• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Grepolis Indstillingerne bliver:

the old wiking dk

Member
Brugere
sad lige og tænkte på om når man joiner en verden kunne der så være et ikon man kunne trykke på med nybegynder og så blev man lagt lidt væk fra centrum og nu ved jeg godt i vil sige det trykker de gamle fjolser også på men der kunne vel være et filter til at fjerne dem i kender og så kan man vel se om nogen vokser hurtigere end andre og så få en snak med dem og så holder vi gamle snitterne væk fra det område lol

TOW
 
D

DeletedUser2283

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mit stille håb er bare, at man ikke igen skal opleve en alliance, hvor folk ghoster eller stopper på stribe, samt at folk bare overholder de regler der er, så man ikke lader sine allierede i stikken.
Jamen så må vi da håbe at du er landet i den rigtige alliance, man bestemmer jo selv hvem man vil joine ?
 

the old wiking dk

Member
Brugere
det er han :D:D og nej der sidder en ledelse for hver ally og bestemmer i høj grad hvem der kan være mulige vindere af en server og de tager selvfølgelig dem der vil være med til det, være med i beslutningen

der bliver jo hørt efter hvad i kommer med rigtig og forkert, for som det står nu har vi ingen wing på denne server og det gør jo at der er en del spillere der føler sig røvrendt og tror fru dall får en del mail af mindre pæne karakter, så uanset hvad der bliver gjort fra vores side så er vi røvhuller for nogen :(:(:(
 
Senest redigeret:

the old wiking dk

Member
Brugere
man kan i hver fald sige en ting om denne server den er ikke for nybegyndere og deff spillere, level 40 i træ sten og sølv giver under 1000 i timen og hvis man ikke er så god til magi og at farme andre så er man helt hægtet af guld eller ikke guld.

når eventet er slut og der ikke længere kan hentes deff der så går det galt så må i kalde mig sort seer hvis i vil,
 
D

DeletedUser2283

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
man kan i hver fald sige en ting om denne server den er ikke for nybegyndere og deff spillere, level 40 i træ sten og sølv giver under 1000 i timen og hvis man ikke er så god til magi og at farme andre så er man helt hægtet af guld eller ikke guld.

når eventet er slut og der ikke længere kan hentes deff der så går det galt så må i kalde mig sort seer hvis i vil,[/QUOTE
Kun godt hvis alle er i den ally de ønsker at være i ligegyldigt hvad udfaldet bliver.
Nu er jeg stadig meget ny i dette spil, så jeg lytter jo til, hvad i erfarende spiller fortæller.... Og med dine ord kan jeg forstå at jeg har en kort levetid på denne server ???
 

the old wiking dk

Member
Brugere
så har jeg udtrykt mig forkert, alle har en chance hvis de kommer i den rigtige ally og specielt hvis de gør som du siger du gør hører efter hvad de gamle kommer med af guldkorn lol

der er nogle rigtige flinke spillere her inde der gerne tager en ny spiller under sine vinger og hjælper dem det de kan

hvor man ligger har også stor betydning, har man fået en plads der ikke har den store betydning for de store ally har man større chancen

det jeg mente med min udlægning er at jeg synes den virker svær for man skal farme hver 20 minut og kaste magi for at få nogle ress og tiden for at en bygning puuu 10 timer for level 41 i bondegård så der skal samles nogle ikoner op med hurtigere byggeri ellers går man helt i stå
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt enig, det er en langsom server :p
Men det er godt for nye at tingene ikke går så forfærdelig stærkt, så jeg vil mene alle reelt har en chance herinde.

Dog vil jeg også påstå at man kommer rigtig langt som deff spiller inde på denne server.
Nu hvor man bliver angrebet af 3 forskellige alliancer, som alle ligger i top 4, så skal der lige pludselig bruges meget deff. :p
Og hvis man nu kigger på forsvarslisten, så skal man ikke være helt dum for, at kunne se hvem der tjener kassen på deff :)
 
D

DeletedUser2297

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Var meget spændt på at se om den danske server kunne leve op til den internationale hvor jeg har spillet i mange år. Er desværre lidt skuffet - mister nok min by i dag, har været under angreb stort set siden min beskyttelse udløb og har knap nået at være med en uge. Er havnet på en ø hvor stort set alle er fra The Dominators og når de store alliancer ikke accepterer en så har man ikke en chance...

Jeg er godt klar over at det er det spillet går ud på, men der kommer ikke flere nye spillere til hvis der bare er 4 alliancer som ligger og kæmper sammen og rotter sig sammen mod alle de andre (offer-følelse kan forekomme :) )

Jeg må holde mig til den anden server hvor der er mere sammenhold og hvor man rent faktiskt har en chance for at komme med i spillet - ØV.
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Var meget spændt på at se om den danske server kunne leve op til den internationale hvor jeg har spillet i mange år. Er desværre lidt skuffet - mister nok min by i dag, har været under angreb stort set siden min beskyttelse udløb og har knap nået at være med en uge. Er havnet på en ø hvor stort set alle er fra The Dominators og når de store alliancer ikke accepterer en så har man ikke en chance...

Jeg er godt klar over at det er det spillet går ud på, men der kommer ikke flere nye spillere til hvis der bare er 4 alliancer som ligger og kæmper sammen og rotter sig sammen mod alle de andre (offer-følelse kan forekomme :) )

Jeg må holde mig til den anden server hvor der er mere sammenhold og hvor man rent faktiskt har en chance for at komme med i spillet - ØV.

