• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

ang suport og regler

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg starter en tråd her fordi jeg og måske andre syndes det er forkert at vi spiller bliver stemplet som løgner når/hvis vil klager over en spærring og syndes også at det med at vi skal bevise vores uskyld over for jer frem for at i lægger tingene på boret over for den spiller som bliver banet ?

1. bevisbyrten ligger hos suport ikke spiller
2. at vi bliver beskyldt for at lyve fra første trikker af og får at vide vi lige så godt kan ved gå at vi snyder selv og vi ikke gør
3. følger der skal være et klagested og ikke bare blive sendt tilbage til den suport hvis vi klager en afgørels

MVH
hammer9liv
 

Hermes

Forum Moderator
Grepolis Team
Moderator
Brugere
du kan altid klage videre ind til support, som sagt kan du klage helt op til innogames, hvis du føler der er sket en fejl.

image.aspx
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu valget du og svar på pungt 3 hvad med 1 og 2 og hvor er liam´s reglsæt blevet af ? og rigtig som du siger at vi bare kan klage men svaret der kommer tilbager er altid det samme at vi skal tage den med den suport som sider med sagen og da jeg og andre følger reglerne om at vi ikke må ligge ting op som er skrevet mellem suport og os så er det jo ikke nemt at bevise det du siger og ja jeg ved godt hvor innogames ligger da jeg engang har kørt min klage hele vejen til tyskland
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Regelsættet, fra 2010, er langt fra opdateret. Den er blevet fjernet indtil vi opdatere det.
Der var flere punkter, der ikke svarede til det nuværende regelsæt, som vi har i dag.

Derudover har vi flere sager i dag, der slet ikke er omfattet af den strafferamme. Derfor endnu en grund til opdatering.

Til dine punkter.
1. Det er ikke nødvendigvis rigtigt. Hvis vi udelukker brugere for et regelbrud (eller kontraktbrud, som sker), så er det typisk spillerens ansvar at bevise sin uskyld eller fortælle om sagen.
2. minder mere om en konstatering, så har ikke rigtig noget svar på den.
3. Du kan klage til InnoGames, hvis der er sket noget slemt. Er det en "almindelig" sag, bliver den ført tilbage.
Det højeste i de fleste sager, er mig, der kigger en ekstra gang på sagen.
 

Hermes

Forum Moderator
Grepolis Team
Moderator
Brugere
Liam´s regelsæt er så vidt jeg ved at blive opdateret, da folk ikke kan se forskel på scripts og bots , og der er der. Da bot faktisk er en robot.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Regelsættet, fra 2010, er langt fra opdateret. Den er blevet fjernet indtil vi opdatere det.
Der var flere punkter, der ikke svarede til det nuværende regelsæt, som vi har i dag.

Derudover har vi flere sager i dag, der slet ikke er omfattet af den strafferamme. Derfor endnu en grund til opdatering.

Til dine punkter.
1. Det er ikke nødvendigvis rigtigt. Hvis vi udelukker brugere for et regelbrud (eller kontraktbrud, som sker), så er det typisk spillerens ansvar at bevise sin uskyld eller fortælle om sagen.
2. minder mere om en konstatering, så har ikke rigtig noget svar på den.
3. Du kan klage til InnoGames, hvis der er sket noget slemt. Er det en "almindelig" sag, bliver den ført tilbage.
Det højeste i de fleste sager, er mig, der kigger en ekstra gang på sagen.

Det kan vil ikke tag 2 år og opdater en reglesæt den skal da være opdatet hele tiden for eller´s har man da overhovdet ikke noget og forhold sige til....Det synes jeg er svag af jer.....

Og hvordan skal man bevise sin uskyld hvis man ikke lige er helt med hvad i skriver jeg har stadig ikke fundet den bot eller hvad i nu finder på og kalde den...Hvor finder man den henne ikke fordi jeg vil bruge den...Den eneste bot jeg bruger er mig selv :) og hvis man ikke har brugt f.eks. bot... hvordan beviser du så det??? sender din pc til tyskland eller ?

Men synes da vis i er så sikker på at i har fundet noget på en spiller og han spørge om han må se nogen beviser på han har gjordet det kan jeg da ikke se det skulle være brud på innogames sikkerhed for hvis i har så sikker beviser på det er det jo ham selv det går ude over eller er det jer så ??????....

