• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

ang suport og regler

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så forstår ikke hvorfor af den bannede spiller ikke må vide hvorfor han er bandet. ( han får selvfølgelig af vide han er bannet pga af benyttelse af bug ) men wtf., Nogle spillere ved jo ikke en gang hvad en bug er., Så hvordan skal de så kunne udtale sig uskyldige,
Hvis i nægter af svare på tickets alla ( jeg bruger ikke bots, Aner ikke hva det er ) Dem svarer i så ikke på, og dog mister i så den spiller da han bliver til spøgelse efter hva 48 dage tror jeg.

Alle får at vide hvorfor de er udelukket, og hvilken paragraf i regelsættet der er brugt.
Vi svarer også på alle tickets, det nytter bare intet at nægte, når beviset er der :)


Og noget helt andet, hvordan får i SÅ konkrete beviser mod af spilleren bruger en Bug ? I må da ihvertfald have fået noget nyt tools så, eller nye metoder.

Havde du fulgt med, i opdateringerne, ville du også have vidst, at der var kommet nye værktøjer, som kan spotte botbrugere nu :)
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
LiamAird sagde:
Alle får at vide hvorfor de er udelukket, og hvilken paragraf i regelsættet der er brugt.
Vi svarer også på alle tickets, det nytter bare intet at nægte, når beviset er der :)

Ok. godt nok, troed nu bare af i undlod af fortælle til spillerene mht konkrete beviser mod dem.


LiamAird sagde:
Havde du fulgt med, i opdateringerne, ville du også have vidst, at der var kommet nye værktøjer, som kan spotte botbrugere nu :)

Argh, Dog ikke, har været væk fra spillet et stykke tid :) så har ikke fulgt med i så meget igen.
Men cool nyt værktøj alligevel :)
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu har jeg fået læst samtalen mellem SUP og Linius igennem.

Det jeg lidt hæfter mig ved er at jeres så kaldte TOOL program til at "afsløre" evt. brugere af ulovlige scrips, bots osv.... ikke er så avanceret lavet at man kan fremlægge "Beviset". Uden at vise hvad programmets egentlige funktion. Virker alt for uprofessionelt i forhold til INNO Games postion på markedet meget skuffende.

Det lyder heller ikke til at det såkaldte tool program kan fortælle hvad det egentligt er for en BOT spillere evt. har brugt og hvad botten skulle gøre for at forandre spillerens vilkår i spillet.

Syntes egentligt heller ikke samtalen byder på så meget andet end at SUP henviser til nogle regler som vist IKKE har eksisteret(været opdateret) og L spørger forvirret om hvad det egentligt er for et program han skulle have haft brugt og hvad det skulle gøre men får ikke noget svar....

Egentligt virker det skidt at Sup ikke engang kan henvise til hvad et evt program skulle kunne gøre anderledes...

Har i overhovedet testet det program, som systemet har opfanget som BOT program?? for at se om det overhovedet er et bot program.

Det må vel have et navn lign. når det dukker op i jeres tool. det heller ikke første gang der er fejl/opstår fejl i programeringen fra INNO, så det ville jo heller ikke være et enestående tilfælde hvis toolet ikke fungere korrekt....


mvh.

En endnu engang skuffet Grill kylling
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det lyder heller ikke til at det såkaldte tool program kan fortælle hvad det egentligt er for en BOT spillere evt. har brugt og hvad botten skulle gøre for at forandre spillerens vilkår i spillet.

Nu er det også sådan, at det er ligegyldigt hvilken bot der er brugt, da brugen af alle slags bot er ulovlige.

Syntes egentligt heller ikke samtalen byder på så meget andet end at SUP henviser til nogle regler som vist IKKE har eksisteret(været opdateret) og L spørger forvirret om hvad det egentligt er for et program han skulle have haft brugt og hvad det skulle gøre men får ikke noget svar....

De regler der henvises til eksistere skam, eller har der ikke været noget at henvise til.

Har i overhovedet testet det program, som systemet har opfanget som BOT program?? for at se om det overhovedet er et bot program.

Værktøjet er testet ved alle kendte bots, og derfor lavet så det kan vise hvilke brugere der bruger bots.
Det er testet gennem flere uger, hvis ikke måneder.
Det er testet, så vi specifikt kan se, via visse handlinger og kommandoer, hvilke brugere har ikke spiller selv.

Det må vel have et navn lign. når det dukker op i jeres tool. det heller ikke første gang der er fejl/opstår fejl i programeringen fra INNO, så det ville jo heller ikke være et enestående tilfælde hvis toolet ikke fungere korrekt....

Det fungere korrekt, og virker helt optimalt.
Det er gennemteste, gennemført og har ingen fejl, som det er set før.

