• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Advarsel: pas på claus the great!

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mine kære fyrster og fyrstinder!
Skrappe rivaler, kære venner, ærede fjender og gavmilde malkekvæg!
Alle som een, respekterede for det I hver især kan, og det I hver især gør.:pro:

Jeg vil lige advare jer imod at indgå aftaler med en spiller som har vist sig ingen som helst ære eller stil at have.
Det drejer sig om claus the great.

Indgå ingen aftaler med ham.
Han vil så bryde dem.

Bevis nr. 1:

clausthegreatsiap.png


Bevis nr. 2:

clausthegreatsfrsteangr.png


Bevis nr. 3:
clausthegreatsandetangr.png


Ja, billederne taler jo for sig selv, mine damer og herrer.
Og det var så det syn der mødte min hirdsmand Kong Tut, da han trallende og fro loggede på til en hyggelig gang Grepolis over frokosten.
Så blev frokosten pludselig til aske i hans mund, da han måtte se sig tørret, forrådt, dolket, af denne ÆRELØSE KÆLTRING som vover at kalde sig claus the great.

Jeg siger vover, med et vist overlæg, fordi Kong Tut nu fortæller mig at den spiller som nu styrer denne profil, ikke er den samme, som i sin tid oprettede claus the greats rige, og indgik den oprindelige IAP. Imidlertid har denne nye spiller af profilen også bekræftet at han gerne ville ære IAPen. Og som det fremgår, har han end ikke besværet sig med at slette sporene efter sin amoralske ligegyldighed i forhold til indgåede aftaler.

Nuvel, så blev vi så kloge.
Moralen kan måske være at spillere som overtager frugten af andres hårde arbejde, ingen moral har.

Vogt jer i hvert fald for ham. Han er en giftig snog.

Ærbødigst

Xenophon
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis det er sandt at det er en anden person - så er det jo regelbrud og skal meddeles til support!!!!!!!

§1) Én konto per spiller
Spiller kan spille i hver verden med én konto. Videregivelse af en kontos kodeord er forbudt. En konto må kun blive spillet af en enkel spiller.

Eksempel:

Det er tilladt at være flere brugere på en computer, dog deler disse spillere internet forbindelse og skal notere sig om § 2.
Det er forbudt at kontrollere andre end din egen konto, selv hvis spilleren er fraværende af den ene eller anden grund.
Det er forbudt at opnå uautoriseret adgang til en anden konto.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er sandt, Raum. Det ville være regelbrud, hvis det da ellers passer.
Men det er svært at bevise den side af sagen med sikkerhed.

Enhver kan jo komme og påstå han er en anden end han var før, i dette medie.
Jeg tænker selv at claus the great måske bare er begyndt at blive lidt vel ligeglad med spillet, og nu bare sidder og skaber sig, i forhold til almindelig pli, i håbet om at folk skal lægge en masse tid og energi i ham, så han da kan få masseret sit svage(/tydeligt inkonsekvente) ego.

Med hans nuværende opførsel, hvem han så end er, og om det så er ham (den samme biologiske entitet) der har beskæftiget sig med at opbygge kontoen, eller ej, så virker han i hvert fald meget ligeglad, når han vil blæse så kategorisk på sine aftaler.

Det er hvad jeg bider mærke i, og brokker mig over.


Sålænge der kun er et enkelt menneske i den anden ende, og den person i øvrigt ikke har flere konti, så fred være med resten: om kontoen er blevet uretmæssigt overdraget mellem to personer eller ej. Jeg kan ikke vide det, og jeg er ærligt talt flintrende ligeglad med det. Det er jo også bare udenomssnak i forhold til det egentlige problem her, som jeg ser det.

Det her handler om en virkelig dårlig og upålidelig spillestil, og manglende respekt for folk der laver aftaler med ham.

Ikke om hvorvidt innogameslovens paragraffer er blevet overholdt til punkt og prikke. Ikke for min del, i hvert fald.
Den side af sagen må support ligge og rode med, hvis de da ellers gider.

X
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Giv ham da igen :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Han får igen.

Bare rolig.
Men når der rykkes på ham bliver det for at tage byer.
Ikke for at give ham kamppoint som medalje for at spille dårligt.

X
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hmmz

Han får igen.

Bare rolig.
Men når der rykkes på ham bliver det for at tage byer.
Ikke for at give ham kamppoint som medalje for at spille dårligt.

