• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Platons Venner-ally

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kære Skønne Helene.
Eller Helene af Troja, må jeg nok hellere sige, eftersom du snakker om vi kalder os guder og andet godt folk. Er det så ikke lidt selvmodsigende eftersom du har valgt at tage brugernavn efter en græsk personlighed der var så blændende smuk og fortryllende at hun fik Grækenland til at samle sig og gå i Krig mod oldtidens stærkeste by og kæmpe i 10 år. Bare lidt hybris tænker jeg i betragtning af du bliver ved med at fremhæve at det er OS der kalder os mere end vi er, syntes du ikke?

Og ja, dine posts viser hvor mange gange vi har angrebet, men hvad siger det udover vi har overskud til at kunne angribe. Og Sb har scoret 2700kp, fedt for ham, men hvad viser det om os udover at vi stadig har overskud, tropper og råstoffer til at fortsætte..
Run og SB er grundet bekendtskab fra Alpha på top 10 over de spillere jeg har allermest respekt for, men grundet i vandt igår var at vi under vurderede SBg's evne til at koordinere i sekunder. Mon det sker igen?
Så vi ses in game Helene, hvis skønhed der fik søsat de 1000skibe :Smile:

Tænker bare at eftersom du selv siger vi ikke skal skrive mere end vi er da udenforstående nysgerrige kunne læse med, syntes jeg kun det er retfærdigt du heller ikke gør det
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og med det Helene, mener jeg ikke noget dårligt, syntes det er skønt at andre har lidt interesse i oldtiden og navnet passer perfekt ind i Grepolis, men igen.. Det må være forventet den slags kommer når du hævder som du gør
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu er det sådan at Milepælen er lavet af jer, og bliver opdateret af jer, så derfor konstaterer jeg, at det er jer der bestemmer, hvornår I synes I selv er bedst repræsenteret og derfor kommer på.

Tjek dog statistikkerne! De lyver ikke. "Lavet af jer"? Du opfører dig som et lille barn. Alt på milepælen er rigtigt, men jeg skal da nok begynde at sætte datoer på, så dit hoved kan følge med.

Ja, jeg mener helt klart vi er de stærkeste, og også de klogeste, for det lykkedes os jo totalt at udradere 8 af jer igår. I tømte alle jeres tropper på Sb-g, og til ingen verdens nytte, samt vi forinden har tømt 4 af jeres andre byer hver dag for tropper:p

Såvidt jeg ved ryddet vi jer total for tropper, men vi glemte selvfølgelig at få nok soldater med i det sidste angreb med koloniskibet. se rapporterne! I er snu? lol vi var bare uheldige ;) Igen, tjek rapporterne.

Mht. guderne så er det ikke os der har ophøjet os selv til guder, men jer der både har det stående i jeres profiltekst, samt har flere byer opkaldt efter jeres leder Raiss, med henvisning til han er en gud.

Guder er som regel både urørlige og usårlige, men Raiss må siges at være højst ugudelig, da hans by har været tømt mange gange indenfor de sidste mange dage:p

lol. læs off topic med "Jeg er kendt". Der finder du svarene.
 
D

DeletedUser78

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
@El Prebsi, El Prebsi


Så mange store ophøjede guder fra jer om en af vores spillere, og så lykkedes det jer ikke alligevel at overtage byen. Se det er godt nok humor på højt plan. :Laugh:

Så kan du selv se, hvem I nu mener der er stærkest.:confused:mirk:

Ingen tvivl om hvem der er stærkest. (A:cool:
Nu har vi bare fået bekræftet at dette er et spil der favoriserer forsvarspillere i en en helt vanvittig grad.
Desuden er det jo ikke særlig svært at få samtlige PV's byers def tropper sendt afsted, så vil det være en ret så voldsom mur at slå på.

Men bare rolig, dette er den eneste sejr i får i dette spil. (hvis i skulle være i tvivl :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sidder du og er kamplysten og får lyst til at joine den stærkeste ally på beta-serveren, så tøv ikke med at søge allerede idag.:pro:

Men vi stiller dog høje men ikke urimelige krav:

1. Du skal være sindsygt aktiv, da vi som sagt har daglige kampe imod AB, som fordrer du er til at få fat på.
2. Du skal have meget erfaring med den her type spil, angreb/forsvar og kende alle gængse betegnelser.
3. Vi ser gerne du har en stor hær, helst over 250 enheder
4. Du skal have min. 2000p
4. Du skal være være fyldt min. 16 år.


