• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Events og nye servere

Qotho

Active Member
Brugere
Mit forslag går i al enkelthed ud på, at der på nye servere bør være en karenstid, hvor der ikke kan komme events - afhængig af serverens levetid - så den første måned eller 2.

Dette fordi events ødelægger for meget på nye servere.
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er der lavvande i kassen ved KOS32 efter i har brugt alle penge på at købe resurser på marked :) ?
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kunne høre på Zteren det var dyrt med alt det ress fra marked nemlig :)
Men frygt ej den 11 kommer der penge igen:D

Og som lars løkke siger hvad får man for 2000 et par sko eller ca 70000 grepolis guld
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan da se at KOS32 har fået penge på kortet nu xD
 

the old wiking dk

Member
Brugere
hej inde og kigge til jer og det det samme lort med alt for små servere

med dette mener jeg hvorfor bliver der ikke åbnet flere øer, så de små allyer kan komme væk fra midten og ud til siden og vokse og blande sig i kampen,
er i øjeblikket i gang med en engelsk server hvor vi lå dårligt og fik banke bæ, men så flyttede hele ally til et nyt hav hvor der var masser af anker på øer med landsbyer til alle 30 mand med et hav af slot
nu vi så med til at spille vv, måske vinder vi ikke men har da en god chance
som det er nu bliver alle mast sammen uden mulighed for at vokse og de gode med lidt penge på lommen og hurtig starter kan holde alle andre nede
er af den opfattelse at store guld brugere kun har rigtig stor fordel til man har 20 + byer så begynder aktive spillere uden det store guld forbrug at kunne følge med
men det får man aldrig chancen for at prøve på danske, så man nød til at smutte til engelske eller tyske, måske ville grepo få nogle spillere tilbage hvis i prøvede og gerne en med et års længde uden mulighed for nedsættelse, det jo kun godt for dem der har knust al modstand på den server og vil videre og gøre det samme på den næste, og ære og respekt for det de dygtige men i behøver sku da ikke hjælpe dem he he
 

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
Det ville da være rart at der var anker pladser på alle danske servere fra start, ligesom olympos serveren.
Det vil måske hjælpe på antal spillere på sigt som TOW er inde på, samtidig ville det hjælpe med de strategiske muligheder ved at kunne placere sig bedre. Der skal nok også være en begrænsning på mappet lignende det vi har på olympos, så folk ikke sidder i hvert verdenshjørne men kan trække sig lidt væk fra krigsmarken og hyggespille :)

Så frie ankerpladser på landsbyerøer
Begrænsning af grepomap som passer til antal spillere.
Og så ser jeg også gerne den karens periode på events, for at lade folk komme igang.
 
D

DeletedUser506

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er fuldstændig enig med tow - det er helt hen i vejret at man ikke kan komme væk fra center fordi der ingen ankerpladser er på øer med landsbyer lidt længere væk. Jeg tror også der ville komme flere spillere på de danske servere hvis der blev åbnet op for den mulighed.
 

WizardOz

New Member
Brugere
Der altid den evige snak om guld ødelægger spillet.
Det handler ikke om guld men aktivitet, hvis man logger ind 2 gange om dagen så kan man ikke forvente at være med hvor det sjovt på en speed 4 server uden moral. Men hvis man ikke engang gider lave 50 bir til at snipe ks med skal man ikke sidde og brokke sig.

For man kan sagtens klare sig mod en guld spillere hvis man kan finde ud af at spille og er aktiv.

Når man laver wing som udelukkende har det syfte at bruges som I/O fabrik og har flere byggere med der så det ynkeligt man klager over at en alliance med 10 mand har folk som bygger nogle byer til dem specielt når det hav de starter i er helt tomt for mennesker.

