• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Zeta (2.0)

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så er det kommet på plads hvilke indstillinger Zeta verdenen skal have.

Zeta verdenen vil være den første server på .dk, hvor 2.0 version vil kører på.

Her er indstillingerne:
  • Hastighed: 3
  • Troppe hastighed: 1
  • Natbonu:confused: 00:00 - 7:00
  • Allylimit: 50
  • Overtagelsessystem: Oprør
  • Begynderbeskyttelse: 5 dage
  • Moral: Aktiv
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det bliver spændende:)))
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ingen sure miner

Men i slipper for os, god fornøjelse med spillet.

Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen dog, hvorfor skal du ikke være med Skull? Og siden hvornår er du blevet i flertal? :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sku lidt træt af at vi i 11 time høre om en ny fuktion, syndtes også det er latterligt at top 10 spillere skal have så stor fordel i forhold til alle andre, og endnu et exempel på at guld ska have lov til at styre.

Hvilken ny funktion er der blevet talt om i 11 timer?
Og hvordan har spillere i top 10, større fordel i forhold til resten af spillerne?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu er jeg bare helt lost???

Vulkanudbrud, guldspilelre har mere fordel og man skal have min. 1000 guld..

Jeg trænger seriøst til at få det her opklaret:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså alle jeres idéer. Er sku imponeret over hvor meget pjat og snyd i kan komme på :-D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skull og Dipz0r. I skaber forvirring og laver bevist ravage. Det er altså ik i orden. Andre spillere er ikke lige gode til at opfatte jeres evige snydesnak som intet har i sig.

Hold nu snakken på emnet. Det her er alt for meget offside snak.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
DER ER INGEN VULKANER ELLER ANDET..
Så i kan lige så godt droppe jeres pladder Skull og Dipz0r.

At i ikke gider spille på den server er fint, så kan i jo passende holde jer væk fra dette emne, medmindre i har noget reelt at sige eller kommentere på!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
DER ER INGEN VULKANER ELLER ANDET..
Så i kan lige så godt droppe jeres pladder Skull og Dipz0r.

At i ikke gider spille på den server er fint, så kan i jo passende holde jer væk fra dette emne, medmindre i har noget reelt at sige eller kommentere på!

Her må jeg så lige spørge om hvor du for fra at jeg ikke skal spille ?

Syntes det er groft i bare skriver mit navn på noget som andre siger.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skull skrev "VI".
Jeg skriver "I"

Mon ikke jeg så referere til skulls "Vi" :Laugh:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du skriver skull og Dipz0r ;)

men nok om det du får jo altid din vilje ellers får du jo bare slettet vores bruger :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dig og Skull skulle stoppe med jeres vulkan snak, da den intet har med noget at gøre her.

Og nej, jeres konti bliver kun udelukket, hvis i bryder reglerne.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hmm ingen vulkaner

Ok tilstår det var bare en lille driller, havde ellers været sjovt at køre den igennem.

Og når jeg skriver vi så er det det hold vi havde tænkt os at stille til 2.0, dette hold er Dip ikke en del af, har spillet nok servere med ham, og orker ikke drama på en server mere, men det har jo løst sig selv, flertallet mener stadig hastigheden er for lav så derfor, Vi deltager ikke, men igen ikke for at lave ravage, bare lidt lir.

SEEK du får sku problemer lige som sidst hvis du ikke trækker vejret ind i mellem, bare et godt råd.

Venligst

Skull

med 3 uger tilbage på grepolis, har sku været sjovt gutter.
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Moral aktiv

dårlig karma det skaber at skulle døje med det der da ingen der har stemt for moral skal være aktiv?:unhappy:

ordre fra toppen :/ kan jeg se du har skrevet i den anden tråd havde jeg ikke lige set før jeg postede her ;)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
dårlig karma det skaber at skulle døje med det der da ingen der har stemt for moral skal være aktiv?:unhappy:

ordre fra toppen :/ kan jeg se du har skrevet i den anden tråd havde jeg ikke lige set før jeg postede her ;)

Burde da være noget du syntes om, så du sikker på du ikke ender med 0 byer som du ellers plejer :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
dårlig karma det skaber at skulle døje med det der da ingen der har stemt for moral skal være aktiv?:unhappy:

ordre fra toppen :/ kan jeg se du har skrevet i den anden tråd havde jeg ikke lige set før jeg postede her ;)

Jeg er lidt i vildrede med hvilken tråd, som PIP henviser til, fordi jeg synes ikke at jeg kan finde den. Trænger jeg til nye briller eller er det skrevet i en tråd, som kun moderator's kan se???

Hvis det er en ordre, så kan der jo ikke gøres noget ved det, men personligt er jeg da heller ikke tilfreds med det. Men selvfølgelig sørger det for at serveren får en længere levetid, fordi man kommer til at miste mange flere tropper, som man så skal bruge tid på at få genopbygget. På den måde er der jo for Innogames side, en chance for at komme til at tjene flere penge (Længere serverlevetid = Større chance for at folk bruger mere guld). :Smile:

Mvh.

AMON
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Amon den tråd jeg henviser til ligger under fanen Diskussion

noget afstemning om server instillingerne for Zeta serveren.


Og Dip kan ikke lige se hvad du hentyder til, da jeg forlod gamma serveren lå jeg stadig opp i toppen :p
men hvis det fordi du mener du får højere selvværd ved at sige du har taget pipfuglens gamle byer så ingen problemer her :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Amon den tråd jeg henviser til ligger under fanen Diskussion

noget afstemning om server instillingerne for Zeta serveren.


Og Dip kan ikke lige se hvad du hentyder til, da jeg forlod gamma serveren lå jeg stadig opp i toppen :p
men hvis det fordi du mener du får højere selvværd ved at sige du har taget pipfuglens gamle byer så ingen problemer her :p

Da du forlod gamma havde du 10 byer rolig nu pomfrit ;)

Har faktisk ikke taget så meget som 1 by fra dig siden du stoppede dem lod jeg andre folk erobre :D

Hentyder til dig som spiller du jo ikke lige frem en top spiller så Moral er da noget du for bonus af.
 
Top