Det er heller ikke taget i brug, for der er 100% vished om de forskellige brugere.
Der er blevet helt øje med deres brugere gennem et stykke tid, før vi har skredet ind.
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
det kan sku ikke være så svært. beklager men orker ikke og læse det hele ;)

men lad brugeren skrive en klage til Liam eller verdens support, og lad support teamet fremlægge oplysninger om deres bevis så meget de kan ;)

fx. vores computer-server har fundet et bryd på reglerne pga. robot, den dato og det tidspunkt, vi har valgt og spærre dig pga. brudet.

hvor svært kan det være, for det vil aldrig nogensinde skade innogames eller os bruger hvad i skriver intern, ;)


jeg kan en sjov historie hvis det er Børn ? ;)
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det vil bare være noget mere klart og retfærdigt hvis SUP i fremtiden vil kunne henvise til det specifikke program, som tollet har opfanget det såkaldte program må have et navn, når som du selv skriver at det er gennemtestet på alle kendte bots så ligger det jo i systemet og i vil nemt kunne forklare brugeren han er permanent bannet fordi h*n har brugt BOT PROGRAM XXXXXXX i periode XXXX.

istedet for at give en uklar beskrivelse af hvorfor personen er blevet permenent bannet.

Kan ikke se hvordan sådan en oplysning skulle udgøre nogen form for sikkerhedsrecici i fremtiden.


Oplysningen vil bidrage med en bedre forståelse for hvorfor et ban er blevet fortaget. Og så vil brugeren nok også indse h*n er blevet bosted eller evt. kunne afdække fejl i programmet selv om det bliver hævdet fejlfrit lige nu.(er det forhåbentligt også)

Tror ikke selv på L har brugt et Bot program, men jeg kan jo bevises at have taget fejl der ;-) kan jeg høre.

lyder heller ikke til at være særligt godt bot program hvis det ik kan skaffe ham nogle flere ress at komme frem af med. vil jo virket tosset alt andet end hvis BOTTEN ikke farmede hvert 5 min fx ;-) Tihi
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det korte svar på hvad en bot er:

En bot er en mekanisme der kan foretage trivielle handlinger for dig uden du behøver at være ved computeren. Sagt med andre ord den kan klikke på fx anmod om råstoffer knappen for dig.

Så ja pipfuglen nogle af dem kan faktisk farme for dig, men det er ikke nødvendigvis det botten bruges til.
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan tilføje til Liams svar, at jeg selv har været med til at teste det nye tool for at se om det var til at få et falsk positivt resultat ved forskellige handlinger og havde ikke det mindste held med at få det til at vise os som bot-brugere.

Mellem de ting der blev testet er flere af de ting jeg ved der går rygter om skulle være det der var grunden til de udelukkede spillere blev udelukket og som disse spillere har sagt til jer andre spillere er grunden til de er ude. Her i bland kan nævne:confused:
  • Lade pc være tændt med grepolis åbent i lange perioder for at få en høj online tid..toolet ignorerede det.
  • Ikke reagere på captcha og endda opdatere siden igen og igen mens den står uløst..toolet ignorerede det.
  • Skrive fejl svar til captchaen MANGE gange og bede om ny captcha MANGE gange..toolet ignorede det.
Vi kunne ikke, uanset hvor meget vi prøvede at snyde toolet til at tro vi brugte en bot, få den til at reagere på os. Og har nogle af dem I sidder og snakker med der er udelukket sagt til jer en af ovenstående ting er grunden til de "fejlagtigt" er bannet, så bør I alvorligt overveje om de sidder og binder jer noget på ærmet.
Så det er både testet for at sikre opdagelse af flest forskellige bots og for at sikre det ikke reagere når der ingen bot er.


Personligt er jeg overbevist om at vi nu har et værktøj der med 100% sikkerhed viser der er brugt bot og er glad for at endelig kunne gøre noget ved disse spillere. Vi har så længe haft ærlige spillere der igen og igen har klaget over at man kunne slippe afsted med at bruge bot, jeg er glad for endelig at kunne sige til dem: Ikke længere!
Jeg håber da alle ærlige spillere der ønsker alle skal spille uden ulovlige hjælpemidler vil støtte op om at spillere der bruger bot skal straffes hårdt :Smile:

Jeg vil vælge ikke at kommentere dit indlæg Pip ud over dette, da det bare ville være en gentagelse af det svar du allerede har fået. Nemlig hvilken forskel skulle det gøre hvilken bot man har brugt, når de ALLE er ulovlige og man ikke kan "komme til" at bruge en bot uden at vide man gør det?
Bots er ikke noget man får på sin pc ved et uheld og de skal hentes og de skal sættes i gang når de skal benyttes.
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Sun sagde:
Lade pc være tændt med grepolis åbent i lange perioder for at få en høj online tid..toolet ignorerede det

Hvor længe perioder snakker i om her ?
Min står personligt med grepo åbent 24/7 min pc bliver aldrig slukket.
Så det eneste tidspungt jeg lukker grepo ned, er ved en fejltagelse eller en ufrivillig genstart ved opdateringer.

