Problemet er vel lidt at folk forventer at være med hvor der sjovt ved at ligge 20 min om dagen på et spil.Hehe modsiger mig selv, gør jeg hvis ikke
Siger bare jeg har andet i livet og bruge tiden på end useriøse danske verdener, som falder fra hianden efter kort tid gang på gang på gang osv
Men jo stoppede på grund af spion
Plus en spiller uden og nævne navne fik et par oprør uden og give besked og mistede vigtige byer
Vi havde nogen rigtig spændne navne i alliancen, og følte egentlig vi havde meget godt styr på det, men der skal ikke meget til og ødeligge det.
Jo selvfølgelig ville jeg da os bare gerne samle de 15 bedste grepo spillere, men hvad sjov er der i det?
Som det er lige pt, knuser i al modstand, der er ingen som kan forsvare sig mod det guldforbrug? Og heller ikke vil forsvare sig imod, for det vil koste formuer i guld.
Og nej det er ikke for og tude, men er bare ked af og se den ene danske grepo verden efter den anden blive ødelagt, og ja jeg har seriøst mistet lysten til spillet som jeg ellers elskerDet er synd, men gider bare ikke bruge mere tid på det.
Hvad giver 1.6 millioner guld hvis man skal spille imod 120 personer ?det kommer altid til at dreje sig om det skide guld forbrug, hvis de andre er aktive kan de nemt knuse dem lige når server starter, vi ved jo alle hvem de er
var på en server med vores ven salking og han var hurtig større end hele vores ally og foreslog på vores forum at smide ham ud og der var også en flink person der synes han skulle advares og der kom mail med tudekiks om hvor dårligt stil det var at gå efter 1 spiller
jeg nåede også lige ind i den verden jeg er i nu før han skiv til mig om jeg var tilbage og vi hygge snakkede lidt og jeg fortalte at jeg skulle til at spille slutspil på en engelsk og der blev brugt guld der kunne han ikke være med og jo det kunne han har brugt 1.6 million på en server ppppp 1.600.000 guld så har man vist en lille fordel
og må også sige han er samtidigt en dygtig spiller der kan alle trick og meget aktiv så de 3 ting gør jo ingen andre kan klare ham alene
brugte selv en del mere end jeg bruger i dag, men har jo vundet nogle stykker og er nu ligeglad med at vinde danske servere for mig er hygge noget jeg godt kan li og nogle gode kampe
jeg gik sammen med tzar og startede en ally hvis mål kun var at tage nye ind og lære dem nogle trick og det gik helt i hat og briller, men prøvede alligevel et par gange mere og tror også vi fik nogle stykker til at blive og være glade for spillet, det var sjovt
for min skyld kan folk bruge alt det guld de vil, det jo det der holder spillet i gang, men spioner og event det noget fanden har skabt
Jeg skam ikke personlig.Jeg synes det er enormt ærgerligt du bliver personlig wizards, det ser jeg ingen grund til. Og det passer nu hvis ikke det er ved events jeg dukker op, jovist er jeg skarpere der end ellers, det tror jeg de fleste ermen jeg ved om nogen hvordan spillet skal spilles med mange års erfaringer.
Men nu er det virkelig os de færreste mennesker som kan sidde online konstant, nu er jeg selv familiefar til 2, og lige bygget nyt hus, hvilket også kræver sin tid
Og du kan snakke nok så meget om det med og sidde online hele tiden, men alle de kp du fik i starten, tyder meget på du har guldet dig til en helvede masse ø missioner, plus i på skift har skiftet ud af alliancen, for og drukne tropper ved hinanden, men det er ikke jeres fejl der er et hul i spillet.
Men drop det personlige pis, vi kommer alle med forskellige baggrund, og der skal være plads til alle, var der kun plads til dem som spillede 24 timer i døgnet, var der hvis ikke mange spillere tilbage XD
Vi bør respektere hinanden, og du skal ikke se det som et angreb på dig, fred være med folk bruger det guld de har lyst til, jeg har selv brugt meget guld tidligere og under andre navne
Så må en hygge spiller vælge en anden server end en server der beregnet til aktive spillere.Tror tråden har taget en drejning fra hvad det handlede om
Guldbrug er trodsalt Innogames levevej, så det kan vi ikke gøre så meget ved, men vi kan fokusere på det vi kan arbejde med herunder Ankerpladser på landsbyøer med evt, begrænsing af serverens størrelse og en karens periode på event.
Det sidste kommer hurtigt til at handle om guld, men det giver generelt en eksplosiv adgang til tropper og vokseværk i starten af server om man bruger guld eller ej. Det er her jeg mener det bare ligger for tidligt, så folk der er aktive for endnu en større fordel grundet serverens korte levetid, og kan jorde "hyggespillere" væk på alt for kort tid. forskellen bliver mindre efter en periode hvor alle begynder at have dannet deres core, og rent faktisk kan forsvarer sig selvom man er "hyggespiller".
Så for mig at se handler det om balance i spillet, som vel og mærke vil kræver at grepolis får den mindre indtægt som et event bringer i starten af en server. Kan dog også godt se at folk stadig vil kæmpe om diverse core, i starten af en server, men vil mene der vil være mere tid til "taberne" at relokere sig inden de bliver udryddet eller random ghoster!.