• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Julefred

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu må i sku da holde op. de folk der har sendt KS til at lande idag kan da ALDRIG komme til at overskride freden da deres oprør stopper langt før kl 18 den 24. det vil sige at du senest kan STARTE oprør kl 17:59:59 den 23. alt indtil da kan og vil aldrig nogensinde kunne have indvirkning i julefreden.

det er under alt kritik det her og en total fallitarklæring fra InnoGames jeg håber fanme at der er nogle der får en på kassen over sådan en fejl.

PS. det tager kun lidt over 12 timer at overtage en by. 12 timer før oprør starter og så kan du lande 5 minutter efter. så har du stædig 11 timer og 55 minutter til at julefreden begynder.

jeg håber stærkt på at i genovervejer om der kan blive til en eller anden form for undskyldnings bonus til alle spillere.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Øhhh hr. admin.

Forklaring IKKE godkendt.

Når der VAR oprør i en by og der VAR sendt KS, og alt passede så det ramte byen INDEN tiden der er skrevet i fredningstiden, så passer det du siger her jo ikke.

Men så må der jo bare skrives en klage igen igen til tyskerne, men som vi jo har erfaret så er det jo dig der svare på de klager. Så det får vi jo heller ikke noget ud af....

Nu er erstatningskravet forhøjet til det dobbelt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er en fejl, der skete i opsætningen af fredstiden. Dette er altså sket verdenen over i alle Grepolis spillene. Det er en fejl, vi ikke har kunne se før nu, og derfor er der ingen, der er blevet gjort opmærksomme på dette.
Ikke engang os CM'ere.

Det er ikke særlig belejligt, det er jeg udemærket godt klar over.
Og lige nu arbejder jeg på, at finde ud af om, der kan gøre noget, for at der kan komme en form for kompensation.
Det er selvfølgelig ikke iorden det, der er sket og derfor ønsker jeg at give en kompensation for dette, dog skal det tillades af InnoGames.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det eneste rigtige

Jeg har afsendt oprør som slutter i morgen tidligt kl. 07.23.
07.29 kommer KS - altså længe før julefreden.

Det eneste rigtige vil være en klækkelig erstatning til os der har brugt store mængder tropper på det her.

Og hvad med nytårsfreden - er der rod i den også, kan vi lige så godt få det at vide med det samme.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og det virker heller ikke når man angriber spøgebyer.........


Du har lige besøgt byen xxxxxxxxs by.

Til nytår er der en global angrebsspærring, og du kan ikke angribe nogen spillere. I stedet er der mange fester i hele byen, og dine tropper vender hjem med fornyet styrke.

23/12/2010 23.16
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er en fejl, der skete i opsætningen af fredstiden. Dette er altså sket verdenen over i alle Grepolis spillene. Det er en fejl, vi ikke har kunne se før nu, og derfor er der ingen, der er blevet gjort opmærksomme på dette.
Ikke engang os CM'ere.

Det er ikke særlig belejligt, det er jeg udemærket godt klar over.
Og lige nu arbejder jeg på, at finde ud af om, der kan gøre noget, for at der kan komme en form for kompensation.
Det er selvfølgelig ikke iorden det, der er sket og derfor ønsker jeg at give en kompensation for dette, dog skal det tillades af InnoGames.

Den eneste kompensation for dette, vil være at i rykker julefredens start! Så folk kan få de byer, som de har planlagt at tage ! Andet vil være fuldstændig latterligt, det er ikke bare en lille fejl, det er en grande kolosal bummert, som overhovedet ikke burde kunne ske - Når man er så stort et selskab som grepolis.. Pisse nederen at spillet bliver ødelagt for så mange spillere..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg er helt enig med Prince Charming der må skulle sendes en mail ud til alle om at sende en rapport omkring oprøres start og en med KS ankomst. og hvis de begge falder før ferietiden's start må byen blive overdraget til den rette ejer
 
D

DeletedUser152

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vil gerne vide hvornår fredstiden begynder/begyndte!? For jeg har lavet angreb som ankommer mellem kl 18-21 nogen af dem angreb mens andre besøgte fjenden fanden sker der!?

