• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Advarsel: pas på claus the great!

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja.
Han har faktisk været så tumpe dum at præsentere sig i sin mail til Kong Tut.
Utroligt nok. Men knægten kan jo bare godt lide at gå over grænsen, som man igen og igen har kunnet konstatere, hvis man har fulgt lidt med herinde, siden starten på Beta. Så måske er det egentlig ikke så overraskende, når det kommer til stykket.

Mailen er blevet anmeldt til support.
Så må vi jo se hvad der kommer ud af det.

X
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kender personligt ham som har overtaget brugeren, og jeg har intet med det at gøre udover at jeg kender ham, og sjov måde at beskylde andre på .
men lad os tage den via. support fordi så hvidt jeg ved må man vel gerne kende folk personligt uden man bliver kastet ud som mistænkt -.-
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg hører rygter om at der er sket noget i denne sag - kan vi få lidt insider-viden?

Noget med at "nogen" er spærret nu :pro:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sagen er slut

Mener ikke der er nogen grund, til at trampe mere rundt i denne sag, den har været forelagt support, og de har taget en beslutning, som alle bør tage til efterretning.

Det har aldrig været god stil at sparke til nogen der ligger ned.

Med ærbødig hilsen og hævet klinge


Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det handler sørme ikke om at sparke på nogen der ligger ned - det handler om muligt snyd!!!!!

Da vi ikke ved hvad som er sket så kunne det da være rart at høre hvad rygterne har på sig?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
support burde svare og stå ved deres handlinger

Mener ikke der er nogen grund, til at trampe mere rundt i denne sag, den har været forelagt support, og de har taget en beslutning, som alle bør tage til efterretning.

Det har aldrig været god stil at sparke til nogen der ligger ned.

Med ærbødig hilsen og hævet klinge


Skull

Her må jeg give skull ret
man skal aldrig sparke til en der ligger ned - når det er sagt
så skal man heller ikke snyde i spil den slags animerer jo ikke til respekt

Men hvis support så var sit ansvar bevist; ville man her i denne tråd skrive der er den og den spiller er bannet - det er en supportbeslutning og årsagen er internt imellem den bannede spiller og support, bannet er gældende i xx dage .
Derved vil vi undgå en masse unødigt gætteri og gensidigt pladder man er jo bekendt med de forskellige spilleres dårlige adfærd, så ingen grund til at pensle dette yderligt ud.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er fra supports side ikke "lovligt" på grund af vores tavsheds pligt osv.
At skrive om hvad en spiller har gjort og hvad der sker i en sag.

Dog til gengæld har folk tidligere jo været så gode til at snakke godt om sager af den her slags jo. MEN for at sige lidt så er der taget aktion i sagen/sagerne som har kørt det sidste stykke tid. Jeg er dog under tavshedspligt og kan ikke sige mere.

Så der vil højst komme en besked fra liam, hvis han føler det nødvendigt.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Slutningen på en Historie

DER BLEV SNYDT.
DET BLEV OPDAGET.
DET FIK EN KONSEKVENS.

Det er vel, hvad det her drejer sig om.

SKULL
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
NEMLIG...

Slut prut finale.
Vil folk have en detaljeret forklaring af historien må i finde den mellem venner eller dem som var indblandet.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg syns det kunne være godt både for spillet og spillerne at man fik at vide hvilken straf der er givet, hvor lang den er og hvorfor.

Det bruger man i mange andre spil - så hvorfor ikke her?

Det har en præventiv virkning at snyderne kan se at snydere bliver opdaget. Der vil altid være brodne kar i alle spil - jo mere der bliver synliggjort hvad straf der kommer og hvorfor - jo mindre snyd er der.

jeg personligt er fuldstændig ligeglad med informationen - den kan jeg som ærlig spiller ikke bruge til noget.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmmz

Jeg syns det kunne være godt både for spillet og spillerne at man fik at vide hvilken straf der er givet, hvor lang den er og hvorfor.

Det bruger man i mange andre spil - så hvorfor ikke her?

Det har en præventiv virkning at snyderne kan se at snydere bliver opdaget. Der vil altid være brodne kar i alle spil - jo mere der bliver synliggjort hvad straf der kommer og hvorfor - jo mindre snyd er der.

jeg personligt er fuldstændig ligeglad med informationen - den kan jeg som ærlig spiller ikke bruge til noget.

