• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Zeta tidende

D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej alle der spiller på zeta, her er lige lidt betragtninger fra mig, sku en under holdende server, alene samlingen af alle total noobs i De Udstødte 1-2-3, giver hver dag en god griner, især efter den såkaldte elite med grilkyllingen i spidsen måtte pakke sammen, og smutte over til resten på deres nivu, tror faktisk at det blev hævet llidt der men ikke meget, i vores egen lille hygge alli er vi kun 30 stykker, men vi er venner med tosserne og dem skal man ikke lege med hvis vi skulle få problemer så fjerner vi bare deres piller og så går de helt besærk, og rydder alle fjender, de er for øvrigt ledet af den frygtindgydende SAR, egentlig en rigtig bøgetosse men han får sku noget for hånden, har for øvrigt aldrig været i en alli med så mange tøser hold kæft hvor de snakker, faktisk utroligt vi nogen sinde får taget en by, men det sker da af og til, en del af underholdningen er så de fede, der er sku sjove påstår de er offensive og lidt farlige, har sku aldrig set så meget deff i byer som hos dem, også sjældent de angriber så en lidt trist historie, om kamptrætte skolelære storke der er blevet væk og bøffer som brændte på, men Xent er der stadig og det er godt, for ham er der da lidt underholdning i,
Bliver for øvrigt for en gangs skyld angrebet, det er sku sjovt at prøve, men i kunne godt gøre lidt mere ud af det, er lidt noget rod og ukordineret, men hvis der er ren træning kan det jo godt ende med noget der virker, men vil tillade mig at tvivle på det når man ser hvem det er der angriber, tror næsten det er et krav at man ligger hjernen år man bliver optaget i DU.

Med venlig hilsen

Skully det flinke sniger kranie
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
muuuuha tjaa jeg har det på samme måde med DU, de er sgu helt grin.
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe dejligt :p troede du helt havde glemt at komme med et fint lille indlæg :D

tja chiller bare på zeta nu som jeg har fortalt dig ;) så skal jo gerne værre et sted som passer nogenlunde ind til det jeg selv tilbyder og lidt mere til selv om jeg har været noget mere afslappet i et stykke tid på zeta :D :Smile:
du ligger lidt langt fra mig :p så har ikke været på besøg ;)

jeg må nøjes med hvad jeg har i nærområdet at rode med :Smile:(pop)(SW)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den korte version :)

Dem der ikke gider at læse Skulls lange indlæg kan lige få hovedpunkterne her:

1: Skully er meget dygtig, og alle andre er noobs (zzzzzzzzzzzz...)

2: DFMS er en defensiv alliance (de 8 medlemmer af dfms har flere off kp end de 30 fra AOD, men ok...)

3: AOD er en flok tøser (ikke den store nyhed...)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Takker og bukker

Hej pipper lover, at jeg en af de nærmeste dage at flytte tættere på, sku for dårligt du skal sejle så langt, for lidt aktion.
Tak til Du fordi jeg får lov til at bo sammen med dem på en mere af deres W øér, rigtigt hyggeligt giv mig lige 24 timer så skal naboskabet nok blive rigtigt langt.
Og tak for De pæne ord Dan, og ja jeg er hammerende god til det her, hvis du har lyst kan du jo forsøge at sætte mig på plads i spillet du burde have god moral på mig.

Venligst

Skully
 
D

DeletedUser872

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nøjes med det der er tæt på det passer vist ikke helt du angriber ikke mig så meget
 
Top