• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Angrebet også bare sparket ud.

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ik fordi jeg vil blande mig i jeres sjove snik snak her.

Men vil da gerne lige sige den sag med C-.... det ik Dip der alene sagde han skal ud. Det var os i ledelsen enige om, så lad være med altid at sige Dip er skyld i de dårlige ting.

Og hvad sagen handlede om, kender i jo alle til.

Ik mere herfra, men jeg nyder jeres sjove samtaler med et grin.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ik fordi jeg vil blande mig i jeres sjove snik snak her.

Men vil da gerne lige sige den sag med C-.... det ik Dip der alene sagde han skal ud. Det var os i ledelsen enige om, så lad være med altid at sige Dip er skyld i de dårlige ting.

Og hvad sagen handlede om, kender i jo alle til.

Ik mere herfra, men jeg nyder jeres sjove samtaler med et grin.

ja der har ikke været så meget spas på forum siden den dag Pipfuglen smed tøjet og hoppede på grillen inde i beta forummet :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ik fordi jeg vil blande mig i jeres sjove snik snak her.

Men vil da gerne lige sige den sag med C-.... det ik Dip der alene sagde han skal ud. Det var os i ledelsen enige om, så lad være med altid at sige Dip er skyld i de dårlige ting.

Og hvad sagen handlede om, kender i jo alle til.

Ik mere herfra, men jeg nyder jeres sjove samtaler med et grin.

Ja, begge sider af vores alliancer kender sandheden - det samme gør sig gældende når dipz beskylder os for at stjæle byer fra wotf 2 som vi har IAP med - vi begge ved at dette er løgn og vi begge kender sandheden da jeg har svaret på Dipz pm. i samme stund som han skrev til mig IG.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu basere jeg jo ikke min beskyldning på fiktion Pleo :)

jeg har fået 3 ansøgninger i min mail fra WOTF spillere der vil væk fra WOTF fordi i angriber dem og de ikke må angribe tilbage så der må jo være en lack et sted i at fortælle folk hvad der er sket måske for det virker da underligt folk vil væk fra dem hvis det er noget der er sket efter aftale burde folket da vide det ikke sker for dem en dag.

nu skal du ikke jappe noget ud med i kun har angrebet en spiller og alt muligt andet guf.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu basere jeg jo ikke min beskyldning på fiktion Pleo :)

jeg har fået 3 ansøgninger i min mail fra WOTF spillere der vil væk fra WOTF fordi i angriber dem og de ikke må angribe tilbage så der må jo være en lack et sted i at fortælle folk hvad der er sket måske for det virker da underligt folk vil væk fra dem hvis det er noget der er sket efter aftale burde folket da vide det ikke sker for dem en dag.

nu skal du ikke jappe noget ud med i kun har angrebet en spiller og alt muligt andet guf.

Håber da at Wotf ledelse sender mig en pm. hvis nogen fra min alliance har været så tåbelige at angribe vores IAP - men da jeg ikke har fået nogle PM's - så vælger jeg at sætte min lid til Wotf's ledelse, og ser bort fra al din propaganda..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Håber da at Wotf ledelse sender mig en pm. hvis nogen fra min alliance har været så tåbelige at angribe vores IAP - men da jeg ikke har fået nogle PM's - så vælger jeg at sætte min lid til Wotf's ledelse, og ser bort fra al din propaganda..

Delta 8,886 Prins of Denmark wannabecesar Wrath of the forsaken 2 Confidence 2010-10-24 13:45:39

klaphatten sidder for stramt :)

tror der er nogen members der mangler forklaring på denne erobring du læser igen ikke hvad der bliver skrevet jeg opgiver her med alt for at forklare dig noget er det os din bot der skriver her inde eller hva ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Delta 8,886 Prins of Denmark wannabecesar Wrath of the forsaken 2 Confidence 2010-10-24 13:45:39

klaphatten sidder for stramt :)

tror der er nogen members der mangler forklaring på denne erobring du læser igen ikke hvad der bliver skrevet jeg opgiver her med alt for at forklare dig noget er det os din bot der skriver her inde eller hva ?

det er netop denne sag vi har skrevet om i de PM's du har sendt mig, og det er også den sag jeg omtaler tidligere i denne tråd.. - det er den eneste by vi har angreb og overtaget fra Wotf, og der var give grønt lys fra Wotf 2's egen ledelse..

Jeg har haft mine samtaler ang. dette emne med Wotf, og siden vi er kommet frem til at vi i CFD beholder byen, mon ikke så det er fortjent og at vi har vores på det rene?????

