fred og hygge mest!

Ja, altid rart at møde gamle bekendte igen - men som jeg husker det, så er det vist ikke fred og hygge, du er mest til, men måske mere masser af snak og provokationer. Eller husker jeg helt forkert??
smiley_emoticons_candle.gif
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Noen kaller sannheter og fakta for snakk og provokasjoner...

For eksempel er det fakta eller provokasjon at du spiller i en MRA som inkluderer mer enn 50% av alle spillerne på denne serveren? :p
 

Qotho

Active Member
Brugere
Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke bare kan spille - og så lade folk være, hvor de har lyst til at være - sammen med folk, de kender og har det hyggeligt sammen med?
Du kan ikke provokere mig,og det kunne du heller ikke tidligere - husk nu bare på hundene...
smiley_emoticons_baby_taptap.gif


Men som sagt, hyggeligt, du er her også - jeg tager det meste af det, du siger, som udtryk for norsk humor.
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
helt riktig havheksen - man bør alltid huske det er et spill og man skal ha det morro ;)
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja ligner veldig på en havheks jeg kjenner
smiley_emoticons_lol.gif
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja!!
smiley_emoticons_smilenew.gif


vi fikk i alle fart på forumet her - nå må aladin lese flere innlegg enn han har gjord de siste 2 årene ;)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmm er faktisk temmeligt skuffet over ham Aladin, plejer at få mindst 1 advarsel om dagen, i øvrigt hvad sker der hvis man pisser på en snegl, den smelter
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Ha ha ja og endnu er ingen af os blevet smidt ud eller censurerede :)

Jeg elsker debat på forum :)
Skal bare være respektfuld.

Måske jeg tidligere har lagt for hård en tone i den forbindelse, men jeg prøver nu at give længere snor!
Bare man behandler hinanden med respekt!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Første spiller på 100.000 point på server kæmper. Vi ligger godt i toppen på den, ja og på de andre
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

Vedhæftede filer

  • Udklip.PNG
    Udklip.PNG
    36,8 KB · Set af: 7
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvordan er stemningen i grepolis verdens største MRA "white chickens"? Koser folk seg å være del av en MRA med mer enn 50% av spillere?
 

Qotho

Active Member
Brugere
Hvordan er stemningen i grepolis verdens største MRA "white chickens"? Koser folk seg å være del av en MRA med mer enn 50% av spillere?
Den norske dræbersnegl elsker fortsat at forsøge at provokere - men hvorfor kaste med sten, når man nu selv bor i et glashus?
smiley_emoticons_saufen.gif
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvilket glashus?
smiley_emoticons_confusednew.gif
- det finnes jo bare en MRA på denne serveren som inkluderer mer enn 50% av spillere - og det er White Chickens
 

Qotho

Active Member
Brugere
MRA eller samarbejde mellem en stor flok andre allier er vel to ord for det samme.

Men med den forskel, at det, du kalder en MRA, her er et sted, hvor man giver plads til nye og uprøvede spillere, der ikke har en chance alene mod den norske dræbersnegl og hans væbnere, når de kommer stormende. Og uden nye spillere, der kan blive lært op, dør dette spil vist efterhånden som vi alle mere eller mindre har spillet mod hinanden flere gange og kender hinandens spillestil.
Jeg kan godt huske, da jeg startede med at spille GP, dengang var der heldigvis nogen, der var flinke og tog mig ind under deres beskyttende vinger og lærte mig op. Havde der ikke været det, hvade jeg været nullet indenfor få dage og var nok aldrig blevet hængende........(Hmmmmmm)

Men jeg husker godt, at der nok ikke er plads til den slags uerfarne spillere i snegleparadiset.
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nye spillere er bra ja!

Men i white chickens ally finnes det jo nesten bare spillere med mye erfaring og kroner både her og der... - OG det de gjør er jo å ta byer fra nye ikke så erfarne spillere, sier ryktene...
smiley_emoticons_idea2.gif
 

Qotho

Active Member
Brugere
Så må du have fat i rygtesmedene igen, for der er vist noget, de ikke har fanget.

Og kroner - tjah hvis ikke de fleste omkring dig havde skiftet nick og serverland, så var der vist kun kroner hos jer. Nogen skal jo også lære de nye op.
Men der er vist ikke mange nye spillere under oplæring hos jer?
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
vi har alltid relativ nye spillere med oss... men vi er jo bare 16 spillere i motsetning til andre på denen serveren :).

ps. lite action her på forumet må jeg si... er jo bare deg havheksen jo :cool: - skull har kommet med en kjærlighetshilsen men så stakk han... :p
 
Senest redigeret af en moderator:
Top