• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Angrebet også bare sparket ud.

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dipz0r den 23/10/10 kl. 00.29
hvorfor har du forladt confidence ?


Fjernet den 23/10/10 kl. 11.12
Forladt og forladt... Jeg blev smidt ud efter at I tog min by. Siden I var på nakken af mig kunne de ikke blive ved med at skulle beskytte mig. Det var jo lidt en håbløs kamp i sidste ende, så det var det eneste naturlige der kunne ske. Så nu forsøger jeg at starte forfra.

Dog lidt svært nu I bliver ved med at angribe mig...

----------------------------------------------------------------------------------------------

Dette er taget fra en af ledernes profil


Jeg er den stolte leder af Confidence også kendt som .:CFD:. på Gamme serveren.. Jeg er stolt over at lede nogle af de mest loyale og ærefulde spillere i denne verden, og sætter en ære i at forsvare mine medlemmer..


jeg studser lidt over det her (og sætter en ære i at forsvare mine medlemmer.. )

så kan man ikke forsvare dem man tager ind så giver man dem bare sparket ud af alliancen hvis det er at sætte en ære i at forsvare sine members ja så tror jeg ikke der er meget ære i sådan en mand.

Hvad syntes i andre ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg syntes du whiner utrolig meget. Du bryder dig ikke om .:CFD:., so what? Vi er da ligeglad med din holdning til os. Vi kan alligevel ikke bruge den til en skid? :S
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg syntes du whiner utrolig meget. Du bryder dig ikke om .:CFD:., so what? Vi er da ligeglad med din holdning til os. Vi kan alligevel ikke bruge den til en skid? :S

hov hov snak pænt :)

jeg lufter bare noget propaganda hvilket er helt lovligt :p

også syntes jeg da lige folk skulle se hvad ære er for jer (INTET)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Først og fremmest, så er .:CFD:. en alliance der kun tager spillere ind der ikke ligger i krig med en anden alliance (med mindre vi selv opsøger spilleren) - og i dette tilfælde er den omtalte spillere blevet gjort dette klart, og på trods dette joinede han os..

Men skulle jeg også til at grave lidt i arkivet Dipz0r? - kan huske i hade en spiller ved navn C-un**** som i kickede og overtog byer fra? - jeg kan huske du sendte mig en pm. hvor du selv direkte skrev at du ville tage en by fra ham (på dette tidspunkt var han stadig med i din ellers så hellige alliance)

Dernæst skrev jeres kickede spiller om han måtte joine os da han var blever r**rendt af jeg fra Dis.. - jeg kan huske jeg sendte dig en pm. hvor jeg spurgte dig om jeg måtte fortælle ham hvad du havde skrevet til mig, det måtte jeg ikke fordi så stoppede vores samtaler fremover..

Set i bagspejlet havde det nok været en god idé at vidersende vores to's samtale så han kunne se hvor grådig en spiller du er, samt jeg kunne have haft undgået alt din unødvendige spam..

Forhold dig til denne pm. og prøv at se om du kan svare konkret - eller stik halen mellem benene som du plejer og kast en ny beskyldning..

Pleo
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
spilleren var IKKE i krig med os før han joinede jer først der blev der sat ind mod ham så det er noget pis at lukke ud nu prøver du at redde din egen ære.

Spilleren som vi smed ud fik en klar udmelding fra ledelsen om hvorfor han røg ud der var ikke noget med vi ikke kunne forsvare ham men han kunne simpelthent ikke spille for alliancen så han var nød til at spille for sig selv.

men jeg kan godt se problemet lige nu i er hårdt presset så det jo bedre bare at snakke om solen over i østen istedet for at snakke om det storm vejr der forgår i jeres alliance i er så hårdt presset at i er nød til at erobre byer fra jeres eget forbund jeg kan se vi pt har et par spillere fra WOTF som søger ind hos os fordi de ikke gider spille sammen med sådan en flok æres løse, troppe løse noobs som jer der angriber egne forbund.

Til sidst vil jeg gerne lige nu vi er igang give Koen en kæmpe klap salve for at tage 2 af jeres byer uden problemer :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehehehe Okay Noob! (fedt vi må kalde ham det nu hvor han selv bruger ordet)

Jeg er da ligeglad med hvem der søger ind i jeres alliance?

