• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

Qotho

Active Member
Brugere
Dette er bare meningsløs babling Drake.

Rygtet siger, at vi danskere, der har spillet mod ham, for længst har lært at blokere ham og hans mange, mange underlige udgydelser og håbløse forsøg på at skabe unødigt drama og diskussioner for diskussionernes skyld - og du har ret - vi har ikke brug for norsk-style drama på de danske servere også, lad det endeligt blive i olielandet - vi har rigeligt i DK. ;-)
 
D

DeletedUser2347

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygtet siger, at vi danskere, der har spillet mod ham, for længst har lært at blokere ham og hans mange, mange underlige udgydelser og håbløse forsøg på at skabe unødigt drama og diskussioner for diskussionernes skyld - og du har ret - vi har ikke brug for norsk-style drama på de danske servere også, lad det endeligt blive i olielandet - vi har rigeligt i DK. ;-)
Godt forslag :)

Drake og Saltyking, det er kjedelig med årelange løgnkampanjer, ta det rolig :)
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Godt forslag :)

Drake og Saltyking, det er kjedelig med årelange løgnkampanjer, ta det rolig :)
Fortell meg når jeg har drevet på med såkalte løgnkampanjer mot deg?

Trenger vel ikke lyve heller am :)
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygtet siger, at vi danskere, der har spillet mod ham, for længst har lært at blokere ham og hans mange, mange underlige udgydelser og håbløse forsøg på at skabe unødigt drama og diskussioner for diskussionernes skyld - og du har ret - vi har ikke brug for norsk-style drama på de danske servere også, lad det endeligt blive i olielandet - vi har rigeligt i DK. ;-)
Er vel også bare 1 spiller som har blokkert meg mens jeg har spilt på dk også, så dette stemmer vel ikke overhode? Det ryktes også at jeg ble blokkert etter jeg fikk tilsendt en stygg melding og jeg rapporterte den. Den jeg snakket med ble sur for at jeg rapporterte han for meldingen.

Klarer ingen av dere å nevne noe som faktisk kan stemme? Sånn utenom bytting så klart.
 

Qotho

Active Member
Brugere
Jeg kender nu flere, herunder mig selv, der har haft dig blokeret i længere tid - i starten af serveren, hvor du var totalt utidig.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kender nu flere, herunder mig selv, der har haft dig blokeret i længere tid - i starten af serveren, hvor du var totalt utidig.
Ryktes vel også at du skylder meg 100kr uten at du har betalt. Så du er kanskje ikke den man stoler mest på. :)
 

Qotho

Active Member
Brugere
Seriøst indslag som altid .........ikke at det kan undre nogen.
Men du har jo fortsat ikke svaret min pm - så det er du skyld i selv.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fortell meg når jeg har drevet på med såkalte løgnkampanjer mot deg?
Du skjønner selv at du deltar i løgnkampanjen her på denne tråden, ikke sant?

I det minste forstår du at det fremstår som at du deltar i løgnkampanjen, ikke sant?

Saltking ble arrestert i å spre løgner han plukket med seg på .no, og så kommer du pesende inn som det etterlengtede kavaleriet, som om du var wing manen hans, og lirer av deg ting som er så bisarre, god dag mann, økseskaft, at man umulig kan forestille seg at det har noen annen hensikt enn å bevisst avspore temaet, bevisst forandre temaet, så at saltking skal fremstå som et snev mindre av en løgner enn han er.


Du forstår at det fremstår som at du deltar i den løgnkampanjen, ikke sant?


Om ikke så får du forklare hva i all verden det er selv du tror du driver med.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du skjønner selv at du deltar i løgnkampanjen her på denne tråden, ikke sant?

I det minste forstår du at det fremstår som at du deltar i løgnkampanjen, ikke sant?

Saltking ble arrestert i å spre løgner han plukket med seg på .no, og så kommer du pesende inn som det etterlengtede kavaleriet, som om du var wing manen hans, og lirer av deg ting som er så bisarre, god dag mann, økseskaft, at man umulig kan forestille seg at det har noen annen hensikt enn å bevisst avspore temaet, bevisst forandre temaet, så at saltking skal fremstå som et snev mindre av en løgner enn han er.


Du forstår at det fremstår som at du deltar i den løgnkampanjen, ikke sant?


Om ikke så får du forklare hva i all verden det er selv du tror du driver med.
Spurte deg vel bare om du vet hvor mye gull am bruker eller ikke.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Seriøst indslag som altid .........ikke at det kan undre nogen.
Men du har jo fortsat ikke svaret min pm - så det er du skyld i selv.
Veddemålet gikk ut på om jeg fortsatte med spillernavnet liberosis eller ikke. Jeg er jo f.eks. inne på sparta med navnet liberosis? Så du tapte jo det veddemålet, men du har enda ikke betalt. Dermed så kan man jo ikke stole på at du holder ordet ditt.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spurte deg vel bare om du vet hvor mye gull am bruker eller ikke.
Du spurte om flere ting enn det. Men ja, som du vet er fullstendig irrelevant for det det er snakk om her.

