• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Julefred

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det samme vil ske til Nytårs freden.

OBS:
Det vil ikke være muligt at erobre byer 24 timer før fredstiden starter.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja jo men og

Hmmm... Ja det er meget meget frustrerende, men der er grænser for hvor meget det skal have lov at forpeste mit humør ;-)

Lige en enkelt ting jeg ikke endnu har fået fat i - er der også lukket ned for anvendelse af "negativ" trolddom i fredstiden .. Og de 24 op dertil? ( = lyn, jordskælv mv.)?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er lukket ned for angreb only altså spionage og guddomme kan du stadig bruge som du lyster.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ah - dejligt, tak! :Laugh:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
DipZor Angriber Sleeper

DipZor Angriber Sleeper!!!!!!!!!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette er blevet implementeret på alle servere over hele verden. Er også ret sikker på, at de lande, der ikke holder jul har fred i denne tid.

Det er ikke lavet for at vi kan holde ferie, det er lavet så I, spillerne, kan holde ferie, være sammen med jeres familier og venner, så i ikke behøver sidde klistret til skærmen og undre jer over hvad der kan ske af ting og sager.

Det guld du har brugt bliver ikke spildt, da du stadig kan bygge og uddanne tropper osv. :)


"dette er lavet så I, spillerne, kan holde ferie og være sammen med jeres familier og venner uden at I behøver sidde klistret til skærmen..."

Jo tak... men når man stadig kan angribes med gunst, så er det jo temmelig inkompetent at påstå, at der er julefred. Jeg ha da fx svært ved at se på de bymure og bygninger, jeg har fået beskadiget af gunst idag (d. 25/12 midt i julefreden), at der skulle være "julefred" og "angrebsfri"...

Endnu en brilliant misinformering fra IG/supports side...

I øvrigt... så forstår jeg ikke, at dette med julefreden og de problemer, der har været omkring det ikke er blevet annonceret via fællesmail ingame i spillet?! Det virker da langt vigtigere at informere spillerne omkring dette end en eller anden halv-ubrugelig toolbar fra IG!?

Og så er guld/forvaltere m.m. jo temmelig svære at gøre brug af, hvis ens byer er bygget helt ud, eller der ikke er mere fri befolkning... man kan jo ikke "udvidde" butikken under julefreden, og som det er bemærket op til flere gange, så er der jo en del KS'er, der er sent hjem med uforrettet sag selvom de ankom længe før freden skulle starte pga. en programmeringsfejl... så det indskrænker vel anvendeligheden det brugte guld en del?!

Alle ved, at der kan ske fejl. Der er vel ingen, der forventer perfekt og totalt fejlfri håndtering og programmering her eller nogen andre steder. Men at lave en brøler, der har så mange spilmæssige - og økonomiske - konsekvenser for loyale brugere, og så bare afvise at kompensere... det er ikke alene dårlig stil, det er amatøragtig kundeservice.

På den anden side, så viser det da helt klart et billede af, hvordan IG vægter deres trofaste brugere.... og det kan vi som spillere jo så vælge at tage til efterretning.
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
pisse skod man ikke kan tag en by 24timer før nytårs freden? :S sæt det sku da til kl.00.01 den .31.12.2010

nu har jeg oprør i en by og kan tag den kl.13.30 ?

er i dumme eller hvad?

jeg vil satme skide på folks nytår? det er et krigs spil hvor vi erober og dræber alle og så laver i det her?

pisse utilfreds med support's freds tider

jeg har ikke kæmpet i 100år for en by og så render jeg ind i freds tid ? så kan jeg begynde forfra?
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du vidste jo godt det var der, så kunne du jo planlægge lidt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så læser du hverken på forum eller dine PMs - det har stået begge steder ;)

-
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg har fået en ingame besked omkring dette ret tidligt og det har os været på forum i længere tid-

Syntes ikke der er grund til at kaste flere sten efter folk på dette emne
 
Top