Ang at have flere anker pladser tror jeg det en god ide, men at man så begrænser kortet til f.eks 4 hav :)

Så slipper man for at nogle som intet har gjort på en server udover at bygge har en chance for at vinde i hav 36 med vvø
 
D

DeletedUser2319

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehe ja det er altid det store spørgsmål med det ånssvage guld, som desværre også bliver en større og større del af spillet, se nu bare med det at man få nye ø missioner hele tiden for bare 50 guld :S
Men du bruger jo os vanvittigt meget guld og helt iorden med mig, har man pengene til det, så er det jo fint, men se nu bare den nye verden, du er nærmest 200.000 point foran din nærmeste fjende? det kommer man ikke kun ved og være meget aktiv, det kræver en helvedes masse guld :D Og ja jeg kunne selv finde på det, hvis jeg havde pengene og tiden til det :)

Og så vil jeg godt lige sige at det ikke var jeres alliance som fik mig ud af spillet ,det var spioner og inaktivitet i vores alliance, og det gider jeg ærligt talt ikke bruge min tid på, det er så synd at folk ikke kan se at danske servere bliver ringere og ringere, der er jo snart ikke flere som gider spille, se hvordan folk stopper på stribe inden i den nye verden?

Jeres alliance har allerede ødelagt hele den verden? der er jo ikke mere og spille om?
Om jeg begriber folk spiller med spioner, og hvorfor de bedste altid skal samles, hvorfor fanden prøver folk ikke og dele sig lidt ud, så vi kan få noget sjov? For det her er satme ikke sjovt, det er da drøn kedeligt.

Og ja der kunne gøres meget for og gøre det mre sjovt, Gør som TOW siger, og lave flere anker øer, så folk for fanden kan komme væk, den alliancen jeg kom fra, var fanget og kunne intet stille op.

Jeg håber på bedre tider fremover, ellers er min tid på danske servere over.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ved du godt hvor meget du siger dig selv i mod NinjaWarrior? Du stoppede fordi der var for meget pis i dín alliance, og så samtidig kan du ikke forstå de bedste samler sig fra start?

Kunne det have noget at gøre med der ikke er noget pis ovre hos os :p
 
D

DeletedUser2319

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehe modsiger mig selv, gør jeg hvis ikke ;)
Siger bare jeg har andet i livet og bruge tiden på end useriøse danske verdener, som falder fra hianden efter kort tid gang på gang på gang osv :)

Men jo stoppede på grund af spion
Plus en spiller uden og nævne navne fik et par oprør uden og give besked og mistede vigtige byer
Vi havde nogen rigtig spændne navne i alliancen, og følte egentlig vi havde meget godt styr på det, men der skal ikke meget til og ødeligge det.

Jo selvfølgelig ville jeg da os bare gerne samle de 15 bedste grepo spillere, men hvad sjov er der i det?
Som det er lige pt, knuser i al modstand, der er ingen som kan forsvare sig mod det guldforbrug? Og heller ikke vil forsvare sig imod, for det vil koste formuer i guld.

Og nej det er ikke for og tude, men er bare ked af og se den ene danske grepo verden efter den anden blive ødelagt, og ja jeg har seriøst mistet lysten til spillet som jeg ellers elsker :/ Det er synd, men gider bare ikke bruge mere tid på det.
 

WizardOz

New Member
Brugere
Hehe modsiger mig selv, gør jeg hvis ikke ;)
Siger bare jeg har andet i livet og bruge tiden på end useriøse danske verdener, som falder fra hianden efter kort tid gang på gang på gang osv :)

Men jo stoppede på grund af spion
Plus en spiller uden og nævne navne fik et par oprør uden og give besked og mistede vigtige byer
Vi havde nogen rigtig spændne navne i alliancen, og følte egentlig vi havde meget godt styr på det, men der skal ikke meget til og ødeligge det.

Jo selvfølgelig ville jeg da os bare gerne samle de 15 bedste grepo spillere, men hvad sjov er der i det?
Som det er lige pt, knuser i al modstand, der er ingen som kan forsvare sig mod det guldforbrug? Og heller ikke vil forsvare sig imod, for det vil koste formuer i guld.

Og nej det er ikke for og tude, men er bare ked af og se den ene danske grepo verden efter den anden blive ødelagt, og ja jeg har seriøst mistet lysten til spillet som jeg ellers elsker :/ Det er synd, men gider bare ikke bruge mere tid på det.
Problemet er vel lidt at folk forventer at være med hvor der sjovt ved at ligge 20 min om dagen på et spil.
Hvor mange af jer sidder og sender resurser rundt for at lave byfester ?
Hvor mange af jer sidder og farmer hvert 10 min ?
Hvor mange af jer sidder og timer jeres angreb ?
Hvor mange af jer bygger snipe birems og satser på at spille offensivt istedet ?