Men kan nu godt se det er nemmer og bare sende den samme klage hver gang en spiller spørger om han må se nogen bevis..Det kalder jeg topstyre tysk mentalitet (ja Jeg arbejde jo for siemens så ja jeg arbejder sammen med tysker hver dag)

Men i køre måske på samme måde som de gøre i i (USA) man er skyldig til det modsatte er beviste????

For i har vil ikke noget og skjule eller hvad??????

Mvh ibemil
 
Senest redigeret af en moderator:

Hermes

Forum Moderator
Grepolis Team
Moderator
Brugere
Liam´s regelsæt er så vidt jeg ved at blive opdateret, da folk ikke kan se forskel på scripts og bots , og der er der. Da bot faktisk er en robot.

Hvis du læste dette vil du se hvorfor.

og de vil snart komme igen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
man kan ikke bare lave nye regler og smide folk ud bagud...... i skal lige bevise over for folk hvad de har gjort hvis de ikke er enige ellers er det her spil sku ikke lovligt ......
mvh
paulgj
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ellers er spillet svindel
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
i et retssamfund for man en anklage og der ved kan man besvar men jeg ser det samme ske her som sker når vi klager er den samme linge bliver sendt op til flere gange ligesom af fortælle os at uandset hvad vi siger gider i ikke at tage det serriøst og man bliver bare vimletaf med en standart svar som ligger gemt når i har sendt det en gang så er det kreativt at bare copirer og sende igen ?
og da i stadig ikke vil svare på pungt 2 så må jeg jo gøre det samme

2. at vi bliver beskyldt for at lyve fra første trikker af og får at vide vi lige så godt kan ved gå at vi snyder selv og vi ikke gør

MVH HAMMER9LIV
 

Hermes

Forum Moderator
Grepolis Team
Moderator
Brugere
som sagt kender jeg ikke til din sag, men hvis det er angående brug af bots , er dette ikke tilladt, og bliver det opdaget, vil man blive bannet permanent , da det er brud mod Generelle vilkår og betingelser du acceptere når du opretter din profil.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
dette er ikke kun den sag der køre pt. men lige så meget generelt på at suport påstår at vi lyver (kan ikke bevis da jeg ikke må ligge det frem her ) og at det er fint med mig at dem som snyder bliver smit ud men da vi er 2 i dette hus som gerne spiller sammen men ikke gider det bølv vi har haft i fortiden så er vi bare 2 om en konto da vi jo blev spæret for at spille på samme internet med delt internet og stadi blevet spæret for at logge på på samme tid ? og der blev vi beskyldt for at være en spiller og ikke 2 selvom vi sider i hver vores ende at stuen så det med at det kun er denne sag men mange sager set gennem tiden som nu har fået mig til at bringe dette op her
men som sagt vil i stadig ikke svare på punkt 2

MVH HAMMER9LIV
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
man kan ikke bare lave nye regler og smide folk ud bagud...... i skal lige bevise over for folk hvad de har gjort hvis de ikke er enige ellers er det her spil sku ikke lovligt ......
mvh
paulgj

Reglerne har altid været de samme.
De er strafferammerne, der ikke er opdateret.

i et retssamfund for man en anklage og der ved kan man besvar men jeg ser det samme ske her som sker når vi klager er den samme linge bliver sendt op til flere gange ligesom af fortælle os at uandset hvad vi siger gider i ikke at tage det serriøst og man bliver bare vimletaf med en standart svar som ligger gemt når i har sendt det en gang så er det kreativt at bare copirer og sende igen ?
og da i stadig ikke vil svare på pungt 2 så må jeg jo gøre det samme

2. at vi bliver beskyldt for at lyve fra første trikker af og får at vide vi lige så godt kan ved gå at vi snyder selv og vi ikke gør

MVH HAMMER9LIV

Nu skal vi huske på, at dette ikke er et retsamfund, domstol eller hvad du ellers vil kalde det. Dette er et spil.
Vi har beviserne for at et regelbrud er fundet sted, ellers vil ingen blive udelukket i første omgang.
Vi udelukker ikke på baggrund af mistanke, men på baggrund af fastlagt beviser.

Der er enkelte årsager til, at vi ikke kan fremvise konkrete beviser, og dette er fx ved brud på kontrakten mellem InnoGames og brugerne.