Jeg ved ikke om du fik dette tilbud, men ved flere er blevet tilbudt at få lov at bygge op også kolonisere længere væk fra midten hvor vi så tager stor byen..
Når det er sagt så skal du tænke på som du selv ved fra EN servere, så gælder det om at få lukket ens vvøer. Så hvis du er havnet på en Ø, hvor alle er fra samme alliance, så kan du ikke forvente at du ikke vil blive skudt ned..
Jeg går selv ind for at nye spillere skal have en chance, og prøver så vidt muligt også altid at give dem det, men som nævnt så mange gange før, ghost/grundlæg så langt væk fra midten som muligt hvis man vil simme sig op :)
 

Tummelumsen

Member
Brugere
Jeg har snart moret mig mange gange og grint min bagdel i laser over de højhellige rutinerede spiller her i tråden. Uha man kan have de rigtige holdninger når man er på det "stærke" hold... Bubæææh tudefjæs alle jer der ikke er med os! Ellers tak har ikke lyst at være med jer. Erkend dog at I bare er bange for at tabe....
smiley_emoticons_panik4.gif
 
D

DeletedUser2162

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Efter 3 år på udenlandske servere, håber jeg vi får nogle gode krige og at Domination lever op til navnet.

Ingen fedtspilleri, drama, masse-diplomati eller alm. slutspil (håber jeg lol)... lad os nu bare kæmpe!! :cool:
Godt og se jer igen på en dansk server
 
D

DeletedUser2162

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er alt for få spillere på de danske servere til det her spil kunne blive skægt som det var før i tiden.
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Jeg har snart moret mig mange gange og grint min bagdel i laser over de højhellige rutinerede spiller her i tråden. Uha man kan have de rigtige holdninger når man er på det "stærke" hold... Bubæææh tudefjæs alle jer der ikke er med os! Ellers tak har ikke lyst at være med jer. Erkend dog at I bare er bange for at tabe....
smiley_emoticons_panik4.gif
Det har ikke en dyt med at være bange for at tabe, så vidt jeg ved så spillede vi kun for at hygge på Ithaca og alle spillere var velkommen gamle som nye, du var selv med i vores alliance, men det var ikke godt nok for dig, så du stak af over til vores fjender som var langt overlegne, og som alle vidste ville tage sejren, det var endda ved at ryge på gulvet, da i havde en spiller som blev pist over at han skulle sende mere end en runde med ress. Pr. Dag til de vidunder at han tilbyd os hans byer, men det nægtede jeg at gå med til, og prøvede oven ikøbet at mægle mellem ham og ledelsen ved jer for at i skulle få den sejr i hus, men han forlod jeres alliance, men vi gjorde intet for at i ikke skulle få jeres krone, tvært imod vi sendte ress. Til jeres ledelse og lavede byer de kunne farme for gunst, så pak de beskyldninger langt væk Helle.
 

the old wiking dk

Member
Brugere
Jeg har snart moret mig mange gange og grint min bagdel i laser over de højhellige rutinerede spiller her i tråden. Uha man kan have de rigtige holdninger når man er på det "stærke" hold... Bubæææh tudefjæs alle jer der ikke er med os! Ellers tak har ikke lyst at være med jer. Erkend dog at I bare er bange for at tabe....
smiley_emoticons_panik4.gif

Ithaca he he ja den var en server hvor din ally i hver fald gjorde alt det du er imod, vi var kun der inde for at hygge spille og hvor i hyggede jer først nakkede i Tzar så D.dall og så prøvede i Panter og Mig og selv om jeg mistede 25 byer ud af 110 så flyttede jeg ud til siden og kæmpede videre og det var rigtig sjovt da jeg nuppede en by fra dig og fik mindre pænt mail, så man må sige uanset hvad har du altid noget negativt at sige, prøv dog at se det fra den lyse side mister man byer så har man jo slot til andre sjove ting
 
D

DeletedUser2162

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
d.dall du burde slet ikke sidde og åbne din mund så meget kan du huske Athen???....


der fedspillede du dig til en krone ved lige at smutte ind hos tu;););););).


haha...


men i bund og grund burde grepo lave så der kun kunne være et vist antal spillere med kroner i en ally.


det kunne sætte spillet mere igang når der ikke er så mange spillere på den danske servere..
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Jeg har snart moret mig mange gange og grint min bagdel i laser over de højhellige rutinerede spiller her i tråden. Uha man kan have de rigtige holdninger når man er på det "stærke" hold... Bubæææh tudefjæs alle jer der ikke er med os! Ellers tak har ikke lyst at være med jer. Erkend dog at I bare er bange for at tabe....
smiley_emoticons_panik4.gif
Jeg forsøger at finde en emote med en smiley der spiller violin, men det lykkedes simpelthen ikke.
 

the old wiking dk

Member
Brugere
d.dall du burde slet ikke sidde og åbne din mund så meget kan du huske Athen???....


der fedspillede du dig til en krone ved lige at smutte ind hos tu;););););).


haha...


men i bund og grund burde grepo lave så der kun kunne være et vist antal spillere med kroner i en ally.


det kunne sætte spillet mere igang når der ikke er så mange spillere på den danske servere..

det kunne være en løsning, men det kræver folk kun har 1 bruger og ikke kan bytte rundt og det tror jeg ikke grepo kan stoppe så havde de nok gjort det.
 
Top