• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Nye tiltag

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
har nu ligget på en ø kun med jer og gentagne gange startet oprør hos jer... siger en smule om jer, iforhold til mig :).
Du har ret, det siger faktisk en del om dig. Du bliver ikke opfattet som en trussel. Hvorfor skulle man gøre et stort nummer ud af at putte def i de byer der ligger i nærheden af dig, når du alligevel ikke kan tage byen :)

jeg kan underligt nok ligge nummer 37, hvilket er højere end mange fra din "store" alliance Jeg må sku hellere passe på lol..

Jeg kan underligt nok ligge nummer 26, hvilket er højere end mange fra din såkaldte "prof" alliance. Hvad er din pointe? :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du har ret, det siger faktisk en del om dig. Du bliver ikke opfattet som en trussel. Hvorfor skulle man gøre et stort nummer ud af at putte def i de byer der ligger i nærheden af dig, når du alligevel ikke kan tage byen :)



Jeg kan underligt nok ligge nummer 26, hvilket er højere end mange fra din såkaldte "prof" alliance. Hvad er din pointe? :Smile:

Hmm, kan godt være jeg ikke bliver opfattet som en trussel, men sjovt nok var du vidst ikke helt tilfreds med jeg kom til at lå der.. Og jeg har fået flere kp tilsammen ud af at lægge der, end i har :). Desuden så tjek lige gennesnitpoint-antal spillere og HVEM der ligger NUMMER 1 på serveren :). Men det ved jeg ikke om du kan se :p. Så mon ikke der noget om det jeg siger :confused:mirk:
Ja det flot, hvad med resten af din prof alliace? Og jeg har slacket, så det siger stadig ikke særlig meget om dig, du har 10 byer mere end mig, og jeg har slacket, så ellers yderst flot må jeg sige :confused:mirk:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
men sjovt nok var du vidst ikke helt tilfreds med jeg kom til at lå der..

Hvad mener du? Da du grundlagde din by på min ø, skrev jeg til dig at du var velkommmen og at jeg ikke ville angribe dig? Og du har da været en fin nabo, så du er skam stadig velkommen...

Ja det flot, hvad med resten af din prof alliace?

Prof? Vi er da bare noobs. Har aldrig påstået andet :)

Og jeg har slacket

lol ja det kan enhver middelmådig spiller jo komme og sige :Laugh:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvad mener du? Da du grundlagde din by på min ø, skrev jeg til dig at du var velkommmen og at jeg ikke ville angribe dig? Og du har da været en fin nabo, så du er skam stadig velkommen...



Prof? Vi er da bare noobs. Har aldrig påstået andet :)



lol ja det kan enhver middelmådig spiller jo komme og sige :Laugh:

Jeg mener bare dit brev osv, og jeg er da glad for jeg er en god nabo :p..

angående det med i er noobs osv, hvorfor blærer du dig så med hvor du ligger?

Ja det kan alle sige, men jeg har noget og have det i, det er ikke alle der ligger i top 50 på 3 servere, samtidig med og holde styr på det hele :confused:mirk: så jo jeg har slacket ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Snurre: Du laver bare en søgning på mine indlæg, så finder du nok ud af hvem krigsherrerne er.....

Alt dit andet pladder er jo bare spin.

Du er en lille knægt der blærer sig med småting - kom endelig forbi mig derinde. Jeg har KUN DEF i mine byer og jeg er ik møjd online.....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Snurre: Du laver bare en søgning på mine indlæg, så finder du nok ud af hvem krigsherrerne er.....

Alt dit andet pladder er jo bare spin.

Du er en lille knægt der blærer sig med småting - kom endelig forbi mig derinde. Jeg har KUN DEF i mine byer og jeg er ik møjd online.....

gider ikke lave en søgning på noget du ikke kan svarer på, det er åbenbart et meget stort krav at få et svar på sit spørgsmål åbenbart ;)..

Mit andet pladder er spin? Kan du uddybe det?

Jeg er en lille knægt? Hvad bygger du dette på? Og blærer mig? Hvor spørg jeg så bare?. Hvorfor skulle jeg dog gide besøge dig derinde? Selvom du ikke er meget online, så gider jeg da ikke besøge def byer for at få mine kp, skal nok gøre det, hvis jeg skal have en by fra dig som passer til mine ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
bla bla bla

Ingen grund til at uddybe mere - du vil ikke kunne forstå det.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
bla bla bla

Ingen grund til at uddybe mere - du vil ikke kunne forstå det.

Flot argument, af sådan en voksen mand det er vidst ikke for sjov der flere der ikke ønsker du skal ind i alliancer som kan deffe dig op, og de "truer" alliancelederne :). De har jo noget og have det i, når du ikke kan argumentere mere for det, bliver du enten pigesur, eller skriver bla bla...

Du må have det hårdt hvis nogen siger dig imod IRL :confused:mirk: men gider egentlig ikke gøre dig mere tilgrin på det store forum, så blot lad være at svare, da du bare gør dig selv mere til grin, end du allerede er. Sidde og kalde mig lille knægt, og ikke engang kan argumentere for det TOMMEL OP :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
fortsæt du endelig - det fortæller mere om dig end om mig.

