• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

god jul til jer aot

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
vil da lige benytte min korte tid jeg har lige pt. til at ønske alle aot medlemmer en rigtig god jul og takker mange gange fra aol for den fine julegave i giver os lige nu...
også god jul til de medlemmer fra aot som var trofaste hos os, da de var hos os, og det var jo en del...

og tak fordi du at bryder dit løfte xent....

tråden skal ikke følges op, da jeg ikke gider diskutere med jer, det er mit liv for kort til....

bluemoon
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rigtig glædelig jul til AoL.

I kæmper da godt nok for det......







PS: Alt kævlet har vi vist klaret på skype - så ingen grund til at fortsætte her.
Men det klæder dig ikke at tude på den måde, det har du da aldrig gjort før...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
"..... anyways I få et ultimatum, smid de 2 ud (perfekt og kevindam) eller vores IAP ophøre her"


der er ikke meget løfte brud over det


og ja rigtig go jul til AoL også :)


mvh Xent
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
god jul :)

Hey AOL..

Det er kedeligt i "har givet op" Men xent har jo givet jer en chance, og den ville i jo ikke følge. Jeg har intet imod jer/perfekt selv. Men i hev også mig i AOL, og jeg var heller ikke helt clean overfor AOT før... Så jeg forstår godt de ikke gider blive ved, til sidst har de jo ingen at slås imod.. Og slet ikke når man hiver den største fjende ind.. :unhappy:


Men alt i alt, så mener jeg det faktisk hav nu en god jul og få julehumøret frem. Kæmp jeres kamp, det kan jo være i bliver reddet af julefreden hvis i ikke selv redder jer :)..


(res)nyd sådan en juleaften :)
 
D

DeletedUser563

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tjae ved ikke hvad jeg har gjort mod alle folk på denne server men tjae sådan er livet jo :)

Men jeg er nu sikker på at der stadig vil blive kæmpet rundt omkring. tror ikke der er nogen fra AoT, AoL eller AoL som har lagt sig ned endnu og venter på sommer.

Men jeg ønkser alle venner som fjender en rigtig god jul.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kære kevindam :) glædelig jul til dig også, men det er mere "perfekt" jeg vil af med....

sjældent har jeg set mane til idiot...

anyways AoL har haft det "for nemt" på den server, så nu er det tid til lidt ballede.

mvh Xent aka "the big bad bully"


ps. her er endnu et guldkorn fra chatten siden den anden var "for grov"

[10:20:54 PM] Katana: okay louise... vi ka konkludere af din *** er større end andres :p kommer du her og pakker gave ind?? :p
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og så gad hun ikk engang :unhappy:

/ Katana
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hahahaha xD
I stedet for at tude , så glæd jer dog over at der kommer lidt gang i serveren igen !
Samtidig kan man også lære at der er konsekvenser af sine handlinger ;) Tænk lidt over det..

Ang "guldkornet" så er det utroligt hvad der kan komme ud af man ikke logger af :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så kan du jo bare gøre det, unge dame!! :D

GOD JUL DELTA!

/ Still Katana
 
D

DeletedUser346

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Glædelig jul

Glædelig jul til alle sammen
 
D

DeletedUser563

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hahahaha xD
I stedet for at tude , så glæd jer dog over at der kommer lidt gang i serveren igen !
Samtidig kan man også lære at der er konsekvenser af sine handlinger ;) Tænk lidt over det..

Ang "guldkornet" så er det utroligt hvad der kan komme ud af man ikke logger af :D

Der er da gang i den :)
På delta er der altid gang i den.
tidligere RiH mistede en del vvø byer. Så mistede AoT en vvø by. Nu forsøger man så at tage en til flere fra AoL.
Så der sker skam masser :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fordi jeg kan og at der ikk er nogen mening i det...

