• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

god jul til jer aot

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
perfekt

Har ikke på noget tidspunkt gidet at lege med på "Blå stue" og kaste med mudder men ............
HVAD ER DIT PROBLEM Xent??

Du kender mig ikke, vi har aldrig været i samme alliance og dit had til mig stammer udelukkende fra spillere, der synker så lavt at de lader sig prostituere som spioner for at opnå anerkendelse.....en spillemåde JEG finder yderst ynkelig fra både deres side men sandelig også fra "ledere", der vil benytte sig af dem.....det giver ikke respekt fra min side.

Ja jeg har tit skrevet at du måtte have for meget tid og for lidt liv siden du kunne være online ligegyldigt på hvilken tid af døgnet du blev angrebet og det står jeg ved. (Det er så folks eget valg hvor meget tid de bruger på det, men dine egne udfald mod folk på Grepolis er ikke selv roser og violer.

Hvis det er nok til dit "had" tør jeg da slet ikke tænke på hvis du en dag skulle bevæge dig uden for døren og løbe ind i et par gutter du ikke brød dig om.

Indtil da så lær folk at kende istedet for at høre det fra 2.hånd.


/Perfekt.

HAHA tror du også jeg har nisser til at arbejde for mig?

alt dit piveri om spioner passer simpelthen ikke... jeg ved ikke, hvordan du er kommet på den tanke, at jeg har spioner alle steder... tjek lige din arm og tag det ud som sidder i, for du er helt på galt spor. I lægeverdenen kalder man dette for Paranoia, tag heller en gang til lægen, dette kan være farligt.

Jeg har ingen spioner nogle steder på delta... du kan jo spørge alle mine dejlige engle om det, for hvis jeg brugte spioner havde jeg nok mere information om hvad der skete/sker i AoH (RiH).

ang, mit had til dig, så kommer det måske fra, at du er en dårlig taber som piver for vildt til supporten over mig samt dine usmagelige bynavne..... jeg fatter ikke, hvorfor de ikke har bannet dig.


mvh Xent
el pres. for mange dejlige spiller og naja :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HAHA tror du også jeg har nisser til at arbejde for mig?

alt dit piveri om spioner passer simpelthen ikke... jeg ved ikke, hvordan du er kommet på den tanke, at jeg har spioner alle steder... tjek lige din arm og tag det ud som sidder i, for du er helt på galt spor. I lægeverdenen kalder man dette for Paranoia, tag heller en gang til lægen, dette kan være farligt.

Jeg har ingen spioner nogle steder på delta... du kan jo spørge alle mine dejlige engle om det, for hvis jeg brugte spioner havde jeg nok mere information om hvad der skete/sker i AoH (RiH).

ang, mit had til dig, så kommer det måske fra, at du er en dårlig taber som piver for vildt til supporten over mig samt dine usmagelige bynavne..... jeg fatter ikke, hvorfor de ikke har bannet dig.


mvh Xent
el pres. for mange dejlige spiller og naja :)


Ja for det er da ikke usmageligt at antyde folk er junkier ... Kom igen.



Hvis ikke jeg i et år har gidet deltage herinde på det man kalder "debat"forum, gider jeg næppe spilde min tid på at skrive til supporten.....over hvad??? At du ligger nummer 1??? (og tillykke med det...det betyder en hel del for dig har jeg hørt for nylig :)

Og som ventet kom din standardkommentar ang. tude/piveri.
Det er så vidt vides dig, der pev så højt til supporten over mine "onde-onde" bynavne, at muren endnu skælver i Kina.

Den eneste af os to, der har kvalificeret sig til en disk. er foreløbig dig min ven......Var det i sidste uge du var i karantæne? Nå sikkert en fejl, for du er jo så sympatisk så det MÅ det ha´været.

DET SKAL FEJRES!!!

P.S Er du ved at gå ned på psyken over mine bynavne ændrer jeg dem gerne.....Grep. er et spil for mit vedkommende...ikke en livsstil.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja for det er da ikke usmageligt at antyde folk er junkier ... Kom igen.



Hvis ikke jeg i et år har gidet deltage herinde på det man kalder "debat"forum, gider jeg næppe spilde min tid på at skrive til supporten.....over hvad??? At du ligger nummer 1??? (og tillykke med det...det betyder en hel del for dig har jeg hørt for nylig :)

Og som ventet kom din standardkommentar ang. tude/piveri.
Det er så vidt vides dig, der pev så højt til supporten over mine "onde-onde" bynavne, at muren endnu skælver i Kina.