Du skal vide du ankommer midt i orkanens øje, så der er action på fra morgen til aften.

Vi tager ikke flygtninge fra AB ind, ej heller er spioner velkomne hos os.

Opdager vi en spion vil denne person blive smidt ud og jaget indtil vedkommende ikke er på serveren mere, og spørg da dig selv en ekstra gang inden du overvejer at spionere hos o:confused:

Do I feel lucky? No Punk, you don't!

I er stærkest. I er mest snu.

Hvorfor så desperat i rekrutteringen? Er i ikke nok? :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja det er nogle lidt sløve krav:p

Og raiss.... Du har stjålet det jeg sagde tidligere i AB forummet xD
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og dejligt angreb på jew helene;)
 
D

DeletedUser78

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er der nogen kommentar fra Frøken Helene til jeres FREMRAGENDE (phhft :Laugh: ) anrgeb på "pipfuglen" tidligere i eftermiddags?
Vi venter i spænding
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er den her tråd allerede gået i glemmebogen?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tjaaa ikke for o:confused:P
Måske for Pv'erne;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hmm hihi det var også det jeg mente :p
synes vores allinace havde en sjov snak :p

Om at jeg er gud haha
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja. Vi er kommet på det punkt, hvor man skal passe på navngivningen af ens by. Man kan næsten starte krige med det :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg beklager folks, at jeg er fraværende, men det virkelig liv har det med at kræve vores tilstedeværelse indimellem.

Jeg er lidt træt idag så vil ikke komme med nogle kommentarer nu, men jeg håber da, at jeg er mere frisk imorgen til at tage kampen op verbalt, med jer igen.:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nå, nu er der jo gået nogle dage siden sidt jeg var på her, men der sker også så meget hele tiden, ikke mindst i spillet, hvor I jo sørger for vi er godt underholdt hele tiden.

Jeg vil ikke svare på alle kommentarerne, men nogle stykker er der da, der lige falder mig i øjnene, og som jeg har en kommentar til.
lol...
jeg tabte jo ikke noget på det helene!
og det ved du ikke om de andre også gjorder før du ser rapporterne!

@El Prebsi
Jeg er ked af at måtte være den der fortæller dig det her, men du var desværre ikke en af heldige der fik intelligens, da Gud delte gavmildt ud. Men det kan du jo ikke gøre for, så jeg vil lige skære det ud i pap for dig.

Hvordan kan jeg vide, om de andre har tabt på det, når jeg ikke har set rapporterne skriver du?

Tjae, Prebsi, det er nok fordi jeg har set rapporterne, tror du ikke? De ligger jo på vores forum til evig fryd for hele allyen.....så skulle det vist være slået fast nu.

@Jac
Nu ved jeg jo ikke, hvordan du opfatter begrebet skøn, men for mig er det langt mere storslået end ordet smuk, og som jeg forstår dig nu, mener du at Den Skønne Helene fra Iliaden, var blændende smuk og derfor kunne få 1000 græske mænd til at følge hende.

Det tror jeg egentlig ikke hun var, jo nok smuk, men ikke mere end andre smukke kvinder. Nej, hun havde noget særligt over sig, en indre skønhed, der kom til udtryk i hele hendes væsen og var altså ikke kun relateret til hendes udseende, og jeg tror det var denne skønhed, der gjorde, at hun fik startet hele krige, og mænd gik i døden for hende.

Og er det ikke lige præcis det jeg også gør nu, starter en krig, som nok er ved at involvere hele serveren? Og tror du måske ikke at mine mænd vil gå i døden for mig? Det kan jeg love dig for de vil, bare spørg dem.

Om jeg er blændende smuk, ved jeg ikke, men i hvert fald er der mange der synes jeg ser overordentlig pæn ud, og skøn, ja det er jeg altså i alle ordets betydninger.

Så jo, jeg synes egentlig godt jeg kan påtage mig at leve op til mit navn.

@Leo
Ja, det var da et nice angreb jeg fik sat ind der. Jeg indrømmer det gjorde helvedes ondt, men jeg er da overbevist om, at Pipfuglen også slog sig ganske gevaldigt meget. Da mit angreb landede blev han degraderet fra en pipfugl til en skaldet fugleunge.