Så hvis det ikke har reageret på mig, reagere det ikke på tid :) (under Fu-and-nans-sans ) Brugeren
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe Foaly kom lige til at grine lidt da jeg læste dit indlæg det jo skrevet i sjov det sidste :p



Godt at se du har testet det igennem SUN er jeg glad for at læse :)

Men alligevel vil jeg holde fast i at det ville være god skik at oplyse tiltalte(straffede) om helt præcist hvad han er bannet for at have brugt. Og det vil gøre en forskel da det vil blive et mere synligt grundlag for bannet.

Da jeg egentligt lidt er af den opfattelse, at det at det bliver undladt skaber noget bad will hvilket umuligt er godt for INNO.

men tja man kan jo også vende den som SUP og sige man ikke vil gøre så meget ud af det så bare sige bussted og banned...


Men tommel op, for at toolet kan finde de her programmer :pro:
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor længe perioder snakker i om her ?
Min står personligt med grepo åbent 24/7 min pc bliver aldrig slukket.
Så det eneste tidspungt jeg lukker grepo ned, er ved en fejltagelse eller en ufrivillig genstart ved opdateringer.

Så hvis det ikke har reageret på mig, reagere det ikke på tid :) (under Fu-and-nans-sans ) Brugeren

Du er jo ikke bannet, så man skulle have computeren tændt med Grepolis åbent længere end dig som min. og det skulle jo så være mere end 24/7 :p
Så det er altså ikke nok at have Grepolis kørende konstant på pc'en :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe Foaly kom lige til at grine lidt da jeg læste dit indlæg det jo skrevet i sjov det sidste :p



Godt at se du har testet det igennem SUN er jeg glad for at læse :)

Men alligevel vil jeg holde fast i at det ville være god skik at oplyse tiltalte(straffede) om helt præcist hvad han er bannet for at have brugt. Og det vil gøre en forskel da det vil blive et mere synligt grundlag for bannet.

Da jeg egentligt lidt er af den opfattelse, at det at det bliver undladt skaber noget bad will hvilket umuligt er godt for INNO.

men tja man kan jo også vende den som SUP og sige man ikke vil gøre så meget ud af det så bare sige bussted og banned...


Men tommel op, for at toolet kan finde de her programmer :pro:

Så du syntes vi skal fortælle dem at vi har opdaget at du bruger denne bot, så du kan sagtens fortsætte med at bruge de andre du har? Undskyld mig, men for mig virker det tåbeligt at hjælpe botbrugere til at komme i gang igen....
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vil ikke tage bestemt parti i den pågældende sag vedhæfter mig bare en mangel på service i form af ordentlig forklaring til spilleren lige meget hvem det er.

Men syntes godt man som SUP kunne skrive som jeg skrev tidligere en smule mere dybdegående, hvilket tredjepartsprogram spilleren er bannet for at bruge. for god ordens skyld da der så ikke er nogen tvivl.

sad lige og skrev med en i dag hvor jeg fik beskeden her. det skal lige understreges at spilleren også er glad for toolet :)

[16:59:27] XXXXXXXX XXXXX (grepolis:( og lidt latterligt for vi servicere sku spillerne bedre med ordentlige forklaringer, men grundlæggende kan de vel ikke finde ud af at trække data for værktøjerne (chuckle)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
  • Lade pc være tændt med grepolis åbent i lange perioder for at få en høj online tid..toolet ignorerede det.
  • Ikke reagere på captcha og endda opdatere siden igen og igen mens den står uløst..toolet ignorerede det.
  • Skrive fejl svar til captchaen MANGE gange og bede om ny captcha MANGE gange..toolet ignorede det.

nu er jeg måske dum når jeg spørger men vil jeg kunne blive spæret da min cpu køre som sever i huset og dermed også som fix pungt da jeg har noget kørene på min maskine som der skal være kontaktbar 24/7 og jeg er ikke den tybe som lukker ned bare fordi jeg går i seng ?
de der captcha er det de såkalte rengestykker ? da jeg ikke lige kender noget til fremdesprog men ved godt hvad en grat og en kedl er ?
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du bliver kun bannet hvis du bruger bot, så nemt er det :)
Captcha er hvad den "test" der bruges både ved os i form af det regnestykke du snakker om og mange andre steder, for at tjekke det er et menneske der forsøger at få adgang og ikke en bot, hedder rigtigt ja :)


Pip, for sidste gang, hvad botten hedder er totalt unødvendig info og hverken vi eller de bannede kan bruge det til en pind. InnoGames har ikke for vane at fylde vores værktøjer med ubrugelige features eller spilde tiden med at sidde og udvikle ting der til der ikke er nødvendige.
Og da der IKKE vil blive udleveret guides til hvordan de spillere der allerede har vist de er villige til at snyde i spillet kan fortsætte med dette, så vil der ikke blive udleveret noget som helst til dem fra vores værktøjer! :)
Det ER surt at tro man kan slippe afsted med at snyde og så opdage det ikke er sådan, men at klage over ting som at vi ikke giver dem navnet de allerede kender på deres bot eller ikke vil give dem udskrifter de kan bruge til at undgå det næste gang, det er lidt at gribe efter halmstrå :p
 
Top