X

Jamen mener i det lyder det godt at i ikke bare deffer :)

men vil stadig gerne se det ingame og ikke bare på forum.

Men er det en anden der har spillet så skriv til support
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen mener i det lyder det godt at i ikke bare deffer :)

men vil stadig gerne se det ingame og ikke bare på forum.

Men er det en anden der har spillet så skriv til support

Vi er vældigt glade for at 'deffe'. Det er ganske enkelt god strategi, hvor man ikke er på vej til at ekspandere.
Til forskel fra små hidsige folk som i Sparta, der jo ret beset kun er trækheste for f,.eks. AB, med deres meningsløse angreb. Det må da være dejligt sådan at have tumper til at angribe een hele tiden, hva Dip? ;)

Så ja, naturligvis vil du da gerne se det. Og held og lykke med at få nogen flere tumper til at trække din stridsvogn, også. Lol.
Nu har du jo, apropos, trukket vores et stykke, her det sidste døgns tid.
Vi siger så Mange Tak for hjælpen. :)
Hvis nu du lægger dig rigtig godt i selen kan du - måske - få lov at tage den by, også. Den ligger lidt afsides i forhold til vore øvrige jorder.
(Kom kom! Fremad, lille hest! *klikker opmuntrende med tungen*)

X
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ahuasa

Vi er vældigt glade for at 'deffe'. Det er ganske enkelt god strategi, hvor man ikke er på vej til at ekspandere.
Til forskel fra små hidsige folk som i Sparta, der jo ret beset kun er trækheste for f,.eks. AB, med deres meningsløse angreb. Det må da være dejligt sådan at have tumper til at angribe een hele tiden, hva Dip? ;)

Så ja, naturligvis vil du da gerne se det. Og held og lykke med at få nogen flere tumper til at trække din stridsvogn, også. Lol.
Nu har du jo, apropos, trukket vores et stykke, her det sidste døgns tid.
Vi siger så Mange Tak for hjælpen. :)
Hvis nu du lægger dig rigtig godt i selen kan du - måske - få lov at tage den by, også. Den ligger lidt afsides i forhold til vore øvrige jorder.
(Kom kom! Fremad, lille hest! *klikker opmuntrende med tungen*)

X

jeg leger bare :) havde fyldte lager :p

men jo kan godt se hvad du mener med sparta har os taget byer der uden modstand har da fået til 1 by mere ved at lege med jer kan ikke lige se hvad du mener med at trække jeres stridsvogn
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tjoh men da du jo (endnu) ikke har taget nogen byer fra os, betyder det, at hvis man kan sige at du har fået en by mere ved at lege med os, har vi fået to mere, ved at lege med dig. Det handler kun om hvilken side der slår bedst ihjel.

I modsat fald må du lige pege på hvilken by du troede vi, i skrivende stund, havde tabt til dig, så skal jeg gerne korrigere, for så husker du forkert.
Vi har tabt een enkelt by siden Lohengrenos blev oprettet, så det er til at finde rundt i regnskabet. Og det var ikke til dig. :)

X
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tjoh men da du jo (endnu) ikke har taget nogen byer fra os, betyder det, at hvis man kan sige at du har fået en by mere ved at lege med os, har vi fået to mere, ved at lege med dig. Det handler kun om hvilken side der slår bedst ihjel.

I modsat fald må du lige pege på hvilken by du troede vi, i skrivende stund, havde tabt til dig, så skal jeg gerne korrigere, for så husker du forkert.
Vi har tabt een enkelt by siden Lohengrenos blev oprettet, så det er til at finde rundt i regnskabet. Og det var ikke til dig. :)

X

Med fået 1 by mere mener jeg at jeg har kultur til en by hvilket er hele min ide med dette jeg manglede kultur points at starte oprør giver altid en satans masse Kamppoint til både angriber og defender
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Med fået 1 by mere mener jeg at jeg har kultur til en by hvilket er hele min ide med dette jeg manglede kultur points at starte oprør giver altid en satans masse Kamppoint til både angriber og defender

Får man flere KP når man starter oprør end med normalt angreb eller hvordan skal dit indlæg forståes?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Får man flere KP når man starter oprør end med normalt angreb eller hvordan skal dit indlæg forståes?

