• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

2.0 og gamle verdener (spørgeskema)

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sidst du spurgte om forslag skød du alt i sænk, og endte med at sige alt du kan gøre er at stoppe for tilmeldinger og starte serveren forfra.

Så hvor vil du hen med det den her gang, bruge vores tid endnu engang på ingen ting ?

Eller bare starte en spørgerunde igen, som ender med vi nakker alle de små spillere der mener der er gang i den også kommer vi da aldrig videre.

Det skal være forslag, der kan bruges. Kommer der forslag, der ikke kan gøres, eller ikke må indsætte, så er det klart, så vil de blive "skydt i sænk".

Det skal altså være forslag, der er mulige for mig, og teamet, selv at administrere og indsætte :)
 
D

DeletedUser152

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis man nu startede serverne forfra ville det så ikke være muligt at ændre for kravene til VV? For så meget program/kode skal der da heller ikke ændres det er jo mere eller mindre kun selve de 6måneder, mindst 250mio der skal ændres i koden da resten af koden burde være lige meget hvis de altså har kunne finde ud af at skrive det ordenligt...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det skal være forslag, der kan bruges. Kommer der forslag, der ikke kan gøres, eller ikke må indsætte, så er det klart, så vil de blive "skydt i sænk".

Det skal altså være forslag, der er mulige for mig, og teamet, selv at administrere og indsætte :)

Jamen så fortæl hvad der kan og ikke kan lade sig gøre, istedet for at bede folk om noget, også kommer du alligevel ikke med en skid andet end jeg kan trykke genstart ;)

Vi har haft den mølle en gang.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ville man sagtens kunne, men alle servere kører med samme kode, hvis først man begynder, at gøre forskellig kode, skal der også tages hensyn til dette, når der skal opdateres.

Derfor mangler vi blot en "knap", der kan sætte dem igang uanset tid eller krav, eller selv opsætte krav :)
 
D

DeletedUser872

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvad med at indsætte 500 byer med tropper og den alliance der erobrer flest vinder
 
D

DeletedUser152

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vil det sige at de har været så smart at ligge alle servere ind på den samme kode så hvis man vil ændre for en server ændre man for alle? det var sku da for dumt!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmm man kunne også lave en profil som fik nok byer ude ved ingenting så slutspillet går igang. Og derefter slette spilleren?

Men jeg må sige at det er til grin. Det er ikke underligt at vi er så få spillere på hver serveren når der er så mange! Helt ærligt så stort et land er vi heller ikke
 
D

DeletedUser152

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
For hver server de sætter ind kommer de til at tjene flere penge det er alt hvad de tænker på.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ville man sagtens kunne, men alle servere kører med samme kode, hvis først man begynder, at gøre forskellig kode, skal der også tages hensyn til dette, når der skal opdateres.

Derfor mangler vi blot en "knap", der kan sætte dem igang uanset tid eller krav, eller selv opsætte krav :)

Hvad er innogames argument for ikke at indsætte sådan en knap?

Longterm kommer de til at tabe massivt på det her, flere og flere "gamle" spillere falder fra, servere dør etc.

Zeta er og var aller sidste gang jeg kunne drømme om at starte forfra og jeg er ikke et sek. i tvivl om at den eneste årsag til at den har så mange spillere som den alt andet lige har er grundet 2.0 havde præmiere der.

Alfa og Beta får vel næppe nye spillere farten i betragtning, Gamma er.. Ja... Delta har også set bedre dage og Epsilon .. Ja den ved jeg ikke noget om.. Men samlet set er de sidste 6 mdr et sørgeligt syn
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt ærlig .. Jeg kan sgu ligeså godt nedlægge alliancen på de her betingelser, det er allerede praktisk talt umuligt at sparke folk igang og vi havde håbet på uger..
 
D

DeletedUser152

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
På dansk server er det muligt at opnå 250mio point, måske det kunne klares hvis alle aktive spiller fik deres største konto lagt over på en ny server..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvordan?

Det vil jo være umuligt. Hvor skulle folk ligge?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt ærlig .. Jeg kan sgu ligeså godt nedlægge alliancen på de her betingelser, det er allerede praktisk talt umuligt at sparke folk igang og vi havde håbet på uger..

Hiv den ned hiv den ned \o/
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Altså kan kun sige at de lavede en kæmpe fejl da de sagde at der skulle være de samme betingelser for de danske servere som de engelsk eller for den sags skyld resten af verden da vi jo ikke er særlig mange spillere!

EN1 Enter Alpha Section
5,951 players, 29,339 alliances, 359,425 cities

DK2 Vælg Beta
751 Spillere, 1,453 Alliancer, 19,937 Byer

Her har vi den engelsk og danske server med flest byer.... Er jeg den eneste der kan se en lille forskel?

og hvis vi tager den danske mod engelske alt i en ser resultatet således ud:

DK.
7,568 Spillere gemt
5,546 Alliancer gemt
70,884 Byer gemt

Eng.
228,833 players recorded
197,054 alliances recorded
2,436,346 cities recorded

forskel på: 221.265 spillere - 191,508 alliancer - og som det bedste en forkel på 2,365,462 MIL spillere!!!!!
 
Senest redigeret af en moderator:
Top