Som jeg sagde før, så er dit punkt to bare en konstatering.
Der er ikke noget, der kan besvare det.
Kan du omformulere det til et spørgsmål, så skal jeg gladelig besvare det.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
snyd eller ikke snyd er i tvunget til og bevise over for alle de spillere i har smidt ud . ikke at jeg gider men hvis det kommer til det kan i få mig som op af stolen som spiller .

jeres regler i skriver på den her hjemmeside gælder også på trods af hvilke regler i nu læner jer op ad.
send mig en pm hvis ikke er enige med mig med det her hvis i ikke er enige ,længere er den ikke .

jeg kender kun en spiller pt der er spærret på grund af det det her men er overbevist om der er flere.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
svar gerne på dansk :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg forstår ikke helt hvad du mener Paulgj, vi har ikke pillet ved reglerne, eller lænet os op ad andre.

Reglerne er hvor de altid har været, og er ikke blevet ændret siden sidst, det blev annonceret :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som jeg sagde før, så er dit punkt to bare en konstatering.
Der er ikke noget, der kan besvare det.
Kan du omformulere det til et spørgsmål, så skal jeg gladelig besvare det.
jeg vil gerne vide hvorfor det er at vi som svar ved suport for at vide at vi ikke skal lyve og at det ikke hjælpe at sige sandheder men at vi vedgår de fejl vi har begåde ? dette er et citat som en suport har skrevet til en spiller mere end en gang i samme tråd ( og at det ikke nytter at lyve ) der bliver spilleren stemplet
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det kan lige så vel være en konstatering, at sandheden vil hjælpe, frem for at lyve sig frem :)

Jeg kan ikke svare på hvordan supporteren har ment det dog :)

Men det er et faktum at det ALTID vil hjælpe at komme med sandheden, frem for at lyve.
Da vi typisk kan pille løgnen fra hinanden.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det kan lige så vel være en konstatering, at sandheden vil hjælpe, frem for at lyve sig frem :)

Jeg kan ikke svare på hvordan supporteren har ment det dog :)

Men det er et faktum at det ALTID vil hjælpe at komme med sandheden, frem for at lyve.
Da vi typisk kan pille løgnen fra hinanden.
det er helt rigtig men da jeg selv har oplevet at få den samme linge smit i hovet af suport 3 gange i samme klage selvom at det jeg skrev var sandt så ved jeg ikke lige og man ikke vil følge sig stemplet af suport ? og da kone også fik samme svar som jeg gjore ved næsten samme klage så er vi jo stemplet ?eller hvad ?
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Personligt ville jeg da mene af i godt må uddelegere jeres påstande mellem den gældende supporter og den pågældende spærrede spiller.
det var da ihvertfald noget jeg gjorde da jeg var Sup i sin tid.

I mit lille forskruede hoved, Kan man jo ikke anklage uden af fortælle hva folk er anklaget for ?
eller er det bare mig.

ville svare til af politiet kom ud til dig, og smed dig i håndjern og råbte DU HAR OVERTRÅDT REGLERNE!
også uden af fortælle mere, i har fortalt de bannede spillere af de har overtrådt §7 ?
Ihvertfald i forhold til min tidligere viden. ville jeg mene det var den.

Og via den anmeldelse/straf - bryder i jo heller ikke nogle interne Innogames Regler ved af holde beviset lukket mellem feks
den sup's der står for straffede bruger og brugeren selv, så holdes infoen jo også kun mod skyldige og anklageren, Klart en overtrædelse af smide det på forum men ellers ikke, så er kan jeg da ikke se hvor overtrædelsen skulle ligge i forhold til de interne Innogames regler jeg fik da jeg blev support.

Så forstår ikke hvorfor af den bannede spiller ikke må vide hvorfor han er bandet. ( han får selvfølgelig af vide han er bannet pga af benyttelse af bug ) men wtf., Nogle spillere ved jo ikke en gang hvad en bug er., Så hvordan skal de så kunne udtale sig uskyldige,
Hvis i nægter af svare på tickets alla ( jeg bruger ikke bots, Aner ikke hva det er ) Dem svarer i så ikke på, og dog mister i så den spiller da han bliver til spøgelse efter hva 48 dage tror jeg.


Og noget helt andet, hvordan får i SÅ konkrete beviser mod af spilleren bruger en Bug ? I må da ihvertfald have fået noget nyt tools så, eller nye metoder.

Hell-Hawk
 
Top