At bruge guld som den evige undskyldning er bare ynkeligt.
Man kan sagtens være med i toppen ved at være aktiv.

Så der meget snak om vi har fået byer, vi startede i hav 45 hvilket var helt knastørt. De andre allys inklusiv din egen havde også folk som byggede byer. Samt en wing de kunne I/O spise fra:)

På Olympia var det ikke dit talent du var kendt for men at du var aktiv hver gang der var event, ellers så man aldrig noget til dig.
Kræver ikke et talent og sidde og sende flyvere afsted 12 timer om dagen.

Så op op hesten lig din ipad fra dig og rejs dig fra sofaen og sæt dig ved computeren istedet for så udvikler dit spil sig.
Læs nogle af de guides på wiki om hvordan man f.eks sniper.

Så kan det også være DK servers var lidt sjovere hvis folk faktisk kunne spille
 

the old wiking dk

Member
Brugere
det kommer altid til at dreje sig om det skide guld forbrug, hvis de andre er aktive kan de nemt knuse dem lige når server starter, vi ved jo alle hvem de er
var på en server med vores ven salking og han var hurtig større end hele vores ally og foreslog på vores forum at smide ham ud og der var også en flink person der synes han skulle advares og der kom mail med tudekiks om hvor dårligt stil det var at gå efter 1 spiller

jeg nåede også lige ind i den verden jeg er i nu før han skiv til mig om jeg var tilbage og vi hygge snakkede lidt og jeg fortalte at jeg skulle til at spille slutspil på en engelsk og der blev brugt guld der kunne han ikke være med og jo det kunne han har brugt 1.6 million på en server ppppp 1.600.000 guld så har man vist en lille fordel

og må også sige han er samtidigt en dygtig spiller der kan alle trick og meget aktiv så de 3 ting gør jo ingen andre kan klare ham alene

brugte selv en del mere end jeg bruger i dag, men har jo vundet nogle stykker og er nu ligeglad med at vinde danske servere for mig er hygge noget jeg godt kan li og nogle gode kampe

jeg gik sammen med tzar og startede en ally hvis mål kun var at tage nye ind og lære dem nogle trick og det gik helt i hat og briller, men prøvede alligevel et par gange mere og tror også vi fik nogle stykker til at blive og være glade for spillet, det var sjovt

for min skyld kan folk bruge alt det guld de vil, det jo det der holder spillet i gang, men spioner og event det noget fanden har skabt
 
Senest redigeret:

WizardOz

New Member
Brugere
det kommer altid til at dreje sig om det skide guld forbrug, hvis de andre er aktive kan de nemt knuse dem lige når server starter, vi ved jo alle hvem de er
var på en server med vores ven salking og han var hurtig større end hele vores ally og foreslog på vores forum at smide ham ud og der var også en flink person der synes han skulle advares og der kom mail med tudekiks om hvor dårligt stil det var at gå efter 1 spiller

jeg nåede også lige ind i den verden jeg er i nu før han skiv til mig om jeg var tilbage og vi hygge snakkede lidt og jeg fortalte at jeg skulle til at spille slutspil på en engelsk og der blev brugt guld der kunne han ikke være med og jo det kunne han har brugt 1.6 million på en server ppppp 1.600.000 guld så har man vist en lille fordel

og må også sige han er samtidigt en dygtig spiller der kan alle trick og meget aktiv så de 3 ting gør jo ingen andre kan klare ham alene

brugte selv en del mere end jeg bruger i dag, men har jo vundet nogle stykker og er nu ligeglad med at vinde danske servere for mig er hygge noget jeg godt kan li og nogle gode kampe

jeg gik sammen med tzar og startede en ally hvis mål kun var at tage nye ind og lære dem nogle trick og det gik helt i hat og briller, men prøvede alligevel et par gange mere og tror også vi fik nogle stykker til at blive og være glade for spillet, det var sjovt

for min skyld kan folk bruge alt det guld de vil, det jo det der holder spillet i gang, men spioner og event det noget fanden har skabt
Hvad giver 1.6 millioner guld hvis man skal spille imod 120 personer ?

At folk gulder meget er en naturlig reaktion på dem som altid laver mega forbund.


