• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Propaganda

Beeferino

Super Moderator
Grepolis Team
Moderator
Brugere
Hvem er bedst?

Mig
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes at White Walkers sier at de er den danske eliten, de beste spillerne spiller bare i denne alliansen og at de vinner alltid. Stemmer det?
 
D

DeletedUser872

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det kommer an på, om vi får lov til at få vores nattesøvn... Pt. ser det ud som om, at Jønssonligan ingen søvn behøver, eller også er det en alliance samlet af nattearbejdere!
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mener White Walkers med nattesøvn å sende 3 KS i NB på våre byer som for 2 dager siden?

White Walkers ønsker fred og ro til å gjøre akkurat det de har lyst på ryktes det. :eek:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HAHA det ryktes at de 2 største allianser som også har underallianser sammenarbeider - er det flere ? :p

Kan vi kalle dere for White Chickens & partners?
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Man ved vel først hvem der er bedst når serveren er slut, men er helt ny så kan jo være jeg tager fejl.
 

John J Rambo

New Member
Brugere
det rygtes ude i byen at en spiller ved navn thesweetpain har tabt sin første by i sin lange gloværdige karriere..det forlyder dog også at han tog revanche ved at nappe 2 andre byer samme nat..men hatten af for den spiller der var så utrolig dygtig at nappe en by fra selveste sweet
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det rygtes ude i byen at en spiller ved navn thesweetpain har tabt sin første by i sin lange gloværdige karriere..det forlyder dog også at han tog revanche ved at nappe 2 andre byer samme nat..men hatten af for den spiller der var så utrolig dygtig at nappe en by fra selveste sweet
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

Ja men da tillykke med byen
smiley_emoticons_motz.gif
Skal nok prøve at undgå det sker igen hehe
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
white chickens & partners" er den største MRA noensinne på en grepolis server som jeg har sett. Langt over 50% av alle spillere på en server er i denne MRA!!


Alle noenlunde gode spillere må jo få utslett, bare av tanken å være del av et slikt opplegg …
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmmm bliver du aldrig træt af at høre på dig selv, en MRA er det letteste der findes at nedkæmpe, så istedet for at hulke her på forum, så bevis det i spillet, jeg er feks startet på serveren her for 4 dage siden, altså helt ny og MRA agtig, så du kan jo starte med at nulle mig,
Burde være en snild sag for en verdens klasse spiller som dig
 

Qotho

Active Member
Brugere
hvem er du? Er du en del av MRA'n "white chicken & partners" ? Det er så mange spillere i denne MRA'n at man mister oversikten :p
Intet nyt under solen her - den norske snegl er stadig lige så stor i munden som tidligere - har han da ikke hørt, at de hunde, der gør højest, er de dårligste til at bide?
smiley_emoticons_afraid.gif
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmmm bliver du aldrig træt af at høre på dig selv, en MRA er det letteste der findes at nedkæmpe, så istedet for at hulke her på forum, så bevis det i spillet, jeg er feks startet på serveren her for 4 dage siden, altså helt ny og MRA agtig, så du kan jo starte med at nulle mig,
Burde være en snild sag for en verdens klasse spiller som dig


hvem er du? Er du en del av MRA'n "white chicken & partners" ? Det er så mange spillere i denne MRA'n at man mister oversikten :p
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Intet nyt under solen her - den norske snegl er stadig lige så stor i munden som tidligere - har han da ikke hørt, at de hunde, der gør højest, er de dårligste til at bide?
smiley_emoticons_afraid.gif


Se her ja det blir liv her på forumet.
smiley_emoticons_lol.gif
Har ikke skjekket men regner med at Leonora er også del av MRA'n på serveren her?! - Det er i alle fall stor sannsynlighet med LANGT over 50% av spillere som er med der...

p:confused: Kjenner vi hverandre Leonora? Ja jeg biter ikke - er en snill og rolig spiller som liker å deffe sine byer godt.
 
Top