Man har vel stadig sine rettigheder om man er tyv eller lovlydig borger det vil da på ingen måde være fair at hænge nogen som helst ud i et offentligt forum fordi han har snydt/stjålet/løjet der er regler od de regler gælder for alle Fair spiller eller Unfair spiller.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der vil ikke blive skrevet, at nogen er udelukkede, hvor lang tid og på hvilket grundlag.
Spillere skal ikke "hænges" ud af deres syndere. Det er mellem den pågældende spiller og support teamet. :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
straf og fairplay

Man har vel stadig sine rettigheder om man er tyv eller lovlydig borger det vil da på ingen måde være fair at hænge nogen som helst ud i et offentligt forum fordi han har snydt/stjålet/løjet der er regler od de regler gælder for alle Fair spiller eller Unfair spiller.

Jamen dog nu skal vi spille efter fair play og den slags ... det vil da være glædeligt.
Men når man så påberåber sig rettigheder så er det jo sådan at der tidligere har være en sag hvor en spiller blev bannet, end ikke dem der var involveret blev ordentligt orienteret.

Og i et samfund er man uskyldig til man er dømt snyder man så idømmes man straf for sin handling - dette indebærer blandt andet at det omgivende samfundt bliver orienteret og alle kan se hvem synderen er så beklager Dipz0r dine argumenter er ikke holdbare.

Og endnu værre ledelsens holdning er det endnu mindre .. der er ikke en eneste på hele spillet der ikke han søge og finde de informationer nogle spørger efter - så mand jer dog op skriv i klar tekst følgende :

Der er xx antal spillere der er bannet for dobbeltkonto det er bannet da vi i support har undersøgt og fundet beslyldningerne omkring dette korrekte.

Det indeholder ingen navne eller noget der hænger nogen ud, men det viser at i ikke er en samling nikkedukker og min personlige og sikkert mange andres respekt for jer vil vokse betragteligt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen dog nu skal vi spille efter fair play og den slags ... det vil da være glædeligt.
Men når man så påberåber sig rettigheder så er det jo sådan at der tidligere har være en sag hvor en spiller blev bannet, end ikke dem der var involveret blev ordentligt orienteret.

Og i et samfund er man uskyldig til man er dømt snyder man så idømmes man straf for sin handling - dette indebærer blandt andet at det omgivende samfundt bliver orienteret og alle kan se hvem synderen er så beklager Dipz0r dine argumenter er ikke holdbare.

Og endnu værre ledelsens holdning er det endnu mindre .. der er ikke en eneste på hele spillet der ikke han søge og finde de informationer nogle spørger efter - så mand jer dog op skriv i klar tekst følgende :

Der er xx antal spillere der er bannet for dobbeltkonto det er bannet da vi i support har undersøgt og fundet beslyldningerne omkring dette korrekte.

Det indeholder ingen navne eller noget der hænger nogen ud, men det viser at i ikke er en samling nikkedukker og min personlige og sikkert mange andres respekt for jer vil vokse betragteligt.

Syntes du skal læse havd du signede dig op til der står ingen steder der at du kan stille nogen krav kan man ikke lide spillets regler spiller man det forkerte spil support har nogen regler de skal følge alle er over dem som svin over ugle bræk når de laver en fejl men nu når de følger de regler der er så er i på samme måde svært at være support nu om dage.

syntes seek giver det bedste svar der kan gives her og især til dig da spilleren intet har med dig eller din alliance at gøre.

http://legal.innogames.de/?type=agb&game=grepo&market_id=dk <------ Der er lidt læse stof noget du Accepterede da du startede med at spille at du måske ikke læste det ja det jo så faktisk forbudt :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og det her er så EN enkel linie i får fra mit regelsæt:
Ingen information om suspensioner, udelukkelser eller straffe skal offentliggøres.

Dertil syntes jeg i skal tage det roligt. Vi i supporten vil på ingen måde lade snydere blive ved med at spille. Personen er blevet fundet skyldig i nogle ting og er denne gang fået en meget hård straf.