Men hvordan kan du begynde at planlægge at overtage en spiller du stadig har med i din alliance? Kæft man, det er fejt var? - eller er det bare en del af spillet?

- Og ja, det var fornuftigt spillet af Muuh at ramme et par inaktive spillere fra vores alli, men Muuh er også en fin fyr som jeg respektere til fulde samt kan føre en fornuftig dialog..

NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehehehe Okay Noob! (fedt vi må kalde ham det nu hvor han selv bruger ordet)

Jeg er da ligeglad med hvem der søger ind i jeres alliance?

Men hvordan kan du begynde at planlægge at overtage en spiller du stadig har med i din alliance? Kæft man, det er fejt var? - eller er det bare en del af spillet?

- Og ja, det var fornuftigt spillet af Muuh at ramme et par inaktive spillere fra vores alli, men Muuh er også en fin fyr som jeg respektere til fulde samt kan føre en fornuftig dialog..

NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB-NOOB

Du glemmer da vidst at svare på hvorfor i tager en spiller ind som i ikke kan deffe hallo jorden kalder pleo ?

og jeg er ikke leder i DiS snak med dem ang overtagelse af egne byer :)

Denne barnlige reaktion fra din side viser bare hvor svag du enlig er når det kommer til ord du svare ikke på noget af det der bliver skrevet om men vælger at kaste men barnlige ord du minder mere og mere om den person du var på beta min kære Fransen89 nu går der vel ikke kænge før du skal skifte navn igen.

Inaktive spillere hvor får du det fra det er spillere der har angrebet os hver / hver anden dag hvordan kan det være inaktive spillere tror du ikke bare det er fordi i ikke deffer jeres folk men har mere travlt med at sladre om jeres forbunds planer og tage deres byer mens de har ryggen til.

og kald du bare mig noob så vidt jeg ved har du på intet tidspunkt nakket nogen tropper ved mig ud over milits og måske en enkelt unit der lige var blevet færdig men derimod har jeg nakket dine offensive tropper i din egen by op til flere gange.

Jeg savnede lidt en der ikke var så vellykket at drille lidt på beta og må da sige at sådan en fyr som dig det er jo perfekt du spiller som var the sims du skriver som var du 5 år og du handler som en der er blevet tabt i en tidlig alder.


EDIT--------

dette skrev du til mig

Forhold dig til denne pm. og prøv at se om du kan svare konkret - eller stik halen mellem benene som du plejer og kast en ny beskyldning..

også kaster du selv om dig med beskyldninger og render rundt med halen mellem benene lille Leo
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor er jeg dog træt af at høre på dit endeløse pis Dipzor. Du snakker og snakker og har alt for travlt med dit klippeklistre pjat. Get your fucking facts right or shut the fuck up. Du kender tydeligvis intet til de pågældende ting, for ellers ville der jo ikke være denne mudderkastning.
Det er utroligt at du skal sidde og klippe og klistre for så at få folk til at gå imod os. Sørgeligt
bare please stop med det pis

// Glen
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor er jeg dog træt af at høre på dit endeløse pis Dipzor. Du snakker og snakker og har alt for travlt med dit klippeklistre pjat. Get your fucking facts right or shut the fuck up. Du kender tydeligvis intet til de pågældende ting, for ellers ville der jo ikke være denne mudderkastning.
Det er utroligt at du skal sidde og klippe og klistre for så at få folk til at gå imod os. Sørgeligt
bare please stop med det pis

// Glen

endnu en af de der navne skiftere altså hvordan skal man kunne tro på folk der skifter navn lige så tit som vi andre skifter underbukser du må jo os have været en løgn agtig sno siden du har skiftet navn

og dig gider jeg slet ikke bruge tid på du står jo ikke engang ved det du skriver til folk.

så smid du din macro bot til.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Zomg..

Jamen du har ret Dipz.. I var gode at overtage den omtalte spiller - det må jeg give dig ret i.. Så skulle det være på det rene..

