• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Platons Venner-ally

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kære Platons venner og forbund samt venner

Takket være jeres støtte til sb-g, er det lykkedes at afværge et storstilet angreb fra Angry Birds side, om at overtage hans by.

Angry Birds har haft angrebet Sb-g hele aftenen i forgårs og hele dagen igår for at tømme hans by for tropper.

Lige op til koloniskibet skulle lande sendte de 8 koordinerede angreb der landede med 1 min. mellem hvert for at rydde sb's by, og alligevel lykkedes det os at afværge angrebet. :Laugh:

Jeg er så stolt af jer allesammen. I er den bedste ally der findes!!!

Ps. Fra Platon til Pipfuglene: Hvornår har mennesker nogensinde nået gudernes højder, ved at ophøje sig selv til guder?
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sidder du og er kamplysten og får lyst til at joine den stærkeste ally på beta-serveren, så tøv ikke med at søge allerede idag.:pro:

Men vi stiller dog høje men ikke urimelige krav:

1. Du skal være sindsygt aktiv, da vi som sagt har daglige kampe imod AB, som fordrer du er til at få fat på.
2. Du skal have meget erfaring med den her type spil, angreb/forsvar og kende alle gængse betegnelser.
3. Vi ser gerne du har en stor hær, helst over 250 enheder
4. Du skal have min. 2000p
4. Du skal være fyldt min. 16 år.


Du skal vide du ankommer midt i orkanens øje, så der er action på fra morgen til aften.

Vi tager ikke flygtninge fra AB ind, ej heller er spioner velkomne hos os.

Opdager vi en spion vil denne person blive smidt ud og jaget indtil vedkommende ikke er på serveren mere, og spørg da dig selv en ekstra gang inden du overvejer at spionere hos o:confused:

Do I feel lucky? No Punk, you don't!
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Citerer lige:

Den Skrækkelige Helene sagde:
Hvornår har mennesker nogensinde nået gudernes højder, ved at ophøje sig selv til guder?

og endnu et citat:
Den Skrækkelige helene sagde:
Sidder du og er kamplysten og får lyst til at joine den stærkeste ally på beta-serveren
ehhmmm...
Hvem er det lige der forhøjer sig selv?

PS. hvis i er den stærkeste alliance på Beta serveren, så forstår jeg ikke helt at AB ligger nummer i angrebs point, forsvars point, kampoint i alt, gennemsnits point og vi har de 2 bedste spillere på serveren...
+ vi er den eneste alliance der har erobret en by;)

Intet af det kan i vidst prale af....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sidder du og er kamplysten og får lyst til at joine den stærkeste ally på beta-serveren,



Stærkeste? så forstår jeg da ikke hvorfor i ikke ligger nr1 i angrebspoint, og samlet point? :D

Men forsvare jer, der ligger sb-g nr1, så det kan du bruge :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu er det sådan at Milepælen er lavet af jer, og bliver opdateret af jer, så derfor konstaterer jeg, at det er jer der bestemmer, hvornår I synes I selv er bedst repræsenteret og derfor kommer på.

Ja, jeg mener helt klart vi er de stærkeste, og også de klogeste, for det lykkedes os jo totalt at udradere 8 af jer igår. I tømte alle jeres tropper på Sb-g, og til ingen verdens nytte, samt vi forinden har tømt 4 af jeres andre byer hver dag for tropper:p

Mht. guderne så er det ikke os der har ophøjet os selv til guder, men jer der både har det stående i jeres profiltekst, samt har flere byer opkaldt efter jeres leder Raiss, med henvisning til han er en gud.

Guder er som regel både urørlige og usårlige, men Raiss må siges at være højst ugudelig, da hans by har været tømt mange gange indenfor de sidste mange dage:p
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LOL xxxxxx Helene

mere held ind forstand at det failede (D)(SW)
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Stærkeste? så forstår jeg da ikke hvorfor i ikke ligger nr1 i angrebspoint, og samlet point? :D

Men forsvare jer, der ligger sb-g nr1, så det kan du bruge :D

ja gun men det er jo PV der har givet ham de points ikke ham selv..


men, ja kampen fortsætter..... :pro:


PV AB
:unhappy:(SW:(Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Stille og roligt drenge og piger.
Forum er i mine øjne et neutralt område og vi må jo bare lade handlingerne tale i spillet og se hvem der kommer ud på toppen
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu er det sådan at Milepælen er lavet af jer, og bliver opdateret af jer, så derfor konstaterer jeg, at det er jer der bestemmer, hvornår I synes I selv er bedst repræsenteret og derfor kommer på.

Ja, jeg mener helt klart vi er de stærkeste, og også de klogeste, for det lykkedes os jo totalt at udradere 8 af jer igår. I tømte alle jeres tropper på Sb-g, og til ingen verdens nytte, samt vi forinden har tømt 4 af jeres andre byer hver dag for tropper:p

Mht. guderne så er det ikke os der har ophøjet os selv til guder, men jer der både har det stående i jeres profiltekst, samt har flere byer opkaldt efter jeres leder Raiss, med henvisning til han er en gud.