Nu er du bare hyklerisk ang event. For om der nogle som har brugt meget guld på event så det dig. Når så din privat økonomi ikke tillader det pt så det noget fanden har skabt ? 80 % af dine kp er normalt lavet på du sidder hver morgen og sender løver afsted da du ikke gider time dine angreb eller f.eks deltage i en aktion du skyder altid af inden alle andre.
 
Senest redigeret:

the old wiking dk

Member
Brugere
ja det sagde hun også i går og der gjorde det ondt

jeg giver dig ret i alt du siger og så stopper jeg på at svare på flere af de indlæg, det var kun en debat oplæg om at få flere anker åbnet

men vil dog lige sige hvordan kan jeg ikke være med i aktion og så være den første ?????????
 
D

DeletedUser2319

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg synes det er enormt ærgerligt du bliver personlig wizards, det ser jeg ingen grund til. Og det passer nu hvis ikke det er ved events jeg dukker op, jovist er jeg skarpere der end ellers, det tror jeg de fleste er :) men jeg ved om nogen hvordan spillet skal spilles med mange års erfaringer.
Men nu er det virkelig os de færreste mennesker som kan sidde online konstant, nu er jeg selv familiefar til 2, og lige bygget nyt hus, hvilket også kræver sin tid :)

Og du kan snakke nok så meget om det med og sidde online hele tiden, men alle de kp du fik i starten, tyder meget på du har guldet dig til en helvede masse ø missioner, plus i på skift har skiftet ud af alliancen, for og drukne tropper ved hinanden, men det er ikke jeres fejl der er et hul i spillet.

Men drop det personlige pis, vi kommer alle med forskellige baggrund, og der skal være plads til alle, var der kun plads til dem som spillede 24 timer i døgnet, var der hvis ikke mange spillere tilbage XD

Vi bør respektere hinanden, og du skal ikke se det som et angreb på dig, fred være med folk bruger det guld de har lyst til, jeg har selv brugt meget guld tidligere og under andre navne
 

WizardOz

New Member
Brugere
Jeg synes det er enormt ærgerligt du bliver personlig wizards, det ser jeg ingen grund til. Og det passer nu hvis ikke det er ved events jeg dukker op, jovist er jeg skarpere der end ellers, det tror jeg de fleste er :) men jeg ved om nogen hvordan spillet skal spilles med mange års erfaringer.
Men nu er det virkelig os de færreste mennesker som kan sidde online konstant, nu er jeg selv familiefar til 2, og lige bygget nyt hus, hvilket også kræver sin tid :)

Og du kan snakke nok så meget om det med og sidde online hele tiden, men alle de kp du fik i starten, tyder meget på du har guldet dig til en helvede masse ø missioner, plus i på skift har skiftet ud af alliancen, for og drukne tropper ved hinanden, men det er ikke jeres fejl der er et hul i spillet.

Men drop det personlige pis, vi kommer alle med forskellige baggrund, og der skal være plads til alle, var der kun plads til dem som spillede 24 timer i døgnet, var der hvis ikke mange spillere tilbage XD

Vi bør respektere hinanden, og du skal ikke se det som et angreb på dig, fred være med folk bruger det guld de har lyst til, jeg har selv brugt meget guld tidligere og under andre navne
Jeg skam ikke personlig.

Pointere bare de flaws i jeres klagesang på forum.

Wiking har alle dage været en guld spiller som sad og fyrede af alle sine flyver i event hver morgen når han kom hjem fra arbejdet.
Når så økonomien ikke er den samme længere så event noget fanden har skabt ?
Når man laver aktioner med ham så fyre han altid sine tropper af inden aktions starten.

Samme har du, da vi spillede på olympa var du nærmest kun aktiv når events kom frem og guldede frem en masse flyvere.

