• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

2.0 og gamle verdener (spørgeskema)

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I forhold til hvor mange "forskellige" spillere der er her i grepolis dk. Så føles det mest af alt som om en kæmpe del slet ikke har haft afstemt i spørgeskemaet.

På epsilon er der 2500 personer registreret. Men lad os runde ned til 2000 for at have en "aktiv spiller" som beregning. Dertil var der så som nævnt 677 som har stemt.
Så selvom en del spillere er fjernet som "måske" er inaktive så har ikke engang halvdelen af spillerne (som forhåbentlig er enkelt personer) ;-) altså stemt.

Så mest af alt lyder det jo til at mange har været helt ligeglade, med den her afstemning. Så jer der sidder tilbage og syntes det hele er lort, skal ikke rette henvendelse til os i grepolis teamet, men mere til jeres "medspillere" om at de skulle have haft fingeren ud af ***** og klikkede på musen til at stemme.

Alt nyt har det ofte svært, noget åbenbart mere. Hvis grepolis havde startet med 2.0 "grafikken" men nu var lavet om til det gamle system, stadig med VV og så videre. Men hvis vi nu siger at grafikken var blevet lavet om. Så jeg sikker på at lige så mange i er nu som siger lort, så ville lige så mange personer siger lort, til hvis det gamle grafik var blevet lavet og 2.0 var fjernet.

Der vil altid være sure personer i en afstemning lige meget hvad. før og efter. I har fået 2.0 og en mulighed for at få slutspil på verdenerne. Men nu det heller ikke i orden. Så hvis vi ændre tilbage til det gamle grepolis, er der ingen rigtig form for slutspil til verdenerne. Derved få en ny diskution om at det er lort at der ikke kan afsluttes.

Ring i ring kan man køre. Sagen er ikke hvor mange runder man køre, men om det kilder i maven hver gang.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg kan ikke vide hvem der har stemt og hvem der ikke har stemt, nå i kommer med en afstemning stemmer jeg selvfølgelig. og går ud fra at andre som spiller spillet, gør det samme. jeg har normalt heller ikke noget imod demokrati overhoved. men er der så mange inaktive som du siger, så kunne det jo os være et håb fra deres side af, at det hele blev glemt igen omkring de gamle verdener. det kunne tænkes. jeg er ikke den store computer nørd, så ved ikke om i er nød til at slette måden man vinder verdenerne på hvis i ændret en server om til det gamle. jeg har intet imod måden man skal vinde serveren på, men jeg har noget imod at jeg skal sidde og trykke på byoversigten konstant og hele tiden nu. har jeg lavet tropper skal jeg trykke på byoversigten, har jeg lige bygget noget i en af mine byer, ja så skal der trykkes på byoversigten. før i tiden på gamma, kunne vi i vores alliance se alle vores tråde i forummet på en gang, nu skal jeg gudhjælpemig sidde og bladre vores forum igennem. og så er alle vinduerne blevet lavet så små så man sidder og kigger på alt nå man bare gerne vil se på sin byoversigt, der er så meget jeg hader ved det her nye system så jeg enda sidder og glemmer tingene nå jeg sidder herinde og skriver det. som sagt et kæmpe håb om bare en verden vil være ved det gamle evt, stadig med VV og måden man vinder på. hvis det kan lade sig gøre. jeg tror ihvertfald at der vil være mange flere på den gamle verden så. jeg er kun på gamma pga få personer der har overtalt mig til det nu. og håber at den verden snart bliver vundet forhåbentligt hurtigt. og så blir jeg desværre nød til at stoppe, for som sagt det nye system her gider ikke bruge min tid på. jeg ser efter om jeg blir angrebet og det er det, jeg gider ikke engang til og skulle begynde og erobre de latterlige landsbyer.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha og i det samme blir jeg angrebet, og finder nu ud af at man ikke engang kan bruge sine gude kræfter mere for at se angrebet. er det tilfældet?? for så gider jeg ikke engang og blive her indtil at der er nogen der har vundet gamma
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hades er blevet indsat på alle de gamle servere :)
er der problemer med denne, så meddel det venligst.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvornår er det at man kan begynde at bygge verdens vidundere i gamma:Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvornår kan vi forvente en afklaring på hvorvidt der bliver sat gang i vidundere på gamma? Der er trods alt en enorm forskel på om vi taler uger eller halve år
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du kan jo regne dig frem til det. Jeg ved ikke hvornår gamma startede eller hvad jeres samlede point er. Men her er kravene:


Krav for at en verden kan starte VV byggeri:

Verdenen skal mindst have eksisteret i 6 måneder.
Summen af de 50 øverste alliancers point skal mindst være 250 millioner.