Erobringer bliver forhindret selv om de er afsluttet lang tid før fredstid skulle starte! Så nu får fjenden lige et par dage til at genopbygge alt sit forsvar mur osv MANGE TAK!!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg er helt enig med Prince Charming der må skulle sendes en mail ud til alle om at sende en rapport omkring oprøres start og en med KS ankomst. og hvis de begge falder før ferietiden's start må byen blive overdraget til den rette ejer

HørtHørtHørt!! :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Glædelig jul til jer alle:)
og håber da der kommer en stor gave til alle dem der har oplevet dette
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bytte: 9577/13010

mine farm angreb går fint igennem så bare rolig jeg klager ikke hoho julemanden henter gaver :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kan vi så få en klar udmelding hvornår KS kan lande igen/ lette igen ?

det hedder sig jo den 26. kl 23......men er det tidspunktet hvor det kan ramme byen eller hvor det kan afsendes fra?...og holder det tidspunkt....

find selv på flere spørgsmål og følg med imorgen....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det tager 24 timer at overtage byen, derfor vil du ikke kunne sætte en overtagelse igang, da dette ville komme ind over fredstiden.

Dog skulle dette have været forklaret, og det er klart en fejl fra InnoGames side. Vi har lige fået beskeden her til aften om dette.

Dette er sket på alle markeder. Beklager for de enhver form for ulejlighed det måtte have skabt. :)

er vi enige om dette svar ikke kan bruges til folk der spiller feks Beta gamma delta ?

kan se du har sendt samme svar til en af vores spillere og når ks lander på disse 3 servere så er byen da din med det samme der skal IKKE ventes 24 timer.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er helt med disse klager, der er godt nok gået noget galt i GM'ernes beregninger, Eller rettere sagt fra Innogames! Da det vel er forkert i alle Verdener.

Håber at der kommer rettelser inden Nytår-Freden?. (P)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så er der spildt tid, kræfter, planlægning og nattesøvn på at planlægge og afsende to KS'ere med til hørende angreb.... til hvilken grund?

Ja det er kommet en melding om julefred... men det er sgu ikke i orden at KS'erne bliver send hjem igen når de rammer inden fristen - det er for ringe.


-men god jul til jer alle, selv dem der har med spillet og informationerne til spillerene at gøre.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Efter en snak med InnoGames igår, fik jeg følgende udmelding:

Dette er en fejl, fra vores side af og det er ikke meget vi kan gøre ved dette pt.
Det var forkert/misvisende informationer fra vores side af.

Vi burde havde opdaget denne fejl. Men da det er første gang vi anvender fredstider med vores nye oprørssystem (Dette har en anden codning i spillet end det gamle overtagelsessystem).

Vi kan kun beklage denne fejl, og ikke håbe at det sker igen til nytår. Dette vil der komme mere info omkring.

Til dem af jer, der vil have kompensation og det ene eller andet fik jeg dette at vide:
I vores Generelle vilkår og betingelser, som ALLE godkender ved at oprette en konto i Grepolis, står der:
Brugeren er bevidst om, at de spil, som InnoGames udbyder – som enhver software – aldrig kan være fuldstændig fejlfri. I overensstemmelse hermed antages en mangel ved spillet kun ved alvorlige og vedvarende fejl.

Derfor vil der ikke kunne gives nogen kompensation.
Men hvis i åbner i dags låge i kalendergaverne vil der være 2 dages gratis Administratorbrug (premium funktion).

Håber at denne melding giver klar besked om fejlen. :)
Beklager ulejlighederne denne fejl har skabt.

Glædelig jul til alle!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er snart ved at være jul.
Vi ved godt at mange ikke er hjemme i julen, så derfor bliver der julefred fra d. 24/12 kl 18:00 til 26/12 kl 23:00 være fred. Her vil der ikke kunne angribes.

Igen ved nytårstid, vil der også komme julefred. Denne fred starter d. 31/12 kl 12:00 til d. 1/1 2011 kl 18:00.

Så kan alle komme hjem og hygge mere deres familier i denne tid!

Hav en god jul!



Det her virker ikke - er lige lader med mit KS og bliver sendt hjem!!! Kan i ikke få styr på fredstiden, så jeg kan overtage min by inden den rigtige tid!!!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Læs venligst de sidste par indlæg. Der vil du kunne se svaret på dit spørgsmål :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Super

Simpelthen bare super :)

Jeg blev angrebet 22 gange, og de vil simpelthen bare havde min by :)

redet på stregen

nogle timer til at få tropper til forsvar...... ja Snøft nu bliver det jul alligevel :pro:
 
Top