• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Nye tiltag

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HALLO ALLE ZETA SPILLERE.

Jeg har talt med flere spillere her fra zeta verden, og den er ved at gå helt død.

Det kan vi IKKE HAVE.

SÅ her kommer et forslag.......

De alliancer der har nosser nok til det lader sig opløse én uge eller hvad vi måske kan aftale (10 dage), for at vi alle kan krige imod alle og hinanden.
Så kan vi lave helt nye alliancer bagefter både med nye og gamle spillere i alliancerne.
Dermed bliver der igen også kamp om VV-øer igen, og i den sidste ende meget mere krig og gang i den igen.

Der starter en ny verden, desværre.
Men det er da for kedeligt at bare blive ved med at skulle starte forfra !!!!
Så er min mening at det da vil være MEGET sjovere at få gang i den her verden igen hvor vi jo allerede er godt igang.

Ja nogle vil miste byer, men sikkert også tage andre, jeg vil sikkert også selv miste byer, og hvad så vi tager bare nye igen :)

Jeg ved at charles darwin fra Murder Inc. er ligeså klar som mig på dette, samt nogle andre også.

MEN hvis det skal kunne lade sig gøre så skal det være mindst de 5 største alliancer der er med på den, måske kan de små alliancer blive og evt tage et par byer fra os andre og blive lidt større, men det giver jo bare en bedre kamp igen bagefter.

KOM SÅ ALLE SPILLERE DER HAR LIDT NOSSER OG VÆR MED PÅ DEN HER IDÉ.

:pro:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kunne godt være en god ide

men beslutningen er taget de sidste udvandre her de næste uger til com og stopper på zeta
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
men beslutningen er taget de sidste udvandre her de næste uger til com og stopper på zeta


der er da stadig en del der gerne vil blive ved her på zeta :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mener du derved at alle tidligere forbund og aftaler er droppet og man frit kan vælge nye allys uden at nogen har et horn i siden på en?

Hvis ja - så er det da et fint tiltag for at få gang i serveren igen.

Igen har det jo vist sig at krigsherrerne har bestemt hvad der skulle ske på en server og derved har fastlåst den....
Men dejligt at du/I vil lave om på dette nu - håber ikke det er forsent...
 
D

DeletedUser624

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
God idé

Ja, som Storken siger bakker jeg op omkring det, fordi hvis en del alligevel vil forlade serveren kan vi lige så godt få blandet kortene, og prøve at sætte gang i Zeta igen :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mener du derved at alle tidligere forbund og aftaler er droppet og man frit kan vælge nye allys uden at nogen har et horn i siden på en?

Hvis ja - så er det da et fint tiltag for at få gang i serveren igen.

Igen har det jo vist sig at krigsherrerne har bestemt hvad der skulle ske på en server og derved har fastlåst den....
Men dejligt at du/I vil lave om på dette nu - håber ikke det er forsent...

Det var lige netop tanken at der skulle dannes nye allyer, selvfølgelig er der spiller fra samme alliancer der også kommer med hinanden igen, bare det bliver blandet lidt mere.

og så at man måske skulle til at kæmpe lidt om VV øer igen ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sjovt som MI og DFMS brokker sig over en kedelig server :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sjovt som MI og DFMS brokker sig over en kedelig server :)

Ja - de har selv skabt en kedelig server med deres måde at spille på.....
Altså ikke selv spillet - men spillet i spillet.

Noget som krigsherrerne er mestre i......
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvorfor Raum?

hvorfor har vi SELV gjort serveren kedelig?

Der er jo bare nogle der er bedre end andre, sådan er det i alle spil, også når flere gode går sammen så bliver de, de bedste.. Det jo heller ikke fordi vi bliver angrebet særlig tit, men det måske fordi i er bange for vi går på jer? Eller at i muligvis selv har gjort serveren kedelig ved at have mur 25 tårn i alle byer og ren deff?

Jeg spørger bare :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sjovt som MI og DFMS brokker sig over en kedelig server :)


Hvad er det sjove ved vi brokker os? I kunne jo evt prøve at gå lidt mere offensivt på, så der kunne blive krig, istedet for at sidde bag mure og tårne og spille sims?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis man ikke fatter at brug af spioner og trusler imod ally-ledere gør en server kedelig ved at folk forsvinder fra den, så er der jo ikke så meget at gøre...

Jeg vil gerne spille på spillepladen uden alt det andet, men sådan foregår det ikke når krigsherrerne regerer..

Man får folk til at være offensive og give jer modstand ved at spille rent - så kan alle være med.

Jeg gider ikke bruge mine kræfter på servere hvor der spilles sådan og ved at andre har det på samme måde.

At i så synes serveren er kedelig - tjaaaaaaa - kig lidt indenad.........
Gamma og Zeta blev gjort kedelige på denne måde.

Helt fint for mig at i vil vinde på den måde - det er jo ikke imod reglerne - jeg gider bare ikke spille på sådan en server.
.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og lige et PS:

Hvad er ideen i at der er forbund imellem de to suverænt største allyer på serveren?

Kan du/I forstå at andre føler det umuligt at gøre noget som helst offensivt imod jer?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis man ikke fatter at brug af spioner og trusler imod ally-ledere gør en server kedelig ved at folk forsvinder fra den, så er der jo ikke så meget at gøre...

Jeg vil gerne spille på spillepladen uden alt det andet, men sådan foregår det ikke når krigsherrerne regerer..

Man får folk til at være offensive og give jer modstand ved at spille rent - så kan alle være med.

Jeg gider ikke bruge mine kræfter på servere hvor der spilles sådan og ved at andre har det på samme måde.

