• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

WOW Gunjack

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
4 byer alle større end min ene? og jeg var nr 4 på beta?

må da nok sige at du bruger snyd! hvordan du gør? tja ?? har du et script! "eller hack"?(F) ingen normal spiller kan hvad du kan? er virkelig imponeret:Smile:

Hej har et forslag til dig!:Laugh:kom ned til Afganistan hvor jeg er PT: :confused:mirk:

kom herned og jeg skal lære dig hvad virkelig krig er!tør du?? her findes ingen snyd! dør du? så dør du!

OBS: kikkede lige på Angry Birds????? HMMMMM alle store! med flere byer! Tja nogle kan ikke klare sig uden snyd??

mener du at jeg ikke har ret?? så bevis det! ingen kan stige så hurtigt som i gør uden at bruge snyd!

Thor
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
størrelse på byer

jo det kan man sagtens uden at snyde, hvis du mener vi snyder så bevis det eller hold din mund.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dit latterlige forsøg på at stille AB og store spillere i dårligt lys, fordi de er bedre end dig er hovedrystende og ynkeligt.

AB er en sammenslutning af gode og erfarne spillere fra den danske server ALFA og de engelske servere fra bl.a. Gamma og Zeta.

Nu kan det godt være at du skrev for "sjov" men det er det ikke når man bliver anklaget for at bruge snyd.

Start dog forfra og brug en anden taktik. Der er ingen grund til at fylde forum med tudeindlæg.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
bevis

at i ikke gør? jeg kender dette fra xxxxxxxx! folk starter! 10 dage efter er de i top 100! jo jo jeg kender godt dem der ikke har andet at gå op i? ikke har et liv?og bruger rigtige penge bare for at blive store!

må da nok sige et! foragt! FORAGT fatter du det???:pro: NÆ vel?

i skulle have en server kun for jer selv og lade normale mennesker spille reelt!
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Start forfra ligesom andre. Det er nedern men nu ved du da hvordan man ikke skal gøre.

Første server jeg spillede på blev jeg erobret efter 3 uger. Det var virkelig nedern men siden da har jeg lært af mine fejl og nu slutter jeg altid servere i toppen af tabellen. Du vil kunne gøre det samme.

Men lad være med at skabe dig !
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ville i hvert fald være smartere end at sidde her og tude..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er ikke et spørgsmål om at sidde og tude, men snarer at vi er ærgelig over at spillet er blevet ødelagt, af de mange fjolser som tilsyneladende benytter sig af db konti. Det er jo følgelig svært at bevise at folk benytter sig af db. konti, måske det skyldes at spilledelsen mangler seriøse værktøjer til at afslører dette, eller også er de bare ikke konsekvense nok?!

Når det er sagt så synes jeg endvidere også, at det er bemærkelsesværdigt at flere af jer fra Ab ligger på samme ø fra starten, det til trods for at jeg har fået oplyst at mange af jer kender hinnanden fra den enkelske server. Men det er jo sikker også bare en tilfældighed?

Anyway, hvad har AB og KA tænkt sig at gøre når de fleste nævneværdige modstandere har fået overtaget deres by? vil i så begynde at bekrige hinnanden i stedet for, for vi andre gidder snart ikke at spilde vores tid med dette spil længere, når det ikke forgår på lige vilkår!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Seat, hvad er det vi gør forkert? vi spiller spillet, som spillet skal spilles. Hvis du kigger på alfa er det også kun TR & GH som styre den. og sådan vil det næsten altid være.. PV var med her, men dummede sig lidt for meget med nogle ting, og det endte så med at de blev opløst. Det mange af os andre her i alliancen har, er erfaring. Vi alle har prøvet at dumme os, og lært af det. En anden ting som gør AB så god, er at vi holder sammen, vi er som en stor familie. Hvis du spørger folk fra PV, kan de også fortælle dig hvordan vi fik dem ned. Når vi angreb en fra PV, så var det ikke bare en som angreb, nej det var hele vores alliance som gik på dem, så det var svært for dem at få os ned..

Og ang. det du skriver med at vi alle lå sammen i starten.. det er fordi når man opretter sig så bliver man ikke smidt på alle øerne. men der starter måske med 3 Øer i hver Ocean, hvor folk bliver smidt på. og os fra AB var hurtige til at oprette os, så vi ligger tæt på hinanden..

Men hvis i tror vi snyder, så er det sgu jeres egen skyld..
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det eneste jeg ser er folk der tuder.

Det med at vi startede på de samme øer er meget logisk. Vi er meget aktive, så da en af os kom ind, skrev vi det til alle de andre.

Det er ikke anderledes på alfa. Det er TR og GH der dominerer. Her på Beta fik vi bare udryddet truslen fra start. Det er forskellen.

Det med at anklage os for snyd er for ynkeligt. Find jer et andet spil.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Seat, hvad er det vi gør forkert? vi spiller spillet, som spillet skal spilles. Hvis du kigger på alfa er det også kun TR & GH som styre den. og sådan vil det næsten altid være.. PV var med her, men dummede sig lidt for meget med nogle ting, og det endte så med at de blev opløst. Det mange af os andre her i alliancen har, er erfaring. Vi alle har prøvet at dumme os, og lært af det. En anden ting som gør AB så god, er at vi holder sammen, vi er som en stor familie. Hvis du spørger folk fra PV, kan de også fortælle dig hvordan vi fik dem ned. Når vi angreb en fra PV, så var det ikke bare en som angreb, nej det var hele vores alliance som gik på dem, så det var svært for dem at få os ned..

Og ang. det du skriver med at vi alle lå sammen i starten.. det er fordi når man opretter sig så bliver man ikke smidt på alle øerne. men der starter måske med 3 Øer i hver Ocean, hvor folk bliver smidt på. og os fra AB var hurtige til at oprette os, så vi ligger tæt på hinanden..

Men hvis i tror vi snyder, så er det sgu jeres egen skyld..

Bred
Kursiv
og
understreget

Den eneste måde de dummede sig på, var at I havde en spion i deres alliance. Det har I også selv indrømmet, så jeg ved ikke om man kan
kalde det dumme sig.

Nå men det er ikke det, det handler om, men snyd.
Hvis nogen mener at andre snyder, så send en ticket til Admin (LIAM)
og hvis man ikke mener at det er godt nok, så må man skrive til
INNO GAMES.
 
D

DeletedUser179

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er bare spøgsmål om hvor meget man går op i spillet og hvor meget tid man ligger i det.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så lukker vi denne her. Gider ikke høre på at folk snyder, hvis man ikke kan bevise det, eller der overhovedet er begrundet mistanke for snyd.
Men at folk er lidt større end dig Thor, betyder ikke de snyder. :)
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top