Guldkorn fra chatten
[16:44] Katana: <<< xent dog... er du til chick flick?
[16:46] Xent: <<< ye
[16:49] Katana: <<< jaja xent... men så er det jo godt jeg ved bedre :p
[16:50] Xent: <<< yes thats me mr. creative
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Guldkorn fra chatten
[16:44] Katana: <<< xent dog... er du til chick flick?
[16:46] Xent: <<< ye
[16:49] Katana: <<< jaja xent... men så er det jo godt jeg ved bedre :p
[16:50] Xent: <<< yes thats me mr. creative


dette er groft redigeret.... SUN/LIAM giv hende nogle klaps
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Xent altså!!!
Du ka lige så godt lade være... du er jo bare ved at komme i kontakt med din feminine side, hvilket i øvrigt klæder dig ganske godt :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er da gang i den :)
På delta er der altid gang i den.
tidligere RiH mistede en del vvø byer. Så mistede AoT en vvø by. Nu forsøger man så at tage en til flere fra AoL.
Så der sker skam masser :)

ye , har selv været med at det hele xD Dog er det da lidt mere spændende nu , end før ikk ?
Derfor ser jeg ingen grund til alt det piveri ;)

Glædelig jul
 
D

DeletedUser563

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ingen piveri fra mig :)

det kan være jeg bliver nulstillet men sådan er spillet nu engang.

Der er ikke andet ind at køre på og have det sjovt.

Men igen god jul til alle.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ingen piveri fra mig :)

det kan være jeg bliver nulstillet men sådan er spillet nu engang.

Der er ikke andet ind at køre på og have det sjovt.

Men igen god jul til alle.

ingen gider, at bruger kræfter på det... men jeg skal nok tag et par byer fra dig, så du ikke føler dig udenfor :)

mvh Xent
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ingen piveri fra mig :)

det kan være jeg bliver nulstillet men sådan er spillet nu engang.

Der er ikke andet ind at køre på og have det sjovt.

Men igen god jul til alle.

Det var nu heller ikke dig jeg hentydede til på nogen måde ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kære kevindam :) glædelig jul til dig også, men det er mere "perfekt" jeg vil af med....

sjældent har jeg set mane til idiot...

anyways AoL har haft det "for nemt" på den server, så nu er det tid til lidt ballede.

mvh Xent aka "the big bad bully"


ps. her er endnu et guldkorn fra chatten siden den anden var "for grov"

[10:20:54 PM] Katana: okay louise... vi ka konkludere af din *** er større end andres :p kommer du her og pakker gave ind?? :p

Har ikke på noget tidspunkt gidet at lege med på "Blå stue" og kaste med mudder men ............
HVAD ER DIT PROBLEM Xent??

Du kender mig ikke, vi har aldrig været i samme alliance og dit had til mig stammer udelukkende fra spillere, der synker så lavt at de lader sig prostituere som spioner for at opnå anerkendelse.....en spillemåde JEG finder yderst ynkelig fra både deres side men sandelig også fra "ledere", der vil benytte sig af dem.....det giver ikke respekt fra min side.

Ja jeg har tit skrevet at du måtte have for meget tid og for lidt liv siden du kunne være online ligegyldigt på hvilken tid af døgnet du blev angrebet og det står jeg ved.......At føre sig frem som kongen af Grep. er lidt tynd når det sker på en så billig baggrund som, at de fleste IKKE kan have så meget onlinetid som andre kan...ihvertfald ikke hvis man vil kunne passe uddannelse eller job nogenlunde forsvarligt.. (Det er så folks eget valg hvor meget tid de bruger på det, men lad være at føre dig frem som en konge på den baggrund så....det er her jeg knækker mig i taxaen).

Hvis det er nok til dit "had" tør jeg da slet ikke tænke på hvis du en dag skulle bevæge dig uden for døren og løbe ind i et par gutter du ikke brød dig om.

Indtil da så lær folk at kende istedet for at høre det fra 2.hånd.




/Perfekt.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top