• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Julefred

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tak LiamAird. Jeg ved du ikke kan gøre mere og du har gjort hvad du kan :Smile:
Der sker fejl og der er bare træls.

Gud Jul til alle. Må vi få nogle gode kanpe når fredstiden er overstået.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Efter en snak med InnoGames igår, fik jeg følgende udmelding:

Dette er en fejl, fra vores side af og det er ikke meget vi kan gøre ved dette pt.
Det var forkert/misvisende informationer fra vores side af.

Vi burde havde opdaget denne fejl. Men da det er første gang vi anvender fredstider med vores nye oprørssystem (Dette har en anden codning i spillet end det gamle overtagelsessystem).

Vi kan kun beklage denne fejl, og ikke håbe at det sker igen til nytår. Dette vil der komme mere info omkring.

Til dem af jer, der vil have kompensation og det ene eller andet fik jeg dette at vide:
I vores Generelle vilkår og betingelser, som ALLE godkender ved at oprette en konto i Grepolis, står der:

Citer:
Brugeren er bevidst om, at de spil, som InnoGames udbyder – som enhver software – aldrig kan være fuldstændig fejlfri. I overensstemmelse hermed antages en mangel ved spillet kun ved alvorlige og vedvarende fejl.


Derfor vil der ikke kunne gives nogen kompensation.
Men hvis i åbner i dags låge i kalendergaverne vil der være 2 dages gratis Administratorbrug (premium funktion).

Håber at denne melding giver klar besked om fejlen. :)
Beklager ulejlighederne denne fejl har skabt.

Glædelig jul til alle!

Jeg kan forstå på ovennævnte besked, at fremover, når der kommer events (næste er Nytårsfreden), så kan man ligeså godt forvente at INNOGames har lavet fejl og derfor kan det ikke betale sig at gøre andet end forsvare sig i 1-3 dage før og efter sådanne events, da man højst sandsynligt kommer til at miste ressourcer på ingenting og uden nogen kompensationer. Dette skal jo nok sørge for at man ser frem til INNOGames's tiltag med "glæde" fremover.


Ikke særlige professionelle programmører, ser det ud til, når de kan lave sådan en brøler, desværre.

Mvh.

En meget skuffet AMON
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ikke at de laver fejl, men at der KAN ske fejl. Ligesom der er gjort med disse fredstider.

Selv den bedste programmør kan lave fejl, det er bare beklageligt at det netop er så stor en fejl, der er sket. :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
gælder dette også for landsbyerne på øen ,,,,
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du kan sagtens angribe, det gælder kun for alle angreb med KS
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ok ,,,tak for svaret
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ok,,nevorak,,,det du skrev passer så ikke , det gælder alle angreb mod spillere,,, så skulle det være på plads ,,,
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja efter klokken 18:00 er der julefred indtil d 26 klokken 23:00


Men troede du snakkede om det med KS, om det så også betød man ikke kunne angribe.
 
D

DeletedUser181

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvad er det for noget pis at sætte ind på et spil...det er da kun fordi at i jer der sidder i admin kan holde fri...for fanden da det er et spil som vi spiller alle hver dag og så sætter i sådan noget på tag jer da dog sammen og lad os spille nu er i godt nok for langt ude...er i klar over at det betyder også at det guld jeg har brugt som jeg har købt hos jer er spildt i en uge de penge vil jeg have retur om jeg så skal hive jer til mine advokater så vil jeg have de penge igen...I VIL HØRE NÆRMERE FRA MINE ADVOKATERE....:-(
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvad er det for noget pis at sætte ind på et spil...det er da kun fordi at i jer der sidder i admin kan holde fri...for fanden da det er et spil som vi spiller alle hver dag og så sætter i sådan noget på tag jer da dog sammen og lad os spille nu er i godt nok for langt ude...er i klar over at det betyder også at det guld jeg har brugt som jeg har købt hos jer er spildt i en uge de penge vil jeg have retur om jeg så skal hive jer til mine advokater så vil jeg have de penge igen...I VIL HØRE NÆRMERE FRA MINE ADVOKATERE....:-(

Dette er blevet implementeret på alle servere over hele verden. Er også ret sikker på, at de lande, der ikke holder jul har fred i denne tid.

Det er ikke lavet for at vi kan holde ferie, det er lavet så I, spillerne, kan holde ferie, være sammen med jeres familier og venner, så i ikke behøver sidde klistret til skærmen og undre jer over hvad der kan ske af ting og sager.

