• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Zeta (2.0)

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Takker PIP, Nu har jeg set det og også forsøgt at sætte det i perspektiv for bl.a. Den Skønne Helene, som man kan se her:

Den skønne Helene, Jeg kan så fortælle, at i det andet Innogames produkt, der foregik al kamp på landjorden, men hvis f.eks. der var en spiller med kun en by og han fik hjælp fra bare 4 andre byer og du selv har ca. 100 byer. Så kunne du godt regne med at du skulle bruge angrebstropper fra størstedelen af dine 100 byer (ca. 70 byer), før du måske havde dræbt alle de tropper, som der var i den enlige by.

Dette var bare for at sætte det lidt i perspektiv. Jeg ved ikke om forholdene bliver de samme i en Grepolis verden, fordi som sagt, jeg har endnu ikke spillet det i Grepolis. :Smile:

Mvh.

AMON

Ville lige citere det her, så alle får læst det og taget stilling til om de kan leve med det eller ej. :Smile:

Mvh.

AMON
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så er dagen kommet :-D

Men husk nu på at ingen af os ved hvornår verdenen starter. Så der behøver ikke at blive skrevet om tid, fordi man vil ikke kunne få svar :)
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
:D 2,0 er nu igang

Så er serveren lige startet :D:pro::Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Juhu

Endelig :) :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg syntes helt at Zeta er en fed server:pro::Smile:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Enig

Der mangler bare vulkaner:pro:
 
Top