Jeg står ved mine udtalelser tidligere i tråden - du skal være velkommen til at være blind og ikke tro mig, men sådan har det foregået og muligvis stadig foregår på zeta(da jeg ikke er aktiv derinde følger jeg ikke så meget med).

Forsvar du bare krigsherrerne - så bliver du også en krigsherre en skønne dag.
Du er ihvertfald godt igang i denne tråd....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
fortsæt du endelig - det fortæller mere om dig end om mig.

Jeg står ved mine udtalelser tidligere i tråden - du skal være velkommen til at være blind og ikke tro mig, men sådan har det foregået og muligvis stadig foregår på zeta(da jeg ikke er aktiv derinde følger jeg ikke så meget med).

Forsvar du bare krigsherrerne - så bliver du også en krigsherre en skønne dag.
Du er ihvertfald godt igang i denne tråd....


Ja også alligevel ikke, jeg kender nu flere og flere der sidder og griner rimelig meget ad dig (-: og ved ikke om du har fundet ud af det endnu, men jeg gider ikke søge på alt muligt, og det fint du står ved dine udtalelser, men ville stadig være rart du gad komme frem med det du mener, istedet for at skrive halvesætninger man selv skal gøre færdige :).. Men du er alligevel aktiv nok til at være på 1-2 gange om dagen, for at tjekke angående oprør? Behøver man bruge mere på grepolis? det bestemmer man jo selv, der nogle der klare det fint nok... Hvis du ikke var aktiv, så var du overhoved ikke derinde..

Jeg forsvarer dem ikke, jeg spørger indtil dem, og dine problemer.. Men det virker til du bliver ved med at skal have dem med i hvert indlæg, det ligner lidt flæberi.. Det er du ihvertfald godt igang med i denne tråd..

Jamen lad mig da endelig blive krigsherrer, for jeg ved hvad du mener med det, for det har du jo forklaret eller noget.. Gud fader bevares at der findes sådanne mennesker, og desværre skal vi leve med dem...

|SnurreTop-Karo|:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I må gerne grine af mig eller mene jeg flæber - i skal være så velkomne.

Det ville i gøre ligemeget om jeg skriver eller ej - det er jo en af jeres metoder. At Nedgøre andre.........

Fortsæt endelig - i skal nok bliver noget engang.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I må gerne grine af mig eller mene jeg flæber - i skal være så velkomne.

Det ville i gøre ligemeget om jeg skriver eller ej - det er jo en af jeres metoder. At Nedgøre andre.........

Fortsæt endelig - i skal nok bliver noget engang.

I? Og hvilken metode?

Forstår virkelig ikke hvorfor, du ikke bare spiller spillet, de andre spillere i SOS og DTMF, spiller da og kæmper.. Du stiller dig bag en lvl 25mur tårn og ren def (af hvad jeg har mødt ihvertfald)..
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså... sikke i kan skændes?? Men lækkert der er lidt gang i den... ;)

he he ..den der med sims.. den er vi vist alle ramt af lige nu....

God kamp!:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I? Og hvilken metode?

Forstår virkelig ikke hvorfor, du ikke bare spiller spillet, de andre spillere i SOS og DTMF, spiller da og kæmper.. Du stiller dig bag en lvl 25mur tårn og ren def (af hvad jeg har mødt ihvertfald)..

sjovt som du bliver ved og ved ......

men ganske morsomt at læse, så bliv endelig ved - du er godt opdraget af krigsherrerne....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså... sikke i kan skændes?? Men lækkert der er lidt gang i den... ;)

he he ..den der med sims.. den er vi vist alle ramt af lige nu....

God kamp!:pro:

Hihi, du er en simmer!
Hvem har givet dig lov til at have off tropper egentlig?!?! (dip) (P) :confused:mirk:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det her emne er jo en mudderkastring, som bare skal lukkes og slukkes!

Især milton, kan liam godt lige slukke for, alt for mange mønter er der blevet puttet i ham! (SW)


:confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk:
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du kunne ikke lade være!!

Det her emne er jo en mudderkastring, som bare skal lukkes og slukkes!

Især milton, kan liam godt lige slukke for, alt for mange mønter er der blevet puttet i ham! (SW)


:confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk::confused:mirk:

din bandit... grepoamatøre!!:Smile:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Milton har altid ret

din bandit... grepoamatøre!!:Smile:

Har lige købt en masse mønter for taletiden skulle nødig løbe ud når man nu skal bruge tid på mentale badebolde som prins C
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvorfor snakker du om dig selv?

Har lige købt en masse mønter for taletiden skulle nødig løbe ud når man nu skal bruge tid på mentale badebolde som prins C

Min overskrift siger det perfekt..
Fatter ikke du ikke er gået på pension endnu, sgu snart på tide.. Badebold af første grad.

Ærgeligt du altid, skal blande dig, og ødelægge stemningen.. Så sørgeligt..
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol

Hvad siger du Milton, jeg tror sku vi har statisk støj på linien, nå den slags kan udbederes, og er i gang
 
Top