Vil man gerne vinde servere

Så kræver det man er aktiv og lægger en plan som alle følger,
Det kræver man laver en solid core hvor man har øer med bir på for at snipe indkommende angreb.
Det kræver man har god kommunikation med hinanden
Hvis man ikke gider bruge guld på f.eks olympiske lege, så kan man vokse ved f.eks at bygge teater og flytte rundt en masse ress og lave byfester.
Det utroligt let nu og farme hver 10 eller 40 min. Så på en speed 4 server er der ingen undskyldninger.
Har man mistet sine tropper kan man farme hinanden for magi og bruge magi til at bygge sine tropper hurtigere

Hvis man som dig f.eks har hus børn osv, så grepolis måske ikke spillet for en hvis man har en forventning om at spille i top 15. De fleste spil kræver man gider sætte sig ind i hvordan man spiller det og er aktiv. Man kan ikke bare ligge på sofaen når børnene er puttet og spille fra sin ipad og så tro det er nok for man skal vinde.

Når man så finder ud af de andre er meget mere aktive, så piver man over de bruger guld eller invitere folk ind. Hvilket de andre alliancer også har gjort.

Når alt kommer til alt handler det om den struktur og aktivitet en alliance har. !
 

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
Tror tråden har taget en drejning fra hvad det handlede om :)

Guldbrug er trodsalt Innogames levevej, så det kan vi ikke gøre så meget ved, men vi kan fokusere på det vi kan arbejde med herunder Ankerpladser på landsbyøer med evt, begrænsing af serverens størrelse og en karens periode på event.

Det sidste kommer hurtigt til at handle om guld, men det giver generelt en eksplosiv adgang til tropper og vokseværk i starten af server om man bruger guld eller ej. Det er her jeg mener det bare ligger for tidligt, så folk der er aktive for endnu en større fordel grundet serverens korte levetid, og kan jorde "hyggespillere" væk på alt for kort tid. forskellen bliver mindre efter en periode hvor alle begynder at have dannet deres core, og rent faktisk kan forsvarer sig selvom man er "hyggespiller".

Så for mig at se handler det om balance i spillet, som vel og mærke vil kræver at grepolis får den mindre indtægt som et event bringer i starten af en server. Kan dog også godt se at folk stadig vil kæmpe om diverse core, i starten af en server, men vil mene der vil være mere tid til "taberne" at relokere sig inden de bliver udryddet eller random ghoster!.
 
Senest redigeret:

WizardOz

New Member
Brugere
Tror tråden har taget en drejning fra hvad det handlede om :)

Guldbrug er trodsalt Innogames levevej, så det kan vi ikke gøre så meget ved, men vi kan fokusere på det vi kan arbejde med herunder Ankerpladser på landsbyøer med evt, begrænsing af serverens størrelse og en karens periode på event.

Det sidste kommer hurtigt til at handle om guld, men det giver generelt en eksplosiv adgang til tropper og vokseværk i starten af server om man bruger guld eller ej. Det er her jeg mener det bare ligger for tidligt, så folk der er aktive for endnu en større fordel grundet serverens korte levetid, og kan jorde "hyggespillere" væk på alt for kort tid. forskellen bliver mindre efter en periode hvor alle begynder at have dannet deres core, og rent faktisk kan forsvarer sig selvom man er "hyggespiller".

Så for mig at se handler det om balance i spillet, som vel og mærke vil kræver at grepolis får den mindre indtægt som et event bringer i starten af en server. Kan dog også godt se at folk stadig vil kæmpe om diverse core, i starten af en server, men vil mene der vil være mere tid til "taberne" at relokere sig inden de bliver udryddet eller random ghoster!.
Så må en hygge spiller vælge en anden server end en server der beregnet til aktive spillere.
Speed 4-4-4 uden moral er hverken for nye eller ikke særlige aktive spillere gør inno også opmærksom på.

Dog kan jeg synes at en server burde være 30 dage gammel før der kommer event. Lidt som medaljer for angreb,forsvar osv kommer først efter 30 dage.

Men igen så gør guldet ikke forskellen på hvem der vinder eller ej. Det dem som er aktive og holder ud i længden som vinder.

Man kan vokse hurtigt ved at farme ofte og køre byfester og teater. Så faktisk har deff spillere den helt store fordel i spillet, da de kan lave flere bypladser en off spiller og spise I/O byer.
 

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
Jeg har ikke skrevet noget om specifikke servere ;)
Mener det generelt skal gælde alle servere udentagen hastighed at der er:

- Ankerpladser på alle landsbyøer

-Begrænset areal med øer ligesom olympos.

-karensperiode på events

Om der så varrieres med de 2 nedereste kan komme an på speeden eller andre ting.
 
Top