Det guld du har brugt bliver ikke spildt, da du stadig kan bygge og uddanne tropper osv. :)
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
men det er Lidt lang tid den her jule fred helt til den 26

aftenen den 24 til aftenen/eftermiddagen den 25 burde have været nok :/
lidt skidt det der premium ikke frøses ;)
 
D

DeletedUser152

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja freden kunne godt have sluttet d 25 kl 16-18 eller sådan noget der er da ingen som stadig er bagstive den 26 kl 23 xD og kl 23 er da også er dumt tidspunkt enten i eller lige før nattebonus :-S
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette er blevet implementeret på alle servere over hele verden. Er også ret sikker på, at de lande, der ikke holder jul har fred i denne tid.

Det er ikke lavet for at vi kan holde ferie, det er lavet så I, spillerne, kan holde ferie, være sammen med jeres familier og venner, så i ikke behøver sidde klistret til skærmen og undre jer over hvad der kan ske af ting og sager.

Det guld du har brugt bliver ikke spildt, da du stadig kan bygge og uddanne tropper osv. :)

alså har i sat det på samme måde til nytår er det vel næsten 10 dage der faktisk ikke kan erobres noget så kaptajn og øverbefalende er jo spildt :)

og hvordan pokker skal der bygges nogen tropper du ved godt det kræver at de er døde først ikke ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til grin, rent ud sagt.. Pft

Efter en snak med InnoGames igår, fik jeg følgende udmelding:

Dette er en fejl, fra vores side af og det er ikke meget vi kan gøre ved dette pt.
Det var forkert/misvisende informationer fra vores side af.

Vi burde havde opdaget denne fejl. Men da det er første gang vi anvender fredstider med vores nye oprørssystem (Dette har en anden codning i spillet end det gamle overtagelsessystem).

Vi kan kun beklage denne fejl, og ikke håbe at det sker igen til nytår. Dette vil der komme mere info omkring.

Til dem af jer, der vil have kompensation og det ene eller andet fik jeg dette at vide:
I vores Generelle vilkår og betingelser, som ALLE godkender ved at oprette en konto i Grepolis, står der:


Derfor vil der ikke kunne gives nogen kompensation.
Men hvis i åbner i dags låge i kalendergaverne vil der være 2 dages gratis Administratorbrug (premium funktion).

Håber at denne melding giver klar besked om fejlen. :)
Beklager ulejlighederne denne fejl har skabt.

Glædelig jul til alle!


Hvad er det for noget pis!!
Det kan godt være vi har sagt O.K, til noget da vi tilmeldte vores bruger! Men vi har fandme ikke sagt O.K, til at INNO Games bare kan tillade sig, at lave sådanne amatørfejl, uden at blive givet berettiget kompensation! Føj en dårlig smag man har i munden, efter at have brugt timer på det her spil.. Virkelig amatør holdning INNO Games har, der kan jo ikke være tvivl, om at der skal kompensation på bordet :S

No Offence LiamAird, men synes det er fucking pinligt træk.. Og ja der er da 2 dages forvalter, jamen det er super - Den vil jeg gerne bytte til en by ;-)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
0001-91 Up udspionerer Noob Town (nevorak)

altid noget man stadig kan spionere var lille nev :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skal vi ikke bare konstatere, at Innogames har klokket i det - det er brandirriterende og har kostet mange både tid og ressourcer. - Men lad os nu komme videre - tør øjnene og kom op på hesten igen.

Og lad os så få spillet noget Grepolis!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skal vi ikke bare konstatere, at Innogames har klokket i det - det er brandirriterende og har kostet mange både tid og ressourcer. - Men lad os nu komme videre - tør øjnene og kom op på hesten igen.

Og lad os så få spillet noget Grepolis!


Kunne ikke siges bedre lås tråden også gir liam en god vin til festen også den skid slået :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skal vi ikke bare konstatere, at Innogames har klokket i det - det er brandirriterende og har kostet mange både tid og ressourcer. - Men lad os nu komme videre - tør øjnene og kom op på hesten igen.

Og lad os så få spillet noget Grepolis!

Enig med JesperW
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skal vi ikke bare konstatere, at Innogames har klokket i det - det er brandirriterende og har kostet mange både tid og ressourcer. - Men lad os nu komme videre - tør øjnene og kom op på hesten igen.

Og lad os så få spillet noget Grepolis!


Det er man jo ligesom nødt til

Som jeg ser Delta lige nu - så har de få der nåede at få by 2 inden julefreden fået et KÆMPE forspring ift. til os andre.

Derved når de by 5 inden vi andre når den tredje - og det skete alene af den grund at de kan bygge på deres nye by imens vi andre venter og venter!!!!!!!!

Jeg havde alt planlagt og nu ved jeg ikke rigtigt hvor meget jeg egentligt gider lægge af kræfter i spiller på delta......

Kald det tudekiks eller andet - fred være med det - jeg konstaterer bare at JEG har det sådan lige nu.
.
 
Top