Guder er som regel både urørlige og usårlige, men Raiss må siges at være højst ugudelig, da hans by har været tømt mange gange indenfor de sidste mange dage:p

Synes ikke du nævner noget om at vi også har tømt flere af jeres byer...
UDEN det var hele alliancen der skulle hjælpe med det... hvilket det jo var da i angreb Raiss;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
@Jew

Held, det tror jeg ikke, når der bliver sendt 8 angreb med 1 min. mellem hver, og I så jo, at byen var tom for tropper ved sidste angreb!!!

Nej, det var list, og det er denne list, som gør, at vi kommer til at vinde over jer.:Laugh:

ja gun men det er jo PV der har givet ham de points ikke ham selv..

Sb-g, fik ca. 2700 KP i går, da I angreb ham, og I var 8 der MISTEDE alle jeres tropper på de angreb, I fik INGENTING ud af det!

Se det er god kamp!!! (SW)

@Jacreles

Ja, det synes jeg da bestemt også det er, men nu er det jo et forum for Politik og Propaganda, og jeg mener da ikke I kan have eneret på at promovere jeres egen ally i en tråd og jeg så ikke kan?

Lidt offentligt ”Disning” har aldrig skadet nogen. Det giver kulør til spillet og du ved vi er en alliance der sætter humor meget højt. :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe det gør jeg da Helene.
Humor kommer man langt med i et spil, Det ved både SB og jeg jo fra tiden på Alpha, men er det ikke lidt hybris at i tror vi mistede Alle vores tropper på det..
Kun et fjols sender alle sine tropper i en mulig død og efterlader sin egen by forsvarsløs..

Men hvis det er sådan i selv spiller glæder jeg mig ligefrem til at det er jer der måske engang kommer til at besøge os
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu skriver du at vi mistede "alle" vores tropper på de angreb...
Det er så løgn...

og med hensyn til offentlig disning, så må i da gerne disse vores alliance i de tråde vi laver:)
i gør det bare ikke;)
Men på den anden side, så kan jeg godt forstår i ikke disser os... Der er jo ikke noget at disse:p
i modsætning til jeres alliance:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Synes ikke du nævner noget om at vi også har tømt flere af jeres byer...
UDEN det var hele alliancen der skulle hjælpe med det... hvilket det jo var da i angreb Raiss;)


Som om det var tilfældet. Der er 1 by på samme ø som Raiss som har fået tømt sine tropper og så har vi en lille spiller, der ikke rigtig kan finde ud af det her spil, han har vist også fået tømt sin by to gange med de få tropper han havde nået at bygge. Det er vel næppe noget at prale med, fra så store guder og fantastisk stærke spillere som jer. :Laugh:

Come on, King, indrøm nu, at I tabte stort igår. :confused:mirk:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Angry Birds har haft angrebet Sb-g hele aftenen i forgårs og hele dagen igår for at tømme hans by for tropper.


Og der tænker jeg bare lige "hallo tænk dig om skriv først når du ved det!!!"
alt alt for dårligt! :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og der tænker jeg bare lige "hallo tænk dig om skriv først når du ved det!!!"
alt alt for dårligt! :p

det er da rigtig hvad der bliver skrevet, for i angreb både i forgårs og igår, og i gik efter at tømme han by for tropper, da i jo sendete en koloniskib mod hans by i går (for den ville i erobre) at i ikke er modne nok til at erkende at i tabte i går (og i tabte meget på det) det siger jo mere om jer en om os
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan da godt sige vi tabte igår.. Men vores sidste 3angreb (-koloniskib) kom igennem uden at miste noget.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi tabte ja:)
men stort vil jeg ikke kalde det...
Vi fik jo masser af BP ud af det og fik også svækket PV en smule;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
@El Prebsi, El Prebsi

Nu skal du ikke vildlede læserne med usandheder, vel, det er ikke god stil.

Her er de angreb I sendte igår og i forgår:confused:

den 08/06/10 kl. 23.54 Løberen angriber
den 08/06/10 kl. 23.56 Pipfuglen angriber
den 09/06/10 kl. 10.51 Løberen angriber
den 09/06/10 kl. 11.33 El Prebsi angriber
den 09/06/10 kl. 11.54 Gunjack angriber
den 09/06/10 kl. 11.56 Pipfuglen angriber
den 09/06/10 kl. 22.38 Pipfuglen angriber
den 09/06/10 kl. 22.39 Gunjack angriber
den 09/06/10 kl. 22.40 El Prebsi angriber
den 09/06/10 kl. 22.41 Lommeulden angriber
den 09/06/10 kl. 22.41 Jacreles angriber
den 09/06/10 kl. 22.41 Ruslands Don Juan angriber
den 09/06/10 kl. 22.41 Løberen angriber
den 09/06/10 kl. 22.41 Aranoxx angriber
den 09/06/10 kl. 22.42 CDen angriber
den 09/06/10 kl. 22.42 Pipfuglen angriber med koloniskib


Så mange store ophøjede guder fra jer om en af vores spillere, og så lykkedes det jer ikke alligevel at overtage byen. Se det er godt nok humor på højt plan. :Laugh:

Så kan du selv se, hvem I nu mener der er stærkest.:confused:mirk:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvem der er stærkest= AB
hvem der er heldigst= PV:)

Så enkelt er det:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol...
jeg tabte jo ikke noget på det helene!
og det ved du ikke om de andre også gjorder før du ser rapporterne!
 
Top