Så jov, jeg har allerede svaret på dette indlæg du lige har postet - dette beviser bare at du er så langsom at du ikke engang kan holde styr på dine beskyldninger mere, og at du nu poster den samme beskyldning i ny forklædning..

hvis der er nogen af alle jer der læser med der kommer fra alliancen Wotf og har sat sig ind i tingene, så ville de kunne bekræfte dette...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg hopper sku i kanen jeg skal tidlig op og nakke dine tropper imorgen tidlig
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
prince of denmark

Dette var en spiller der allerede var angrebet med oprør da han meldte sig ind i wotf, og det var mig selv der snakkede med ledelsen i wotf 2 af netop den grund at vi har en IAP.

Og da han ikke var i wotf på det tidspunkt vi havde angrebet ham med oprør, så mente deres ledelse at det var okay at vi tog den by.

Så den beskyldning er helt hen i vejret at vi skulle bryde vores IAP

Spil dog spillet i stedet for hele tiden beskylde os andre for at have brugt snyd mm.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette var en spiller der allerede var angrebet med oprør da han meldte sig ind i wotf, og det var mig selv der snakkede med ledelsen i wotf 2 af netop den grund at vi har en IAP.

Og da han ikke var i wotf på det tidspunkt vi havde angrebet ham med oprør, så mente deres ledelse at det var okay at vi tog den by.

Så den beskyldning er helt hen i vejret at vi skulle bryde vores IAP

Spil dog spillet i stedet for hele tiden beskylde os andre for at have brugt snyd mm.

hvem beskylder folk for snyd i denne tråd hold dig til emnet jimmymacrobot eller smut over i en anden tråd.

6 dage langt oprør det må jeg sige der nogen som kan mine kan kun vare i 24 timer altså 2 x 12 men jeres vare åbenbart i 6 dage.

EDIT
ændret mit stave problem
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Folk ryster på hovedet over din utrolige mærkværdige mangel på fornuft..

Det er sjovt du nu spørg igen hvordan det "kunne lade sig gøre".. - det spurgte du også om i en pm. som jeg svarede på :)

Der var givet grønt lys, men han forsvarede sig før det første, og så sad jeg og ventede på svar fra Wotf 2's ledelse, men da den overordnede var på ferie gik der lige lidt tid for vi kunne få afklaret sagen.. :)

Mere du vil have svar på den kære Dipz? - jeg kan evt. sende dig et link til hvordan man binder sine sko? - det må da være dagens største udfordring...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Folk ryster på hovedet over din utrolige mærkværdige mangel på fornuft..

Det er sjovt du nu spørg igen hvordan det "kunne lade sig gøre".. - det spurgte du også om i en pm. som jeg svarede på :)

Der var givet grønt lys, men han forsvarede sig før det første, og så sad jeg og ventede på svar fra Wotf 2's ledelse, men da den overordnede var på ferie gik der lige lidt tid for vi kunne få afklaret sagen.. :)

Mere du vil have svar på den kære Dipz? - jeg kan evt. sende dig et link til hvordan man binder sine sko? - det må da være dagens største udfordring...

hvis du skal bruge et link for at binde dine sko ja så har jeg sku ondt af dig pleo men der er opfundet noget som kan hjælpe folk som dig velcro sko de skal slet ikke bindes.

jamen det er da lækkert i har sådan en IAP der med fordele at i bare kan nakke jeres (IAP)´s byer

men nu er jeg i en dyb snak med WOTF lige for tiden så luk nu med at kald det for en IAP og indrøm at det er hvad det er et FORBUND.

Endnu et tegn på din wussede spillestil du gemmer dig bag en stor alliance men tør ikke indrømme det.

Skulle du forresten ikke tage alle mine byer forleden eller droppede du den plan igen svans.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis du skal bruge et link for at binde dine sko ja så har jeg sku ondt af dig pleo men der er opfundet noget som kan hjælpe folk som dig velcro sko de skal slet ikke bindes.

jamen det er da lækkert i har sådan en IAP der med fordele at i bare kan nakke jeres (IAP)´s byer

men nu er jeg i en dyb snak med WOTF lige for tiden så luk nu med at kald det for en IAP og indrøm at det er hvad det er et FORBUND.

Endnu et tegn på din wussede spillestil du gemmer dig bag en stor alliance men tør ikke indrømme det.

Skulle du forresten ikke tage alle mine byer forleden eller droppede du den plan igen svans.

Svans? - jeg er desværre ikke homesexuel uanset hvor meget du ønsker det Dipz0r..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hmm jeg tænker bare på om sådan noget sprog giver en straf!! ^^ :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Svans? - jeg er desværre ikke homesexuel uanset hvor meget du ønsker det Dipz0r..

hvem siger svans har noget med dine seksuelle lyster at gøre ?

det er måden du tænker ordet på der giver det den mening hvis du lige bruger 5 min på at finde din ordbog vil du se svans har en anden betydning os ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tråd låst.

Hej.

Ja denne tråd bliver nok ikke meget mere klog, så jeg har nu låst den og skal IKKE genoptages.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top