Hvis en verden dog ikke har opnået de 250 millioner point, efter de 6 måneder vil kravet falde med 13 millioner hver måned.
 
D

DeletedUser152

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dvs at vi på gamma først kommer til at se vidunder om 12-14måneder kæft hvor nedren! og det kommer til at tage længere tid på de andre servere :-S
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sådan som det ser ud lige pt, så ja :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Christ!

http://forum.dk.grepolis.com/showpost.php?p=9166&postcount=14

Som skrevet her, er det ikke muligt, at indsætte vidunderne før tid.

Jeg syntes der blev indikeret at det kunne speedes op??

Hvornår regner i så fra tidsmæssigt? 6 mdr fra Gamma startede eller 6 mdr fra opdateringen?

Døden; ja hold da kæft - så kommer jeg da ihvertfald IKKE til at deltage, ikke på vilkår om jeg venter så længe - det i forvejen MEGET begrænset i hvilket omfang aktivitetsniveauet på gamma er steget efter opdateringen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvad for en fisk :/

håber ikke det er fra opdateringen så kommer vi jo ikke igang med vidundere før om 1 år :S

Kunne man ikke smide serveren op i hastighed hvis ikke man kan speed op for vidunderaktivering.

Køre serveren med en hastighed på 10 så er folk lidt mere villige til at spille og vokser hurtigere
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den tæller fra serverens start, og ikke fra 2.0 blev implementeret.
Men jeg har gentagne gange ønsket en "knap", der kan aktivere vidunderne for os.

Ellers må vi sætte noget andet slutspil i gang!

Hastigheden kan ikke ændres, uden at det hele "bugger" igen..
 
D

DeletedUser152

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Når men hvis det er fra serverens start så skal vi kun vente 9-11måneder på gamma i stedet xD
 
D

DeletedUser872

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja indsæt noget andet slutspil på alfa, beta og gamma
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så må du komme med noget andet ja :S

Eller give os alle sammen 30% ´´Gratis´´ byslots så vi kan vokse så vi kan komme igang, er bange for at om 9 måneder med erobringer som kun foregår fra hinanden så er vi ikke kommet meget videre i de millioner :p
 
D

DeletedUser152

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså kan kun sige at de lavede en kæmpe fejl da de sagde at der skulle være de samme betingelser for de danske servere som de engelsk eller for den sags skyld resten af verden da vi jo ikke er særlig mange spillere!

EN1 Enter Alpha Section
5,951 players, 29,339 alliances, 359,425 cities

DK2 Vælg Beta
751 Spillere, 1,453 Alliancer, 19,937 Byer

Her har vi den engelsk og danske server med flest byer.... Er jeg den eneste der kan se en lille forskel?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi kan heller ikke give 30 gratis kulturniveauer :(

Men hvad kunne et alternativ til et slutspil være?
Vil meget gerne høre forslag, så der kan evalueres på det.

Altså kan kun sige at de lavede en kæmpe fejl da de sagde at der skulle være de samme betingelser for de danske servere som de engelsk eller for den sags skyld resten af verden da vi jo ikke er særlig mange spillere!

Helt enig.. Og håber, at der kan gøres noget ved det!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi kan heller ikke give 30 gratis kulturniveauer :(

Men hvad kunne et alternativ til et slutspil være?
Vil meget gerne høre forslag, så der kan evalueres på det.



Helt enig.. Og håber, at der kan gøres noget ved det!


Sidst du spurgte om forslag skød du alt i sænk, og endte med at sige alt du kan gøre er at stoppe for tilmeldinger og starte serveren forfra.

Så hvor vil du hen med det den her gang, bruge vores tid endnu engang på ingen ting ?

Eller bare starte en spørgerunde igen, som ender med vi nakker alle de små spillere der mener der er gang i den også kommer vi da aldrig videre.
 
Top