• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

2.0 og gamle verdener (spørgeskema)

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er guden Hades ikke med i 2.0 pakken til beta? Det synes jeg fandme er lidt nederen!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg får en fejlrapport fra jer, spillere, der spillere og kender jeres konto, og kender til den fejl, i beskriver, derfor må i nødvendigvis, kende fejlen bedre end, hvis en tredjemand kig ind på din konto og skulle først finde byen, så fejlen, så teste det, ved at sende tropper det ene og det andet sted hen..

Dertil, vil i, spillerne, brokker jer over, at der lige pludselig var tropper, der blev sendt afsted, tropper i skulle bruge til alle mulige andre ting.
Hvis fejlen omhandler andet, så skal det også testes, og igen, så skal vi sætte os ind i din konto, dine byer, fejlen og derefter teste den.

Det er meget nemmere, at med din fejlrapport, at sende bevis for fejlen. :)

Nej, hør nu..det er da ikke alle der kan finde ud af at tage screenshots, kopiere dem til paint, beskære dem, gemme dem på sin comp..finde en online browser, hvor man kan uploade sine billeder, for hernæst at lave et link og sætte ind her til jer, og det er heller ikke alle der har tiden til at sidde og gøre det..

Det er sgu da ikke vores problem, at der er bugs i spillet. ...vi bruger vores penge på det her spil, så har det bare at virke, og gør det ikke det, så skal vi vel ikke bruge ekstra ressourcer på at løse Innogames' fejl????

Iøvrigt er det forsent med det screenshot, for jeg har nakket det skide KS!!!:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så du siger altså helene at du gir lov til at vi som supportere logger ind på jeres konto og med din tilladelse får fuld styring til at genskabe de problemer du har berettet?

For så vil jeg da logge ind på alle folks kontoer i alfa og beta og begynde at sende angreb afsted og lave andre ting på folks kontoer, nu du har for svært til at finde ud af hvordan man gør.

Så tak, jeg vil logge ind om et øjeblik og begynde at lave ting og sager på din konto. Men det skal du ikke tage dig af, jeg gør jo bare mit arbejde som du siger.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg aner ikke, hvad du snakker om, og hvis du fucker mere op i det her spil, end det er i forvejen, så tror jeg det eneste du opnår er at jeg stopper, så hvis det er din hensigt, so be my guesst!!!

Det er jo selvklart at meningen er, at når vi spillere rapporterer en fejl..som jeg gjorde da min by var under erobring, at du som supporter SKULLE have taget et screenshot af siden og rapporteret det til Innogames..

man kan sgu da ikke forlange at alle spillere i et spil skal kunne have IT-færdigheder..nu må du altså tage sig sammen.. over halvdelen i min ally VED IKKE, hvordan man tager screenshots..og hvorfor skal de også vide det..det skal man åbenbart kunne for at spille det her spil, fordi vi som spillere skal lave jeres arbejde...altså, nej Seek..du er helt forkert på den her..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen for at kunne hjælpe dig er jeg jo så nød til det.
Men samtidlig har vi jo også før haft samtalen om at supportere (dog kun med høj rang) kan "styre" kontoer, så vil du være klar på at jeg dagligt logger på din konto for at tjekke de fejl de beretter ?

Med henblik på at der skal gøres ting på din konto for at genskabe eventuelle fejl?
DET er hvad jeg spørger dig om. om jeg "fucker" noget op i dit spil ? tjae,,, jeg skulle jo gøre mit arbejde siger du. Eller hvad? nu trækker du allerede i land igen? ja jeg er forvirret!!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg siger det nu igen med nogle få ord..

Du skal gøre det mens det sker og ikke efter det er sket, vel..

Da jeg havde erobring og du selv sagde det så helt uoverskueligt ud, skulle DU have taget et screenshot, fordi DU er supporter og ikke bedt mig om det..jeg kan så tilfældigvis godt finde af det, men nu gentager jeg lige mig selv igen..DET ER DER MANGE ANDRE DER IKKE KAN... hvad skal de så gøre, Seek???