Forsto du at det fremstår som at du deltar i den løgnkampanjen? Om ikke venter jeg på en forklaring på hva du selv tror du driver med.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du spurte om flere ting enn det. Men ja, som du vet er fullstendig irrelevant for det det er snakk om her.

Forsto du at det fremstår som at du deltar i den løgnkampanjen? Om ikke venter jeg på en forklaring på hva du selv tror du driver med.
Hvordan spurte jeg om flere ting? Les innlegget mitt igjen. Jeg skrev "Har du noensinne spurt am hvor mye gull hun bruker"?
 
D

DeletedUser2347

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lurer på om du avskriver gode mannlige spillere med at de guller, Drake? For det er kjernen i saken, sant? :)
Du holder absolutt løgnkampanjen gående. Tror dansk publikum kanskje ikke synes det er spesielt underholdende? La de få fri for det tullet.
 

Qotho

Active Member
Brugere
Veddemålet gikk ut på om jeg fortsatte med spillernavnet liberosis eller ikke. Jeg er jo f.eks. inne på sparta med navnet liberosis? Så du tapte jo det veddemålet, men du har enda ikke betalt. Dermed så kan man jo ikke stole på at du holder ordet ditt.

Jeg har skrevet til dig i PM, som du aldrig svarede på - så den ligger hos dig selv, ikke hos mig.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lurer på om du avskriver gode mannlige spillere med at de guller, Drake? For det er kjernen i saken, sant? :)
Du holder absolutt løgnkampanjen gående. Tror dansk publikum kanskje ikke synes det er spesielt underholdende? La de få fri for det tullet.
Når har jeg avskrevet deg? Du vet vel ikke hva jeg sier til spillere om deg?

Hva vet du om hva jeg skriver til salking?

Jeg har vel f.eks. aldri sagt at du ikke hadde vært noe uten gull. Jeg har aldri snakket nedsettende til deg fordi du er en kvinne.

For min del kan du godt være mann, det endrer ikke det noe. Det er du/dere som skal sette merkelapp på at du er en kvinne. Jeg har sett gode kvinnlige spillere før, som jeg enda mener er bedre enn meg. F.eks. Bioq.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har skrevet til dig i PM, som du aldrig svarede på - så den ligger hos dig selv, ikke hos mig.
Vi veddet ikke om jeg skulle åpne en pm eller noe slikt. Vi veddet om jeg skulle fortsette med spillernavnet liberosis eller ikke. Til den dag i dag så ser du at jeg spiller som liberosis. :)
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg skrev "Har du noensinne spurt am hvor mye gull hun bruker"?
Smått fantastisk.

Men nå vet du hvorfor man sier du deltar i løgnkampanjen til saltking. Det er fordi det for ethvert oppegående menneske fremstår som at du deltar i løgnkampanjen til saltking.

Du opptrer som advokaten til saltking i lyvingen hans, hvor du prøver deg med et chewbacca defence på hans vegne.
Da deltar du jo, det er jo bare sunn fornuft.
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygtet siger, at vi danskere, der har spillet mod ham, for længst har lært at blokere ham og hans mange, mange underlige udgydelser og håbløse forsøg på at skabe unødigt drama og diskussioner for diskussionernes skyld - og du har ret - vi har ikke brug for norsk-style drama på de danske servere også, lad det endeligt blive i olielandet - vi har rigeligt i DK. ;-)

Rygtet sig du selv er dygtig på drama løgne og sprede rygter , lidt som AM så du også en sim spillere som plejer at få alt foræret af andre ;)
Har aldrig rigtigt set i har bidraget med noget andet end sludder for en sladder

Rygterne siger det jer som har svært ved at andre kvinder har succes.

Og så hersker der dobbelt moral, når i selv spiller med guld spillere er det fantastisk men når i imod dem er det djævlen selv.

Så Velo snytting och medløberen lenora i passer godt sammen, mangler bare at få tullemor med så 4 kløvern fuldent
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så Velo snytting och medløberen lenora i passer godt sammen, mangler bare at få tullemor med så 4 kløvern fuldent
La meg gjette, Leonara er kvinnfolk hun også? Men neida, kvinnehater er du jo ikke. Bare en tilfeldighet at alle du hater er kvinnfolk.
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Alt du snakker om er hvor høyt du mener salking forguder am. Pga gull. Spørsmålet er om du faktisk vet hvor mye gull hun bruker, eller kanskje du forguder am så mye selv at du tror hun spiller uten rådgivere?
Du får ikke stille så svære spørgsmål til en person som ikke er så smart.

Det blev for meget for snitchen :)
De passer godt til slænget af hysteriske kvinder som findes her på grepolis
 
Top