Og nu til aktuelle angreb.
Igår var I virkelig på banen må jeg sige, I har fundet den knap der hedder OPRØR, og der er flere af jer der måske burde overveje seriøst at tage et smut forbi lægen, da jeg kan se I lider uhelbredeligt meget af Parkinsons Syge, som desværre har sat sig på jeres pegefinger.

Vi tog det dog køligt, med alle de mange indkommende angreb og de 6 I sendte mod SB, var vist bare spild af god energi fra jeres side, da det endte med I mistede lidt tropper og ellers havde haft en tur på flere timer helt forgæves. Vi fik dog en masse gratis rapporter om jeres angrebstropper.

Og der kom flere OPRØR tændt på vores spillere, hvor angrebene aldrig dukkede op, men det tænkte vi jo nok, med den Parkinson I pludselig har fået.

Men så fik jeg jo endelig et angreb fra den store stærke Gunjack, med de tre byer og skyderen parat, må man gå ud fra med det navn.

Jeg sad virkelig og glædede mig, da jeg elsker at få besøg af store mænd, med en en ordenlig skyder, men hvad kom der: 7 sværd. Det var hvad han kunne med sin skyder. Altså jeg må sige, jeg var skuffet, og måtte fortælle Raiss, at det var en meget lille dreng der kom og ikke den store farlige Gunjack.

Men nu her idag, i skrivende stund, har jeg så endelig 3 indkommende besøg undervejs, og det glæder mig, at Gunjack er en af dem igen.

Nu håber jeg bare der er rigeligt med, for jeg har sat kaffen over for længst og venter med længsel efter jer.

Hvis ikke jeg svarer på alle jeres kommentarer idag eller imorgen er det ikke, fordi jeg ikke vil, men mere fordi jeg har et liv, ved siden af mit spil, som kræver min attention.

Jeg ville gerne have sat en smiley ind efter hvert indlæg, men min limit er på 4, siger oversigten, så I får dem her: :Smile::confused:mirk::Laugh::Laugh:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol jeg så har jeg ikke tid til at læse det hele i gennem men helene du har godt nok haft meget du skulle skrive + op :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ikke mindst i spillet, hvor I jo sørger for vi er godt underholdt hele tiden.
Det er vi da glade for.. Og i lige måde ! :D

Og er det ikke lige præcis det jeg også gør nu, starter en krig, som nok er ved at involvere hele serveren? Og tror du måske ikke at mine mænd vil gå i døden for mig? Det kan jeg love dig for de vil, bare spørg dem.

Nej Nej. Vi startede den. I udvider den bare. I er gode til at finde mange mål til os i fremtiden :)

involvere hele serveren? lol
Hvis det er hvad der skal til for at tæmme fuglene, så okay.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Noget siger mig at nogen tager det lige lovligt personligt.... det er jo trods alt bare et spil :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lige en kort kommentar.

@Raiss

Du skal læse lidt op på din Homer, hvis du vil udtale dig, om, hvem der startede den trojanske krig. Det gjorde Trojanerne, fordi prins Paris bortførte Den Skønne Helene fra hendes mand Kong Menelaos, som var græker, og pga. det, rejste det græske folk sig i vrede og drog til Troja, for at erobre Helene tilbage igen anført af Menelaos.

Så hvis vi laver en allegori til spillet her, så er I trojanerne, da I startede krigen, og vi er det græske folk der kræver oprejsning:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så siger vi da bare vi er Trojanerne:)
og jeg er ligeglad med hvem der vandt krigen ifølge gammel (kedelig) historie...
Det er nu det gælder og det ser vidst ud til at det er trojanerne der vinder krigen;)

Så vi owner modstanderen og får en skøn jomfru:p
Så kan det næsten ikke blive bedre;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lige en kort kommentar.

@Raiss

Du skal læse lidt op på din Homer, hvis du vil udtale dig, om, hvem der startede den trojanske krig. Det gjorde Trojanerne, fordi prins Paris bortførte Den Skønne Helene fra hendes mand Kong Menelaos, som var græker, og pga. det, rejste det græske folk sig i vrede og drog til Troja, for at erobre Helene tilbage igen anført af Menelaos.
Ja tak. Jeg udtaler mig ikke om den trojanske krig. Men om dit eget citat.

Men fair nok. The war goes on :)
 
Top