.

brug af spioner er en del af gamet..
Trusler imod allyledere? det er jo tilladt at sige "vi går efter jer, hvis i tager denne spiller ind" er ledelsen og alliancen ikke stærk nok til at tage spilleren ind/kampen op, så lader de måske værre..

Engang imellem burde de tage kampen op og sige "jeg er ligeglad, så må i komme fx"

Hvem er disse Krigsherre du mener så? Og hvilken fejl er det du mener de gør, som andre ikke kan gøre?

"Man får folk til at være offensive og give jer modstand ved at spille rent - så kan alle være med."

Der står vidst ingen steder i spillet det er ulovligt og bruge spioner? Så det er jo at spille spillet rent, medmindre man har to kontoer ;)..

Så du gider rent faktisk ikke en server hvor du bestemmer forholdene?

:pro: og god jul!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
brug af spioner er en del af gamet..
Trusler imod allyledere? det er jo tilladt at sige "vi går efter jer, hvis i tager denne spiller ind" er ledelsen og alliancen ikke stærk nok til at tage spilleren ind/kampen op, så lader de måske værre..

Engang imellem burde de tage kampen op og sige "jeg er ligeglad, så må i komme fx"

Hvem er disse Krigsherre du mener så? Og hvilken fejl er det du mener de gør, som andre ikke kan gøre?

"Man får folk til at være offensive og give jer modstand ved at spille rent - så kan alle være med."

Der står vidst ingen steder i spillet det er ulovligt og bruge spioner? Så det er jo at spille spillet rent, medmindre man har to kontoer ;)..

Så du gider rent faktisk ikke en server hvor du bestemmer forholdene?

:pro: og god jul!

Jeg siger ikke der er noget i vejen med at spille som i gør....
Og ja -det er en del af gamet..

Men i piver over at serveren er kedelig og jeg forklarer hvorfor den er kedelig...
Det er jer selv der har lavet den kedelig ved jeres handlinger - slut prut.

Krigsherrerne ved godt selv hvem de er - det behøver jeg ikke udpensle yderligere herinde...

Og glædelig jul til dig.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
:)
Jeg hygger mig fint på serveren :)
Spiller det sammen med WoW og Aion... Når jeg ikke lige spiller runescape!
Skal vi duel med min DK lvl 85 tier 13 spec? Eller CS:S? Jeg pwner dig.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg siger ikke der er noget i vejen med at spille som i gør....
Og ja -det er en del af gamet..

Men i piver over at serveren er kedelig og jeg forklarer hvorfor den er kedelig...
Det er jer selv der har lavet den kedelig ved jeres handlinger - slut prut.

Krigsherrerne ved godt selv hvem de er - det behøver jeg ikke udpensle yderligere herinde...

Og glædelig jul til dig.

Ja vi piver over serveren var kedelig, det har intet og gøre med din forklaring, det har noget at gøre med hvordan i selv spiller spillet.. Lad nu være med at give skylden på de andre, når "alle" jer andre inklusiv dig selv er så meget imod det, så start da en alliance og udryd os? Nånej, det ser ikke..

Nu har de små endda fået morale, så vi ikke kan nulstille spillere, i har vel snart ikke flere undskyldninger?

Desuden, nu skriver du med mig, og andre herinde som ikke alle ved hvem de krigherrer er, og det vil jeg gerne vide? Så kom da ud med det, siden du har så travlt med at fortælle om dem :p
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
:)
Jeg hygger mig fint på serveren :)
Spiller det sammen med WoW og Aion... Når jeg ikke lige spiller runescape!
Skal vi duel med min DK lvl 85 tier 13 spec? Eller CS:S? Jeg pwner dig.


Ja du hygger dig sikkert fint på serveren, men det er altså ikke altid lige sjovt, at ligemeget hvilken by du angriber, så står der kun defensive enheder i den :p..

Og angående resten, så tror jeg du skal gå ind under off-topic :D:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ej det er sgu også synd for dig lille snurretop :( Indtil videre har du jo stort set kun overtaget byer fra din egen alliance. Jeg skal nok sige til min alliance at de lige må give dig en chance!
 
D

DeletedUser563

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
:)
Jeg hygger mig fint på serveren :)
Spiller det sammen med WoW og Aion... Når jeg ikke lige spiller runescape!
Skal vi duel med min DK lvl 85 tier 13 spec? Eller CS:S? Jeg pwner dig.


Jeg vil meget gerne lege med din Dk hvis du keder dig. :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ej det er sgu også synd for dig lille snurretop :( Indtil videre har du jo stort set kun overtaget byer fra din egen alliance. Jeg skal nok sige til min alliance at de lige må give dig en chance!

Jeg har taget en del byer fra egen alliance, det er korrekt :). Jeg har også haft slacket på denne server, dog uden at miste en by. Der er flere gange jeg har været væk 24timer, uden som helst et eneste angreb. Angående det med din alliance, så jeg overhoved ikke nervøs, har nu ligget på en ø kun med jer og gentagne gange startet oprør hos jer... siger en smule om jer, iforhold til mig :).

Men altså jeg har da også snuppet byer fra andre end egen alliance, og jeg kan så fortælle dig jeg spiller som en slags support lige pt på denne server for min alliance. Og desuden så jeres alliance da ellers meget gode til at snuppe inaktive byer også, så fej lige foran egen dør først. Desuden du har 10 byer mere end mig, og jeg har slacket USANDSYNLIGT meget fra start, og jeg kan underligt nok ligge nummer 37, hvilket er højere end mange fra din "store" alliance :confused:mirk: Jeg må sku hellere passe på lol..
 
Top