Starter du oprør Deffer de byen op så kommer du igen er der flere KP at hente er på den måde det skal ses
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så forstår jeg bedre dit indlæg.

Jeg vil nu sige at det er nemmere at finde en MEGET stor spiller og trække KP ud af - det er også mere ærligt end at banke KP ud af de små spillere.

Så behøver man jo heller ikke sende nok til at starte oprør - der står jo altid tropper.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så forstår jeg bedre dit indlæg.

Jeg vil nu sige at det er nemmere at finde en MEGET stor spiller og trække KP ud af - det er også mere ærligt end at banke KP ud af de små spillere.

Så behøver man jo heller ikke sende nok til at starte oprør - der står jo altid tropper.

små spillere så spillere med 4 byer er små spillere :/

husker jeg rigtigt havde spillere dette indlæg er rettet om 2 byer da jeg startede :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har ift. til emnet om overdragelse af sin konto til en anden spurgt support og de har svaret følgende (Support har tilladt at jeg citerer direkte her:(

"Hvis den nye spiller som overtager kontoen ikke har en anden i forvejen så er det ok.

Den nye spiller skal så bare ændre email, kodeord, info på profilen og så videre. Så den gamle bruger ikke har tilgang til profilen. Derfra vil det være ok.
"

og

"hvis spilleren sætter sin egen konto til sletning af den grund at personen spillere videre på en ny. Så er det tilladt da personen jo så stadig kun spiller på 1 konto.

Det eneste er kun at personen ændre den nye konto så det kun er den ene person som har tilgang til kontoen.

Med Venlig Hilsen
Grepolis Support
"

Så skulle tingene være skåret ud i PAP - så der ingen tvivl er om overdragelse af konti mere

:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
X, hvis du synes Claus the great trænger til en omgang ..
Så giv ham det, vi andre har ikke brug for at vide hvilken taber han er (ifølge dig). Mvh
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
X, hvis du synes Claus the great trænger til en omgang ..
Så giv ham det, vi andre har ikke brug for at vide hvilken taber han er (ifølge dig). Mvh

Mangler mere deff :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
X, hvis du synes Claus the great trænger til en omgang ..
Så giv ham det, vi andre har ikke brug for at vide hvilken taber han er (ifølge dig). Mvh

Det joachim her prøver at sige er, at han gerne vil have at Lohengrenos skal være trækdyr for den konto han på ulovlig vis har overtaget fra claus the great, nu hvor han ikke kan komme med i vores alliance. Hverken med sin egen, eller med claus' konto. Det skyldes at joachim er joachim, uanset hvad han kalder sig, eller hvor mange konti han spiller med. det er derfor han ikke kan komme ind hos os.

Det gør mig dog ondt for KA at de sådan er blevet infiltreret af en spiller der snyder, og som de før har haft med, men smidt ud, og jeg er lidt skuffet over BeeX fra Fugle Ungerne som da vist godt har været klar over hvad der egentlig foregik...

Til joachim: jeg synes du skal holde op med at snyde i de spil du spiller, joachim. For ja, det betyder at du er en taber, når du ikke kan spille efter reglerne og have nok i det. Hav en god dag, lille ven.

X
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Beviser!!!!!

Det joachim her prøver at sige er, at han gerne vil have at Lohengrenos skal være trækdyr for den konto han på ulovlig vis har overtaget fra claus the great, nu hvor han ikke kan komme med i vores alliance. Hverken med sin egen, eller med claus' konto. Det skyldes at joachim er joachim, uanset hvad han kalder sig, eller hvor mange konti han spiller med. det er derfor han ikke kan komme ind hos os.

Det gør mig dog ondt for KA at de sådan er blevet infiltreret af en spiller der snyder, og som de før har haft med, men smidt ud, og jeg er lidt skuffet over BeeX fra Fugle Ungerne som da vist godt har været klar over hvad der egentlig foregik...

Til joachim: jeg synes du skal holde op med at snyde i de spil du spiller, joachim. For ja, det betyder at du er en taber, når du ikke kan spille efter reglerne og have nok i det. Hav en god dag, lille ven.

X

Har du noget CLEAR FACT eller kaster du bare mudlort ud i rummet og beskylder en spiller for snyd uden at vide en skid hvis du har beviser så vil jeg gerne se dem kaster du bare med mudlort bedes beskyldninger som dette virkelig overvejes før man beskylder en spiller for snyd
 
Top