Den eneste af os to, der har kvalificeret sig til en disk. er foreløbig dig min ven......Var det i sidste uge du var i karantæne? Nå sikkert en fejl, for du er jo så sympatisk så det MÅ det ha´været.

DET SKAL FEJRES!!!

P.S Er du ved at gå ned på psyken over mine bynavne ændrer jeg dem gerne.....Grep. er et spil for mit vedkommende...ikke en livsstil.

jeg antyder intet om at du er junkie, men mere, at du er helt væk... ja du tuder, jeg griner, lade os da fortsætte med det... det er jo ikke os alle som skal bygge vores byer til max, bare for at have en chance for og ligge nr. 2.

min psyke har det nok bedre end din :) men bynavne som

1-Syfilis-44
1-Herpes-45
1-Klamydia-45
og mange flere

de er sgu usmageligt på et højt plan.

ang. mit ban, det var nogle anklager mod mig som ikke passet, men det var faktisk godt med lidt ferie, da det var store julefrokost weekend for mig :)

så ja DET BLEV FEJRET ;)


mvh Xent - den evige nr. 1 på delta :p
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil pænt bede jer begge om en lidt venligere tone, mener nogen af jer der er brud på reglerne, så skriv til support..her skal det ikke diskuteres.
I må heller end gerne bruge propaganda, men husk på det ikke skal blive personligt eller sproget upassende.

Til alle:
En rigtig god huskeregel til om navne er passende eller ej - er du i tvivl er de det sikkert ikke!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt fint

Ha-Ha-Ha.....Ja sikke da noget med de navne. De kom faktisk af at se på alle de "FARLIGE" bynavne folk fandt på. Så ville jeg egentlig blot afdramatisere det hele med de navne.
Nogle finder det usmageligt....Jeg syntes selv det var ganske uskyldigt og lidt sjovt men sådan har vi jo så forskellige grænser...Jeg er ikke så snerpet :)

Det med at udbygge byerne har intet at gøre med min placering men muligheden for hurtigt at kunne omstille byerne fra det ene til det andet. Jeg vil min alliance fremfor mig selv og om jeg så er nummer 1, 5 eller 10 betyder ikke så meget for mig i modsætning til en jeg kender, der var ved at droppe ud af Byzantium da han ikke kunne ligge på 1.pladsen ;-)
Har plads til masser af byer men p.t under slutspillet gør jeg mig ikke så meget i det da alliancen som sagt er vigtigst.

Vil slutte med et råd til Xent....Drop nu den selvfornægtelse og gloriepudsning...Den klæder ikke nogen.

Hvis du er så uskyldsren som du gerne vil give udtryk for er du sgu den eneste på denne klode.


Godt nytår.

Perfekt has left the building.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nogle finder det usmageligt....Jeg syntes selv det var ganske uskyldigt og lidt sjovt men sådan har vi jo så forskellige grænser...Jeg er ikke så snerpet :)

Så du er ikke snerpet hvis folk angriber dine byer, og simpelthen starter oprør i 19byer?

Så får man jo et brev fra dig hvor der står "du er så klam".. det kan godt være det er et spil for dig, men sådan virker det altså ikke...

Mvh. Oprørs-starteren - nu kommer tiden hvor dine byer forlader dig, og får nogle pænere navne :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så du er ikke snerpet hvis folk angriber dine byer, og simpelthen starter oprør i 19byer?

Så får man jo et brev fra dig hvor der står "du er så klam".. det kan godt være det er et spil for dig, men sådan virker det altså ikke...

Mvh. Oprørs-starteren - nu kommer tiden hvor dine byer forlader dig, og får nogle pænere navne :)


Nej min lille ven...Det er din måde at hoppe rundt i spillet på, der er klam. Er der en alliance du ikke har været i ???
Din type gør alt for at være på sejrherrenes side...DET er klamt og under krigen kaldte man sådan nogle for Værnemagere (slå det op eller få en til at fortælle dig hvad det er).

Det var ordene og jeg gider ikke besvare dig eller andre yderligere.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej min lille ven...Det er din måde at hoppe rundt i spillet på, der er klam. Er der en alliance du ikke har været i ???
Din type gør alt for at være på sejrherrenes side...DET er klamt og under krigen kaldte man sådan nogle for Værnemagere (slå det op eller få en til at fortælle dig hvad det er).

Det var ordene og jeg gider ikke besvare dig eller andre yderligere.

Hmm, du er da også hoppet i AOL fordi du regnede med beskyttelse? Og fred.

