• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Grepolis Indstillingerne bliver:

the old wiking dk

Member
Brugere
det er præsis det jeg mener man skal kigge på det gode side af spillet uanset om man får røvfuld et sted så kan man nakke fjenden et andet sted, men det kræver at man gider kæmpe og ikke bare giver op :D:D:D

og til tummelumsen det var kun for at sige man kunne godt finde lidt godt selv om man fik røvfuld og mistede 25 byer og nej det var ren sjov og et hurtig svar det brev beviser jo bare du er lidt ærekær og det gjorde lidt ondt selv om det kun var 1 by og jeg mistede 25 det kunne du jo ikke bruge til noget
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Har du det svært med at jeg ikke heltedyrkede dig hele vejen igennem serveren, men at jeg siger min mening og argumenterer for mine holdninger modsat dig? Det er ok Trysil, du er ikke den eneste :*
Heltedyrkelse? Regel nummer 1 for at man skal få en alliance til at fungerer, det er at man taler ordentligt til hinanden, uanset hvad tid på måneden det måtte være.
Og det kan godt lade sig gøre, selv om man er uenig i tingene. Og der var det ligesom at du sprang en tangent over.
At du så blokerede mig, fordi du ikke kunne overskue at tale tingene igennem på en sober måde, må stå på din egen regning.
Men at du truede med at ghoste eller give byer til fjenden, hvis ikke det hele gik efter dit hoved, det er der kæden hopper af for alvor. Og vi var som alliance nød til at efterkomme din primitive fremgangsmåde, da alternativet var at dine byer blev taget af fjenden i vores område.
Nu valgte du så at stoppe selv, hele tiden med truslen hængende om, at hvis ikke det blev som du ville have det, så gik byerne til fjenden. Det er nok ikke lige sådan man skal gebærde sig hvis man gerne vil vinde en server.
Pointen er, at du blev primitiv og truede med bål og brand hvis ikke tingene gik efter dit hoved. Hvad de andre har oplevet på andre servere er jeg ligeglad med. Jeg har intet imod at man er uenige og kan dele sine forskellige erfaringer. Men at blive pigesur og primitiv, fordi man ikke ender med at få sin vilje, der ender debatten for mig.
Så om du spiller under navnet Grey eller Tummelumsen eller hvad du ellers vil kalde dig, så kan du trøste dig med, at vi 2 aldrig kommer til at spille på samme hold igen! Så kan du fantaserer lidt om det! :)
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Hvornår kan vi forvente at i får sat den DOMINATION knap på serveren? slutspillet er jo færdig udviklet nu, eftersom det kommer på de nye serveres her fra den 18/9 både DK og internationale, havde faktisk håbet på den var kommet på ved opdateringen i dag, den er jo også på SANDBOKS 10.

Jeg er ved at være MEGET utålmodig ALADIN!!
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
 
Top