Tage et IT- kursus for at kunne spille det her spil, så de kan gøre dit arbejde..

Og nej, du skal IKKE logge på min konto hver dag, kun når jeg indberetter en ticket og her skal du så som den gode supporter du er løse problemet..

Jeg har også 2 byer, hor jeg ikke kan erobre farmbyerne, fordi DE ER EROBRET AF MIG EN GANG.. men der er bugs, så de virker ikke, og dette problem er endnu ikke løst..og jeg ser så heller ikke flere beskeder fra jer på,a t I ved, hvordan man løser problemet...

SÅ hvad er det du vil have vi spillere skal gøre, Seek??????
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så vil jeg også skrive det i ganske få ord og med fede bogstaver ;-)

er i klar... 1 2 3

DET ER INNOGAMES VI SNAKKER OM. VI VED HVORDAN DE FUNGERE(IKKE GØR)
HAV NOGET POKKERS TÅLMODIGHED
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ændrer vel ikke på, om det er dig der som supporter tager et screenshot af en side, eller du beder en spiller om det..har intet med Inno at gøre..mange andre ting har, men ikke lige det her spørgsmål...nej, du skal ikke genskabe min erobring, for at tage et screenshot nu, du skulle have gjort det, da du så det..

Man kan ikke forlange at alle skal kunne/ville tage screenshots, og det er ikke derfor vi spiller det her spil og nogle af os bruger masser af penge..

Det her er en simpel ting som du kunne have gjort, da du opdagede fejlen, men du beder mig om at gøre det..og jeg påpejer, at det er dit arbejde..jeg har hverken tiden eller lysten til det..du har meldt som supporter, så må du også lave sådanne ting..

Næste gang der er en erobring igang, så vil det samme problem opstå, og så tror jeg ikke det er smart at du igen ikke bare tager det screenshot med det samme, istedet for at bede en spiller om det, der er under angreb og måske ikke aner hvordan man gør....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og så kommer vi da lige med hvordan det er at rette en fejl uden at vide noget om det...

Du kan IKKE indberette en fejl, og forvente der sker noget, ved bare sige "Hey hey - mine farm byer er underlige. De gør ikke som de burde - RET DET NU!"

Der bliver nødt til, og jeg siger det igen, der bliver nødt til, at være dokumentation for fejlen, dette kan ske via screenshot.

InnoGames kan intet gøre, ved bare noget skrift, hvor der står hvad der er galt. De bliver nødt til at få en god, gennemført rapport omkring fejlen, så de ved hvor de skal kigge.. For ellers kan de starte med at kigge i dokumentet med A og så bare gennemlæse det hele til Z!

Og helene, hvordan vil du have at vi, som supportere, skal kunne tage et screenshot MENS det sker, hvis der ikke lige er en, der er online MENS det sker?
Og hvordan vil du have, at vi skal tage screenshot af dine farm byer, der ikke fungere som de skal, uden at sende tropper mod byen? Uden at sende flere angreb mod byen? Uden at du eventuelt taber flere tropper mod byen?
Og så skal du ikke komme her og fortælle mig, at du ikke ville blive sur og gal, over at vi, supporterne, går ind og gør alle disse ting på DIN konto..

Har du ikke tid, lyst eller overskud til at tage de screenshot, nu hvor du er den eneste på alfa verdenen, der åbenbart kan tage disse, så er det ikke vores problem. Så må vi blot informere innogames om det, uden at sende screenshot, meeeen så tager det bare det længere tid at finde fejlen. Fordi! For at rette en fejl, skal man kunne se den, for at kunne se den, skal den være genskabelig..

Og hey - var der egentlig nogen, der læstlige mine indlæg om de tekniske problemer? Mon de er gået hen over hovedet på flere?