Men altså fair nok. Jeg gider ikke bruge tid på at slå et ord op.. Men i det mindste for jeg ikke 19oprør ind.. Blot fra EN spiller :):pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Perfekt da

Du har blokeret lidt af os fra AOT fra din PM, er dette fordi du er bange for du ikke kan styrer dine udbrud du kommer med? Jeg er meget nysgerrig, og nu hvor du har fået SÅDAN en flot profil, kunne det være du sku prøve at SNUPPE en by som IKKE er fra en spiller som IKKE er inaktiv eller spøgelsesby eller grundlægge en. men måske snuppe en fra os i AOT, så kunne det være jeg blev imponeret, nu hvor du er så kæphøj, hvem er det lige der mangler 2 byer snuske?

Jeg må indrømme jeg havde regnet med du kunne mere, men med 3 i hver 3 by, så det også svært og have en hel masse off, du skal jo helst ikke have for mange off byer vel :p..

Og ja jeg er kæphøj, men jeg har sku fandme også noget og have det i, iforholdtil dig :Smile:

Jeg håber du lærer det til næste server. Btw, pas dine bueskytter/sværdkæmpere/deftropper/biremmer ikke føler sig alene, nå nej ups. Du har jo næsten intet andet. Btw, er det ikke lidt kedeligt man skal have byerne i maks udbygning for at kunne følge med? Tror næste gang du skal vælge The Sims hvor du kan bygge dit hus så stort du vil, uden og miste familiemedlemmer på det ;).

Ligefør jeg vil gætte på dine off byer er af stridsvogne og hoplitter :p.
 
D

DeletedUser563

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hold kæft hvor er jeg træt af alle folk her inde.

Fjender som venner. ( og fjender jeg får efter det her.)

Men kan alle folk ikke stoppe med at opføre sig som små børn der ikke må lege med deres nye legetøj?

Helt ærlig jeg tror mere og mere at det er folk under 6 år der spiller dette spil.


Ja der er nogle man kan lide og der er nogle man ikke synes om. Men kan folk ikke stoppe deres muderkastning og barnlig opførelse og bliv bare lidt voksen?

og det gælder folk som jeg er i ally med ,folk som jeg ikke er i ally med, folk som ikke er i en ally eller what ever.

Dagens sure opstød fra mig som ellers er så flink :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kan kun svarer fra eget vedkommende, når han nu blokere i brev, fordi personen er lidt mobset, også skriver på sin profil "Er IKKE skide imponeret hvalp...KOM NU :)))))" og samtidig er man nødtil og svarer på sin EGEN profil og samtidig svarer herinde, også ligner man "taberen og den onde". Jeg har ikke i sinde og sku lave ravage, eller mudderkastning, men når man blokere og smutter fra en debat, fordi man kun kan grimme ord, så det altså også svært at holde sig selv på jorden :).

Godt nytår kevin
 
D

DeletedUser563

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tak for det og godt nytår tilbage :)

jeg er klar over at man kan blive skuffet, sur eller andre ting og at man nogle gange har brug for at få luftet ud :)

synes bare at folk tager dette spil lidt for alvorligt.

som jeg skrev tidliger så kan AoT hvis man ville nulstille mig. Ja jeg ville da blive godt nordjysk træls af det men sådan er spillet nu engang.
Det ville nu ikke få mig til at kalde folk div. ting på forum.

Som jeg skrev i en pm til Xent da han tog den første vvø by fra det gamle RiH. godt gået. jeg tager hatte af for det angreb.

Det er sådant jeg gerne selv ville have det hvis jeg gjorde noget som var ud over det som jeg ville kalde det normale.

Jeg er lige glad om det er "fjender" der gør noget flot eller venner. begge fortjener ros når man gør noget godt synes jeg.

Men heldigvis så er folk så forskellige. ellers så ville det sku også være noget kedeligt :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du har ret

Ja, det kan godt være man har brug for at komme ud med det. Så tag da et spil minestryger eller noget, istedet for at lade et spil gå udover andre :confused:mirk:

Desuden så jeg helt enig spillet skal være sjovt for alle, men nogle gange går det over gevind, og når en enkelt starter så er helvede løs.. Men sådan er det jo i dag. Det kan vi jo bare se i verden...

Men lad os nu se, nu der jo kommet "De Umulige". tilbage til serveren, dog bare ikke de helt samme spillere, lad os sige det sådan :confused:mirk:


|SnurreTop-Karo|:pro:
 
Top