- men for sidste gang, så har vi aldrig stukken nogen fra vores IAP i rykken.. - den by vi overtog var en spiller Wotf selv havde godkendt ved en fejl.. - det har vi allerede redt ud mellem vores 2 alliancer - så du for ikke noget ud af at prøve a puste til de slukket gløder..

Først er jeg en prof programør der kan lave Bots på prof niveau, og så er jeg en dreng på 5? :p Begge dele er smule skudt ved siden af :)

Men lige for at afrunde, så er Muuh en dygtig spiller der har taget 2 byer, og vi har da også taget et par byer fra jer :) - godt nok ikke idag..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej.

Jeg har først lige læst det her nu, og hertil må jeg bede jer om at skrive pænt fra nu af.

Der skal holdes et pænt forum, og det er for alle.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvilke byer har i taget fra os ?

jeg vil gerne lige se det pleo for ifølge stats har i taget 1 by og det er fra c-unitis det er den eneste by der har været vores som nu er jeres.

men ja lad os tage kampen i spillet og se hvordan det udvikler sig :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
mistede Jesper26 ikke også en by? - jo det gjorde han :)

Men i er heller ikke vores hoved mål, vi har andre alliancer at suge byer fra, hvilket gør vi stadig vokser pænt, og holder det høje snit.. :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er da virkelig så ligeglad med din holdning og hvad du tror..
Indtil nu har jeg kørt et ærligt spil. Har haft mine egne grunde til at skifte mit navn, og længere er den ikke. (gad ikk til at lave en ny profil herinde) og ville da også selv gøre opmærksom på hvad jeg hedder på gamma. Så der ikke hersker tvivl.
Og selvfølgelig bliver iloyale spillere smidt ud af CFD, for sådan nogle har vi ikke brug for i vores alliance, og så er den ikke længere.. Kan jo ikk have et member som stikker en løgn, hver gang der er brug for backup.

svarer ikk mere i denne tråd. Er lige så intetsigende som resten af det du skriver på forum og i pms.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HAHAHA owned!

hvilke byer har i taget fra os ?

jeg vil gerne lige se det pleo for ifølge stats har i taget 1 by og det er fra c-unitis det er den eneste by der har været vores som nu er jeres.

men ja lad os tage kampen i spillet og se hvordan det udvikler sig :)

HAHAHA.. 2 min efter du poster dette nupper vi lige en by mere fra jer.. Kæft jeg brækker mig i lår tykke stråler over dig..!

hoda fra alliancen Confidence har erobret byen Berlin. i dag kl. 22.51


Takker for byen til Dark**
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
mistede Jesper26 ikke også en by? - jo det gjorde han :)

Men i er heller ikke vores hoved mål, vi har andre alliancer at suge byer fra, hvilket gør vi stadig vokser pænt, og holder det høje snit.. :)


hvilken spiller har den by han mistede ?

jeg ser ikke nogen af jer har nogen af hans byer så aner ikke hvad du snakket om han lånte kødbenet ud og tog den så igen ;)

læs hvad jeg skriver du svare konstant i øst og vest og ikke på det der bliver skrevet du spild af tid at svare tror bare jeg vil fortsætte med at drille dig lidt :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og der skulle tales PÆNT.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HAHAHA.. 2 min efter du poster dette nupper vi lige en by mere fra jer.. Kæft jeg brækker mig i lår tykke stråler over dig..!

hoda fra alliancen Confidence har erobret byen Berlin. i dag kl. 22.51


Takker for byen til Dark**

angriber i ham jamen så må vi hellere gøre som jer og sparke ham ud af alliancen :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Come on! - Indrøm at du godt kan se det sjove i vi suger en by fra jer alt i mens du sidder og praler :D

Griner stadig! - kan ikke se hvad du skriver ud af mine tåre vædet øjne xD
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Come on! - Indrøm at du godt kan se det sjove i vi suger en by fra jer alt i mens du sidder og praler :D

Griner stadig! - kan ikke se hvad du skriver ud af mine tåre vædet øjne xD

jo må da indrømme at det var et perfekt tidspunkt det lige skete at i fik den by xD

os derfor jeg har skrevet på forum han skal sparkes ud af alliancen nu
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top