DER ER TEKNISKE PROBLEMER MED IMPLEMENTERINGEN AF 2.0 PÅ GAMLE VERDENER.. DERFOR ER DE STOPPET INDTIL FEJLENE PÅ ALFA OG BETA BLIVER RETTET...
STØDER I PÅ NOGEN FEJL BEDES I SKRIVE IND OG GIVE EN DOKUMENTATION AF DEM.

- De er klar over, at der er visse fejl, og de er i gang med at få dem rettet. Men det ville hjælpe utrolig meget, HVIS de blev indberettet og dokumenteret..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor er Hades????? og hvorfor er den en kyklop i min by som tilbeder Hera?????
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ville sku være mærkeligt efter som en kyklop tilbeder Poseidon
Fair nok men det er der altså, det bliver nok ikke bedre jeg også siger der er en hydra i byen som er under tilbedelse af Hera -.- Jeg kan ikke angribe med nogen af dem og de kommer ikke fra andre byer (De er der bare) Fjern dem!!!!!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ville sku være mærkeligt efter som en kyklop tilbeder Poseidon
wow Tænk engang det synes jeg også det er!!! Gider I så godt at fjerne dem...?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
De fejl, der blev rapporteret ved 2.0 opdateringen på Alfa og Beta er blevet rettet. (det kan dog stadig hænde, at der findes småfejl ved disse, men der kommer en laaaaang bugfix liste med 2.03.)

Derfor vil resten af serverne blive opdateret på mandag. Der skal derfor forventes en smule nedetid :)
 
D

DeletedUser854

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tak fordi i har ødelagt spillet, har allerede oplevet det første offer for det på delta, og tror ikke det er den sidste der holder op med at spille.
og kunne i ikke tage og lave advarslen om angreb om til det gamle signal, man lægger jo ikke mærke til den lille firkant nede i hjørnet, især ikke når der allerede er nogen firkanter fra alle mulige opgaver der er blevet gennemført.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tak fordi i har ødelagt spillet, har allerede oplevet det første offer for det på delta, og tror ikke det er den sidste der holder op med at spille.
og kunne i ikke tage og lave advarslen om angreb om til det gamle signal, man lægger jo ikke mærke til den lille firkant nede i hjørnet, især ikke når der allerede er nogen firkanter fra alle mulige opgaver der er blevet gennemført.

Hvad er du dog blevet offer for? Det lyder voldsomt? :heh:
 
D

DeletedUser854

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er ikke alle der henter chrome, og mange ved nok ikke at det er bedre, så kan i ikke sende en fælles mail rundt, og forklare spillerne om chrome, og så måske lægge et link med som føre hen til en hjemmeside hvor man kan downloade det gratis.

hvad siger i til at ændre angrebs tegnet
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er ikke altid, at Chrome virker bedre.
Hos nogle er det Firefox, der virker mest optimalt. Det kommer an på forskellige ting, som din styresystem, dine opdateringer, flash, java osv :)

Det kan da foreslås :)
 
D

DeletedUser854

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg kan ikke sende fællesmail når jeg bruger chrome.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
skod verdener

jeg er helt enig med esset. jeg hader simpelthen de nye versioner. nu har jeg brugt omkring et år herinde os efterhånden, og ja det er jo spildt tid nu. det er da utroligt at alle verdener skal ændres, hos mig var de gamle server ti gange bedre og noget jeg havde lyst til at bruge min tid på. men nu kan jeg ligeså godt begynde og lede efter et nyt spil som jeg kan bruge min tid på. bare på grund af at der er 519 mennesker som godt vil have den nye version. det kan da ikke være rigtigt at der ikke bare kan være en normal god gammeldags verden?

jeg er så utroligt skuffet over at spillet er blevet ødelagt nu. og nå man spøger om det er muligt med en ny verden for man intet svar. det gir jo bare en endnu mere lyst til blive herinde (ironi kan forkomme i sidste sætning)
 
Top