Hvorfor i vil vide hvad det er og hvordan og hvor længe kan jeg ik se hvad skulle gøre forskellen på at MAN IKKE SKAL SNYDE LIGE MEGET HVAD.
Vi i supporten kigger dagligt efter snydere og straffer der efter. Men ja jeg har sagt alt der måttes. Så kom videre og hver da glad for at der er en snydere mindre i blandt jer.

Nyd spillet, hyg jer, kom videre. Vær glade, lad nu vær med at køre rundt i det samme hele tiden. Tænk hvor dejligt det er at i har os supportere som holder øje og hjælper jer andre til et dejligt spil (forhåbentlig) Dem som har været indblandet har fået sagen at vide og hvad der er sket. I andre burde være glade.

Det er jo ikke grøn hvidkåls tid hvor i andre kan måde op med rådne tomater og beskyde den skyldige, rulle ham i tjære og fjer og gå hjem og hygge jer i laden. ;-)

Det eneste "vi/jeg" kræver er at i tænker på hvor dejligt det er at nogle enkelte personer sørger for at i andre kan spille det her spil og hvor alle så godt som muligt er lige og ikke har snydere mellem jer.

:pro:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lige en afsluttende bemærkning fra mig

De indlæg jeg har haft i denne sag, har godt kunne virke som om jeg ønskede at lægge låg på, dem der mener dette har fuldstændig ret.

Dette er ikke for at beskytte nogle eller nogen, men fordi det er løst af support og det er gjort så alle herinde kan føle sig trygge ved spillet.
Jeg HADER snydere, men jeg bryder mig heller ikke om folk med et perifidt behov for at hænge andre ud.

Og lige for en ordens skyld jeg tilhøre kredsen bag anmeldelsen af denne sag, men vi har intet behov, for at nogen skal hænges ud.
Det er løst og det må være nok for alle.

Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen dog nu skal vi spille efter fair play og den slags ... det vil da være glædeligt.
Men når man så påberåber sig rettigheder så er det jo sådan at der tidligere har være en sag hvor en spiller blev bannet, end ikke dem der var involveret blev ordentligt orienteret.

Og i et samfund er man uskyldig til man er dømt snyder man så idømmes man straf for sin handling - dette indebærer blandt andet at det omgivende samfundt bliver orienteret og alle kan se hvem synderen er så beklager Dipz0r dine argumenter er ikke holdbare.

Og endnu værre ledelsens holdning er det endnu mindre .. der er ikke en eneste på hele spillet der ikke han søge og finde de informationer nogle spørger efter - så mand jer dog op skriv i klar tekst følgende :

Der er xx antal spillere der er bannet for dobbeltkonto det er bannet da vi i support har undersøgt og fundet beslyldningerne omkring dette korrekte.

Det indeholder ingen navne eller noget der hænger nogen ud, men det viser at i ikke er en samling nikkedukker og min personlige og sikkert mange andres respekt for jer vil vokse betragteligt.

Nu må jeg da lige lufte lidt meninger her...

Det er da utroligt, at dette browser spil gang på gang på gang på gang (kunne blive ved) skal sammenlignes med det virkelige liv, de virkelige love og retsystemer..

Dette er et browserspil der IKKE foregår i det virkelige liv. Det er en website, hvor folk skal have det godt og hyggeligt.

At man hænger folk ud, der snyder osv, er ikke med til at skabe god stemning og hygge. Men blot en skræmmekampagne til, at få folk til at stoppe med det. Og til hvilken nytte? Jeg kan absolut ingen grund se til at vi skal hænge folk ud.
Og jeg gider da absolut ikke tælle fra dag til dag, hvor mange der er bannet og hvad de er bannet for. Og gider da ikke opdatere listen, da inaktive konti bliver slettet efter en vis periode.
Du kan jo angribe alle spillerne på kortet og se om de er bannet, og der kan du lave din egen liste og poste den ;) (ups, fik jeg sagt hvor let det er selv at finde ud af om spilleren har snydt eller hvad, nu hvor det flere gange er fortalt at vi ikke udgiver denne slags info?)

Bare mine ord. Min holdning!
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Liam ikke vred Liam skuffet

Liam ikke vred Liam skuffet:pro::pro::pro:
 
Top